Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3: Krew i wino - M1 Wiatrak Dulcynei
Wiedźmin 3: Krew i wino - M1 Wiatrak Dulcynei
"Bestia z Beauclair" - Miejsce startu po przybyciu do Toussaint. Geralt musi tu pokonać goliata.
"Awantura o wino: Belgaard" - Miejsce gdzie toczy się aukcja.
"Awantura o wino: Koronata" - Quest dotyczy rozwiązania problemów winnicy.
"Pieniądze nie śmierdzą" - Miejsce odnalezienia zwłok z listem. Poszukiwany skarb jest w winnicy Koronata (M1,2).
"Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Kota" - Miejsce zdobycia diagramu zbroi wiedźmińskiego cechu kota.
"Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Kota" - Miejsce zdobycia diagramu spodni wiedźmińskiego cechu kota oraz diagramu butów wiedźmińskiego cechu kota.
"Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Kota" - Miejsce zdobycia diagramu stalowego miecza wiedźmińskiego cechu kota, diagramu srebrnego miecza wiedźmińskiego cechu kota oraz diagramu rękawic wiedźmińskiego cechu kota.
"W osiem dni dookoła świata" - Miejsce odnalezienia klucza oraz notatki. Skrzynię znajdziesz na brzegu we wschodniej części.
"Skazany na zapomnienie" - Miejsce, w którym znajdziesz skrzynię zawierającą klucz oraz dziennik kapitana statku. Skarb znajduje się w jaskini.
"Równowaga w przyrodzie" - Miejsce odnalezienia martwych kupców.
Szkodniki w winnicy
Pozbądź się archesporów (poziom 38) i zniszcz gniazdo z pomocą bomby.
Człowiek w opałach
Wejdź do jaskini i zabij bandytów (37-40 poziom). Uratujesz w ten sposób zielarkę, która wyruszy do Winnicy Koronata.
Strzeżony skarb
Skarbu strzegą archespory (38 poziom). Są tu zwłoki powiązane z pobocznym questem "Awantura o wino: Koronata".
Opuszczone miejsce
Musisz oczyścić tę lokację z archesporów (38 poziom).
Ukryty skarb
Wyeliminuj trolle skalne i rozejrzyj się za zwłokami z listem - quest poszukiwania skarbów "Pieniądze nie śmierdzą".
Człowiek w opałach
Przedostań się na dziedziniec posiadłości i zabij wszystkich bandytów (40 poziom). Uratujesz w ten sposób handlarza (clerk).
Kryjówka hanzy
Rozpraw się ze wszystkimi bandytami, dotrzyj na szczyt głównej wieży ruin i zabij ich lidera, którym jest Antoine "Starling" Straggen. W miejscu pobytu lidera odnajdziesz m.in. rzadkie diagramy stalowego miecza i rękawic.
Siedlisko potworów
W jaskini przebywa grupa archesporów (37 poziom).
Zlecenie winiarzy: Magazyn na cichym brzegu
Porozmawiaj z winiarzem, by zaakceptować zadanie, po czym wejdź do piwniczki i zabij wszystkie potwory (Ghule i Alghule poziom 37). Po zabiciu wszystkich potworów wróć do winiarza po nagrodę.
Ukryty skarb
Pozbądź się Grasantów (44 poziom) i przeszukaj skrzynię, by zdobyć notatkę oraz klucz - quest poszukiwania skarbów "W osiem dni dookoła świata".
Obozowisko bandytów
Zabij wszystkich Grasantów (poziom 40) i przeszukaj skrzynię, w której znajdziesz kilka ciekawych przedmiotów.
Strzeżony skarb
Zabij panterę (41 poziom) i przeszukaj zwłoki, przy których znajdziesz kilkaset koron.
Śladami proroka Lebiody
Zbadaj obóz robotników powiązanego z questem "Komu w drogę: Czwarta grupa".
Obozowisko bandytów
Zabij strzegących skarbu Grasantów (poziom 40) i przeszukaj skrzynię.
Ukryty skarb
Przeszukaj wrak łodzi, by znaleźć skrzynię zawierającą klucz oraz dziennik kapitana. Quest "Skazany na zapomnienie".
Obozowisko bandytów
Zabij strzegących skrzynię Grasantów (poziom 40).
Opuszczone miejsce
Zabij wszystkich Grasantów na tym terenie (poziom 40) by wyzwolić wioskę.
Miejsce mocy
Zabij Wichta (poziom 42), by uzyskać dostęp do miejsca mocy. Zwiększa on moc znaku Yrden.
Strzeżony skarb
Zabij dzikie psy (poziom 40) i przeszukaj skrzynię.
Powiększ mapę

M1 Wiatrak Dulcynei | Mapy Toussaint | Wiedźmin Krew i Wino poradnik Wiedźmin 3: Krew i wino

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Ważne lokacje związane z głównymi zadaniami

1 – "Bestia z Beauclair" - Miejsce startu po przybyciu do Toussaint. Geralt musi tu pokonać goliata.

Ważne lokacje związane z pobocznymi zadaniami i kontraktami wiedźmińskimi

2 – "Awantura o wino: Belgaard" - Miejsce gdzie toczy się aukcja.

3 – "Awantura o wino: Koronata" - Quest dotyczy rozwiązania problemów winnicy.

Ważne lokacje związane z zadaniami poszukiwań skarbów

4 – "Pieniądze nie śmierdzą" - Miejsce odnalezienia zwłok z listem. Poszukiwany skarb jest w winnicy Koronata (M1,2).

5 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Kota" - Miejsce zdobycia diagramu zbroi wiedźmińskiego cechu kota.

6 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Kota" - Miejsce zdobycia diagramu spodni wiedźmińskiego cechu kota oraz diagramu butów wiedźmińskiego cechu kota.

7 – "Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Kota" - Miejsce zdobycia diagramu stalowego miecza wiedźmińskiego cechu kota, diagramu srebrnego miecza wiedźmińskiego cechu kota oraz diagramu rękawic wiedźmińskiego cechu kota.

8 – "W osiem dni dookoła świata" - Miejsce odnalezienia klucza oraz notatki. Skrzynię znajdziesz na brzegu we wschodniej części.

9 – "Skazany na zapomnienie" - Miejsce, w którym znajdziesz skrzynię zawierającą klucz oraz dziennik kapitana statku. Skarb znajduje się w jaskini.

Ważne lokacje związane z pobocznymi zadaniami i kontraktami wiedźmińskimi

10 – "Równowaga w przyrodzie" - Miejsce odnalezienia martwych kupców.

Legenda Wiedźmin 3: Krew i wino - M1 Wiatrak Dulcynei

Ważne lokacje związane z głównymi zadaniami

Ważne lokacje związane z pobocznymi zadaniami i kontraktami wiedźmińskimi

Ważne lokacje związane z zadaniami poszukiwań skarbów

1,2,3... - Główne lokacje na mapie

Ciekawe miejsca na mapie

Drogowskazy

Powyższa mapa prezentuje północną część księstwa Toussaint. Na mapie zaznaczone zostały najważniejsze lokacje z tego fragmentu księstwa, aczkolwiek informuje też ona między innymi o miejscach odblokowywania questów i lokalizacjach drogowskazów pomocnych w szybkiej podróży po księstwie. Mapa M1 nie ma jednej najważniejszej lokacji. Jest za to szereg mniejszych miejscówek i oprócz tytułowego Wiatraka Dulcynei (Dulcinea's Windmill) są to też między innymi Faktora Kupiecka (Trading Post), Winnica Koronata (Coronata Vineyard) i Zajazd Srebrna Salamandra (The Silver Salamander Inn).

Zadania rozpoczynające się na mapie M1

  • Awantura o wino: Belgaard (Wine Wars: Belgaard) - zadanie poboczne
  • Awantura o wino: Koronata (Wine Wars: Coronata) - zadanie poboczne
  • Awantura o wino: Nieczysta gra (Wine Wars: Deus in the Machina) - zadanie poboczne
  • Awantura o wino: Vermentino (Wine Wars: Vermentino) - zadanie poboczne
  • Bestia z Beauclair (The Beast of Beauclair) - zadanie główne
  • Pieniądze nie śmierdzą (Coin Doesn't Stink) - zadanie poszukiwania skarbów
  • Równowaga w przyrodzie (Mutual of Beauclair's Wild Kingdom) - kontrakt wiedźmiński
  • Skazany na zapomnienie (What Was This About Again?) - zadanie poszukiwania skarbów
  • W osiem dni dookoła świata (Around the World in... Eight Days) - zadanie poszukiwania skarbów

Ważne informacje na temat mapy M1

  • W tej części księstwa rozpoczynasz przygodę z dodatkiem Krew i wino. Nie oznacza to jednak, że okolica jest bezpieczna. W wielu lokacjach, zwłaszcza przy większości ciekawych miejsc, Geralt może napotkać wysokopoziomowe potwory lub bandytów.
  • Dobrze jest dość wcześnie odwiedzić lokację Most Plegmunda i odblokować dzięki temu grupę zadań pobocznych Awantura o wino. Za takim działaniem przemawia to, że questy z tej grupy w dużej mierze skupiają się na zabezpieczaniu okolicznych ciekawych miejsc i będziesz się mógł tym zająć przy okazji eksploracji mapy M1.
  • Najniebezpieczniejsza lokacja w tej części księstwa to Ruiny pałacu Arthach. Znajduje się tam kryjówka hanzy, w której przebywa bardzo liczna grupa bandytów. Na oczyszczenie tej lokacji i pozbycie się lidera bandytów zdecyduj się dopiero po tym jak dostatecznie rozwiniesz Geralta.