Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tyranny - poradnik do gry

Tyranny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
M11 - Tyranny - Rozstaje Lethiany
M11 - Tyranny - Rozstaje Lethiany
Dom publiczny. Korzystając z oferowanych tutaj usług możesz za małe pieniądze otrzymać różne premie.
Znajdziesz tu skrzynię z cennymi kamieniami (Przebiegłość 41).
Znajdziesz tu kobietę o imieniu Lohara.
Wymagana Przebiegłość 40, zanieś rękojeść do Kowala w twojej Wieży (po ukończeniu zadania głównego w tej lokacji będziesz mógł ulepszyć wieżę o Kuźnię) - będziesz w stanie stworzyć unikalną dwuręczną broń Strażnik.
Wewnątrz znajdziesz 2 skrzynie
Eldian jest sołtysem wioski. Może ci powiedzieć dużo o tej lokacji, musisz porozmawiac z nim, by kontynuować główne zadanie Niespokojne wizje.
Sirinę spotkałeś wcześniej w Obozie Szkarłatnego Chóru. Teraz możesz przyłączyć ją do drużyny. Znajduje się wewnątrz budynku.
Sprzedaje bronie do walki w zwarciu.
Handlarka sprzedaje mikstury.
Posiada bronie do walki na dystans (łuki, oszczepy).
Akcesoria, bronie, zbroje i zwoje.
Handlarz oferuje różne przedmioty: średniej jakości pancerze i bronie, zwoje.
Oferuje opancerzenie wysokiej jakości (duży wybór).
Skrzynia (wymagana Przebiegłość 40) - Zwój: Sigil Unieruchomienia (Akcent)
Wymagana Przebiegłość 40
Wymagana Przebiegłość 45
Powiększ mapę

Rozstaje Lethiany M11 - opis i mapa lokacji | Przystań | Solucja Tyranny Poradnik Tyranny

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Ważne miejsce

Dom Kalliona

Żuraw i Studnia – Dom publiczny. Korzystając z oferowanych tutaj usług możesz za małe pieniądze otrzymać różne premie.

Dom osadnika

Dom Dei – Znajdziesz tu skrzynię z cennymi kamieniami (Przebiegłość 41).

Kuźnia – Znajdziesz tu kobietę o imieniu Lohara.

Skrzynia ze złamaną rękojeścią – Wymagana Przebiegłość 40, zanieś rękojeść do Kowala w twojej Wieży (po ukończeniu zadania głównego w tej lokacji będziesz mógł ulepszyć wieżę o Kuźnię) - będziesz w stanie stworzyć unikalną dwuręczną broń Strażnik.

Dom osadnika – Wewnątrz znajdziesz 2 skrzynie

Dom Eldiana – Eldian jest sołtysem wioski. Może ci powiedzieć dużo o tej lokacji, musisz porozmawiac z nim, by kontynuować główne zadanie Niespokojne wizje.

Wejście / wyjście z wioski.

Towarzysz - możesz go dodać do drużyny.

Sirina – Sirinę spotkałeś wcześniej w Obozie Szkarłatnego Chóru. Teraz możesz przyłączyć ją do drużyny. Znajduje się wewnątrz budynku.

Handlarz

Kupiec Praxus – Sprzedaje bronie do walki w zwarciu.

Sklep Basili – Handlarka sprzedaje mikstury.

Kupiec Tychus – Posiada bronie do walki na dystans (łuki, oszczepy).

Harchiand Spiżowy – Akcesoria, bronie, zbroje i zwoje.

Biotus – Handlarz oferuje różne przedmioty: średniej jakości pancerze i bronie, zwoje.

Handlarka Helina – Oferuje opancerzenie wysokiej jakości (duży wybór).

Skarb 1 – Skrzynia (wymagana Przebiegłość 40) - Zwój: Sigil Unieruchomienia (Akcent)

Skarb 15 – Wymagana Przebiegłość 40

Skarb 17 – Wymagana Przebiegłość 45

Legenda M11 - Tyranny - Rozstaje Lethiany

Ważne miejsce

Towarzysz - możesz go dodać do drużyny.

Handlarz

Trenerzy umiejętności

NPC

Skarb.

Po ukończeniu zadań w pierwszej lokacji i przejęciu cytadeli będziesz mógł wyruszyć do Rozstai Lethiany jako jednej z dwóch dostępnych wtedy lokacji. Jest to wioska kupców, dlatego warto przynieść tu trochę pierścieni. Do wielu domów możesz wejść, nie znajduje się w nich jednak nic ciekawego. Zadanie główne umożliwi ci przejęcie drugiej wieży, która może zostać ulepszona tak, by spełniała określone funkcje, będziesz mógł także korzystać z teleportacji.

W zależności od tego jakich wyborów dokonałeś w czasie Podboju, na czele Rozstajów Lethiany mogą stać trzy frakcje: Szkarłatny Chór, Wzgardzeni i Spiżowe Bractwo. W większości przypadków pełni to jedynie funkcję kosmetyczną, gdyż nie możesz nawet porozmawiać z dużą częścią postaci, które tam znajdziesz. Jedynie zmienia się podłoże sporów, które prowadzą mieszkańcy i ich uczestnicy, ale są zawsze w tych samych miejscach niezależnie od decyzji z Podboju.

Zmiany nie dotyczą kupców, których zawsze znajdziesz w lokacji bez względu na wynik Podboju. W okolicach domu sołtysa znajdziesz za to innego namiestnika lokacji.

Zadania w Rozstajach Lehtiany

Zadanie główne: Niespokojne wizje (Stirring Visions) - zadanie zaczynasz wcześniej, jednak tu następuje jego kontynuacja po rozmowie z sołtysem Eldianem (M11,8). Później musisz dostać się do Wieży Zmierzchu (Sunset Spire) przy wodospadach (M11,9).

Zadanie główne: W cieniu Starych Murów - zadanie rozpoczniesz po atak Raetommona na Rozstaje Lethiany, jeśli należysz do Rebeliantów. Celem zadania jest odnalezienie i pokonanie Raemommona w Starych Murach przy Rozstajach Lethiany.

Zadanie główne: Proces Archontów - w czasie rozmowy z Hirchandem Spiżowym dowiesz się, że Szkarłatny Chór wspierał rebeliantów dostawami żelaza. Ta informacja stanowi jeden z dowodów we wspomnianym zadaniu.

Zadanie główne: Spiżowy Złodziej - misja związana ze ścieżką Wzgardzonych. Cel misji identyczny jak dla zadania W cieniu Starych Murów. Musisz odnaleźć i pokonać Reatommona.

Postaci niezależne w Rozstajach Lehtiany

Gravin - stojący przed Żurawiem i Studnią (M11,2) wraz z Obwisłą Powieką i Rozrywaczką Gardeł. Musisz rozstrzygnąć spór o to, kto będzie mógł korzystać z usług pewnego pana, Gravin czy jego przeciwniczki, które jak twierdzi, gnębią go. Przebieg dialogu nie ma znaczenia, zawsze prowadzi do trzech opcji na końcu:

  1. Wstaw się za Gravinem,
  2. Trzymaj stronę kobiet,
  3. Wygoń całą trójkę dając im zakaz na korzystanie z usług lokalu, zyskując tym samym Pomniejszą Przychylność Tunona.

Dwie pierwsze decyzje nie mają żadnego wpływu na rozgrywkę, trzecia poza przychylnością, również. Opuszczą jednak miejsce swojego stacjonowania przed budynkiem.

Pstryk i Tharek - Pstryk jest handlarzem, a Tharek (Szkarłatny Chór) żąda obniżki cen. Dostępnych jest pięć opcji:

  1. Pozwól, by Pstryk sam decydował o swoich cenach - Mniejsza Przychylność Tunona, Mniejsza Wrogość Szkarłatnego Chóru;
  2. Nakaż, by Pstryk udzielił rabatu dla Thareka i jego ludzi - Pomniejsza Przychylność Chóru, jednak Lantry zgodzi się z tą decyzją uznając ją za słuszną.
  3. Ustal zniżkę na konkretne towary (leki) - Drobna Przychylność Chóru, obie strony są zadowolone.
  4. Zawieszenie rozmów (piąta i szósta opcja dialogowa) - brak efektu.

Wenhaver, Xenia i Półblizna (Half Scar) - Wenhaver została uznana za złodziejkę, lecz obie oskarżające nie są również bez winy... Dostępnych jest siedem opcji, lecz trzy dostępne są dopiero po uzyskaniu szczegółowych informacji od obu stron konfliktu:

  1. Ukarz Wenhaver: Średnia Przychylność Tunona, Średnia Przychylność Zespolonych.
  2. Nakaż Wen dołączyć się do bandy Półblizny: Średnia Przychylność Szkarłatnego Chóru, Średnia Wrogość Zespolonych.
  3. Xenia zostaje skazana na prace fizyczne za postawienie Wen w sytuacji bez wyjścia: Średnia Przychylność Chóru, Średnia Wrogość Zespolonych.
  4. Półblizna zostaje zdegradowana z obecnej rangi za kupno kradzionych rzeczy - brak zmian reputacji.
  5. Wenhaver zostaje poddana treningowi a potem włączona do Zespolonych: Średnia Przychylność Chóru, Średnia Przychylność Zespolonych.
  6. Wygnaj obie bandy z miasta: Średnia Wrogość Chóru, Średnia Wrogość Zespolonych.
  7. Zakończ spór bez karania kogokolwiek - brak zmian reputacji.

Opój i Biba - ten spór ma raczej charakter żartobliwy, za niepodjęcie się osądu zyskujesz Mniejszą Przychylność Tunona. Jeśli zaś zdecydujesz się na nadzorowanie zawodów (w piciu alkoholu) możesz dopilnować, by w pewnym momencie "pojedynek" się zakończył lub zmusić ich do przedawkowania napitku, co zakończy się omdleniem jednego, a śmiercią drugiego zawodnika. Kończąc jednak zawody po 6 rundach masz cztery opcje werdyktu:

  1. Zwycięża Opój,
  2. Zwycięża Biba,
  3. Ogłoś remis,
  4. Zażądaj pierścieni w zamian za wyłonienie zwycięzcy - otrzymasz niecałe 100 pierścieni. Wcześniejsze opcje nie wpływają na przebieg wydarzeń.

Eldian - sołtys wioski. Musisz porozmawiać z nim, by kontynuować wątek główny w tym miejscu (Niespokojne wizje). Może opowiedzieć ci także wiele o samej wiosce i jej historii.

Żuraw i Studnia

Żuraw i Studnia (M11,2) to dom publiczny. Możesz w nim skorzystać z różnych usług, by otrzymać tymczasowe premie do twoich umiejętności. Poniżej znajduje się lista osób premie jakie otrzymasz po zapłaceniu odpowiedniej ilości pierścieni.

  1. Baylen Turr - (pokój), 50 miedzi; Jednoręczne +1, Żywotność +1. Za skorzystanie z tej opcji odblokujesz osiągnięcie Rękodzieło.
  2. Evarista - 50 miedzi; Moc +2, Atletyka +2.
  3. Thallus - 50 miedzi; Dwuręczne +5, Parowanie +5.
  4. Sheila - 30 miedzi; Zmyślność +1.
  5. Roksana - 30 miedzi; Finezja +1, Unik +5.
  6. Charitus - 30 miedzi; Stanowczość +1, Wiedza +2.
  7. Philo - 50 miedzi; Chyżość +2, Bez broni +2.
  8. Pół-maszt (Half-Mast) - 25 miedzi; Przebiegłość +5, Żywotność -1.

Kuźnia

Ulantis może wskazać ci miejsce ukrycia specjalnych zapasów, jeśli w Trybie Podboju wcieliłeś do Chóru zwierzce.

W szafach (wymagana Przebiegłość 25 i 40 możesz znaleźć kolejno: broń Młot zespolonych (Forge-Bound Hammer) oraz Schemat Łowca Głów (Headhunter).

Jeśli chcesz odblokować osiągnięcie Steam "Bum" to musisz nieustannie zagadywać jedynego kowala, który pracuje w czasie twojego pobytu w kuźni. Powtarzaj czynność do chwili, aż kowal popełni błąd i zginie od wybuchu.

Towarzysze w Rozstajach Lethiany

Sirina - kobieta o randze zbliżonej do stanowiska bohatera, która woli trzymać się blisko Szkarłatnego Chóru, w ich obozie miałeś również okazję spotkać ją po raz pierwszy; teraz znajdziesz ją w centralnej części wioski, w małym budynku zwanym Sanktuarium Siriny. Jeśli masz z nimi dobre kontakty, będziesz mógł ją zwerbować do swojej drużyny. Posługuje się ona Pieśniami - te podzielone są na strofy, w których każda trwa określoną ilość czasu w sekundach i powoduje inne efekty u twoich towarzyszy lub negatywne efekty u przeciwników, zależnie od wybranej pieśni. Unikalne ataki potrafią atakować wroga bezpośrednio, jednak umiejętne wykorzystanie Pieśni da ci dużą przewagę w walce. Posiada także specjalny parametr rozwoju postaci "Wykonanie (Performance)", który wpływa na jakość wykonywanych Pieśni.