Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Odkryj największe tajemnicy galaktyki Andromeda. Poradnik do gry Mass Effect: Andromeda to przede wszystkim dokładny opis przejścia zadań głównych i pobocznych, wraz z wszystkimi dostępnymi zakończeniami. W poradniku znajdziesz też szczegółowe mapy lokacji i porady dotyczące rozgrywki.

Poradnik do gry Mass Effect: Andromeda zawiera komplet informacji potrzebnych do zrozumienia jej zasad oraz do jej ukończenia. Na początkowych stronach poradnika znajdują się rozdziały przewodnika po grze. Poruszają one między innymi tematy utworzenia i rozwoju głównej postaci, rekrutowania towarzyszy, staczania walk, spotkań z postaciami niezależnymi, eksploracji i podróży po galaktyce, wytwarzania przedmiotów czy romansowania z innymi osobami. Przewodnik uzupełniają rozdziały dotyczące odblokowywania trofeów oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (jak szybko zdobywać doświadczenie, jak pozyskiwać surowce, jak ulepszać Nomada i inne popularne tematy).

Druga duża część poradnika to bardzo rozbudowany opis przejścia gry. W poradniku znajdują się omówienia wszystkich głównych zadań (operacje priorytetowe) oraz opisy wszystkich opcjonalnych questów. Mowa tu o sojusznikach i związkach (zadania głównego bohatera i jego rodziny oraz zadania otrzymywane od towarzyszy), zadaniach w Helejosie (opcjonalne questy związane z określonymi lokacjami w świecie gry) i zadaniach dodatkowych (drobne questy cechujące się mniejszym poziomem skomplikowania). Opis przejścia jest wzbogacony licznymi obrazkami, które informują m.in. o lokalizacji ważnych osób i przedmiotów czy sposobach rozwiązywania zagadek.

Mass Effect: Andromeda to czwarta część niezwykle popularnej serii RPG-ów akcji. Fabuła tej gry rozgrywa się wiele lat po wydarzeniach z oryginalnej trylogii i nie jest bezpośrednio powiązana z historią o Żniwiarzach z trylogii o przygodach komandora Sheparda. W nowej produkcji przenosimy się do tytułowej galaktyki Andromeda gdzie czekają na nas zupełnie nowe rzeczy do odkrycia i gdzie napotykamy nieznane wcześniej zagrożenia, którym musimy stawić czoła.

Jacek "Stranger" Hałas & Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Jakub Bugielski

Poradnik zawiera : strony: 79, ilustracje: 290 .

Przewodnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 10 kwietnia 2017, odwiedź Przewodnik do gry

Zadania główne i poboczne

Ostatnia aktualizacja : 24 kwietnia 2017, odwiedź Zadania główne i poboczne

Popularne strony w Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (63)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
24.03.2017 09:45
odpowiedz
1 odpowiedź
Zajkowski REXU
1
Junior

Kiedy będzie gotowy dział związany z romansami ?

26.03.2017 06:31
odpowiedz
1 odpowiedź
Anael
10
Legionista

Kupiłem miniaturowe modele do kajuty pionierskiej i nie ma ich na półce. Ciągle mam je w wyposażeniu i nigdzie nie mogę znaleźć interakcji aby je na tą półkę umieścić. Bug czy moje przeoczenie

27.03.2017 19:48
odpowiedz
1 odpowiedź
squrwielitek
1
Junior

Czołem, kiedy można rozpocząć trening/wybór bohatera/dowódcy? Jestem w prologu (ps4) i jest tylko walka / biotyk i inżynier?
Za info thx.

27.03.2017 20:02
odpowiedz
1 odpowiedź
squrwielitek
1
Junior

Dziękuję - faktycznie. Nie jestem za bystry.

27.03.2017 20:45
odpowiedz
3 odpowiedzi
mwilam
38
Centurion

Pytanie do tych co już kończą lub skończyli główny wątek, czy w którymś momencie możemy stracić dostęp do misji dodatkowych? Skupiłem się własnie na głównym wątku ale nie chciałbym stracić dostępu do innych zadań np. po skończeniu jakiejś ważniejszej misji. Później chciałbym sobie na spokojnie pokończyć całą resztę.

28.03.2017 21:03
odpowiedz
1 odpowiedź
Sosna564
1
Junior

Takie pytanko mam odnośnie jednego z zadań na Voeld. Mianowicie dostałem podczas zadania Atak na bazę Kettów opcjonalne zadanie dostań się do bezpiecznego schowka. Problem polega na tym, że nijak nie mogę się tam dostać, pomimo przeczesania całego kompleksu oraz aktywowania chyba wszystkich możliwych konsol Kettów. Mógłby mi ktoś pomóc?

29.03.2017 10:13
odpowiedz
Sosna564
1
Junior

Problem tym, że te trzy konsole już przeskanowałem i zasabotowałem, dodatkowo użyłem wszystkich możliwych paneli kontroli Kettów w całym kompleksie Kettów i ten bezpieczny schowek dalej jest zablokowany.

29.03.2017 11:44
odpowiedz
3 odpowiedzi
NewPhanton
14
Legionista

Mam problem. Robiłem misję lojalnosciową dla vetry na H-86 o ile dobrze pamiętam. I potem jak ja skończyłem chce wracać na tempesta. Ale nie mogę do niego wejść bo mam zakaz wyjścia z nomada z powodu promieniowania. Pilnie proszę o pomoc. Nie mogę przez to kontynuować gry >.<

29.03.2017 21:53
odpowiedz
4 odpowiedzi
borus213
9
Legionista

Witam

Mam problem z questem na Voeld. Na południowym-zachodzie znajdują się niewielkie ruiny Porzuconych (oznaczone znakiem zapytania). Po zabiciu Porzuconych odzywa się do nas ktoś przez radio i informuje, że cały obszar dookoła ruin jest zaminowany. Pojawia się nam zadanie "Rozbrój miny aby umożliwić sobie ucieczkę" (czy jakoś tak). Musimy szukać min skanerem i niszczyć je strzelając do nich z broni. Przeszukałem prawie cały obszar w promieniu 200-300 metrów i zniszczyłem wszystkie miny i nic. Zadanie jest nadal aktywne. Oddalałem się z tego miejsca i nic. Jak odejdziemy za daleko do zadanie znika, a gdy zbliżymy się do obszaru to znów się pojawia.

Ktoś zrobił to zadanie?

29.03.2017 22:49
odpowiedz
hubert43
10
Legionista

Kiedy poradnik do Sudoku: Mass Effect Edition ?

30.03.2017 16:16
odpowiedz
1 odpowiedź
Why So Serious?
23
Legionista

Ukończyłem misję Lepsze początki i mapa galaktyki wciąż jest zablokowana, nie mogę się dostać do układu Onaon.

http://screenshot.sh/m2h4O4nWwxqAK

http://screenshot.sh/ofp51z4KFFILI

post wyedytowany przez Why So Serious? 2017-03-30 16:24:14
31.03.2017 01:25
odpowiedz
arek25
9
Chorąży

Mnie ciekawi jak mam wbic 80lvl na 56jesli nie ma zadnych misji.
Szkoda ze Nexus tylko do 20lvl :(

post wyedytowany przez arek25 2017-03-31 01:29:47
01.04.2017 10:53
odpowiedz
1 odpowiedź
Brother85
59
Pretorianin

a ja zacząłem grę na PS4 i przypadkiem podniosłem schot guna i za cholerę nie wiem jak wyrzucić ta bron i zmienić na normalny karabinek ?? szukam po menosach gry i nie wiem jak tego uczynić

02.04.2017 00:50
odpowiedz
1 odpowiedź
Ziemas
43
Centurion

ktoś wie jak wycofać polecenie dla drużyny wydane X czy Z, C ? Niechcący kliknąłem i teraz stoją jak osły i nie wiem jak spowodować aby znowu za mną łazili.

Już wiem. trzeba dłużej przytrzymać dany przycisk

post wyedytowany przez Ziemas 2017-04-02 00:54:18
02.04.2017 19:23
odpowiedz
DarthJack
1
Junior

Coś myślę że większe lvl będzie można wbić dopiero na dlc, ponieważ na bank będą i gra już mówi co będzie pierwsze, arka Quarian. No i może dowiemy się coś nowego o Imperium Kettów i kim jest darczyńca:D

04.04.2017 16:39
odpowiedz
PredatorLegenda
1
Junior

A co waszym zdaniem lepiej zrobić w tej misji w samo południe, czyją najlepiej byłoby wybrać stronę Reyesa czy tą Sloane??

04.04.2017 17:06
odpowiedz
fallen36
0
Junior

W zadaniach pobocznych na EOS-ie brakuje dwóch , jednej związanej z kettami (podglądacze) i drugiej ze złodziejem zaopatrzenia.

04.04.2017 23:37
odpowiedz
2 odpowiedzi
neueun
0
Junior

mam problem z misją na Elaaden, gdzie trzeba odszukać rdzeń z ukradzionego napędu. Wszystko zeskanowałem ale nie moge odczytac datapadu. Czy komuś też sie cos takiego przytrafiło??

05.04.2017 17:38
odpowiedz
borus213
9
Legionista

W misji dodatkowej na Havarl, Manifesty Roekaarów (Roekaar Manifestos) dodałbym zapis, że abty to ukończyć trzeba wrócić na Tempest, tam odebrać email z innym zadaniem, porozmawiać przez widcom z Evfrą, z Jaalem na pokładzie statku i wtedy wrócić na planetę aby móc przeczytać brakujące datapad'y.

post wyedytowany przez borus213 2017-04-05 17:39:19
06.04.2017 19:34
odpowiedz
1 odpowiedź
zik12
4
Junior

jest jakiś kod do pominięcia misji????

08.04.2017 21:03
odpowiedz
1 odpowiedź
Frost554
0
Junior

W części poradnika Kombinacje - nakładanie i detonacja podpunkt detonacja zapalników w opisie wyssania energii znajduje się błąd ponieważ ulepszenie umiejętności o nazwie dłuższe wyssanie nie spowoduje że umiejętność nie będzie już detonatorem lecz to że będzie zarówno detonatorem jak i zapalnikiem.

09.04.2017 12:26
odpowiedz
1 odpowiedź
xsas
115
SG-1

"Poniżej znajdziesz tabelę przedstawiającą wszystkie dostępne dla Cory misje lojalnościowe"
Błąd w Romanse: Suvi Anwar i Jaal Ama Darav - co tam robi Cora? :P

post wyedytowany przez xsas 2017-04-09 12:35:46
13.04.2017 21:55
odpowiedz
3 odpowiedzi
Wolha
9
Legionista

Mam zapytanie, otóż:

spoiler start

Kto jest tajemniczym darczyńcą i kto odpowiada za śmierć założycielki inicjatywy?
Zdaje się, że pominęłam coś istotnego...O.o

spoiler stop

post wyedytowany przez Wolha 2017-04-13 21:59:05
15.04.2017 22:19
odpowiedz
2 odpowiedzi
SpoconaZofia
2
Chorąży

Znalazłem dwa błędy w poradniku. Dokładnie chodzi o trofea w wersji na PC. "Cios poniżej pasa" - osobliwość nie zadziała tylko przyciąganie. Samo uderzenie nie wystarczy po przybliżeniu przeciwnika. Trzeba wcisnąć jednocześnie klawisz wstecz i uderzenie. Drugie " W zawieszeniu" na PC (klawiatura+mysz) jest niewykonalne ponieważ nie ma możliwości ustawienie dzioba Nomada w takiej pozycji.

post wyedytowany przez SpoconaZofia 2017-04-15 22:20:15
18.04.2017 13:32
odpowiedz
bacardi
18
Centurion

mam 100% na eos a promieniowanie dalej występuje kiedy zniknie bo nie mam dalej zadan

20.04.2017 12:06
odpowiedz
Aya84
8
Legionista

Na Nexusie można otrzymać zadanie "Model sfer niebieskich" od doktor Aridany.

20.04.2017 19:34
odpowiedz
bacardi
18
Centurion

Pytanie wie ktoś gdzie znajduje się ten qest na eos pod tytułem Tego by chciał bo nigdzie nie jest zaznaczony na mapie

23.04.2017 10:02
odpowiedz
topiq
15
Legionista

Czy ktoś wie jak odblokować zabugowany quest Zasłużyc na odznakę? Po wykonaniu zadań i powrocie do Andraknora, po rozmowie zadanie się nie zalicza. Nic nie daje odsejwowanie. U mnie się zaliczylo a żonie nie chce.

24.04.2017 02:22
odpowiedz
Ostry100
0
Junior

W misji Strażacy | Nexus | Zadania w Helejosie jest nieścisłość w opisie, mianowicie żeby misja skończyła się bez przymusu zabicia Knight, gracz oprócz wyleczenia jej syna nie może zabić hakerów, którzy go zaatakują po włamaniu się do terminala z informacjami o planach sabotażu.

24.04.2017 15:34
odpowiedz
poro18
17
Chorąży

Mam takie pytanko, na Elaaden gdzieś daleko na horyzoncie często widać "coś" co wynurza się z piasku i z powrotem tam wpada, da się z tym jakoś walczyć?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340801Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340800Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340799Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340798Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340797Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340796Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340795Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340794Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340793