Syberia 3 - poradnik do gry

Syberia 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Syberia 3 - poradnik do gry

Syberia 3 - poradnik do gry

Brrrrrr... Poradnik do gry Syberia 3 zawiera dokładny opis przejścia tego tytułu. Znajdziesz tutaj opis lokacji, rozwiązania zagadek oraz porady związane z rozgrywką. Dodatkowo opisano wszystkie osiągnięcia i wymagania sprzętowe.

Poradnik do gry Syberia 3 zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę tak oczekiwaną kontynuację serii. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie Kate Walker, prawniczki z Nowego Jorku, która w poprzedniej odsłonie cyklu porzuciła swoje uporządkowane życie, by przemierzając mroźne północno-wschodnie tereny, pomóc wybitnemu wynalazcy w realizacji jego największego marzenia.

Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo niektóre łamigłówki opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, jakie powinna pozyskać bohaterka, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, trafiające w jej ręce dokumenty kolorem niebieskim, wpadające osiągnięcia pomarańczowym, a istotne informacje pogrubieniem.

Opowieść zaczyna się tam, gdzie skończyła się poprzednio - nieprzytomną i przemarzniętą Kate znajduje plemię Jukoli, wędrujące ze swoimi strusiami śnieżnymi. Przywrócona do życia kobieta staje się wielką orędowniczką tych nomadów i ze wszystkich sił stara się, by udało im się dotrzeć do celu wyprawy - co okazuje się wcale nie takie proste.

Poradnik powstał w opraciu o grę w trybie podróży.

W poradniku do gry Syberia 3 znajdziesz:

  • dokładny opis wszystkich czynności - niezbędnych, by kontynuować zabawę i dotrzeć do finału;
  • objaśnienie wszystkich zagadek logicznych wraz z odpowiednimi obrazkami;
  • wyszczególnienie wszystkich okoliczności zdobywania osiągnięć (dodatkowo ich komplet umieszczono w osobnym rozdziale);
  • wymagania sprzętowe.

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska

Informacje o Syberia 3 - poradnik do gry

Autor : Katarzyna Kayleigh Michałowska

Ostatnia aktualizacja : 11 maja 2017

Poradnik zawiera : strony: 52, ilustracje: 180 .

Popularne strony w Syberia 3 - poradnik do gry

Syberia 3 - screen - 2017-04-20 - 343186Syberia 3 - screen - 2017-04-20 - 343185Syberia 3 - screen - 2017-04-20 - 343184Syberia 3 - screen - 2017-04-20 - 343183Syberia 3 - screen - 2017-04-20 - 343182Syberia 3 - screen - 2017-04-20 - 343181Syberia 3 - screen - 2017-04-20 - 343180Syberia 3 - screen - 2017-04-20 - 343179Syberia 3 - screen - 2017-02-09 - 338642

Komentarze Czytelników (44)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
25.04.2017 11:50
Mat2409
4
Junior

Kiedy dalsza część poradnika? Stanąłem w jednym miejscu i nie wiem co dalej

26.04.2017 15:05
odpowiedz
1 odpowiedź
Magic18girl
1
Legionista

W którym miejscu? Może będę mogła pomóc

26.04.2017 16:06
odpowiedz
4 odpowiedzi
strigoi
2
Junior

Jestem w martwym punkcie czy ktoś wie gdzie jest metalowy pręt który trzeba wsadzić w zegar wagonika w wesołym miasteczku? Potrzebne są dwa a mam tylko jeden ten który jest przy ławce gdzie są znaki z informacją że teren skarzony. Proszę o pomoc

26.04.2017 17:30
odpowiedz
1 odpowiedź
Magic18girl
1
Legionista

manka1818, masz taki problem jak ja czy jak strigoi? Bo ja już się martwię,że kupiłam jakąś wadliwą serię :/

26.04.2017 18:03
odpowiedz
manka1818
1
Junior

@Magic18girl
masz maszynownie i tam biegi od 1 do 3?
jeden po trzy razy trzy i szybko na 2, tak o to chodzi?

26.04.2017 18:07
odpowiedz
Magic18girl
1
Legionista

manka1818 tak dokładnie to :)

26.04.2017 18:13
odpowiedz
manka1818
1
Junior

@Magic18girl

ustaw bieg na 3, załącz maszynę potem przeżuć na 1 i szybko na 2.

26.04.2017 18:21
odpowiedz
Magic18girl
1
Legionista

manka1818 nie działa :( Może napiszę jak ja to robię. Podchodzę do maszyny, kręcę tym kołem żeby połączyć jedną rurę. Podnoszę tą zatyczkę od przycisku,włączam przycisk,maszyna chodzi i wtedy jak te biegi ustawić? Jest jakaś kolejność? a później jak ustawię biegi mam tą dźwignie przeciągnąć w dół?

26.04.2017 18:25
odpowiedz
manka1818
1
Junior

Niee, łączysz rurę tak jak mówisz, zatyczka od przycisku do góry. Nie uruchamiasz maszyny, ustawiasz bieg na 3, załączasz maszynę chodzi sobie, przełączasz bieg na 1 zmienia się tam ciśnienie i przełączasz na 2. Dźwignia chyba była żeby połączyć z prawej strony rure?

26.04.2017 18:30
odpowiedz
manka1818
1
Junior

szefie na yt wklep Syberia 3 Gameplay Walkthrough i poszukaj :)

26.04.2017 18:33
odpowiedz
Magic18girl
1
Legionista

Zrobiłam tak. Ustawiłam bieg na 3,jednak po włączeniu maszyny bieg sam wraca mi na 0 więc starałam się szybko dać na 1 i na 2 ale nic to nie dało. Jest jeszcze dźwignia,którą po uruchomieniu maszyny można przeciągnąć w dół

26.04.2017 18:53
odpowiedz
Magic18girl
1
Legionista

Zrobiłam!! Dziękuję Ci za pomoc :)

27.04.2017 17:46
odpowiedz
1 odpowiedź
krakoviak1974
1
Junior

no i po Syberii....się człowiek nawkurzał w tej Olimpii.......

27.04.2017 21:47
odpowiedz
strigoi
2
Junior

Ogulnie syberia 3 ma mnustwo błędów niewiem czemu gra strasznie muli w niektórych lokacjach chodzi tak jak by procesor niedawał rady a to niemożliwe bo gra chodzi normalnie tylko w niektórych miejscach tak muli czyli na parterze w szpitalu, w domku na strusiu, na końcu gry w chatce strażnika, w chatce na strusiu szamanki i w tunelu pod wesołym miasteczkiem gdzie jest problem z gackami

01.05.2017 02:06
odpowiedz
2 odpowiedzi
10 cent
19
Legionista

Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, jak mam światła ustawić za pomocą tych luster? Wkurzam się już, bo nie wychodzi, a poradnik jeszcze nie jest gotowy.
Z góry dziękuję za pomoc.

01.05.2017 07:58
odpowiedz
2 odpowiedzi
kingartur
1
Junior

Czy ktoś wie jak mam rozpalić ogień w maszynie do robienia dymu koło mostu ? Tak wiem że powinienem mieć zapalniczkę ale po podpaleniu pochodni do wypędzenia nietoperzy straciłem ją.Czy jest jakiś inny sposób ?

01.05.2017 10:17
odpowiedz
wilczyn
45
Konsul

kingantur - wejdź na strusia i poszukaj w skrzyni krzesiwa:)

post wyedytowany przez wilczyn 2017-05-01 10:18:16
01.05.2017 11:46
odpowiedz
1 odpowiedź
aniew
1
Junior

cześć mam problem z znalezieniem łańcucha aby otworzyć wrota pod woda.

01.05.2017 13:05
odpowiedz
1 odpowiedź
Mat2409
4
Junior

Czy ktoś podpowie jak ułożyć pręty w wagoniku ?

02.05.2017 00:31
odpowiedz
1 odpowiedź
maja83
1
Junior

czy ktoś mi może powiedzieć gdzie jest ta ławka z tym prentem?

04.05.2017 20:09
odpowiedz
1 odpowiedź
shadow2020
1
Junior

Jak wygonić te nietoperze? Pochodnia nie pomogła, wróciły na swoje miejsce.

07.05.2017 13:56
odpowiedz
2 odpowiedzi
winerka
1
Junior

Niestety pomimo wykonania krok po kroku instrukcji pieczątka wypada. Błąd? Ktoś miał tak samo?

07.05.2017 23:53
odpowiedz
1 odpowiedź
dlubaczl
1
Junior

doszedłem do momentu gdy Oskar ma holować statek, po pierwszej próbie trzeba poluzować linę, tak zrobiłem ale później jak znowu zaczyna ciągnąć to oddala się perspektywa, traktor się zatrzymuje i nic nie mogę więcej zrobić, nie widzę postaci Kate, nie mogę wejść w ekwipunek, czy ktoś sobie z tym poradził?

13.05.2017 19:18
odpowiedz
1 odpowiedź
chrzanik18181818
6
Legionista

Witam mam problem z osiągnięciem Valsemborgate nie wiem jak go zdobyć pomoże mi ktoś?

03.10.2017 22:06
odpowiedz
Zonbek5
41
No-live

Chciałbym zgłosić błąd w tekście - gdy rozmawiamy z Kapitanem Obo w tawernie i próbujemy przekonać go (za pierwszym razem), aby popłynął z nami, poradniku napisane jest, aby wybierać następujące opcje dialogowe: 3, 1, 3, 1, 1. Tutaj jest właśnie błąd, gdy wybierzemy opcje dialogowe w tej kolejności, nie uda nam się przekonać Kapitana i odblokować "acziwka" "Zbrodnia i kara". Metodą prób i błędów (z innymi save'ami, gdyż gra nie pozwala powtórzyć danego rozdziału) udało mi się ustalić poprawną kolejność. Oto ona: 1, 1, 3, 1, 3. Mam nadzieję, że w kolejnych wyborach moralnych nie ma już błędów.