Horizon Zero Dawn - poradnik do gry

Horizon Zero Dawn - poradnik do gry

Horizon Zero Dawn - poradnik do gry

Czas upolować kilka robotów. Poradnik do gry Horizon Zero Dawn oraz The Frozen Wilds to dokładna solucja oraz m.in. sekrety, znajdźki, metalowe kwiaty oraz manekiny żuwaczy. Przygotowaliśmy też mapy, opisaliśmy maszyny, kotły (RO, ZETA, SIGMA, KSI, PSI), umiejętności i dominację.

Poradnik do Horizon: Zero Dawn to obszerna i szczegółowa solucja. Na kolejnych stronach omawiamy m. in. sekrety i znajdźki, trudnych przeciwników i maszyny, umiejętności oraz dominację, a także trofea, szybką podróż czy żyrafy. Nasz poradnik zawiera aktualizację do dodatku Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds.

  1. Trofea
  2. Porady na start - najważniejszy porady i tipsy, które pomogą ci w grze!

Poradnik Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds

Solucja do Horizon Zero Dawn The Frozen Wilds zawiera przede wszystkim mapy oraz sekrety - wszystkie znajdźki zaznaczyliśmy na mapach, ale nie zapomnieliśmy również opisać trudne elementy gry, takie jak nowy kocioł, Epsilon (w sekcji Kotły) czy zagadki.

  1. Pigmenty - mapa ukrytych w grze pigmentów. [mapa]
  2. Figurki zwierząt - w dodatku do Horizon Zero Dawn odnajdziesz figurki zwierząt. [mapa]
  3. Umiejętności Aloy w DLC - nowe umiejętności Aloy możliwe do odblokowania w dodatku.
  4. Teksty - zapisy tekstowe w DLC - [mapa sekretów]
  5. Zapisy audio w DLC - nagrania możliwe do odnalezienia w The Frozen Wilds.
  6. Ulepszenie włóczni.
  7. Co to jest Niebieskierka?
  8. Jak wspiąć się na żyrafa w DLC?
  9. Jak zniszczyć wieże kontroli?
  10. Jak aktywować węzeł źródłowy w zadaniu Ścieżka szamanów?
  11. Jak spuścić całą wodę z Siwego Łowiska?

Solucja

Nasz opis przejścia wszystkich zadań głównych i pobocznych zawiera porady na start, które pomogą wykonać każdą misję. Opisaliśmy wszystkie zadania główne, takie jak Próba, Zemsta Nora, Miasto Słońca, Kurhan czy Sekrety głębin ziemi, ale również zadania poboczne takie jak Starożytna zbrojownia czy Góra Kłopotów.

  1. Podarunek z przeszłości - zadanie główne.
  2. Szkoła przetrwania - zadanie główne.
  3. Na czubku włóczni - zadanie główne.
  4. Serce Matki - zadanie główne.
  5. Próba - zadanie główne.
  6. Łono góry - zadanie główne (zdobycie pierwszej dominacji!)
  7. Poszukująca u bram - zadanie główne.
  8. Ślad dowódczyni - zadanie główne.
  9. Zemsta Nora - zadanie główne.
  10. Miasto Słońca - zadanie główne.
  11. Pole poległych - zadanie główne.
  12. Na ziemie graniczne - zadanie główne.
  13. Słońce spadnie - zadanie główne.
  14. Ustronie stwórcy - zadanie główne.
  15. Kurhan - zadanie główne.
  16. Na pohybel ciemności - zadanie główne.
  17. Sekrety głębin ziemi - zadanie główne.
  18. Groza Słońca - zadanie główne.
  19. Serce Nora - zadanie główne.
  20. Góra, która upadła - zadanie główne.
  21. Nadejście cienia - zadanie główne.
  22. W obliczu wymarcia - zadanie główne.

Zadania poboczne

  1. W ślady swojej matki.
  2. Zapomniani.
  3. Tego już za wiele.
  4. Dziwne Grata.
  5. Sanktuarium.
  6. Szczęście w łowach.
  7. Braki zaopatrzenia.
  8. Starożytna zbrojownia.
  9. Góra kłopotów.
  10. Nieprzygotowani.
  11. Za starą znajomość.
  12. W obcych krajach.
  13. Zemsta córki.
  14. Młot i stal.
  15. Uczcić poległych.

Mapy i sekrety

W poradniku umieszczono również dokładne mapy lokacji z sekretami. Na poszczególnych mapach zaznaczyliśmy widokówki, banuckie figurki, starożytne naczynia oraz metalowe kwiaty. Nie zapomnieliśmy o zapisach dźwiękowych, nagranich, tekstach i holografach.

  1. Widokówki - mapa z zaznaczonymi widokówkami.
  2. Banuckie figurki
  3. Starożytne naczynia
  4. Metalowe kwiaty
  5. Zapisy dźwiękowe
  6. Zapisy tekstowe

Kotły

Cauldron lub vault - czyli kocioł - to specjalny rodzaj dungeonu w grze. Znajdziesz tu solucję, która pomoże ci przejść każdy kocioł oraz pokonać bossa.

  1. Kocioł RO
  2. Kocioł ZETA
  3. Kocioł KSI
  4. Kocioł SIGMA.
  5. Kocioł EPSILON - nowy kocioł z the Frozen Wilds!

Uwaga - Kocioł PSI pozostaje zamknięty i nie można go odwiedzić w grze!

Rozwój postaci

Poradnik do Horizon Zero Dawn - Rozwój postaci - opisuje umiejętności Aloy oraz radzi, które umiejętności wybrać. Opisuje również wyposażenie, sety w grze (zbroje). Wyjaśniony został także system rzemiosła oraz opisano najważniejsze elementy uzbrojenia i ekwipunku.

  1. Umiejętności Aloy
  2. Wyposażenie i crafting - rzemiosło w grze!
  3. Dominacja - poradnik dotyczący dominacji w Horizon Zero Dawn.

Maszyny

Poradnik do Horizon Zero Dawn zawiera również sekcję poświęconą maszynom - opisujemy kolejne maszyny oraz sposoby ich dominacji.

  1. Maszyny - maszyny, które możesz zdominować w kotłach PSI, KSI, SIGMA, RO i ZETA.
  2. Wierzchowce - mounty w Horizon Zero Dawn.

FAQ - najlepsze porady

  1. Manekiny żuwaczy - gdzie znajdę manekiny?
  2. Trofeum Wszyscy sprzymierzeńcy przybyli - jak zdobyć?
  3. Jak odblokować szybką podróż bez limitów?
  4. Jak zabić Piłoząba?

Agnieszka Adamus i Łukasz Wiśniewski (www.gry-online.pl)

Informacje o Horizon Zero Dawn - poradnik do gry

Autorzy : Łukasz Keczup Wiśniewski, Agnieszka aadamus Adamus

Poradnik zawiera : strony: 123, ilustracje: 404 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 21.

The Frozen Wilds

Ostatnia aktualizacja : 14 listopada 2017, odwiedź The Frozen Wilds

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 7 kwietnia 2017, odwiedź Poradnik do gry

Popularne strony w Horizon Zero Dawn - poradnik do gry

28.02.2017 00:58
tr3mm0r
20
Pretorianin

Dzięki za wspaniały i wyczerpujący poradnik do tej świetnej gry. Dzięki wam 10 minut temu ją skończyłem. Vielen Dank

02.03.2017 04:50
odpowiedz
2 odpowiedzi
Aya84
9
Legionista

Jak złowić, lub w inny sposób złapać rybę?

02.03.2017 12:07
Keczupp
10
Chorąży

Domyślam się, że zależy Ci na tym co z niej można wydropić ;) trzeba stanąć nad strumieniem i odpalić Fokus, wtedy podświetli też ryby. Wystarczy jeden strzał z łuku, żeby ją zabić. A loot możesz zebrać nawet jak będziesz płynął.

post wyedytowany przez Keczupp 2017-03-02 12:07:53
03.03.2017 10:47
2
Aya84
9
Legionista

Dziękuję, nie wiem jak to przeoczyłam.

15.03.2017 23:29
odpowiedz
2 odpowiedzi
Agnes87
8
Legionista

Czy ktoś oprócz mnie ma problem w trybie fotograficznym ze zmianą pory dnia? Mój chłopak ma te opcję bez problemu, u mnie pojawia się zawsze komunikat że niedostępna. Plis help!

21.03.2017 10:54
Vaar
2
Junior

Zanim dostaniesz opcję zmiany pogody w trybie foto, musisz wpierw pociągnąć główny watek fabularny (o ile dobrze pamiętam) do questa 'Próba'. Zauważ, że przed tym zadaniem cała akcja fabularna dzieje się w ciągu jednego dnia.

27.03.2017 02:58
Agnes87
8
Legionista

Byłam znacznie dalej w historii. W pewnym momencie problem jednak sam się rozwiązał. Mimo wszystko dziękuję bardzo za odpowiedź :)

post wyedytowany przez Agnes87 2017-03-27 02:59:13
22.03.2017 20:38
odpowiedz
1 odpowiedź
Aya84
9
Legionista

Skończyłam zadanie "Góra Kłopotów", ale nie pojawił się wykrzyknik nowego zadania w Wolnogórze. Jestem w drodze do połódnika i zastanawiam się kiedy mogę liczyć, że się pojawi.

22.03.2017 22:37
Keczupp
10
Chorąży

Ja zadanie wykonałem po zamknięciu misji Miasto Słońca i wtedy od razu w mieście pojawił się wykrzyknik. Inna sprawa, że miałem już wtedy 20 poziom, co też może być jakimś wyznacznikiem. Ogółem misja jest karkołomna na niskich poziomach, a nie daje jakiś super korzyści, więc możesz ją odroczyć. Druga sprawa, że warto co jakiś czas zajrzeć do Wolnogóry, bo znacznik nie pojawi się na mapie głównej, bo NPC zlecający je, jest na terenie osady.

post wyedytowany przez Keczupp 2017-03-22 22:38:23
03.04.2017 07:52
odpowiedz
SnakeEyes
8
Junior

Może by ktoś w końcu zaktualizował ten poradnik co? Bo ktoś to ostro leci w Ch*ja

19.05.2017 11:13
odpowiedz
1 odpowiedź
tukaram3030
21
Chorąży

Moze ktos wie czy ogniwa mozna znalezc po zaliczeniu misji w danych lokacjach??Bo przeszlem cala gre ale ciagle mi brak 3 ogniw zeby odblokowac super zbroje!!--Bo wrucilem raz do Kurchanu i nie moge sie dostac do Srodka!!-Troche mocbo to pokrecili z tymi ogniwami i nie wiem czy z danego miejsca wzialem ogniwo czy nie to jest z deka niedopracowane w tej grze!!--Gra ogolnie Super Fajny Klimat .Po jakims czasie system walki robi sie nudny za malo kombosow w walce z bliska!!Mam nadzieje ze Zrobia dodatek porzadny albo nastepna czesc i to poprawia!!Pozdro

19.05.2017 16:18
Keczupp
10
Chorąży

Tak, możesz zdobyć je też po zakończeniu misji, a przynajmniej tak było w wersji którą poradnikowałem. Wszystkie ruiny poza Wszechamatką były dostępne cały czas po ukończeniu związanych z nimi misji.

13.06.2017 00:30
odpowiedz
Slavus85
1
Junior

Hej. Pominalem ogniwp w misji Ustronie Stworcy i nie mogę sie w zaden sposob dostać spowrotem na wieze, żeby zebrac ogniwo. Jest jakas mozliwosc? Nie mam zadnegi sabe z tego czasu :(. Dzięki za pomoc :).

16.07.2017 12:12
odpowiedz
1 odpowiedź
olobis1969
3
Junior

tryb fotograficzny--jestem slepy chyba jednak..wszystko mogę tam zmieniać ustawiac..ale gdzie a raczej ktorym klawiszem robie zdjecie,zapisuje je?

16.07.2017 12:13
1
-=Esiu=-
124
Everybody lies

Z tego co pamiętam to trzeba przytrzymać klawisz "share" aby pstryknąć zdjęcie, chyba że jest jeszcze inny sposób ;)

16.07.2017 15:10
odpowiedz
olobis1969
3
Junior

proste rozwiazanie...:-/--dzięki serdeczne za podpowiedz,dziala..Pozdrawiam

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Horizon Zero Dawn - screen - 2017-07-06 - 349711Horizon Zero Dawn - screen - 2017-07-06 - 349710Horizon Zero Dawn - screen - 2017-07-06 - 349709Horizon Zero Dawn - screen - 2017-07-06 - 349708Horizon Zero Dawn - screen - 2017-07-06 - 349707Horizon Zero Dawn - screen - 2017-07-06 - 349706Horizon Zero Dawn - screen - 2017-07-06 - 349705Horizon Zero Dawn - screen - 2017-06-29 - 349313Horizon Zero Dawn - screen - 2017-06-29 - 349312