Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Odkryj największe tajemnicy galaktyki Andromeda.Poradnik do gry Mass Effect: Andromeda to przede wszystkim dokładny opis przejścia zadań głównych i pobocznych, wraz z wszystkimi dostępnymi zakończeniami. W poradniku znajdziesz też szczegółowe mapy lokacji i porady dotyczące rozgrywki.

Poradnik do gry Mass Effect: Andromeda zawiera komplet informacji potrzebnych do zrozumienia jej zasad oraz do jej ukończenia. Na początkowych stronach poradnika znajdują się rozdziały przewodnika po grze. Poruszają one między innymi tematy utworzenia i rozwoju głównej postaci, rekrutowania towarzyszy, staczania walk, spotkań z postaciami niezależnymi, eksploracji i podróży po galaktyce, wytwarzania przedmiotów czy romansowania z innymi osobami. Przewodnik uzupełniają rozdziały dotyczące odblokowywania trofeów oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (jak szybko zdobywać doświadczenie, jak pozyskiwać surowce, jak ulepszać Nomada i inne popularne tematy).

Druga duża część poradnika to bardzo rozbudowany opis przejścia gry. W poradniku znajdują się omówienia wszystkich głównych zadań (operacje priorytetowe) oraz opisy wszystkich opcjonalnych questów. Mowa tu o sojusznikach i związkach (zadania głównego bohatera i jego rodziny oraz zadania otrzymywane od towarzyszy), zadaniach w Helejosie (opcjonalne questy związane z określonymi lokacjami w świecie gry) i zadaniach dodatkowych (drobne questy cechujące się mniejszym poziomem skomplikowania). Opis przejścia jest wzbogacony licznymi obrazkami, które informują m.in. o lokalizacji ważnych osób i przedmiotów czy sposobach rozwiązywania zagadek.

Mass Effect: Andromeda to czwarta część niezwykle popularnej serii RPG-ów akcji. Fabuła tej gry rozgrywa się wiele lat po wydarzeniach z oryginalnej trylogii i nie jest bezpośrednio powiązana z historią o Żniwiarzach z trylogii o przygodach komandora Sheparda. W nowej produkcji przenosimy się do tytułowej galaktyki Andromeda gdzie czekają na nas zupełnie nowe rzeczy do odkrycia i gdzie napotykamy nieznane wcześniej zagrożenia, którym musimy stawić czoła.

Jacek "Stranger" Hałas & Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Jakub Bugielski

Poradnik zawiera : strony: 246, ilustracje: 956 .

Przewodnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 10 kwietnia 2017, odwiedź Przewodnik do gry

Zadania główne i poboczne

Ostatnia aktualizacja : 24 kwietnia 2017, odwiedź Zadania główne i poboczne

Popularne strony w Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (88)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
01.04.2017 10:53
odpowiedz
1 odpowiedź
Brother85
62
Pretorianin

a ja zacząłem grę na PS4 i przypadkiem podniosłem schot guna i za cholerę nie wiem jak wyrzucić ta bron i zmienić na normalny karabinek ?? szukam po menosach gry i nie wiem jak tego uczynić

02.04.2017 00:50
odpowiedz
1 odpowiedź
Ziemas
46
Centurion

ktoś wie jak wycofać polecenie dla drużyny wydane X czy Z, C ? Niechcący kliknąłem i teraz stoją jak osły i nie wiem jak spowodować aby znowu za mną łazili.

Już wiem. trzeba dłużej przytrzymać dany przycisk

post wyedytowany przez Ziemas 2017-04-02 00:54:18
02.04.2017 19:23
odpowiedz
DarthJack
2
Junior

Coś myślę że większe lvl będzie można wbić dopiero na dlc, ponieważ na bank będą i gra już mówi co będzie pierwsze, arka Quarian. No i może dowiemy się coś nowego o Imperium Kettów i kim jest darczyńca:D

04.04.2017 16:39
odpowiedz
PredatorLegenda
2
Junior

A co waszym zdaniem lepiej zrobić w tej misji w samo południe, czyją najlepiej byłoby wybrać stronę Reyesa czy tą Sloane??

04.04.2017 17:06
odpowiedz
fallen36
1
Junior

W zadaniach pobocznych na EOS-ie brakuje dwóch , jednej związanej z kettami (podglądacze) i drugiej ze złodziejem zaopatrzenia.

04.04.2017 23:37
odpowiedz
2 odpowiedzi
neueun
1
Junior

mam problem z misją na Elaaden, gdzie trzeba odszukać rdzeń z ukradzionego napędu. Wszystko zeskanowałem ale nie moge odczytac datapadu. Czy komuś też sie cos takiego przytrafiło??

05.04.2017 17:38
odpowiedz
borus213
10
Legionista

W misji dodatkowej na Havarl, Manifesty Roekaarów (Roekaar Manifestos) dodałbym zapis, że abty to ukończyć trzeba wrócić na Tempest, tam odebrać email z innym zadaniem, porozmawiać przez widcom z Evfrą, z Jaalem na pokładzie statku i wtedy wrócić na planetę aby móc przeczytać brakujące datapad'y.

post wyedytowany przez borus213 2017-04-05 17:39:19
06.04.2017 19:34
odpowiedz
1 odpowiedź
zik12
5
Junior

jest jakiś kod do pominięcia misji????

08.04.2017 21:03
odpowiedz
1 odpowiedź
Frost554
1
Junior

W części poradnika Kombinacje - nakładanie i detonacja podpunkt detonacja zapalników w opisie wyssania energii znajduje się błąd ponieważ ulepszenie umiejętności o nazwie dłuższe wyssanie nie spowoduje że umiejętność nie będzie już detonatorem lecz to że będzie zarówno detonatorem jak i zapalnikiem.

09.04.2017 12:26
odpowiedz
1 odpowiedź
xsas
117
SG-1

"Poniżej znajdziesz tabelę przedstawiającą wszystkie dostępne dla Cory misje lojalnościowe"
Błąd w Romanse: Suvi Anwar i Jaal Ama Darav - co tam robi Cora? :P

post wyedytowany przez xsas 2017-04-09 12:35:46
13.04.2017 21:55
odpowiedz
3 odpowiedzi
Wolha
10
Legionista

Mam zapytanie, otóż:

spoiler start

Kto jest tajemniczym darczyńcą i kto odpowiada za śmierć założycielki inicjatywy?
Zdaje się, że pominęłam coś istotnego...O.o

spoiler stop

post wyedytowany przez Wolha 2017-04-13 21:59:05
15.04.2017 22:19
odpowiedz
2 odpowiedzi
SpoconaZofia
5
Centurion

Znalazłem dwa błędy w poradniku. Dokładnie chodzi o trofea w wersji na PC. "Cios poniżej pasa" - osobliwość nie zadziała tylko przyciąganie. Samo uderzenie nie wystarczy po przybliżeniu przeciwnika. Trzeba wcisnąć jednocześnie klawisz wstecz i uderzenie. Drugie " W zawieszeniu" na PC (klawiatura+mysz) jest niewykonalne ponieważ nie ma możliwości ustawienie dzioba Nomada w takiej pozycji.

post wyedytowany przez SpoconaZofia 2017-04-15 22:20:15
18.04.2017 13:32
odpowiedz
bacardi
20
Centurion

mam 100% na eos a promieniowanie dalej występuje kiedy zniknie bo nie mam dalej zadan

20.04.2017 12:06
odpowiedz
Aya84
9
Legionista

Na Nexusie można otrzymać zadanie "Model sfer niebieskich" od doktor Aridany.

20.04.2017 19:34
odpowiedz
bacardi
20
Centurion

Pytanie wie ktoś gdzie znajduje się ten qest na eos pod tytułem Tego by chciał bo nigdzie nie jest zaznaczony na mapie

23.04.2017 10:02
odpowiedz
topiq
18
Legionista

Czy ktoś wie jak odblokować zabugowany quest Zasłużyc na odznakę? Po wykonaniu zadań i powrocie do Andraknora, po rozmowie zadanie się nie zalicza. Nic nie daje odsejwowanie. U mnie się zaliczylo a żonie nie chce.

24.04.2017 02:22
odpowiedz
Ostry100
1
Junior

W misji Strażacy | Nexus | Zadania w Helejosie jest nieścisłość w opisie, mianowicie żeby misja skończyła się bez przymusu zabicia Knight, gracz oprócz wyleczenia jej syna nie może zabić hakerów, którzy go zaatakują po włamaniu się do terminala z informacjami o planach sabotażu.

24.04.2017 15:34
odpowiedz
1 odpowiedź
poro18
18
Chorąży

Mam takie pytanko, na Elaaden gdzieś daleko na horyzoncie często widać "coś" co wynurza się z piasku i z powrotem tam wpada, da się z tym jakoś walczyć?

25.04.2017 18:34
odpowiedz
farendil
1
Junior

Ja mam taki problem. Mianowicie lecąc wykonywać misje lojalnościowe ekran mapy blokuje mi się na danym układzie słonecznym i nie da się podróżować między planetami. Mam tak za każdym razem. Dzieje się tak również na Elaaden. Miał ktoś podobny problem? Jak go rozwiązać? Reinstalacja gry...nie uśmiecha mi się, a i tak nie wiem czy to pomoże.

01.05.2017 15:02
odpowiedz
puci3104
103
Generał

Misja z Architektem Kadara pojawia się w dzienniku jeśli porozmawiamy z szefem placówki na Kadarze - Tate. Misja nosi nazwę "Stary oprawiacz" i polega na zabiciu architekta. Co prawda jego ikonka nie pojawia się na mapie i trzeba samemu podejść i porozmawiać po zakończeniu kolonizacji (budynek na wzgórzu w placówce). Potem już normalnie widać miejsce architekta na mapie. Nie wiem czy ma to wpływ na ilość punktów doświadczenia do zdobycia, ale istnieje taka możliwość, dlatego warto zmienić w poradniku.

03.05.2017 20:35
odpowiedz
Boss27
1
Junior

Przegapiłem misję lojalnościową,w dzienniku wyświettla się :Niepowodzenie,czy można do tego wrócić?

08.05.2017 13:21
odpowiedz
2 odpowiedzi
bacardi
20
Centurion

czy poradnik będzie aktualizowany jeszcze ? bo zawiera nie kompletne misje sporo brakuje

10.05.2017 10:41
7
Maciej Rakieta

Tzn? Wszystkie duże i średnie zostały zawarte w poradniku. :)

10.05.2017 23:42
odpowiedz
3 odpowiedzi
bacardi
20
Centurion

Mam problem zebrałem wszystkie wyzwalacze wspomnień z eos elladen kadara havral i voled a nadal mam zablokowane odsłuchanie dziennika nr 3 i 4 czy coś pominąłem ?

12.05.2017 15:45
odpowiedz
1 odpowiedź
krova12
1
Junior

Mam problem z zadaniem ciemność widzę nie wiem gdzie znaleźć te pluskwy proszę o pomoc

14.05.2017 19:31
odpowiedz
bacardi
20
Centurion

ta gra robi się dosłownie śmieszna od błędów cofa poziom nexsusa brak słów popatrzcie na zdj i na godziny o 19:15 miałem 24 lvl a o 19:22 23 lvl zdjęcie w formie linku bo nie można załadować pokazuje ze nie można dodać pliku

http://prntscr.com/f7ra6x

14.05.2017 23:21
odpowiedz
Patryk K
6
Legionista

U mnie Origin nie zalicza 100% zdatności wszystkich planet a jeśli chodzi o poziom nexusa to po patch'u 1.06 trochę się namieszało. Nie mam maksymalnego poziomu ( jakby na jakiś czas exp się zawiesił ) ale wszystkie kapsuły już wybudziłem i na dodatek mam jeszcze 3 PZA, których nie mogę wydać.

15.05.2017 01:06
odpowiedz
2 odpowiedzi
bacardi
20
Centurion

Patryk K odnośnie mojego pytania co do wyzwalaczy wspomnień z wątku głównego zostało mi jedynie meridian powrót do domu przez ukończenie tej misji zablokuje sobie wstęp do hyperion i węzeł sama napisałem do suportu czekam na odpowiesz

15.05.2017 17:40
odpowiedz
2 odpowiedzi
Ziemas
46
Centurion

Po patchu 1.06 jest zdecydowanie lepiej. nie ma błędu o nieistniejących mailach itp

post wyedytowany przez Ziemas 2017-05-15 17:42:36
26.05.2017 18:47
odpowiedz
sznyciuu
9
Legionista

pytanko
czy poradnik zostal juz ukonczony?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340801Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340800Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340799Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340798Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340797Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340796Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340795Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340794Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340793