Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Odkryj największe tajemnicy galaktyki Andromeda. Poradnik do gry Mass Effect: Andromeda to przede wszystkim dokładny opis przejścia zadań głównych i pobocznych, wraz z wszystkimi dostępnymi zakończeniami. W poradniku znajdziesz też szczegółowe mapy lokacji i porady dotyczące rozgrywki.

Poradnik do gry Mass Effect: Andromeda zawiera komplet informacji potrzebnych do zrozumienia jej zasad oraz do jej ukończenia. Na początkowych stronach poradnika znajdują się rozdziały przewodnika po grze. Poruszają one między innymi tematy utworzenia i rozwoju głównej postaci, rekrutowania towarzyszy, staczania walk, spotkań z postaciami niezależnymi, eksploracji i podróży po galaktyce, wytwarzania przedmiotów czy romansowania z innymi osobami. Przewodnik uzupełniają rozdziały dotyczące odblokowywania trofeów oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (jak szybko zdobywać doświadczenie, jak pozyskiwać surowce, jak ulepszać Nomada i inne popularne tematy).

Druga duża część poradnika to bardzo rozbudowany opis przejścia gry. W poradniku znajdują się omówienia wszystkich głównych zadań (operacje priorytetowe) oraz opisy wszystkich opcjonalnych questów. Mowa tu o sojusznikach i związkach (zadania głównego bohatera i jego rodziny oraz zadania otrzymywane od towarzyszy), zadaniach w Helejosie (opcjonalne questy związane z określonymi lokacjami w świecie gry) i zadaniach dodatkowych (drobne questy cechujące się mniejszym poziomem skomplikowania). Opis przejścia jest wzbogacony licznymi obrazkami, które informują m.in. o lokalizacji ważnych osób i przedmiotów czy sposobach rozwiązywania zagadek, oraz mapami najważniejszych lokacji (powierzchnie planet nadających się do kolonizacji, Nexus, Tempest).

Mass Effect: Andromeda to czwarta część niezwykle popularnej serii RPG-ów akcji. Fabuła tej gry rozgrywa się wiele lat po wydarzeniach z oryginalnej trylogii i nie jest bezpośrednio powiązana z historią o Żniwiarzach z trylogii o przygodach komandora Sheparda. W nowej produkcji przenosimy się do tytułowej galaktyki Andromeda gdzie czekają na nas zupełnie nowe rzeczy do odkrycia i gdzie napotykamy nieznane wcześniej zagrożenia, którym musimy stawić czoła.

Jacek "Stranger" Hałas & Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Jakub Bugielski

Poradnik zawiera : strony: 79, ilustracje: 290 .

Przewodnik do gry

Poradnik jest gotowy w 50% . Ostatnia aktualizacja : 22 marca 2017, odwiedź Przewodnik do gry

Zadania główne i poboczne

Poradnik jest gotowy w 25% . Ostatnia aktualizacja : 22 marca 2017, odwiedź Zadania główne i poboczne

Popularne strony w Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

22.03.2017 17:40
borus213
8
Legionista

Kiedy planujecie zakończenie prac nad poradnikiem?

23.03.2017 13:21
1
84
Generał

Przewodnik planujemy kończyć po weekendzie, a jeśli chodzi o opis przejścia, to niestety trudno podać jakąś konkretna datę. Gra jest bardzo duża i może to trochę potrwać. Nie spodziewałbym się całości szybciej niż za dwa tygodnie.

23.03.2017 19:15
mwilam
37
Centurion

Czy da się w trakcie gry zmienić wygląd swojej postaci (chodzi o twarz a nie ubiór)? Pewnie nie ale nie szkodzi zapytać...

23.03.2017 19:56
Jeyhard
8
Chorąży

Niestety, nie da się zmodyfikować wyglądu bohatera czy bohaterki po tym, jak rozpocznie się rozgrywkę. Jestem pewny, że na PC pojawią się niedługo mody / cheaty, które to umożliwią, ale OFICJALNIE nie ma możliwości. Możesz jedynie zmodyfikować ubiór.

24.03.2017 09:45
odpowiedz
1 odpowiedź
Zajkowski REXU
0
Junior

Kiedy będzie gotowy dział związany z romansami ?

24.03.2017 10:18
Jeyhard
8
Chorąży

Planujemy dodanie działu związanego z romansami jeszcze dziś. ;)

26.03.2017 06:31
odpowiedz
1 odpowiedź
Anael
9
Legionista

Kupiłem miniaturowe modele do kajuty pionierskiej i nie ma ich na półce. Ciągle mam je w wyposażeniu i nigdzie nie mogę znaleźć interakcji aby je na tą półkę umieścić. Bug czy moje przeoczenie

26.03.2017 14:48
Jeyhard
8
Chorąży

Dziwne, choć w grze zdarzają się najróżniejsze drobne błędy. Modele powinny znajdować się kajucie na Tempeście, a jeśli ich nie masz, może pomoże zwyczajowe przeładowanie gry? Może po prostu gra nie załadowała tekstur.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340801Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340800Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340799Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340798Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340797Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340796Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340795Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340794Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340793