Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 11 - Krwawy Gambit | Kampania - opis przejścia Poradnik Dawn of War III

Ostatnia aktualizacja: 9 maja 2017

Jedenasta misja kampanii dla pojedynczego gracza, podczas której ponownie kierować będziesz frakcją Eldarów. Podczas tej misji walczyć będziesz wyłącznie z siłami tej samej frakcji, Eldarów i nie będziesz mieć dostępu do bazy.

Zadania główne:

Warunek zwycięstwa:

  • Twoje siły muszą przetrwać - jeśli stracisz wszystkie jednostki, misja zakończy się porażką.

Odkryj lokalizację Kamienia Duszy (Uncover Soul Stone Location)

Konsole z alarmem wykorzystać możesz, by przekierować uwagę wrogów. - Misja 11 - Krwawy Gambit | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Konsole z alarmem wykorzystać możesz, by przekierować uwagę wrogów.

Na początku misji będziesz mieć dostęp do trzech jednostek elitarnych - Machy, Jain Zara i Bojowych Skorpionów (Striking Scorpions). Musisz udać się do konsoli wskazanej przez znacznik na mapie. Zignoruj patrolujących okolicę wrogów - póki nie wchodzisz w interakcję z konsolami, będą cię oni ignorować. Gdy zbliżysz się do konsoli, trafisz na terminal z alarmem - zaatakowanie go sprawi, iż zbiegną do się do niego wrogowie.

Zaatakuj konsolę, by ściągnąć uwagę strażników. - Misja 11 - Krwawy Gambit | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Zaatakuj konsolę, by ściągnąć uwagę strażników.

Podejdź teraz w pobliże terminala wskazanego przez znacznik, jednak nie wchodź w okrąg, który się od niego rozchodzi - gdy zobaczy cię tam strażnik, rozwyje się alarm. Poczekaj, aż wrogowie się oddalą, a następnie wyślij dowolną jednostkę w okolicę konsoli. Jednocześnie, zaatakuj, przy pomocy Śpiewającej Włóczni (Singing Spear) Machy pobliski terminal z alarmem. Sprawi to, iż wrogowie będą przy nim stać, dając ci wystarczająco dużo czasu, na aktywację konsoli.

Odzyskaj Kamień Duszy Taldeer (Retrieve Taldeer's Soul Stone)

Drugi terminal do aktywacji. - Misja 11 - Krwawy Gambit | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Drugi terminal do aktywacji.

Po interakcji z konsolą otrzymasz nowy cel, odzyskania Kamienia Duszy Taldeer. Udaj się na południowy wschód, gdzie znajdziesz kolejną konsolę, z która wejść trzeba w interakcję. Poczekaj, aż patrolujący okolicę wrogowie się oddalą i wyślij w pobliże konsoli dowolną jednostkę. Jeśli widzisz, że nie zdąży ona włamać się do systemu, gdyż zbliża się patrol, wyjdź z okręgu, przeczekaj wroga i powtórz czynność. Po wszystkim otworzy się most, który pozwoli ci przejść do dalszej części.

Trzeci terminal. - Misja 11 - Krwawy Gambit | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Trzeci terminal.

Gdy tylko dojdziesz na drugą stroną, otrzymasz zadanie poboczne - znalezienia grup jednostek, które opowiedziały się za Machą. Trafisz na nie nieco później. Zbliż się do wskazanej przez znacznik konsoli, poczekaj, aż wrogowie się oddalą i wykorzystaj ponownie zdolność Śpiewającej Włóczni, by zaatakować terminal z alarmem. Następnie wyślij dowolny oddział w pobliże konsoli, by się do niej włamać.

Jeden z pierwszych dodatkowych oddziałów. - Misja 11 - Krwawy Gambit | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Jeden z pierwszych dodatkowych oddziałów.

Udaj się do kolejnej, zlokalizowanej w południowym rogu mapy konsoli. Gdy dotrzesz na miejsce, dołączy do ciebie jeden oddział Ponurych Mścicieli (Dire Avengers) - to właśnie jeden z oddziałów, który opowiedział się za tobą i powiązany jest z pobocznym zadaniem. Zbliż się do konsoli i ponownie wykorzystaj zdolność Machy, Śpiewającą Włócznię, by zaatakować znajdujący się na wschód od konsoli terminal z alarmem. Gdy wrogowie ruszą w jego kierunku, ustaw jednostkę przy konsoli, by wejść z nią w interakcję.

Piąta w kolejności konsola. - Misja 11 - Krwawy Gambit | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Piąta w kolejności konsola.

Otworzy się kolejne przejście, skieruj więc wojska na północ, do kolejnej konsoli. Wykonaj tą samą czynność, co przed momentem - zaatakuj terminal z alarmem, a podczas zamieszania wejdź w interakcję z konsolą. Zbliż się do nowo otwartego mostu, który znajdziesz na północ, a dołączą do ciebie dwa oddziały Wyjących Banshee (Howling Banshee). Nie przechodź jednak jeszcze przez most. Zamiast tego, wyślij oddziały na północny-zachód, w stronę tamtejszego terminalu.

Szósta i zarazem ostatnia konsola do aktywacji. - Misja 11 - Krwawy Gambit | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Szósta i zarazem ostatnia konsola do aktywacji.

W drodze do niego trafisz na dwa kolejne oddziały Wyjących Banshee. Zbliż się do nowej konsoli i zaatakuj terminal z alarmem, by ściągnąć na niego uwagę wrogów. W tym czasie włam się do wspomnianego terminala, by otworzyć sobie nową drogę do zadania. Na tuż obok tego terminala, lekko na północ, znajdziesz kolejne dwa oddziały, które do ciebie dołączą - jeden Wyjących Banshee, drugi Ponurych Mścicieli. Wyślij teraz wszystkie swoje wojska w stronę złotego znacznika na mapie, by wywołać scenę przerywnikową i otrzymać nowy cel.

Ucieknij z Kamieniem Duszy (Escape with the Soul Stone)

Teraz czeka cię dość długa przeprawa przez wojska wroga. - Misja 11 - Krwawy Gambit | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Teraz czeka cię dość długa przeprawa przez wojska wroga.

Gdy odzyskasz kontrolę, zignoruj pobliskich wrogów i wyślij jednostki na północ. Musisz podążać od jednego znacznika, do drugiego, eliminując po drodze wrogów i pilnując, by ci nie zdołali zabić Machy. Co jakiś czas dołączą do ciebie dodatkowe oddziały. Pamiętaj też, by wykorzystywać rozrzucone wszędzie apteczki, by regenerować zdrowie Machy i reszty oddziałów. Podążaj cały czas w stronę złotego znacznika - nie ma tutaj już żadnych pobocznych zadań. Gdy dotrzesz na miejsce, misja dobiegnie końca.