Uncharted 4: Kres Złodzieja - poradnik do gry

Uncharted 4: Kres Złodzieja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Uncharted 4: Kres Złodzieja - poradnik do gry

Uncharted 4: Kres Złodzieja - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Uncharted 4: Kres Złodzieja zawiera wszystkie informacje potrzebne do ukończenia jej w 100 procentach i zdobycia platynowego trofeum. W niniejszym poradniku znalazł się przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich rozdziałów gry, na który składają się między innymi podpowiedzi odnośnie sposobów omijania lub eliminowania przeciwników (w tym bossów), objaśnienia najlepszych dróg do celów misji czy dokładne omówienia bardziej skomplikowanych zagadek. Dużą część poradnika zajmuje rozdział poświęcony sekretom (znajdźkom), w którym podane zostały między innymi dokładne lokalizacje wszystkich 109 skarbów. Pozostałe rozdziały poradnika dotyczą między innymi trofeów (bardziej złożone trofea otrzymały rozbudowane opisy), zasad wykorzystywania nowych elementów ekwipunku Drake'a (jak choćby linki z hakiem) czy trybu multiplayer. Uncharted 4: Kres Złodzieja jest kolejną odsłoną niezwykle popularnej serii przygodowych gier akcji, w których śledzimy losy poszukiwacza przygód Nathana Drake'a. W nowej grze znaczącą rolę odgrywa również jego brat Sam, który pojawia się w wielu etapach oraz scenkach przerywnikowych. Mechanika rozgrywki nie uległa większym zmianom w stosunku do poprzednich części serii, aczkolwiek w określonych momentach gry dysponujemy teraz większą swobodą działania i niekiedy musimy też podejmować decyzje mające wpływ na dalszy przebieg kampanii (ich konsekwencje omówione zostały oczywiście w poradniku).

Uwaga - Opis przejścia w naszym poradniku przygotowany został na najwyższym domyślnie dostępnym poziomie trudności Miażdżący. W przypadku wybrania niższego poziomu trudności niektóre z omówionych w poradniku scen mogą okazać się prostsze do ukończenia (mniej przeciwników, większy margines błędu itp.).

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Uncharted 4: Kres Złodzieja - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Grzegorz Alban3k Misztal

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 62, ilustracje: 643 .

Popularne strony w Uncharted 4: Kres Złodzieja - poradnik do gry

Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-11-22 - 334345Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-11-22 - 334344Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-11-22 - 334343Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-11-14 - 333980Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-11-14 - 333979Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-05-17 - 321689Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-05-17 - 321688Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-05-17 - 321687Uncharted 4: Kres Złodzieja - screen - 2016-05-17 - 321686

09.05.2016 20:39
-1
yadin
90
Senator

I tak każda, kto będzie chciał dokładnie poznać grę, po czasie wypracuje własną "szkołę" przejścia poszczególnych lokacji.

14.05.2016 15:43
-1
odpowiedz
Budziu128
22
Chorąży

pytanko jak przejść tą zagadkę ? :D

spoiler start

ze sterem statku :D
http://i.imgur.com/mal38Gd.jpg
http://i.imgur.com/jQrEaED.jpg

spoiler stop

post wyedytowany przez Budziu128 2016-05-14 15:43:24
14.05.2016 15:50
-1
odpowiedz
Budziu128
22
Chorąży

ok nie ważne ogarnąłem :D

14.05.2016 15:57
odpowiedz
Ghost2P
82
Still Alive

To nie było trudne ;) w ogóle w tej grze zagadki nie są zbyt trudne.
W którejś części pamiętam, że jednej nie mogłem rozwiązać

14.05.2016 20:45
odpowiedz
4 odpowiedzi
aminis
5
Junior

Czy możecie wpisywać POLSKIE nazwy rozdziałów, znajdźiek i trofeów??!! Tutaj jest Polska i większość ma polską wersję gry.

16.05.2016 14:34
Pilav
92
Konsul

Większość ma też angielską wersję gry, bo tak naprawdę wszyscy mają wszystkie języki. W ustawieniach gry możesz dowolnie zmieniać język, np. możesz łączyć angielskie napisy z polskim dubbingiem lub na odwrót. Jeżeli ktoś zna angielski, to nie polecam polskiej wersji z jednego powodu: tłumaczenie jest bardzo słabe.

16.05.2016 18:31
aminis
5
Junior

To w takim bądź razie kompromisem będzie umieszczenie opisu po polsku a w nawiasie po angielsku. Nie każdy zna angielski w stopniu pozwalającym na swobodne granie. Nawet pewien konkurencyjny serwis ma pełne tłumaczenie lokacji po "naszemu" choć pisany był z Wielkiej Brytanii. Obserwuje iż taką tendencje macie od dawna, że opis jest do wersji angielskiej. Ciekaw jestem czy tak samo zostanie "zanglezowany"dodatek do Wiedźmina bo ktoś pewnie napisze że "kiepskie jest te polskie tłumaczenie"

16.05.2016 20:37
1
Pilav
92
Konsul

Ja wcale nie bronię GOLa, nie usprawiedliwiam go. Po prostu jak zobaczyłem, że napisałeś "tutaj jest Polska i większość ma polską wersję gry", to pomyślałem, że może nie wiesz, że w polskiej dystrybucji gra jest wielojęzyczna i można sobie w opcjach gry ustawić dowolny język. Tak jest co prawda we wszystkich grach Naughty Dog, ale nie we wszystkich grach od Sony, więc mogłeś nie wiedzieć, że masz wybór.

17.05.2016 18:45
aminis
5
Junior

Wiedziałem o możliwości zmiany wersji językowej. Po drugie może w kontekście mojej wypowiedzi obrazowała się wypowiedź o zabarwieniu narodowościowym ale to błędne myślenie, Chodziło mi o fakt braku polskich odnośników tym bardziej że gra jest promowana z polską lokacją. Zrozum moją frustrację to tak samo jakby w Niemieckim GOL'u Wiedźmin był opisany z polską lokacją i opisem a czytelnikom tłumaczyć brak niemieckich napisów możliwością zmiany języka w menu

15.05.2016 19:16
odpowiedz
1 odpowiedź
man of kin
12
Legionista

Kiedy możemy spodziewać sie pełnego poradnika?

16.05.2016 14:32
kwiść
88
Generał

Poradnik planujemy zamknąć w przyszłym tygodniu.

16.05.2016 21:12
odpowiedz
GhostRaider
51
Pretorianin

Jakbyście poszukali, to byście znaleźli poradnik po polsku na innej stronie i to za darmo a nie tu, gdzie każą sobie płacić nawet za nieukończony jeszcze tekst. A i tytuły rozdziałów po naszemu są. Man of kin - masz Internet, to szukaj a nie ograniczasz się do jednej strony.

17.05.2016 08:15
odpowiedz
orangego
8
Legionista

A propos tłumaczenia,

spoiler start

Bursztynowa Komnata

spoiler stop

to raczej taki easter egg tłumacza, ale dla mnie na plus.

17.05.2016 16:15
-6
odpowiedz
1 odpowiedź
Rentag_nr1
8
Legionista

CZY UNCHARTED 4 ZASŁUGUJE NA OCENĘ 4/10?
https://www.youtube.com/watch?v=LZAa2V3mabA

27.05.2016 22:25
cracoff
4
Junior

SPI3RD4L4J z tym szajsem

23.06.2016 08:34
odpowiedz
gyciurdov
1
Junior

witam,
Czy kupując polską wersję językową Uncharted 4 można przełączyć również na angielską?