Horizon Zero Dawn - poradnik do gry

Horizon Zero Dawn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Horizon Zero Dawn - poradnik do gry

Horizon Zero Dawn - poradnik do gry

Czas upolować kilka robotów. Poradnik do gry Horizon Zero Dawn zawiera dokładny opis przejścia gry, wyjaśnienie wszystkich mechanizmów rozgrywki, szczegółowe mapy lokacji, opis wszystkich znajdziek i wiele więcej.

Poradnik do Horizon: Zero Dawn zawiera obszerny i szczegółowy opis gry. Znajdziesz w nim opis przejścia wszystkich zadań głównych i pobocznych, wraz z poradami dotyczącymi ich wykonania. Dowiesz się m.in. jak oswajać zwierzęta, polować na bestie czy pokonać najsilniejszych bossów. W poradniku umieszczono również dokładne mapy lokacji z zaznaczonymi zadaniami, sekretami oraz obszarami występowania konkretnych maszyn. Wyjaśniony został także system rzemiosła oraz opisano najważniejsze elementy uzbrojenia i ekwipunku.

W poradniku do gry Horizon: Zero Dawn znajdziesz:

  • opis przejścia zadań głównych i pobocznych;
  • porady dotyczące walki;
  • szczegółowe mapy lokacji z zaznaczonymi i opisanymi sekretami;
  • opis systemu rzemiosła;
  • odpowiedzi na często zadawane pytania;
  • porady dotyczące przeciwników.

Łukasz "Keczup" Wiśniewski (www.gry-online.pl)

Informacje o Horizon Zero Dawn - poradnik do gry

Autor : Łukasz Keczup Wiśniewski

Ostatnia aktualizacja : 7 kwietnia 2017

Poradnik zawiera : strony: 123, ilustracje: 404 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 21.

Popularne strony w Horizon Zero Dawn - poradnik do gry

28.02.2017 00:58
tr3mm0r
20
Pretorianin

Dzięki za wspaniały i wyczerpujący poradnik do tej świetnej gry. Dzięki wam 10 minut temu ją skończyłem. Vielen Dank

02.03.2017 04:50
odpowiedz
2 odpowiedzi
Aya84
9
Legionista

Jak złowić, lub w inny sposób złapać rybę?

02.03.2017 12:07
Keczupp
10
Chorąży

Domyślam się, że zależy Ci na tym co z niej można wydropić ;) trzeba stanąć nad strumieniem i odpalić Fokus, wtedy podświetli też ryby. Wystarczy jeden strzał z łuku, żeby ją zabić. A loot możesz zebrać nawet jak będziesz płynął.

post wyedytowany przez Keczupp 2017-03-02 12:07:53
03.03.2017 10:47
2
Aya84
9
Legionista

Dziękuję, nie wiem jak to przeoczyłam.

15.03.2017 23:29
odpowiedz
2 odpowiedzi
Agnes87
6
Legionista

Czy ktoś oprócz mnie ma problem w trybie fotograficznym ze zmianą pory dnia? Mój chłopak ma te opcję bez problemu, u mnie pojawia się zawsze komunikat że niedostępna. Plis help!

21.03.2017 10:54
Vaar
2
Junior

Zanim dostaniesz opcję zmiany pogody w trybie foto, musisz wpierw pociągnąć główny watek fabularny (o ile dobrze pamiętam) do questa 'Próba'. Zauważ, że przed tym zadaniem cała akcja fabularna dzieje się w ciągu jednego dnia.

27.03.2017 02:58
Agnes87
6
Legionista

Byłam znacznie dalej w historii. W pewnym momencie problem jednak sam się rozwiązał. Mimo wszystko dziękuję bardzo za odpowiedź :)

post wyedytowany przez Agnes87 2017-03-27 02:59:13
22.03.2017 20:38
odpowiedz
1 odpowiedź
Aya84
9
Legionista

Skończyłam zadanie "Góra Kłopotów", ale nie pojawił się wykrzyknik nowego zadania w Wolnogórze. Jestem w drodze do połódnika i zastanawiam się kiedy mogę liczyć, że się pojawi.

22.03.2017 22:37
Keczupp
10
Chorąży

Ja zadanie wykonałem po zamknięciu misji Miasto Słońca i wtedy od razu w mieście pojawił się wykrzyknik. Inna sprawa, że miałem już wtedy 20 poziom, co też może być jakimś wyznacznikiem. Ogółem misja jest karkołomna na niskich poziomach, a nie daje jakiś super korzyści, więc możesz ją odroczyć. Druga sprawa, że warto co jakiś czas zajrzeć do Wolnogóry, bo znacznik nie pojawi się na mapie głównej, bo NPC zlecający je, jest na terenie osady.

post wyedytowany przez Keczupp 2017-03-22 22:38:23
03.04.2017 07:52
odpowiedz
SnakeEyes
8
Junior

Może by ktoś w końcu zaktualizował ten poradnik co? Bo ktoś to ostro leci w Ch*ja

19.05.2017 11:13
odpowiedz
1 odpowiedź
tukaram3030
19
Chorąży

Moze ktos wie czy ogniwa mozna znalezc po zaliczeniu misji w danych lokacjach??Bo przeszlem cala gre ale ciagle mi brak 3 ogniw zeby odblokowac super zbroje!!--Bo wrucilem raz do Kurchanu i nie moge sie dostac do Srodka!!-Troche mocbo to pokrecili z tymi ogniwami i nie wiem czy z danego miejsca wzialem ogniwo czy nie to jest z deka niedopracowane w tej grze!!--Gra ogolnie Super Fajny Klimat .Po jakims czasie system walki robi sie nudny za malo kombosow w walce z bliska!!Mam nadzieje ze Zrobia dodatek porzadny albo nastepna czesc i to poprawia!!Pozdro

19.05.2017 16:18
Keczupp
10
Chorąży

Tak, możesz zdobyć je też po zakończeniu misji, a przynajmniej tak było w wersji którą poradnikowałem. Wszystkie ruiny poza Wszechamatką były dostępne cały czas po ukończeniu związanych z nimi misji.

13.06.2017 00:30
odpowiedz
Slavus85
1
Junior

Hej. Pominalem ogniwp w misji Ustronie Stworcy i nie mogę sie w zaden sposob dostać spowrotem na wieze, żeby zebrac ogniwo. Jest jakas mozliwosc? Nie mam zadnegi sabe z tego czasu :(. Dzięki za pomoc :).

16.07.2017 12:12
odpowiedz
1 odpowiedź
olobis1969
3
Junior

tryb fotograficzny--jestem slepy chyba jednak..wszystko mogę tam zmieniać ustawiac..ale gdzie a raczej ktorym klawiszem robie zdjecie,zapisuje je?

16.07.2017 12:13
1
-=Esiu=-
122
Everybody lies

Z tego co pamiętam to trzeba przytrzymać klawisz "share" aby pstryknąć zdjęcie, chyba że jest jeszcze inny sposób ;)

16.07.2017 15:10
odpowiedz
olobis1969
3
Junior

proste rozwiazanie...:-/--dzięki serdeczne za podpowiedz,dziala..Pozdrawiam

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Horizon Zero Dawn - screen - 2017-07-06 - 349711Horizon Zero Dawn - screen - 2017-07-06 - 349710Horizon Zero Dawn - screen - 2017-07-06 - 349709Horizon Zero Dawn - screen - 2017-07-06 - 349708Horizon Zero Dawn - screen - 2017-07-06 - 349707Horizon Zero Dawn - screen - 2017-07-06 - 349706Horizon Zero Dawn - screen - 2017-07-06 - 349705Horizon Zero Dawn - screen - 2017-06-29 - 349313Horizon Zero Dawn - screen - 2017-06-29 - 349312