Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO City: Tajny Agent - poradnik do gry

LEGO City: Tajny Agent - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyzwania - informacje / nagrody w Lego City: Tajny Agent | Porady poradnik Lego City Tajny Agent

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

W grze znajduje się wiele wyzwań, które są zadaniami opcjonalnymi - Wyzwania - informacje / nagrody w Lego City: Tajny Agent | Porady - LEGO City: Tajny Agent - poradnik do gry
W grze znajduje się wiele wyzwań, które są zadaniami opcjonalnymi

W tym rozdziale zawarte zostały informacje i porady do dostępnych wyzwań i aktywności. Są to elementy zadań pobocznych nie związanych z główną fabułą. Za ukończenie każdego wyzwania otrzymujesz złoty klocek, czasami także dodatkowe nagrody (patrz szczegóły poniżej).

Wyzwania Czasowe (Time Trials): w tych wyzwaniach ścigasz się z czasem różnymi pojazdami przejeżdżając przez punkty kontrolne. Po pokonaniu każdego z nich otrzymujesz dodatkowy czas. Zdarza się, że aby odblokować wyzwanie czasowe musisz spełnić inne warunki (ukończenie zadania/budowli) - wyjątki te podane zotały przy znacznikach na mapach lokacji. By ułatwić sobie zadanie warto zebrać czerwony klocek: Nitro dla wszystkich Nitrous for All (Blackwell Bridge) do wygrywania Wyzwań czasowych, podobnie jak i Dłuższe dopalanie pojazdów (Longer Vehicle Boost). Pamiętaj także, że wykorzystanie nitro całkowicie przyspiesza jego regenerację niż zużycie go np. do połowy. Za ukończenie otrzymujesz żetony postaci.

Parkur (Freerun): najpierw zawsze jesteś zmuszony odnaleźć token odblokowujący freerun (chyba że został odblokowany po ukończeniu zadania. Musisz zebrać określoną liczbę znaczników, by ukończyć wyzwanie. Nie wystarczy w związku z tym jedynie dobiec do mety. Możesz nieco oszukiwać wykorzystując do biegów kostium astronauty i używając jetpacka do pokonywania przeszkód, w miejscach do tego nie przeznaczonych. Za ukończenie otrzymujesz żetony postaci.

Roboty dla młota (Drill Thrill: to zadanie wykonywane jest w kostiumie robotnika. Wymaga od ciebie rozwiercenia drgających kostek na nawierzchni z użyciem młota pneumatycznego. Musisz to zrobić oczywiście w wyznaczonym czasie. Wyzwania są łatwe, czasem możesz mieć jedynie problem z odnalezieniem miejsca ich rozpoczęcia: zawsze są to przełączniki elektryczne z podłączonym do nim przyciskiem na podłodze. Napraw skrzynkę i naciśnij przycisk, by aktywować wyzwanie. Ukończenie nie dostarcza nagród. Nagroda za ukończenie wszystkich wyzwań: Rod Stanchion

Kradzieże samochodów (Vehicle robbery): w tych zadaniach jesteś zły. Musisz skraść pojazdy z garażów i dostarczyć je na miejsce. Nie jesteś ograniczany czasowo, jedynym warunkiem jest dojechać do celu podczas pościgu policji, aby samochód nie został zniszczony. W nagrodę otrzymasz żeton pojazdu. Nagroda za ukończenie wszystkich wyzwań: Stary Quiang (Old Quiang).

Złodzieje samochodów (Vehicle robbers): zadanie podobne jak opisane wyżej, z tą różnicą, że jesteś "tym dobrym". W tym zadaniu musisz najpierw namierzyć skanerem (co jest łatwe, przestępca zawsze jest nieruchomy na skanerze), następnie schwytać złodzieja samochodów nim dotrze on do celu Najpierw zniszcz jego pojazd zderzając się z nim, potem dogoń pieszo złodzieja i złap go. W nagrodę otrzymasz żeton pojazdu. Nagroda za ukończenie wszystkich wyzwań: Chuck Morrison.

Aresztowane gangi (Gang Investigations): te zadania policyjne wymagają dostania się często na spore wysokości i odnalezienia podejrzanych głosów w okolicy z użyciem skanera. Po zlokalizowaniu przestępców na krótką chwilę pokazane zostaje miejsce, gdzie musisz dotrzeć w wyznaczonym czasie - tam musisz schwytać najczęściej pięciu bandytów. Warto robić to w kostiumie policjanta - lina świetnie sprawdza się do krępowania przeciwników. Nie otrzymujesz dodatkowych nagród. Nagroda za ukończenie wszystkich wyzwań: Marion Dunby.

Zwrócone świnie (Pigs Returned): W ramach tego zadania musisz odnaleźć świnie farmera, z którym spotkałeś się w ramach zadania głównego. Każdą z nich musisz zaprowadzić do najbliższej armaty (nawigacja zaprowadzi cię do niej, gdy tylko wsiądziesz na świnię) i w kostiumie farmera wystrzelić ją, tak jak to robiłeś w misji. Nie otrzymujesz dodatkowych nagród. Nagroda za ukończenie wszystkich wyzwań: Jethro Hayes.

Ocalone koty (Cat Rescued): zadania są wyjątkowo łatwe - wystarczy stanąć w odpowiednich znacznikach w kostiumie strażaka i nacisnąć klawisz akcji, by zdjąć uwięzionego na wysokości kota. Jednakże, często te zadania umieszczone są w trudno dostępnych miejscach, głównie na dachach budynków. Nie otrzymujesz żadnych nagród za ukończenie. Nagroda za ukończenie wszystkich wyzwań: Korneliusz Popiół (Cornelius Burns).

Złapani kosmici (Aliens Caught): kosmici przyzywani są z pomocą rozrzuconych skrzynek astronauty (więc musisz posiadać kostium astronauty) w różnych częściach miast. Zadania nie są trudne - musisz jedynie gonić kosmitę i go złapać, by wygrać. Nie otrzymujesz dodatkowych nagród. Nagroda za ukończenie wszystkich wyzwań: Kosmita (Space Alien).

Głazy (Boulders): kamienie rozwalasz posiadając kilof w przebraniu górnika. Kamienie, które musisz zniszczyć w ramach wyzwania są jasno-szare, otoczone kwiatkami. Często są ukryte pod innymi czarnymi głazami. Nie otrzymujesz dodatkowych nagród. Nagroda za ukończenie wszystkich wyzwań: Baren Greenschist.

Przerwa na kawę (Coffe Break): te wyzwania odblokujesz najpóźniej, bo dopiero po zdobyciu kostiumu robotnika. Musisz odnaleźć stoliki z czerwonym dzbankiem i wejść z nimi w interakcje, by napić się kawy - nic więcej. Nie otrzymujesz dodatkowych nagród. Nagroda za ukończenie wszystkich wyzwań: Albert Spindelrouter.

Zdobywanie dzielnic (District Conquer): flagi umieszcza astronauta. Zawsze zlokalizowane są na wysokości, a przeważnie w najwyższym dostępnym punkcie w dzielnicy. Nie otrzymujesz dodatkowych nagród. Nagroda za ukończenie wszystkich wyzwań: Rex Fury.

Srebrne posągi (Silver Statues): po mieście rozrzucone są duże, srebrne statuy Rexa Fury. Musisz je zniszczyć z pomocą dynamitu. Nie otrzymujesz dodatkowych nagród. Nagroda za ukończenie wszystkich wyzwań: Sztygar (Mine Foreman).

Podlane kwiatki (Flowers Watered): bardzo proste zadania, w których jako ogrodnik musisz podlać kwiatki w zielonych doniczkach. Łatwo pomylić je z doniczkami, z których rośliny pomagają ci dostać się do trudnych obszarów. Roślinki w ramach zadania to małe kwiateczki, które nie mają dodatkowej przydatności. Nie otrzymujesz dodatkowych nagród. Nagroda za ukończenie wszystkich wyzwań: Wiewiór McTavish (Squirrel McTavish).

Zagaszone pożary grilla (BBQ): jako strażak musisz gasić płonące grille. Są łatwo widoczne nawet z daleka. Nie otrzymujesz dodatkowych nagród. Nagroda za ukończenie wszystkich wyzwań: Leśny Strażak (Foret Fireman).

Zniszczone bankomaty (ATMs): bankomaty możesz niszczyć niemal od początku gry, musisz posiadać jedynie przebranie rabusia. Każdy może skorzystać z bankomatu, jednak tylko rabuś może go zniszczyć, a to jest celem tych wyzwań. Nie otrzymujesz dodatkowych nagród. Nagroda za ukończenie wszystkich wyzwań: Bandyta (Bandit).