Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Total War: Warhammer - poradnik do gry

Total War: Warhammer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozwój prowincji | Imperium | Total War Warhammer poradnik Total War: Warhammer

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Rozwój prowincji

Twoim głównym celem na najbliższe kilkanaście (bądź kilkadziesiąt, jak wolisz) tur jest rozbudowa przejętych niedawno osad. Nie ma sensu szkolić w tym momencie dodatkowej armii (lecz nie zwalniaj tej, którą masz - przyda się do zwiększenia ładu publicznego w prowincjach), więc skup się po prostu na rozwoju gospodarki i odblokowywaniu dostępu do nowych jednostek, jak i opracowywaniu technologii.

Warto przy tym odpowiednio zaplanować budowle, by nie doszło do sytuacji, w której dublują się one pomiędzy prowincjami, lub takiej, w której braknie ci kluczowego budynku w jednej prowincji, przez co kilka innych będzie bezużyteczne. Poniżej znajdziesz sugerowane budowle, które znaleźć powinny się w danych osadach zajętych przez ciebie prowincji - weź jednak pod uwagę fakt, iż w zależności od tego, ile czasu na to poświęcisz, zdołasz wybudować je do innego poziomu.

Odpowiedni rozwój prowincji da zagwarantuje ci dobry start. - Rozwój prowincji | Imperium | Total War Warhammer - Total War: Warhammer - poradnik do gry
Odpowiedni rozwój prowincji da zagwarantuje ci dobry start.

Prowincja Reikland

Jeśli chodzi o stolicę prowincji Reikland, czyli Altdorf, wybuduj:

  1. 5 poziom budynku głównego - da ci on, między innymi, globalny przyrost do przychodów.
  2. Zbrojownię
  3. Imperialny Port
  4. Warsztat Inżyniera
  5. Katedrę Sigmara
  6. Stadninę

W Helmgartcie powinno znaleźć się:

  1. 3 poziom budynku głównego
  2. Straż Miasta
  3. Gildia Krawców
  4. Karczma

W Eilhartcie z kolei:

  1. 3 poziom budynku głównego
  2. Gildię Krawców
  3. Koszary
  4. Reiklandzki Fort

W Grunburgu wybuduj:

  1. 3 poziom budynku głównego
  2. Gildię Krawców
  3. Gospodarstwo Hodowlane
  4. Stajnie z Końmi Bojowymi

Prowincja Wissenland

W stolicy, Nuln, wybuduj:

  1. 5 poziom budynku głównego
  2. Szkołę Artyleryjską w Nuln - zmniejszenie kosztów utrzymania artylerii i dodatkowe doświadczenie przy rekrutacji. Bonusy rzecz jasna są globalne, niezależne od miejsca, w którym wyszkolisz te jednostki.
  3. Warsztat Inżyniera
  4. Wieżę Czarodzieja
  5. Katedrę Sigmara
  6. Gildię Krawców, jeśli potrzebujesz dochodu, bądź Karczmę z Powozownią, jeśli ładu publicznego

W Wissenburgu powinno znaleźć się:

  1. 3 poziom budynku głównego
  2. Straż Miasta
  3. Gildia Krawców
  4. Murarz - przychody i marmur do handlu

W Pfeildorfie z kolei:

  1. 3 poziom budynku głównego
  2. Straż Miasta
  3. Huta Żelaza - przychody i żelazo do handlu
  4. Gildię Krawców, jeśli potrzebujesz dochodu, bądź Karczmę, jeśli ładu publicznego

Prowincja Stirland

W stolicy, Wurtbadzie, wybuduj:

  1. 5 poziom budynku głównego
  2. Wieżę Czarodzieja
  3. Katedrę Sigmara
  4. Gildię Krawców
  5. Producenta Wina - przychody i windo do handlu
  6. Wzmocnione Mury - jest to najdalej położona osada, przez co będzie narażona na ataki

W Radzie powinno znaleźć się:

  1. 3 poziom budynku głównego
  2. Straż Miasta
  3. Gildia Krawców
  4. Karczma

Prowincja Averland

W stolicy, Averheim, wybuduj:

  1. 5 poziom budynku głównego
  2. Wieżę Czarodzieja
  3. Katedrę Sigmara
  4. Gildię Krawców
  5. Gospodarstwo Ziemskie
  6. Wzmocnione Mury - do ochrony i głównie z powodu braku lepszego budynku

W Grenzstadt powinno znaleźć się:

  1. 3 poziom budynku głównego
  2. Straż Miasta
  3. Gildia Krawców
  4. Piece - przychód i wyroby garncarskie do handlu

Korzyści takiego rozwoju

Dwie pierwsze prowincje, Reikland i Wisseland, posłużą do odblokowania wszystkich jednostek dostępnych dla Imperium. Będąc na tych terenach będziesz w stanie szkolić każdy oddział, jednak do tego również można wykorzystać rekrutację globalną, by najmować je z każdego miejsca na mapie.

Stirland i Averland służą głównie do zwiększenia przychodów, gdyż nie ma tam (prawie) żadnych unikalnych budowli, a dublowanie budynków do szkolenia wojsk nie ma większego sensu, bo możesz najmować wojska globalnie. W obu stolicach tych prowincji, a także w ich osadach wybudowane zostały mury - zwiększy to ich ochronę i pozwoli (w większości sytuacji) nie martwić ci się ich obroną.

W każdej stolicy prowincji wybudowane zostały Katedry Sigmara. Dadzą ci one możliwość wyszkolenia dwóch typów bohaterów (w dodatku startować będą na 5 poziomie), a także zmniejszą spaczenie w prowincji o 12 punktów, co powinno zagwarantować ci spokój z tym upierdliwym mechanizmem. Wieże Czarodzieja, które znajdziesz w 3 stolicach (z wyjątkiem Altdorfu), dadzą ci dostęp do wszystkich rodzajów bohaterów-czarodziejów (także na 5 poziomie), a w Wissenlandzie będzie można nająć chyba najpotężniejszy oddział artylerii w grze, Świetlistą Arkę Hysh, która zadaje olbrzymie obrażenia i doskonale nadaje się do walki z dużymi przeciwnikami i Lordami / Bohaterami.