Expeditions: Viking - poradnik do gry

Expeditions: Viking - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Expeditions: Viking - poradnik do gry

Expeditions: Viking - poradnik do gry

Czas krwi i topora! Poradnik do Expeditions: Viking to praktyczne porady dotyczące kreacji bohatera i rozgrywki. Dzielimy się użytecznymi poradami, które pomogą wybrać odpowiedni ekwipunek, umiejętności i przygotują do pierwszej wyprawy łupieżczej! Podbijaj, dziel i rządź!

Poradnik do gry Expeditions: Viking to mnóstwo praktycznych porad, które pomogą Ci stworzyć wymarzoną postać i rozpocząć rozgrywkę w brutalnym świecie Wikingów. Gra stanowi połączenie strategii taktycznej oraz klasycznej gry RPG z elementami zarządzania, dlatego skupiliśmy się na opisaniu jej mechaniki. W poradniku znajdziesz porady dotyczące walki oraz wyboru uzbrojenia, doboru drużyny i umiejętności. Gra pozwala na podejmowanie wielu pokojowych decyzji oprócz łupienia i grabienia. Przeczytasz tutaj opis zależności między twoimi decyzjami, a reakcjami twoich towarzyszy. Dodatkowo, gra posiada ciekawą mechanikę obozowania, która jest nierozłącznym elementem gry. Jest ona rozłożona na czynniki pierwsze w niniejszym tekście. Kreacja bohatera, jak i ścieżka rozwoju towarzyszy posiada wiele możliwości, które również są opisane w tym poradniku.

Gra Expeditions: Viking skupia się na erze wikingów, którzy rozpoczynają zamorskie podróże, rajdy oraz okres eksploracji. Czeka cię wiele bitew, politycznych intryg oraz religijnych waśni. Wszystko na drodze do zdobycia chwały potęgi i bogactwa. Twoim celem jest zabezpieczanie swoje pozycji jako przywódcy klanu oraz bezpieczeństwa i dobrobytu twojej rodzimej wioski. Do tego celu będziesz musiał wybrać się na wyspy Brytyjskie, aby złupić bogactwa, rozpocząć lukratywny handel lub zawiązać sojusze. Dzięki temu, nikt nie podważy pozycji twojego klanu w Danii!

Niniejszy poradnik do gry Expeditions: Viking zawiera:

  • Duża ilość porad ogólnych, niezbędnych do rozpoczęcia rozgrywki;
  • Opis wpływu twoich decyzji na towarzyszy w drużynie;
  • Informacje na temat poruszania się po mapie świata;
  • Porady na temat obozowania;
  • Ogólny opis uzbrojenia oraz porady dotyczące walki;
  • Opis umiejętności oraz wskazówki odnośnie tworzenia postaci.

Mateusz Kozik (www.gry-online.pl)

Informacje o Expeditions: Viking - poradnik do gry

Autor : Mateusz mkozik Kozik

Ostatnia aktualizacja : 27 kwietnia 2017

Poradnik zawiera : strony: 17, ilustracje: 44 .

Popularne strony w Expeditions: Viking - poradnik do gry

Expeditions: Viking - screen - 2017-04-28 - 343791Expeditions: Viking - screen - 2017-04-28 - 343790Expeditions: Viking - screen - 2017-04-28 - 343789Expeditions: Viking - screen - 2017-04-28 - 343788Expeditions: Viking - screen - 2017-04-28 - 343787Expeditions: Viking - screen - 2017-04-28 - 343786Expeditions: Viking - screen - 2017-04-28 - 343785Expeditions: Viking - screen - 2017-04-28 - 343784Expeditions: Viking - screen - 2017-04-28 - 343783

15.07.2017 17:26
Clash01
34
Centurion

Czy ktoś może wie gdzie znajdę informację o tym ile mam punktów umiejętności do wydania? Może jestem ślepy, ale nie widzę niczego takiego.

15.07.2017 18:09
odpowiedz
1 odpowiedź
BazylPluszak
22
Centurion

W menu "postaci i umiejętności" na dole masz 2 kratki w pierwszej jest podane ile masz punktów do wydania oraz ile zdobyłeś łączne

16.07.2017 01:58
Clash01
34
Centurion

Rzeczywiście. Zauważyłem to wcześniej ale nie ogarnąłem o co w tym chodzi. W każdym razie dzięki za informację.

24.09.2017 11:27
odpowiedz
baldursan
6
Legionista

Cześć. Mam problem z dwoma zadaniami. Nie pamiętam dokładnie nazw zadań, ale po opisie będzie wiadomo.
1. Śladami ojca - jak wylądowałem w Brytanii, znalazłem wskazówki o jego wyprawie i babkę w tej pierwszej wiosce, która coś mi tam powiedziała. Teraz już szykuje się do ataku na Nortumbire (wykonałem zadania dla Piktów i Northumrie), ale nie znalazłem dalszych wskazówek. Nie licząc Orkan i topora wuja. Jakieś podpowiedzi, gdzie szukać?
2. Wyspa Jabłonii - znalazłem 6 z 7 kamieni. Nie mam pojęcia, gdzie może być 7?