Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia 3 - poradnik do gry

Syberia 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Otwórz wywietrzniki | Opis przejścia Syberia 3 Poradnik Syberia 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Wycofaj się z tunelu i teraz wespnij na peron po lewej (aktywny punkt na lewo od stojącego przy tym torze strusia). Maszeruj w górę schodów widocznych w przejściu po tej stronie toru. Zastaniesz tam Oskara. W efekcie rozmowy z Kate automat zdecyduje się otworzyć wywietrzniki od zewnątrz, by nietoperze mogły przez nie wylecieć.

Jako Oskar (osiągnięcie Ja to ktoś inny) skieruj się w dół ekranu, wejdź po schodach i idź przed siebie - do wyjścia z budynku stacji metra (jeśli jednak zawrócisz i wejdziesz do śluzy po lewej, z której przed chwilą Oskar wyszedł, po czym kilkakrotnie wcisniesz czerwony guzik przy szybie, za którą stoi Kate, zdobędziesz osiągnięcie Ironia losu).

Na zewnątrz wędruj przed siebie (w dół ekranu) i w prawo. Od pomnika, za którym skrył się Oskar, zrób parę kroków w głąb ekranu, po czym biegnij w prawo, w stronę wozu strażackiego, który miń z jego prawej strony. Zaraz za zieloną nyską (czy tam inszym dostawczakiem) przejdź na chodnik przy budynku, przy którym ów pojazd stoi.

Miń lokal z częściowo zabitym deskami oknem wystawowym i wejdź do następnego przez otwarte drzwi - Otwórz wywietrzniki | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

Miń lokal z częściowo zabitym deskami oknem wystawowym i wejdź do następnego przez otwarte drzwi. To nieduży bank.

Skieruj się w głąb przejściem po prawej - zajdziesz się w okratowanym pomieszczeniu z otwartym sejfem (po lewej) - Otwórz wywietrzniki | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

Skieruj się w głąb przejściem po prawej - zajdziesz się w okratowanym pomieszczeniu z otwartym sejfem (po lewej). Zabierz leżące na posadzce obok niego masywne nożyce.

Opuść bank, zejdź z chodnika na jezdnię i wędruj w prawo - do stojącego nieopodal wozu strażackiego. Wsiądź do jego kabiny (drzwiami od strony kierowcy).

Tam otwórz (ruch myszką w dół) schowek po prawej - Otwórz wywietrzniki | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

Tam otwórz (ruch myszką w dół) schowek po prawej. W zbliżeniu przełóż znajdujące się w nim rzeczy, żeby wydostać leżący pod nimi (pośrodku) klucz zapłonowy. Wetknij go do stacyjki (z prawej strony kierownicy) i przekręć (odpowiedni ruch myszką) w prawo. Kiedy wóz zapali, przesuń w dół wajchę wystającą spod kierownicy (po prawej). Oskar podjedzie pod budynek metra.

Ustawianie drabiny strażackiej

Kiedy automat wysiądzie z wozu, przejdź wzdłuż prawej strony pojazdu na jego tył i wejdź po znajdującej się tam krótkiej drabince, a potem po kolejnej, usytuowanej nieco wyżej - Otwórz wywietrzniki | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

Kiedy automat wysiądzie z wozu, przejdź wzdłuż prawej strony pojazdu na jego tył i wejdź po znajdującej się tam krótkiej drabince, a potem po kolejnej, usytuowanej nieco wyżej. Podejdź do pulpitu sterującego drabiną strażacką.

W zbliżeniu obróć w prawo (odpowiedni ruch myszką) górną kierownicę, by przesunąć drabinę tak, aby znalazła się pod kątem prostym do budynku stacji metra - Otwórz wywietrzniki | Opis przejścia Syberia 3 - Syberia 3 - poradnik do gry

W zbliżeniu obróć w prawo (odpowiedni ruch myszką) górną kierownicę, by przesunąć drabinę tak, aby znalazła się pod kątem prostym do budynku stacji metra. Następnie obróć w prawo (odpowiedni ruch myszką) dolną kierownicę, by unieść drabinę na wysokość wywietrzników w dachu tunelu metra. I na koniec pociągnij (ruch myszką w dół) za dźwignię po prawej, by wysunąć drabinę.

Wejdź po drabinie (aktywny punkt z jej prawej strony u dołu). W zbliżeniu użyj nożyc na okratowaniu wywietrznika (aktywny punkt najbardziej po lewej). Zrobiwszy, co trzeba, zejdź z drabiny (aktywny punkt zaraz za Oskarem).