Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Odkryj największe tajemnicy galaktyki Andromeda. Poradnik do gry Mass Effect: Andromeda to przede wszystkim dokładny opis przejścia zadań głównych i pobocznych, wraz z wszystkimi dostępnymi zakończeniami. W poradniku znajdziesz też szczegółowe mapy lokacji i porady dotyczące rozgrywki.

Poradnik do gry Mass Effect: Andromeda zawiera komplet informacji potrzebnych do zrozumienia jej zasad oraz do jej ukończenia. Na początkowych stronach poradnika znajdują się rozdziały przewodnika po grze. Poruszają one między innymi tematy utworzenia i rozwoju głównej postaci, rekrutowania towarzyszy, staczania walk, spotkań z postaciami niezależnymi, eksploracji i podróży po galaktyce, wytwarzania przedmiotów czy romansowania z innymi osobami. Przewodnik uzupełniają rozdziały dotyczące odblokowywania trofeów oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (jak szybko zdobywać doświadczenie, jak pozyskiwać surowce, jak ulepszać Nomada i inne popularne tematy).

Druga duża część poradnika to bardzo rozbudowany opis przejścia gry. W poradniku znajdują się omówienia wszystkich głównych zadań (operacje priorytetowe) oraz opisy wszystkich opcjonalnych questów. Mowa tu o sojusznikach i związkach (zadania głównego bohatera i jego rodziny oraz zadania otrzymywane od towarzyszy), zadaniach w Helejosie (opcjonalne questy związane z określonymi lokacjami w świecie gry) i zadaniach dodatkowych (drobne questy cechujące się mniejszym poziomem skomplikowania). Opis przejścia jest wzbogacony licznymi obrazkami, które informują m.in. o lokalizacji ważnych osób i przedmiotów czy sposobach rozwiązywania zagadek.

Mass Effect: Andromeda to czwarta część niezwykle popularnej serii RPG-ów akcji. Fabuła tej gry rozgrywa się wiele lat po wydarzeniach z oryginalnej trylogii i nie jest bezpośrednio powiązana z historią o Żniwiarzach z trylogii o przygodach komandora Sheparda. W nowej produkcji przenosimy się do tytułowej galaktyki Andromeda gdzie czekają na nas zupełnie nowe rzeczy do odkrycia i gdzie napotykamy nieznane wcześniej zagrożenia, którym musimy stawić czoła.

Jacek "Stranger" Hałas & Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Jakub Bugielski

Poradnik zawiera : strony: 246, ilustracje: 956 .

Przewodnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 10 kwietnia 2017, odwiedź Przewodnik do gry

Zadania główne i poboczne

Ostatnia aktualizacja : 24 kwietnia 2017, odwiedź Zadania główne i poboczne

Popularne strony w Mass Effect: Andromeda - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (89)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
02.04.2017 00:50
odpowiedz
1 odpowiedź
Ziemas
46
Centurion

ktoś wie jak wycofać polecenie dla drużyny wydane X czy Z, C ? Niechcący kliknąłem i teraz stoją jak osły i nie wiem jak spowodować aby znowu za mną łazili.

Już wiem. trzeba dłużej przytrzymać dany przycisk

post wyedytowany przez Ziemas 2017-04-02 00:54:18
02.04.2017 19:23
odpowiedz
DarthJack
2
Junior

Coś myślę że większe lvl będzie można wbić dopiero na dlc, ponieważ na bank będą i gra już mówi co będzie pierwsze, arka Quarian. No i może dowiemy się coś nowego o Imperium Kettów i kim jest darczyńca:D

04.04.2017 16:39
odpowiedz
PredatorLegenda
2
Junior

A co waszym zdaniem lepiej zrobić w tej misji w samo południe, czyją najlepiej byłoby wybrać stronę Reyesa czy tą Sloane??

04.04.2017 17:06
odpowiedz
fallen36
1
Junior

W zadaniach pobocznych na EOS-ie brakuje dwóch , jednej związanej z kettami (podglądacze) i drugiej ze złodziejem zaopatrzenia.

04.04.2017 23:37
odpowiedz
2 odpowiedzi
neueun
1
Junior

mam problem z misją na Elaaden, gdzie trzeba odszukać rdzeń z ukradzionego napędu. Wszystko zeskanowałem ale nie moge odczytac datapadu. Czy komuś też sie cos takiego przytrafiło??

05.04.2017 17:38
odpowiedz
borus213
10
Legionista

W misji dodatkowej na Havarl, Manifesty Roekaarów (Roekaar Manifestos) dodałbym zapis, że abty to ukończyć trzeba wrócić na Tempest, tam odebrać email z innym zadaniem, porozmawiać przez widcom z Evfrą, z Jaalem na pokładzie statku i wtedy wrócić na planetę aby móc przeczytać brakujące datapad'y.

post wyedytowany przez borus213 2017-04-05 17:39:19
06.04.2017 19:34
odpowiedz
1 odpowiedź
zik12
5
Junior

jest jakiś kod do pominięcia misji????

08.04.2017 21:03
odpowiedz
1 odpowiedź
Frost554
1
Junior

W części poradnika Kombinacje - nakładanie i detonacja podpunkt detonacja zapalników w opisie wyssania energii znajduje się błąd ponieważ ulepszenie umiejętności o nazwie dłuższe wyssanie nie spowoduje że umiejętność nie będzie już detonatorem lecz to że będzie zarówno detonatorem jak i zapalnikiem.

09.04.2017 12:26
odpowiedz
1 odpowiedź
xsas
119
SG-1

"Poniżej znajdziesz tabelę przedstawiającą wszystkie dostępne dla Cory misje lojalnościowe"
Błąd w Romanse: Suvi Anwar i Jaal Ama Darav - co tam robi Cora? :P

post wyedytowany przez xsas 2017-04-09 12:35:46
13.04.2017 21:55
odpowiedz
3 odpowiedzi
Wolha
10
Legionista

Mam zapytanie, otóż:

spoiler start

Kto jest tajemniczym darczyńcą i kto odpowiada za śmierć założycielki inicjatywy?
Zdaje się, że pominęłam coś istotnego...O.o

spoiler stop

post wyedytowany przez Wolha 2017-04-13 21:59:05
15.04.2017 22:19
odpowiedz
2 odpowiedzi
SpoconaZofia
7
Centurion

Znalazłem dwa błędy w poradniku. Dokładnie chodzi o trofea w wersji na PC. "Cios poniżej pasa" - osobliwość nie zadziała tylko przyciąganie. Samo uderzenie nie wystarczy po przybliżeniu przeciwnika. Trzeba wcisnąć jednocześnie klawisz wstecz i uderzenie. Drugie " W zawieszeniu" na PC (klawiatura+mysz) jest niewykonalne ponieważ nie ma możliwości ustawienie dzioba Nomada w takiej pozycji.

post wyedytowany przez SpoconaZofia 2017-04-15 22:20:15
18.04.2017 13:32
odpowiedz
bacardi
20
Centurion

mam 100% na eos a promieniowanie dalej występuje kiedy zniknie bo nie mam dalej zadan

20.04.2017 12:06
odpowiedz
Aya84
9
Legionista

Na Nexusie można otrzymać zadanie "Model sfer niebieskich" od doktor Aridany.

20.04.2017 19:34
odpowiedz
bacardi
20
Centurion

Pytanie wie ktoś gdzie znajduje się ten qest na eos pod tytułem Tego by chciał bo nigdzie nie jest zaznaczony na mapie

23.04.2017 10:02
odpowiedz
topiq
18
Legionista

Czy ktoś wie jak odblokować zabugowany quest Zasłużyc na odznakę? Po wykonaniu zadań i powrocie do Andraknora, po rozmowie zadanie się nie zalicza. Nic nie daje odsejwowanie. U mnie się zaliczylo a żonie nie chce.

24.04.2017 02:22
odpowiedz
Ostry100
1
Junior

W misji Strażacy | Nexus | Zadania w Helejosie jest nieścisłość w opisie, mianowicie żeby misja skończyła się bez przymusu zabicia Knight, gracz oprócz wyleczenia jej syna nie może zabić hakerów, którzy go zaatakują po włamaniu się do terminala z informacjami o planach sabotażu.

24.04.2017 15:34
odpowiedz
1 odpowiedź
poro18
18
Chorąży

Mam takie pytanko, na Elaaden gdzieś daleko na horyzoncie często widać "coś" co wynurza się z piasku i z powrotem tam wpada, da się z tym jakoś walczyć?

25.04.2017 18:34
odpowiedz
farendil
1
Junior

Ja mam taki problem. Mianowicie lecąc wykonywać misje lojalnościowe ekran mapy blokuje mi się na danym układzie słonecznym i nie da się podróżować między planetami. Mam tak za każdym razem. Dzieje się tak również na Elaaden. Miał ktoś podobny problem? Jak go rozwiązać? Reinstalacja gry...nie uśmiecha mi się, a i tak nie wiem czy to pomoże.

01.05.2017 15:02
odpowiedz
puci3104
105
Generał

Misja z Architektem Kadara pojawia się w dzienniku jeśli porozmawiamy z szefem placówki na Kadarze - Tate. Misja nosi nazwę "Stary oprawiacz" i polega na zabiciu architekta. Co prawda jego ikonka nie pojawia się na mapie i trzeba samemu podejść i porozmawiać po zakończeniu kolonizacji (budynek na wzgórzu w placówce). Potem już normalnie widać miejsce architekta na mapie. Nie wiem czy ma to wpływ na ilość punktów doświadczenia do zdobycia, ale istnieje taka możliwość, dlatego warto zmienić w poradniku.

03.05.2017 20:35
odpowiedz
Boss27
1
Junior

Przegapiłem misję lojalnościową,w dzienniku wyświettla się :Niepowodzenie,czy można do tego wrócić?

08.05.2017 13:21
odpowiedz
2 odpowiedzi
bacardi
20
Centurion

czy poradnik będzie aktualizowany jeszcze ? bo zawiera nie kompletne misje sporo brakuje

10.05.2017 10:41
9
Maciej Rakieta

Tzn? Wszystkie duże i średnie zostały zawarte w poradniku. :)

10.05.2017 23:42
odpowiedz
3 odpowiedzi
bacardi
20
Centurion

Mam problem zebrałem wszystkie wyzwalacze wspomnień z eos elladen kadara havral i voled a nadal mam zablokowane odsłuchanie dziennika nr 3 i 4 czy coś pominąłem ?

12.05.2017 15:45
odpowiedz
1 odpowiedź
krova12
1
Junior

Mam problem z zadaniem ciemność widzę nie wiem gdzie znaleźć te pluskwy proszę o pomoc

14.05.2017 19:31
odpowiedz
bacardi
20
Centurion

ta gra robi się dosłownie śmieszna od błędów cofa poziom nexsusa brak słów popatrzcie na zdj i na godziny o 19:15 miałem 24 lvl a o 19:22 23 lvl zdjęcie w formie linku bo nie można załadować pokazuje ze nie można dodać pliku

http://prntscr.com/f7ra6x

14.05.2017 23:21
odpowiedz
Patryk K
7
Legionista

U mnie Origin nie zalicza 100% zdatności wszystkich planet a jeśli chodzi o poziom nexusa to po patch'u 1.06 trochę się namieszało. Nie mam maksymalnego poziomu ( jakby na jakiś czas exp się zawiesił ) ale wszystkie kapsuły już wybudziłem i na dodatek mam jeszcze 3 PZA, których nie mogę wydać.

15.05.2017 01:06
odpowiedz
2 odpowiedzi
bacardi
20
Centurion

Patryk K odnośnie mojego pytania co do wyzwalaczy wspomnień z wątku głównego zostało mi jedynie meridian powrót do domu przez ukończenie tej misji zablokuje sobie wstęp do hyperion i węzeł sama napisałem do suportu czekam na odpowiesz

15.05.2017 17:40
odpowiedz
2 odpowiedzi
Ziemas
46
Centurion

Po patchu 1.06 jest zdecydowanie lepiej. nie ma błędu o nieistniejących mailach itp

post wyedytowany przez Ziemas 2017-05-15 17:42:36
26.05.2017 18:47
odpowiedz
sznyciuu
11
Legionista

pytanko
czy poradnik zostal juz ukonczony?

21.07.2017 12:45
odpowiedz
man of kin
13
Legionista

Pytanie

Co robią wyzwalacze pamięci na planetach na których Alec Nawet nie przyleciał? Bo umarł na tej pierwszej planecie

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340801Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340800Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340799Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340798Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340797Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340796Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340795Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340794Mass Effect: Andromeda - screen - 2017-03-20 - 340793