LEGO City: Tajny Agent - poradnik do gry

LEGO City: Tajny Agent - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
LEGO City: Tajny Agent - poradnik do gry

LEGO City: Tajny Agent - poradnik do gry

Zbuduj sobie przygodę z klocków! Poradnik do LEGO City: Tajny Agent to przede wszystkim kompletny opis przejścia niezwykłej przygody zbudowanej z klocków Lego! W czasie pościgów z pewnością przydadzą Ci się nasze porady oraz lokalizacje sekretów. Ścigaj się na klockach!

Poradnik do gry LEGO City: Tajny Agent zawiera szczegółowe informacje na temat gry. Szczegółowy opis przejścia wątku fabularnego podzielony na 15 rozdziałów pomoże ukończyć wątek fabularny, szczególnie najmłodszym z graczy. W osobnych rozdziałach opisano wyzwania i zadania dodatkowe. Mapy lokacji z komentarzami pomogą ci odnaleźć liczne sekrety, do których należą m.in. Złote i Czerwone Klocki, kostiumy postaci, nowe samochody. Zebranie ich wszystkich jest wymagane do ukończenia 100% gry. Nie zabrakło także rozdziałów z poradami i wskazówkami, w których wyjaśnione zostały również nowe mechanizmy występujące w tej grze, a także lista osiągnięć / trofeów.

Kolejna część gry z serii LEGO pozwala graczowi wcielić się w policjanta Chase’a McCane. W otwartym świecie podzielonym na trzy zróżnicowane dzielnice będzie walczył z przestępcami, wykonywał misje i wyzwania dla komendy, ale także wcieli się w złodzieja pracując pod przykrywką. Tym razem do dyspozycji gracza jest szereg zadań fabularnych oraz zadań pobocznych i wyzwań, które może wykonywać w dowolnej kolejności. Nie zabrakło również licznych zagadek i dobrego humoru.

Na poradnik do LEGO City: Tajny Agent składają się:

  • Opis przejścia głównych misji,
  • Sposoby odblokowania najwyższych odznaczeń i sekretów w misjach,
  • Mapy zawierające sekrety w trybie swobodnymi lokalizacje wyzwań,
  • Porady dla nowych graczy,
  • Lista dostępnych osiągnięć / trofeów.

Patrick „YxU” Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o LEGO City: Tajny Agent - poradnik do gry

Autor : Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 18 maja 2017

Komentarze Czytelników (22)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
16.04.2017 17:29
chrzanik18181818
1
Junior

witam chciałbym się dowiedzieć kiedy będzie dalsza część poradnika?

17.04.2017 14:32
odpowiedz
YxU
28
Centurion

@chrzanik18181818: wtorek/środa - wiesz, wszyscy chcą się trochę nacieszyć wolnym na święta

18.04.2017 13:29
odpowiedz
1 odpowiedź
Marcus64X1
2
Junior

Gdzie w grze znajdę/zdobędę Kosiarkę? Potrzebuje jej do osiągnięcia, żeby przejechać się kosiarką jako Rex Fury.

19.04.2017 00:25
YxU
28
Centurion

Dość trudno to opisać :P w pierwszej dzielnicy na północ od komisariatu jest taka droga-slalom. Na budynku na północny zachód od niej (znajduje się tam także znacznik free-run), na dachu jest podłoga do zniszczenia młotem i tam znajduje się zadanie poboczne: schwytanie złodzieja samochodów. Gdy je ukończysz, odblokujesz kosiarkę.

19.04.2017 06:31
odpowiedz
1 odpowiedź
chrzanik18181818
1
Junior

Witam mam pytanko jak się dostać na wyspę wolności i jakim pojazdem bo helikopterem nie mogę i wyskakuje mi informacja że ta wyspa nie jest dla zwiedzających .

19.04.2017 12:04
YxU
28
Centurion

Nie byłem tam jeszcze ale z tego co wyczytałem: musisz mieć postać Rexa Fury, by móc otwierać takie duże sejfy z pomarańczowymi uchwytami. Na wyspę dostaniesz się rurą, ukrytą w takim sejfie. Początek rury znajduje się gdzieś w jakimś "forcie". Jeśli się nie mylę, to jest to miejsce, gdzie walczysz z agentami w Rozdziale 11 (po okradnięciu Blackwella), na południowym-zachodzie, niedaleko morza.
Jak będę wiedział dokładnie, to opis pojawi się w poradniku ;)

19.04.2017 14:36
odpowiedz
1 odpowiedź
Kornel_VX
1
Junior

Gupie nie ma jak naprawić problem z misjom w kopalni bo whodze do 1 jaskini i mija kaccenka no i dupa nic nie można zrobić !!!

20.04.2017 01:29
Marcus64X1
2
Junior

To jakiś problem u Ciebie, ja przeszedłem już całą kampanię, teraz "expię" żeby zdobyć parę osiągnięć na Steam :D

YxU próbuję ogarnąć, ale dalej nie wiem gdzie to XD

22.04.2017 16:35
odpowiedz
1 odpowiedź
chrzanik18181818
1
Junior

kiedy będzie dalsza część poradnika bo widzę ze fabuła jest ukończona

24.04.2017 15:51
YxU
28
Centurion

Od jutra powinny zacząć się pojawiać mapki oraz wskazówki związane z sekretami, kostiumami/pojazdami oraz osiągnięciami ;)

24.04.2017 12:18
odpowiedz
hoddog8
2
Junior

jak zdobyć mały superklocek pod lądowiskiem na placu jasnych swiateł

24.04.2017 21:23
odpowiedz
Marcus64X1
2
Junior

Zdobyłem to osiągnięcie z kosiarką i rexem :D Kosiarkę zdobyłem na "polu" to chyba było tam gdzie imprezka jest i tam jeżdżą kosiarkami :D Oczywiście jak na złość później jak już zdobyłem to osiągnięcie, znalazłem pościg za kosiarką. Jak na złość :P

Zostało mi jeszcze 16 osiągnięć, większość to ukończenie misji pobocznych. Najgorsze to chyba teraz grafiti rexa, wszystkie czerwone klocki i odznaki policyjne, liczę na poradnik i czekam :)

post wyedytowany przez Marcus64X1 2017-04-24 21:24:36
25.04.2017 14:03
odpowiedz
1 odpowiedź
chrzanik18181818
1
Junior

kiedy będzie dalsza część poradnika miała być dzisiaj a jakoś nie ma

25.04.2017 14:50
YxU
28
Centurion

Wybacz, ale to nie ode mnie zależy - kto inny pisze, kto inny publikuje tutaj materiały po wykonaniu korekt i sprawdzeniu. Ja część podesłałem, czekamy teraz na "górę" ;)

27.04.2017 11:00
odpowiedz
1 odpowiedź
Schilbergus
1
Junior

Witam, syn gra w tę grę i mamy podobny problem do Kornel_VX. Po wejściu do kopalni gra się "zwiesza" po tym filmiku. Nie wiem, jak to się fachowo nazywa, po prostu nie przechodzi po filmiku w tryb gry i nie można nic zrobić. Do tego momentu żadnych problemów z grą nie było. Teoretycznie komputer spełnia wymagania sprzętowe. Ma może ktoś pomysł, co może być nie tak?

28.04.2017 01:09
YxU
28
Centurion

Osobiście nie miałem tego problemu ani przy pierwszym, ani przy kolejnym podejściu do tego etapu gry. Jednak problem u niektórych się rzeczywiście pojawia. Jedyne co udało mi się wyszukać w Internecie: spróbować podejść do misji przy rozdzielczości 800x600px (informacje o tym, jak zmienić rozdzielczość znajdują się w "Informacjach wstępnych" poradnika. Może mieć to wpływ na sam filmik), oraz wyłączyć wszystkie efekty Czerwonych klocków (w menu, po załadowaniu zapisu stanu gry).

30.04.2017 15:52
odpowiedz
Schilbergus
1
Junior

Dziękuję bardzo, zmieniłam rozdzielczość i wszystko działa!

16.05.2017 20:06
odpowiedz
mmach1988
88
Konsul

Jestem w misji, gdzie muszę wybudować prom. Potrzebuję 15.000 klocków, a ja mam nieco ponad 7.000. Wiem, że można zbierać superklocki, które dają 1.000 klocków, ale co jakiś znajdę skanerem, to nie mogę się do niego dostać. Jest jakiś sposób, aby w miarę szybko zdobyć potrzebne klocki?

16.05.2017 21:18
odpowiedz
YxU
28
Centurion

Hej, później gdy zdobędziesz czerwone klocki na zbieranie klocków do budowy, to będziesz mieć ich nawet za dużo ;)
Teraz jeśli nie chcesz szukać super klocków mam dla Ciebie jedynie taką propozycję: wziąć auto i spróbować niszczyć obiekty na chodnikach. W górnym lewym rogu zwiększać się będzie mnożnik do max 5x, co powinno pozwolić zdobyć dość spore ilości klocków. Jednakże, koło promu możesz dostrzec wieżę - na jej szczycie jest super klocek 20 000 - da się tam wejść od początku gry ;)

17.05.2017 15:29
1
odpowiedz
1 odpowiedź
mmach1988
88
Konsul

YxU - Wielkie dzięki za pomoc :)

18.05.2017 11:37
YxU
28
Centurion

:)

19.05.2017 10:25
odpowiedz
goral.graf33
0
Junior

Witam. Kiedy bedzie mozna pobrać poradnik w formacie pdf?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
LEGO City: Tajny Agent - screen - 2017-04-20 - 343190LEGO City: Tajny Agent - screen - 2017-04-20 - 343189LEGO City: Tajny Agent - screen - 2017-04-20 - 343188LEGO City: Tajny Agent - screen - 2017-04-20 - 343187LEGO City: Tajny Agent - screen - 2017-04-06 - 342026LEGO City: Tajny Agent - screen - 2017-04-06 - 342025LEGO City: Tajny Agent - screen - 2017-04-06 - 342024