Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3: Krew i wino - M3 Zamek Dun Tynne
Wiedźmin 3: Krew i wino - M3 Zamek Dun Tynne
"Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Mantikory" - Miejsce zdobycia diagramu rękawic wiedźmińskiego cechu mantikory.
"Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Gryfa" - Miejsce zdobycia diagramu arcymistrzowskiego stalowego miecza wiedźmińskiego cechu gryfa, diagramu arcymistrzowskich rękawic wiedźmińskiego cechu gryfa oraz diagramu arcymistrzowskich butów wiedźmińskiego cechu gryfa.
"Zlecenie: Łaciate kłopoty" - Legowisko oszluzgów (slyzard).
"Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Gryfa" - Miejsce zdobycia diagramu arcymistrzowskich spodni wiedźmińskiego cechu gryfa, diagramu arcymistrzowskiej zbroi wiedźmińskiego cechu gryfa oraz diagramu arcymistrzowskiego srebrnego miecza wiedźmińskiego cechu gryfa.
"Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Niedźwiedzia" - Miejsce zdobycia diagramu arcymistrzowskiego srebrnego miecza wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, diagramu arcymistrzowskiej zbroi wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia oraz diagramu arcymistrzowskich rękawic wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia.
"Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Niedźwiedzia" - Miejsce zdobycia diagramu arcymistrzowskich spodni wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, diagramu arcymistrzowskiego stalowego miecza wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia oraz diagramu arcymistrzowskich butów wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia.
"Zlecenie: Łaciate kłopoty" - Jest to kontrakt wiedźmiński. Musisz porozmawiać z zarządzcą kamieniołomu.
"Komu w drogę, temu w czas" - To zwykły quest poboczny. Musisz ponownie porozmawiać z brygadzistą z kamieniołomu.
"Cystus zawsze spłaca swe długi" - Zabierz list ze zwłok leżących przy studni.
"Czarna Wdowa" - miejsce znalezienia listu oraz klucza.
"O czym szepczą grzyby" - Miejsce spotkania z pustelniczką.
"Zlecenie: monstrum z Tufo" - Winnica Tufo, w której Geralt musi spotkać się z Monsieur de Bourbeau.
"Szturm na Dun Tynne" - Miejsce rozpoczęcia ataku na zamek.
Strzeżony skarb
Zabij barghesty (poziom 38) i przeszukaj wiszące na drzewie zwłoki
Szkodniki w winnicy
Zabij kikimory (poziom 36) i zniszcz ich gniazdo.
Siedlisko potworów
Oczyść jaskinię z kikimor (poziom 44) i zniszcz ich gniazdo. W środku znajdziesz także zwłoki, które musisz przeszukać.
Szkodniki w winnicy
Zabij kikimory (poziom 36) i zniszcz ich gniazdo.
Błędny rycerz w potrzebie
Zabij grasantów (poziom 44) i uratuj błędnego rycerza.
Obozowisko bandytów
Zabij grasantów (poziom 40) i przeszukaj skrzynię.
Strzeżony skarb
Wejdź do jaskini znajdującej się w punkcie 4 i oczyść ją z upiorów (42 poziom). Po walce przeszukaj zwłoki leżące w rogu.
Opuszczone miejsce
Oczyść miejsce z grasantów (poziom 44).
Ukryty skarb
Zabij upiornego rycerza (poziom 47) i przeszukaj zwłoki leżące obok studni. Quest "Cystus zawsze spłaca swe długi"
Ludzie w opałach
Pozbądź się grasantów (poziom 44) i uwolnij uwięzionego w klatce kupca. Klucz do klatki znajdziesz na podeście, obok drzewa.
Miejsce mocy
Miejsce mocy zwiększające moc znaku Igni znajduje się w jaskini. Wejście do niej znajdziesz w zachodniej części.
Obozowisko bandytów
Zabij grasantów (poziom 48) i przeszukaj skrzynię.
Strzeżony skarb
Zabij oszluzga (poziom 44) i przeszukaj zwłoki. Znajdziesz przy nich rzadki schemat - Rękawice beauclairskiego oficera.
Kryjówka Hanzy
Zabij wszystkich grasantów (poziom 40) i wygraj walkę z ich liderem - Cystusem Czteropalcym, który znajduje się na wieży.
Obozowisko bandytów
Zabij wszystkich grasantów (poziom 44) i przeszukaj skrzynię znajdującą się obok namiotu.
Siedlisko potworów
Oczyść jaskinię z wampirów - Garkain oraz Fleder (44 poziom). Po walce przeszukaj szkatułkę leżącą obok zwłok.
Gniazdo potworów
Zabij widłogona (45 poziom) i zniszcz jego gniazdo.
Siedlisko potworów
Pozbądź się wilków (poziom 35) krążących w okolicach jaskini i stocz walkę z ich przywódcą - wilkołakiem (poziom 48). W jaskini znajdziesz także skrzynię, a w niej arcymistrzowski schemat srebrnego miecza - Geszeft.
Opuszczone miejsce
Zabij wilkołaka (poziom 48), by wyzwolić miejsce.
Strzeżony skarb
Przeszukaj zwłoki leżące w szopie i zabij bruxę (poziom 44).
Zlecenie winiarzy: Wzgórze Dun Tynne
Porozmawiaj z winiarzem, by odebrać zlecenie i oczyść jaskinię ze skolopendromorfów (poziom 43).
Ukryty skarb
Pozbądź się utopców (poziom 35) i przeszukaj zwłoki leżące na brzegu. Quest - "Czarna Wdowa".
Powiększ mapę

M3 Zamek Dun Tynne | Mapy Toussaint | Wiedźmin Krew i Wino poradnik Wiedźmin 3: Krew i wino

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Ważne lokacje związane z zadaniami poszukiwań skarbów

1 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Mantikory" - Miejsce zdobycia diagramu rękawic wiedźmińskiego cechu mantikory.

2 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Gryfa" - Miejsce zdobycia diagramu arcymistrzowskiego stalowego miecza wiedźmińskiego cechu gryfa, diagramu arcymistrzowskich rękawic wiedźmińskiego cechu gryfa oraz diagramu arcymistrzowskich butów wiedźmińskiego cechu gryfa.
"Zlecenie: Łaciate kłopoty" - Legowisko oszluzgów (slyzard).

3 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Gryfa" - Miejsce zdobycia diagramu arcymistrzowskich spodni wiedźmińskiego cechu gryfa, diagramu arcymistrzowskiej zbroi wiedźmińskiego cechu gryfa oraz diagramu arcymistrzowskiego srebrnego miecza wiedźmińskiego cechu gryfa.

4 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Niedźwiedzia" - Miejsce zdobycia diagramu arcymistrzowskiego srebrnego miecza wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, diagramu arcymistrzowskiej zbroi wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia oraz diagramu arcymistrzowskich rękawic wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia.

5 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Niedźwiedzia" - Miejsce zdobycia diagramu arcymistrzowskich spodni wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia, diagramu arcymistrzowskiego stalowego miecza wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia oraz diagramu arcymistrzowskich butów wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia.

Ważne lokacje związane z pobocznymi zadaniami i kontraktami wiedźmińskimi

6 – "Zlecenie: Łaciate kłopoty" - Jest to kontrakt wiedźmiński. Musisz porozmawiać z zarządzcą kamieniołomu.
"Komu w drogę, temu w czas" - To zwykły quest poboczny. Musisz ponownie porozmawiać z brygadzistą z kamieniołomu.

Ważne lokacje związane z zadaniami poszukiwań skarbów

7 – "Cystus zawsze spłaca swe długi" - Zabierz list ze zwłok leżących przy studni.

8 – "Czarna Wdowa" - miejsce znalezienia listu oraz klucza.

Ważne lokacje związane z pobocznymi zadaniami i kontraktami wiedźmińskimi

9 – "O czym szepczą grzyby" - Miejsce spotkania z pustelniczką.

10 – "Zlecenie: monstrum z Tufo" - Winnica Tufo, w której Geralt musi spotkać się z Monsieur de Bourbeau.

Ważne lokacje związane z głównymi zadaniami

11 – "Szturm na Dun Tynne" - Miejsce rozpoczęcia ataku na zamek.

Legenda Wiedźmin 3: Krew i wino - M3 Zamek Dun Tynne

Ważne lokacje związane z głównymi zadaniami

Ważne lokacje związane z pobocznymi zadaniami i kontraktami wiedźmińskimi

Ważne lokacje związane z zadaniami poszukiwań skarbów

1,2,3... - Główne lokacje na mapie

Ciekawe miejsca na mapie

Drogowskazy

Powyższa mapa prezentuje wschodnią część księstwa Toussaint. Na mapie zaznaczone zostały najważniejsze lokacje z tego fragmentu księstwa, aczkolwiek informuje też ona między innymi o miejscach odblokowywania questów i lokalizacjach drogowskazów pomocnych w szybkiej podróży po księstwie. Najważniejszą lokacją na mapie M3 jest tytułowy Zamek Dun Tynne (Dun Tynne Castle) wraz z otaczającymi go ziemiami. W tej części księstwa znajdują się też jednak między innymi Karczma "Kuroliszek" (The Cockatrice Inn) oraz Zamek Mont Crane (Mont Crane Castle).

Zadania rozpoczynające się na mapie M3

  • Cystus zawsze spłaca swe długi (Filibert Always Pays His Debts) - zadanie poszukiwania skarbów
  • Czarna wdowa (The Black Widow) - zadanie poszukiwania skarbów
  • Komu w drogę, temu w czas (Big Feet to Fill) - zadanie poboczne
  • O czym szepczą grzyby (Equine Phantoms) - kontrakt wiedźmiński
  • Zlecenie: Łaciate kłopoty (Contract: Bovine Blues) - kontrakt wiedźmiński
  • Zlecenie: Monstrum z Tufo (Contract: The Tufo Monster) - kontrakt wiedźmiński

Ważne informacje na temat mapy M3

  • Temat eksploracji Zamku Dun Tynne przez większość gry możesz kompletnie ignorować, albowiem lokację tę odwiedza się dopiero w trakcie zaliczania jednego z późniejszych głównych questów - Szturm na Dun Tynne.
  • Drugim z większych zamków na mapie M3 jest Zamek Mont Crane. Jest on siedzibą hanzy i oznacza to spore kłopoty. Dolny dziedziniec możesz jeszcze zdołać zabezpieczyć słabszą postacią, ale pozbycie się wszystkich wrogów z górnego dziedzińca (w tym lidera bandytów) wymaga grania wysokopoziomowym Geraltem. Warto doddać, że w lokacji tej odnajduje się schematy arcymistrzowskiego rynsztunku.
  • Początkowo dobrze jest trzymać się z dala od Ruin fortu Ussar, bo znajduje się tam gniazdo oszluzgów (latających smokopodobnych stworzeń). Ich eksterminacją najlepiej jest zająć się dopiero po odblokowaniu kontraktu wiedźmińskiego Zlecenie: Łaciate kłopoty.