Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Więcej niż mistrz | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino poradnik Wiedźmin 3: Krew i wino

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Spotkanie się z mistrzem płatnerskim Zdravko

Siedziba Zdravko w Beauclair - Więcej niż mistrz | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Siedziba Zdravko w Beauclair

Quest ten możesz odblokować dzięki przeczytaniu ogłoszenia na jednej z tablic ogłoszniowych w Toussaint, bądź też we własnym zakresie odnajdując siedzibę mistrza płatnerskiego. Jego dom znajduje się mianowicie w centralnej części miasta Beauclair (M4,8). Po dotarciu na miejsce wejdź do środka i porozmawiaj z mistrzem Zdravko. Geralt dowie się o możliwości pozyskania elementów arcymistrzowskiego rynsztunku dzięki zbadaniu miejsc, w których zaginęli inni wiedźmini. Do dziennika bohatera dodanych zostanie pięć nowych questów poszukiwań skarbów i będą one powiązane z rynsztunkami szkoły wilka, gryfa, niedźwiedzia, kota i mantikory.

Dostarczenie diagramów mistrzowi Zdravko

Opisy przejścia questów powiązanych z poszczególnymi elementami rynsztunku znajdują się w dalszej części tekstu. Po skompletowaniu dowolnego zestawu (sześć diagramów) powróć do Zdravko i pozwól mu na skopiowanie schematów. Pozwoli to awansować kowalowi do statusu arcymistrza. Oznacza to, że od tej pory Zdravko będzie mógł wykuwać dla Geralta elementy arcymistrzowskiego rynsztunku (oczywiście za odpowiednią opłatą i po skompletowaniu wszystkich składników rzemieślniczych).