Syberia 3 - poradnik do gry

Syberia 3 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Syberia 3 - poradnik do gry

Syberia 3 - poradnik do gry

Brrrrrr... Poradnik do gry Syberia 3 zawiera dokładny opis przejścia tego tytułu. Znajdziesz tutaj opis lokacji, rozwiązania zagadek oraz porady związane z rozgrywką. Dodatkowo opisano wszystkie osiągnięcia i wymagania sprzętowe.

Poradnik do gry Syberia 3 zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę tak oczekiwaną kontynuację serii. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie Kate Walker, prawniczki z Nowego Jorku, która w poprzedniej odsłonie cyklu porzuciła swoje uporządkowane życie, by przemierzając mroźne północno-wschodnie tereny, pomóc wybitnemu wynalazcy w realizacji jego największego marzenia.

Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo niektóre łamigłówki opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, jakie powinna pozyskać bohaterka, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, trafiające w jej ręce dokumenty kolorem niebieskim, wpadające osiągnięcia pomarańczowym, a istotne informacje pogrubieniem.

Opowieść zaczyna się tam, gdzie skończyła się poprzednio - nieprzytomną i przemarzniętą Kate znajduje plemię Jukoli, wędrujące ze swoimi strusiami śnieżnymi. Przywrócona do życia kobieta staje się wielką orędowniczką tych nomadów i ze wszystkich sił stara się, by udało im się dotrzeć do celu wyprawy - co okazuje się wcale nie takie proste.

W poradniku do gry Syberia 3 znajdziesz:

  • dokładny opis wszystkich czynności - niezbędnych, by kontynuować zabawę i dotrzeć do finału;
  • objaśnienie wszystkich zagadek logicznych wraz z odpowiednimi obrazkami;
  • wyszczególnienie wszystkich okoliczności zdobywania osiągnięć (dodatkowo ich komplet umieszczono w osobnym rozdziale).

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)

Informacje o Syberia 3 - poradnik do gry

Autor : Katarzyna Kayleigh Michałowska

Poradnik jest gotowy w 40%, Ostatnia aktualizacja : 26 kwietnia 2017

26 kwietnia 2017 - dodano ciąg dalszy rozdziały trzeciego.

24 kwietnia 2017 - opublikowano dalszą część opisu przejścia.

21 kwietnia 2017 - dodano kolejne części opisu przejścia pierwszego rozdziału.

Syberia 3 - screen - 2017-04-20 - 343186Syberia 3 - screen - 2017-04-20 - 343185Syberia 3 - screen - 2017-04-20 - 343184Syberia 3 - screen - 2017-04-20 - 343183Syberia 3 - screen - 2017-04-20 - 343182Syberia 3 - screen - 2017-04-20 - 343181Syberia 3 - screen - 2017-04-20 - 343180Syberia 3 - screen - 2017-04-20 - 343179Syberia 3 - screen - 2017-02-09 - 338642

25.04.2017 11:50
Mat2409
2
Junior

Kiedy dalsza część poradnika? Stanąłem w jednym miejscu i nie wiem co dalej

26.04.2017 15:05
odpowiedz
Magic18girl
0
Legionista

W którym miejscu? Może będę mogła pomóc

26.04.2017 16:06
odpowiedz
3 odpowiedzi
strigoi
0
Junior

Jestem w martwym punkcie czy ktoś wie gdzie jest metalowy pręt który trzeba wsadzić w zegar wagonika w wesołym miasteczku? Potrzebne są dwa a mam tylko jeden ten który jest przy ławce gdzie są znaki z informacją że teren skarzony. Proszę o pomoc

26.04.2017 16:20
Magic18girl
0
Legionista

strigoi, nie pomogę w tym bo jesteś dalej niż ja. Ale ja mam problem, w statku w maszynowni muszę zrobić jakiś poziom wody, są tam biegi,dźwignia,przycisk. Pamiętasz jak to ma wyglądać? Bo mi się niby udało ale po tym nie mogę nic zrobić,ani nigdzie wyjść ani nic zacisnąć,tak jakby był błąd.

26.04.2017 17:18
manka1818
0
Junior

Hej witam mam ten sam problem ... ale już po woli tracę cierpliwość :) ale czekam może ktoś nam pomoże :)

26.04.2017 20:34
krakoviak1974
0
Junior

a drugi pręt jest w samym wagoniku obróć kamerę w prawo....leży na podłodze.......

26.04.2017 17:30
odpowiedz
1 odpowiedź
Magic18girl
0
Legionista

manka1818, masz taki problem jak ja czy jak strigoi? Bo ja już się martwię,że kupiłam jakąś wadliwą serię :/

26.04.2017 17:48
manka1818
0
Junior

Tak mam jeden pręt a reszty nie mogę znaleźć... Mam taki sam problem jak strigoi

26.04.2017 18:03
odpowiedz
manka1818
0
Junior

@Magic18girl
masz maszynownie i tam biegi od 1 do 3?
jeden po trzy razy trzy i szybko na 2, tak o to chodzi?

26.04.2017 18:07
odpowiedz
Magic18girl
0
Legionista

manka1818 tak dokładnie to :)

26.04.2017 18:13
odpowiedz
manka1818
0
Junior

@Magic18girl

ustaw bieg na 3, załącz maszynę potem przeżuć na 1 i szybko na 2.

26.04.2017 18:21
odpowiedz
Magic18girl
0
Legionista

manka1818 nie działa :( Może napiszę jak ja to robię. Podchodzę do maszyny, kręcę tym kołem żeby połączyć jedną rurę. Podnoszę tą zatyczkę od przycisku,włączam przycisk,maszyna chodzi i wtedy jak te biegi ustawić? Jest jakaś kolejność? a później jak ustawię biegi mam tą dźwignie przeciągnąć w dół?

26.04.2017 18:25
odpowiedz
manka1818
0
Junior

Niee, łączysz rurę tak jak mówisz, zatyczka od przycisku do góry. Nie uruchamiasz maszyny, ustawiasz bieg na 3, załączasz maszynę chodzi sobie, przełączasz bieg na 1 zmienia się tam ciśnienie i przełączasz na 2. Dźwignia chyba była żeby połączyć z prawej strony rure?

26.04.2017 18:30
odpowiedz
manka1818
0
Junior

szefie na yt wklep Syberia 3 Gameplay Walkthrough i poszukaj :)

26.04.2017 18:33
odpowiedz
Magic18girl
0
Legionista

Zrobiłam tak. Ustawiłam bieg na 3,jednak po włączeniu maszyny bieg sam wraca mi na 0 więc starałam się szybko dać na 1 i na 2 ale nic to nie dało. Jest jeszcze dźwignia,którą po uruchomieniu maszyny można przeciągnąć w dół

26.04.2017 18:53
odpowiedz
Magic18girl
0
Legionista

Zrobiłam!! Dziękuję Ci za pomoc :)

27.04.2017 17:46
odpowiedz
krakoviak1974
0
Junior

no i po Syberii....się człowiek nawkurzał w tej Olimpii.......

27.04.2017 21:47
odpowiedz
strigoi
0
Junior

Ogulnie syberia 3 ma mnustwo błędów niewiem czemu gra strasznie muli w niektórych lokacjach chodzi tak jak by procesor niedawał rady a to niemożliwe bo gra chodzi normalnie tylko w niektórych miejscach tak muli czyli na parterze w szpitalu, w domku na strusiu, na końcu gry w chatce strażnika, w chatce na strusiu szamanki i w tunelu pod wesołym miasteczkiem gdzie jest problem z gackami