Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Zadaniem poradnika do Rise of the Tomb Raider jest przedstawienie wszystkich aspektów niniejszej gry, dzięki którym nowe przygody Lary Croft nie będą miały przed graczami żadnych tajemnic. Poradnik zawiera więc szczegółową solucję głównej kampanii dla jednego gracza, wraz ze wskazówkami dotyczącymi występujących w głównej ścieżce fabularnej zagadek, interakcji z różnymi obiektami i radami dotyczącymi wyjścia cało z niebezpiecznych sytuacji. Ponadto w poradniku znalazły się dziesiątki informacji dotyczących ukrytych w syryjskiej świątyni i na terenie Syberii przedmiotów, czyli wszelkiego rodzaju dokumentów, fresków, antycznych monet i monolitów. Ważną częścią gry są także opcjonalne zadania poboczne, które przyjmujemy od tubylców. Ich spis także znajduje się w niniejszym poradniku. Podobnie zresztą jak i drobiazgowy opis przejścia wszystkich dostępnych w grze krypt i grobowców skrywających zarówno skarby jak i przede wszystkim nowe umiejętności, które pozyska Lara dzięki ich splądrowaniu. Ostatnią część poradnika stanowią opisy umiejętności Lary, dostępnego oręża, na który poza kilkoma rodzajami łuków składają się także pistolety, strzelby i broń maszynowa, rodzaje dostępnych w trakcie zabawy surowców, z których Lara wytwarza amunicję i ekwipunek, a także lista osiągnięć (achievementów).

Poradnik do gry Rise of the Tomb Raider składa się z:

  • Szczegółowej i bogato ilustrowanej solucji
  • Lokalizacji wszystkich występujących w grze sekretów: Dokumentów, Antycznych Monet, Fresków i Monolitów
  • Opisu przejścia opcjonalnych krypt i grobowców
  • Opisu wszystkich misji pobocznych zlecanych przez Ocalałych
  • Zestawu umiejętności Lary i ich ulepszeń wyposażenia
  • Listy Osiągnięć

Przemysław "g40" Zamęcki (www.gry-online.pl)

Informacje o Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Autorzy : Przemysław g40 Zamęcki, Norbert Norek Jędrychowski

Poradnik zawiera : strony: 257, ilustracje: 924 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 26.

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016, odwiedź Poradnik do gry

Więzy krwii

Ostatnia aktualizacja : 7 lutego 2017, odwiedź Więzy krwii

Popularne strony w Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (112)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
06.02.2016 14:39
odpowiedz
Hunter 45
9
Legionista

Dzięki, już znalazłem, bug gry, pomogło wczytanie zapisu

post wyedytowany przez Hunter 45 2016-02-06 14:57:23
10.02.2016 20:45
odpowiedz
wilczyn
45
Konsul

Witam
Mam pytanie. Skończyłem grę na 100 % i powinienem mieć w trybach atak na wynik i ponowne przejście rozdziału dostęp do wszystkich poziomów a mam tylko do 18. Nie mam wogóle dostępu do grobowców. Czy żeby odblokować wszystkie poziomy trzeba najpierw przejść te co są dostępne?

11.02.2016 01:27
odpowiedz
Ziolo85
1
Junior

Witam.jak się cofnąć do poprzedniej lokacji żeby dokończyć ja na 100%.np kompleks radziecki a jestem w opuszczonej kopalni

11.02.2016 18:58
odpowiedz
1 odpowiedź
halbart
2
Junior

Witam, od 2 godz nie moge znalezc zestawu surviwalowego nr 18 na mapie pokazuje gdziez wysoko w gorach a w poradniku jest napisane kolo ogniska , nie mam pojecia czy to jest jakis bug czy mam slaba orientacje w terenie?

Zauwazylem , ze brakuje mi ogniska o nazwie Cooper Mill Brige jak mam tam sie dostac ?
Prosze o wszelka pomoc

post wyedytowany przez halbart 2016-02-11 19:20:06
12.02.2016 15:51
odpowiedz
Ola135
1
Junior

Pomocy ! Zebrałam te grzyby i wogóle ale jak strzelam do misia to nie mogę strzelać trucizną ! :'( I nie mogę przejść gry. Proszę o pomoc !!!!

12.02.2016 15:52
odpowiedz
Ola135
1
Junior

POMOCY ! STRZELAM DO NIEDZWIEDZIA I NIC ! NIE MOGE GO ZABIĆ TRUCIZNĄ ! PROSZĘ O POMOC !!!! :'(

17.02.2016 06:55
odpowiedz
Nebi
1
Junior

Witam, mam pytanie czy da sie wrocic do wiezienia? Zapomnialam jednego z reliktow a gdy ide do obozu na gorze(przy sklepie) nie ma tej liny po ktorej sie zjezdzalo do wiezienia i gdzie lara zostala zlapana. Da sie jakos tam wrocic?
Dzieki za pomoc

20.02.2016 15:06
odpowiedz
premium551453743
1
Junior

Próbuje wykonać wyzwanie Skok z Wysokości, ale nie mogę skoczyć "na główkę". Jaka jest kombinacja klawiszy w wersji na PC? Próbowałem jednocześnie skok i unik.

20.02.2016 23:10
odpowiedz
AdiFireX
1
Junior

trzeba wcisnąć klawisz spacja + c (uniku) i przytrzymać w czasie skoku do wody

post wyedytowany przez AdiFireX 2016-02-20 23:12:27
21.02.2016 13:12
odpowiedz
premium551453743
1
Junior

Próbuje ale niestety nie wychodzi. Brakuje mi tylko to jedno wyzwanie do 100%

21.02.2016 14:32
odpowiedz
bwojtek54
3
Junior

@premium551453743-musisz wrócić do geotermicznej doliny tam dojść do jednej z kobiet która zapłaci ci za wszystkie informacje z grobowców

post wyedytowany przez bwojtek54 2016-02-21 14:33:11
21.02.2016 14:35
odpowiedz
bwojtek54
3
Junior

Gra pokazuje że jest 60 artefaktów przy 100% i w poradniku jest 59. Gdzie jest 60-ty?

28.02.2016 19:16
odpowiedz
kamilosos18
2
Junior

jak zaliczyć osiągniecie nieustraszona. Kiedy spotykamy nieustraszonego z mieczem ? ( czy jest on bossem czy trzeba szukać wśród innych nieśmiertelnych ? )

05.03.2016 18:17
odpowiedz
Messiash
2
Legionista

WITAM potrzebuje pomocy nie mogę się dostać delokalizacji zęby zebrać 2,3 Freski mam 98% gry pomoc Zatopione Archiwum

post wyedytowany przez Messiash 2016-03-05 18:18:18
05.03.2016 20:05
odpowiedz
2 odpowiedzi
Messiash
2
Legionista

Szukam przejscia nie moge znalesc

18.03.2016 12:50
odpowiedz
Czarny1424
2
Junior

Witam, ostatnio dodano 10 nowych osiągnięć. Wie może ktoś jak je zdobyć ?
Obecnie mam 103/113

post wyedytowany przez Czarny1424 2016-03-18 12:50:53
23.06.2016 12:33
odpowiedz
1 odpowiedź
daro8875
1
Junior

wie ktoś jak wskoczyć na platforme Skocznia znajduje się na drewnianej konstrukcji sąsiadującej z domem
na grzbiecie górskim

14.10.2016 14:44
odpowiedz
1 odpowiedź
superguest
1
Junior

Hej, właśnie kupiliśmy z moim narzeczonym RotTombRaider oczywiście na PS4 i napotkaliśmy błąd! W scenie z misiem gra po prostu się wyłączyła. Pojawiła się niebieska plansza i komunikat o błędzie aplikacji... Wtf? Szczerze powiedziawszy byliśmy ciekawi tej sceny w której już prawie zalatwilismy misia Uszatka a gra przerwała się dokładnie w momencie kiedy miał rozpocząć się finałowy filmik. Potem save kontynuował sie juz od momentu kiedy to miś został zgladzony. Trochę nam to popsuło zabawę. Spotkało Was coś takiego? Dno dna! Grrrr

14.10.2016 14:46
odpowiedz
superguest
1
Junior

Hej, właśnie kupiliśmy z moim narzeczonym RotTombRaider oczywiście na PS4 i napotkaliśmy błąd! W scenie z misiem gra po prostu się wyłączyła. Pojawiła się niebieska plansza i komunikat o błędzie aplikacji... Wtf? Szczerze powiedziawszy byliśmy ciekawi tej sceny w której już prawie zalatwilismy misia Uszatka a gra przerwała się dokładnie w momencie kiedy miał rozpocząć się finałowy filmik. Potem save kontynuował sie juz od momentu kiedy to miś został zgladzony. Trochę nam to popsuło zabawę. Spotkało Was coś takiego? Dno dna! Grrrr

15.10.2016 12:42
odpowiedz
Karola2000
3
Junior

Hej, mam problem, mój laptop ma Intel(R) Core(TM) i5-2450M CPU @ 2.50GHz i nie wiem czy na RotTR są to dobre wymagania, gra non stop mi się zacina, nie idzie płynnie, ustawiłam na niższych wymaganiach i nadal to samo, pomoże ktoś?

21.10.2016 12:50
odpowiedz
1 odpowiedź
pingwiniasty
5
Legionista

Witam,
aparat do oddychania pod wodą, jakaś lokacja, od kogoś, zrobić? samo się znajdzie? siedzę w dolinie, jest parę wejść pod wodą, ale bez aparatu nie puszcza, ktoś pomoże? dzięki

22.10.2016 21:46
odpowiedz
1 odpowiedź
pawelos80
1
Junior

czesc jaka jest kombinacja przycisków na ps4 wyzwanie skoki do wody

21.11.2016 16:57
odpowiedz
2 odpowiedzi
alan_17
1
Junior

witam
wczoraj zaczalem grac w rise of the tomb raider na ps4, w kompleksie radzieckim sa wejscia zablokowane bialymi szmatami, kolo nich stoja butelki i pokazuje sie napis ze latwopalne biale plotna ale nijak nie moge tych butelek zapalic. jakies pomysly? bo ponoc lara powinna sama nauczyc sie tej umiejetnosci. pozdrawiam

24.11.2016 16:36
odpowiedz
1 odpowiedź
domelo731
58
Generał

Siemka ktos napisze jak zniszczyc takie krzaki ktore blokuja wejscie do jaskiń . Wiem że sa rozne bariery itp ale to da sie rozwalic granatami albo strzalami wybuchajacymi ale te krzaki nie moge niczym zniszczyc .

post wyedytowany przez domelo731 2016-11-24 16:37:34
11.12.2016 14:56
odpowiedz
Mastek85
2
Junior

Witam, czy ktoś miał też z Was problem na PS4 z dokumentami i artefaktami w dodatku Dwór Croftów (Więzy Krwi)?
Mam zebrane wszystkie jak je policzę w menu, ale w ilości pokazuje mi 38/42 dokumenty i 53/54 artefakty :( i nie dostaje trofi.

23.12.2016 23:05
odpowiedz
2 odpowiedzi
Vlad Tepes
38
Pretorianin

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu technicznego z grą! Kupiłem na Allegro legalny klucz do Steam (wersja podstawowa, bez dodatków), aktywacja normalna, nie przez VPN i nie jest to jakieś dzielone konto, ale paru godzinach grania pojawił się nagle problem - gra po uruchomieniu po paru sekundach się wyłącza. Próbowałem już reinstalacji i różnych innych sposobów, ale pomaga tylko przejście w Steam w tryb offline. Nie wiem, czy to ważne, ale mam Win10. Czy zna ktoś sposób zaradzenia na ten problem? Z góry dziękuję za odp!

26.12.2016 15:24
1
odpowiedz
Vlad Tepes
38
Pretorianin

Odpowiedź cracoff'a uważam za potwarz, po pierwsze kupiłem legalną wersję za ponad 100 zł, problem już rozwiązałem, czego dowodem jest fakt, że właśnie skończyłem grę na 100%.
A TY SZCZENIAKU LICZ SIĘ ZE SŁOWAMI!

30.12.2016 12:07
odpowiedz
1 odpowiedź
djimpreza
1
Junior

Jak aktywować obóz w hucie miedzi tam na moście przy ciężarówce. Zeskoczyć tam się nie da a na najwyższym poziomie trzeba rozpalać ogień w obozach ręcznie i nie mogę tam wskoczyć . Jak zjadę na linie to jetem w kopalni. jak skocze gdziekolwiek to gnie a wrócić bez obozu tam się nie da. to bug czy coś bo w ten sposób nie da się skończyć gry na 100% bo tam są rzeczy do zebrania. Może ktoś pomoże

06.01.2017 20:48
odpowiedz
2 odpowiedzi
Dawix77
5
Junior

W opuszczonej kopalni podczas przechodzenia głównego wątku nie zebrałem wszystkich znajdziek. Po dotarciu do doliny wróciłem się do kopalni. okazało się ze jedna znajdzka jest poza moim zasięgiem(skrzynia z monetami nr1). I mam pytanie czy da się do niej wrócić ???.

z góry dzięki

12.02.2017 20:00
odpowiedz
Jassiuuu
1
Junior

Cześć wszystkim, mam problem z trofeum "Szybko i bezboleśnie". A więc mam odblokowane wszystkie tajniki, pokazane serce jelenia itp. Zabiłem już xx jeleni, chodzę z lokacji do lokacji, a trofeum nie wpada. Mam takie pytanie przy trzymaniu R2 pojawia się kwadrat i "prawdopodobnie" automatycznie celuje w serce zwierzęcia. Próbowałem celować sam oraz z tym R2, a trofeum nie wpada. Może mieliście podobny problem?
Ps. Grę przeszedłem w 100% i teraz jest w ogóle problem ze znalezieniem jeleni...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Rise of the Tomb Raider: 20. Rocznica Serii - screen - 2016-11-14 - 333973Rise of the Tomb Raider: 20. Rocznica Serii - screen - 2016-11-14 - 333972Rise of the Tomb Raider: 20. Rocznica Serii - screen - 2016-11-14 - 333971Rise of the Tomb Raider: 20. Rocznica Serii - screen - 2016-11-14 - 333970Rise of the Tomb Raider: 20. Rocznica Serii - screen - 2016-11-14 - 333969Rise of the Tomb Raider: 20. Rocznica Serii - screen - 2016-11-14 - 333968Rise of the Tomb Raider: 20. Rocznica Serii - screen - 2016-11-14 - 333967Rise of the Tomb Raider: 20. Rocznica Serii - screen - 2016-10-05 - 332217Rise of the Tomb Raider: 20. Rocznica Serii - screen - 2016-10-05 - 332216