Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tyranny - poradnik do gry

Tyranny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Głos Hegemona (The Voice of Kyros) - zadanie główne | Studnia Vendriena Poradnik Tyranny

Ostatnia aktualizacja: 25 listopada 2016

Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przebiegu rozgrywki w lokacjach Wieża Górska, Sąd Tunona (Tunon's Court)(M12), związanych z zadaniem Głos Hegemona. Znajdziesz tutaj rozwiązanie czekających na ciebie zadań z wątku pobocznego opowieści, które pozwolą ukończyć opisane tutaj zadanie możliwie najkorzystniej.

Poszczególne zagadnienia zostały opisane w stosownych sekcjach.

Udaj się do Miasta Niechcianego

Omawiane zadanie pojawi się w dzienniku gdy tylko zakończysz Akt I opowieści. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to musisz aktywować rzeźbę w centralnym punkcie Wieży, aby można było z niej zejść. Na tym etapie zadania musisz udać się do Miasta Niechcianego (Bastard City), a w nim do Sądu Tunona. Nie musisz obawiać się o czas podróży. Wraz z zakończeniem działania Edyktu nie musisz przejmować się upływem czasu w grze.

Złóż raport Archontowi

Gdy dotrzesz do lokacji docelowej, wystarczy że będziesz szedł przed siebie - Głos Hegemona (The Voice of Kyros) - zadanie główne | Studnia Vendriena - Tyranny - poradnik do gry

Gdy dotrzesz do lokacji docelowej, wystarczy że będziesz szedł przed siebie. Póki co nie pozostaje ci nic innego jak stanąć przed Archontem. Niezależnie od tego którą frakcję popierasz, opowiedz Tunonowi przebieg wydarzeń w których brałeś udział w Studni Vendriena. W czasie rozmowy wszystkie linie dialogowe zostaną podporządkowane stronie, którą wybrałeś. Możesz natomiast lekko naginać prawdę, ale kłamstwo sprowadza się do Wrogości ze strony Tunona. Ostatecznie Archont poradzi ci, żebyś skierował się do Rozstajów Lehtiany i tam zdobył informacje dotyczące transportu żelaza, który udało ci się odzyskać z rąk rebeliantów w Echowej Wsi. Poza tym poprosi cię, byś porozmawiał z nim w głębi lokacji, co powinieneś uczynić.

Prywatna rozmowa z Tunonem

W czasie prywatnej rozmowy Tunon da ci do zrozumienia, że któryś z Archontów pomagał w organizowaniu buntu. Twoim zadaniem będzie przeprowadzenie śledztwa wśród członków obu frakcji i ustalenie, która frakcja odpowiada za zdradę.

Jednocześnie w dzienniku pojawiają się dwa nowe zadania - W sercu burzy (Into the Mealstrom) i Proces Archontów (A Trial of Archons), a na mapie świata dostępna staje się główna siedziba frakcji, którą popierałeś w pierwszym akcie. Jeśli byli to Wzgardzeni to uzyskasz dostęp do Żelaznego Domostwa (Iron Hearth). Poza tym Tunon przekaże ci jeszcze dodatkowe wskazówki dotyczące zajścia, które miało miejsce w Cytadeli. Poradzi ci byś jak najlepiej wykorzystał swoją pozycję do zwrócenia na siebie uwagi wszystkich środowisk zamieszkujących Imperium Kyrosa. W zależności od tego jak poprowadzisz rozmowę, możesz zdobyć dodatkowe punkty Reputacji u Tunona. Jeśli będziesz uwypuklał znaczenie Sądu, to zyskasz jego Przychylność.

Po zakończonej rozmowie Tunon przeniesie się do miejsca w którym go znalazłeś wcześniej, a ty możesz zapoznać się ze szczegółami otrzymanych zadań i rozejrzeć po lokacji. Nie znajdziesz tutaj żadnych skarbów, ale tuż przed wyjściem z lokacji zaczepi cię Bleden Mark - Archont Cieni.