Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tyranny - poradnik do gry

Tyranny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
M14 - Tyranny - Kakofonia
M14 - Tyranny - Kakofonia
Wymagana Przebiegłość 45
Wymagana Przebiegłość 40

Handlarka - głównie mikstury leczenia.
Możesz z nim handlować po rozmowie z Głosami Nerata. Posiada ekwipunek mieszany średniej/niskiej klasy.
Powiększ mapę

Kakofonia M14 - opis i mapa lokacji | Solucja Tyranny Poradnik Tyranny

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Skarb 1 – Wymagana Przebiegłość 45

Skarb 10 – Wymagana Przebiegłość 40

Handlarz

Lyric – Handlarka - głównie mikstury leczenia.

NPC

Vex – Możesz z nim handlować po rozmowie z Głosami Nerata. Posiada ekwipunek mieszany średniej/niskiej klasy.

Legenda M14 - Tyranny - Kakofonia

Ważne miejsce

Towarzysz - możesz go dodać do drużyny.

Handlarz

Trenerzy umiejętności

NPC

Skarb.

Po pierwszej wizycie w Sądzie Tunona i rozpoczęciu zadania Proces Archontów, Kakofonia jest jedną z lokacji, które musisz odwiedzić. Jest to siedziba Głosów Nerata i jego wojowników. Zadania w tej lokacji otrzymasz tylko, jeśli sprzymierzyłeś się ze Szkarłatnym Chórem.

Zadania w Kakofoni

Zadanie główne: Proces Archontów (A Trials of Archons) - zadanie to otrzymujesz w Sądzie Tunona po zakończeniu oblężenia cytadeli. W tym miejscu spotykasz się z jednym z owych Archontów - Głosami Nerata.

Zadanie główne: Milczenie Tajemnic (The Silence of Secrets) - zadanie od Archonta w lokacji Płonąca Książnica (Burning Library). Jednocześnie możesz przyjąć jedno z dwóch zadań od lidera frakcji.

Zadanie główne: Symfonia Kuźni (The Symphony of the Forge) - zadanie od Archonta w lokacji Rozstaje Lethiany (Lethian's Crossing).

Zadanie poboczne: Nieoczekiwana Ofensywa (Opportune Offensive) - zadanie otrzymasz od Drzazgi. Na mapie ukaże się nowa lokacja - Spękane Równiny (Broken Plains Wilderness).

Postaci niezależne w Kakofoni

Drzazga - zaoferuje ci zadanie dotyczące dostarczenia mu palców Wzgardzonych, za każdy otrzymasz 10 pierścieni.

Jątrzyciel i Lament - kolejni ludzie, którzy potrzebują twojego osądu w sprawie naruszenia przepisów przez Lament, dotyczących wejścia do Starych Murów...

  • Ukarz Lament karą śmierci lub batami oraz zignorowanie wykroczenia i nie podjęcie żadnych środków - brak efektu.
  • Ukarz Jątrzyciela - Mniejsza Przychylność Bleden Mark oraz zależnie od kolejnych decyzji: Mniejsza Przychylność Chóru lub nawet 300 pierścieni.
  • Sfałszuj wyrok i pobierz grzywnę w kwocie 250 pierścieni.
  • Ukarz ich obu - Średnia Wrogość Tunona, Średnia Przychylność Chóru.

Dodatkowo, jeśli dokładnie zbadasz sprawę i wypytasz Lament o szczegóły jego podążania do Starych Murów i Mędrczyni, możesz żądać od niego, by dał ci to, co przy niej znalazł: Zwój: Sigil Strefy Wpływu (Wyrażenie).

Nils, Chaos, Żałoba i Gin - kłócą się, jak mają zostać podzielone dobra, które pozyskały. Większość wyborów ma wpływ na reputację, jednak za każdym razem tylko Szkarłatnego Chóru:

  • Większa część łupów dla Nils - Średnia Przychylność;
  • Równy podział - Mniejsza Przychylność;
  • Zniszczenie dóbr - Mniejsza Wrogość;
  • Zażądaj części dóbr za koszty procesu - Średnia Wrogość, lecz otrzymasz 300 pierścieni;
  • Większą część otrzymuje Gin - brak efektu;
  • Większą część otrzymuje Chaos - również otrzymasz 300 pierścieni;

Figlarz i Tnąca Sierpem - podsłuchując kłótnię zostaniesz poproszony o wydanie wyroku w tej sprawie, a dotyczy ona kwestii jeńców:

  • Zostaną zwerbowani - Średnia Przychylność Chóru;
  • Będą walczyć w dołach - otrzymasz 1000 pierścieni;
  • Zostaną straceni - Średnia Wrogość Chóru.

Głosy Nerata - dowódca sił Szkarłatnego Chóru.