Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Żebracze Gniazdo | Rozdział 1 | Solucja Neverwinter Nights poradnik Neverwinter Nights

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

A - Żebracze Gniazdo / Centrum Miasta - Żebracze Gniazdo | Rozdział 1 | Solucja Neverwinter Nights - Neverwinter Nights - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Żebracze Gniazdo / Centrum Miasta

B - Żebracze Gniazdo / Gospoda pod Lśniącym Wężem

C - Żebracze Gniazdo / Świątynia Helma

D - Żebracze Gniazdo / Tom Kołodziej

E - Żebracze Gniazdo / Dom

F - Żebracze Gniazdo / Dom

G - Żebracze Gniazdo / Dom

H - Żebracze Gniazdo / Dom

I - Żebracze Gniazdo / Dom

J - Żebracze Gniazdo / Dom

K - Żebracze Gniazdo / Dom

L - Żebracze Gniazdo / Laboratorium Sztuk Mistycznych

M - Żebracze Gniazdo / Siedziba Kultu Węża

N - Żebracze Gniazdo / Skład - Poziom I

O - Żebracze Gniazdo / Wielki Cmentarz

P - Skład - Poziom I / Skład - Poziom II

Q - Skład - Poziom II / Krypty

R - Siedziba Kultu Węża / Krypty

S - Wielki Cmentarz / Krypty

T - Wielki Cmentarz / Grobowiec

U - Wielki Cmentarz / Zaułki Potępionych

Cała dzielnica żebracza opanowana jest przez zombich. Ich grupy liczą zwykle trzy sztuki, dwóch słabych i jeden silniejszy, mogą więcej, jednak z każdym poradzisz sobie bez najmniejszego problemu. Na dobry początek porozmawiaj z Kapitanem Ergusem w (1), dostaniesz questa - Żebracze Gniazdo: Zaginiony Strażnik . Skieruj kroki do Gospody pod Lśniącym Wężem w (B), po drodze zabijając czterech zbirów w (2), którzy pojawią się znienacka - zabij ich i zabierz Anonimowy List. Otrzymasz zadanie Pogłoski o spisku . Wejdź do zajazdu, porozmawiaj z Herbanem w (5), dostaniesz kolejne zadania - Żebracze Gniazdo: Znajdź Jemanie i Żebracze Gniazdo: Znajdź Krestala . Potem pogadaj z Drake'm w (6), dowiesz się co nie co na temat umarlaków. Obszukaj piętro i wyjdź z gospody.

Idź do Świątyni Helma w (C), gdzie pogadaj z Bertrandem w (7), a dostaniesz jeszcze jeden quest - Żebracze Gniazdo: Zagubiona dusza . Wejdź następnie do Toma Kołodzieja w (C) i tam porozmawiaj z Hektorem w (8), a dostaniesz następne zadanie - Żebracze Gniazdo: Aldo i Hektor . Zabierz z półki Oficjalny dokument (potrzebny dla Tomiego - gdy mu go dasz, dostaniesz 100 doświadczenia oraz Pierścień Łotrzyka +1 i wykonasz zadanie Opowieść Tomiego ). Weź Hektora z sobą i po prostu zaprowadź go (3) - tam czeka na niego Aldo, gdy to zrobisz, zadanie Żebracze Gniazdo: Aldo i Hektor będzie wykonane, a ty dostaniesz 100 doświadczenia.

Domy znajdujące się w (H), (I), (J) i (K) nie interesują cię - są tam albo zombie, albo ludzie, od których można wyłudzić informacje i pieniądze, oraz skrzynki. Odwiedź natomiast Dom w (E), wejdź na górę i porozmawiaj z Krestalem stojącym w (9). Wykonasz zadanie Żebracze Gniazdo: Znajdź Krestala , lecz po chwili rozmowy dostaniesz następne - Żebracze Gniazdo: Chłopaki z Wybrzeża Mieczy . Idź na drugą stronę miasta, do Piekarni Sirila w (G), tam przeszukaj pokój, to znajdziesz Przepis na ciasto drożdżowe (potrzebny on jest Boddyknockowi, gdy mu go dasz, dostaniesz 100 doświadczenia oraz Pierścień Lantański +1 i wykonasz zadanie Opowieść Boddyknocka ). Na północy w (F) jest Dom Jemanie - stoi on w (15). Gdy z nim pogadasz, zadanie Żebracze Gniazdo: Znajdź Jemanie będzie wykonane, ale dostaniesz dwa następne - Żebracze Gniazdo: Dziwny Kult i Żebracze Gniazdo: Zaginiony brat. Popytaj Jemaniego o kult i ich siedzibę, a dostaniesz Kamień Strażniczy z Posiadłości.

Idź na północ, nie wchodź na razie do żadnego budynku, tylko do (4), gdzie leży brat Penhold. Weź Dziennik Marcusa Penholda i Kostur Penholda. Odwiedź Siedzibę Kultu Węża w (M), gdzie rozpraw się z kultystami i ich przywódcą w (13). Schodami w (R) można dojść do Krypt, lecz jest też inna droga. Zejdź tam tylko i zabijając kultystów przesuń dźwignię w (18). Wyjdź stąd i wejdź do Laboratorium Sztuk Mistycznych w (L), gdzie zabij ognistego Mefita w (12) i zabierz Drewno na rozpałkę. Został ci do sprawdzenia ostatni budynek, lecz zanim to zrobisz, leć do Bertranda w świątyni i daj mu przedmioty. Możesz różnie to rozegrać, jeśli jesteś zły - zachowaj przedmioty, jeśli dobry - oddaj je, możesz też je sprzedać. Za oddanie dziennika dostaniesz 50 doświadczenia, za laskę - 100, no i nagrodę 400 złota (no i kilka punktów w stronę dobrego lub złego charakteru - w zależności jak to rozegrałeś). Wykonasz zadanie Żebracze Gniazdo: Zagubiona dusza . Wejście na cmentarz w (O) zamknięte, cóż więc robić - wejdź do Składu w (N).

Zanim dostaniesz się na cmentarz, będziesz musiał przejść długą drogę. Zabij Zombie i przeszukaj skrzynki, potem zejdź na niższy poziom schodami w (P). Tu jest znacznie więcej zombich, posuwaj się dalej obszukując wszystko. Za drzwiami jest Chłopak z Wybrzeża Mieczy, umarlak z czarami, który jest trochę bardziej niebezpieczny - stoi w (14). Dowódca gangu, Drawl w (15) sprawi jeszcze więcej kłopotów - jest dość odporny na czary, a sam uderzeniami powoduje chorobę. Pogadaj z Waltersem w (16) i każ mu wyjść - kolejny quest wykonany - Żebracze Gniazdo: Zaginiony strażnik - i 50 doświadczenia. Zejdź znów poziom niżej, do Krypt schodami w (Q). W kryptach uważaj na pułapki, oraz cienie i ogniste żuki. Przesuń dźwignię w (17), potem idź otwartymi drzwiami, po drodze obszukując skrzynki i zwłoki. W (19) jest większy pająk. Wyjdź schodami w (S), do Wielkiego Cmentarza.

Kręci się tu pełno zombich, zabij wszystkie i idź do (20) - zabierz notkę ze skrzyni i włóż do niej Tarczę ceremonialną - drzwi staną otworem. Wejdź do Grobowca w (T), jest tam mumia w (21), którą zabij (dość powolna, najlepiej walczyć na dystans, powoduje chorobę) i zabierz z zabezpieczonej przez pułapkę skrzyni Prastare kroniki Hauletha Nevera. Wyjdź i skieruj kroki do (U) - Zaułki Potępionych. Tutaj zombie mieszają się z Ghoulami. Idź w prawo korytarzem, w pokoju zabij zombich i przeszukaj skrzynie, potem mniejsze pomieszczenia - jedno z ciał jest Torina (22), weź od niego Pierścień Torina oraz Prastary Klucz. W (23) jest mumia, zabij ją, unieszkodliw pułapki i zabierz przedmioty Potem wróć się i idź lewym korytarzem, porozmawiaj z Jaredem w (24), przeszukaj skrzynię (jest tu pułapka) i zabierz książkę W służbie Cyrica. Idź do (25). Jest tu wiele ciekawych przedmiotów. Najpierw unieszkodliw pułapki, a potem zabierz ze skrzyń Dziennik Gulnan , Prastary Klucz i Wymiętą Wiadomość. Nie wchodź do głównej sali, tylko wpierw rozpraw się z Zombie Lordem (uważaj na jego czary) w (26) i przeszukaj resztę grobowca. W (27) masz cztery grobowce, w każdym Animowana Zbroja i dwie skrzynie do przeszukania (nie ma pułapek, są ciekawe przedmioty). Teraz do głównej sali. Zamiast walczyć z umarłymi, po prostu rozwal ołtarz w (28), a dostaniesz 200 punktów doświadczenia.

Teraz musisz zabić Yuan-Ti - Gulnan w (29). Będzie trudno, ma niezwykle mocne czary, lecz otoczona szybkimi wojownikami nie ma szans, jeśli natomiast jesteś magiem, to utrudniać ci będzie działanie jej ochrona przed czarami (po prostu przenieś się do świątyni i wróć - osłony nie będzie). Yuan-Ti przyzywać także będzie cienie. Gdy ją zabijesz, zabierz Serce Yuan'Ti a, dostaniesz 200 punktów doświadczenia. Zadania Żebracze Gniazdo: Chłopaki z Wybrzeża Mieczy i Żebracze Gniazdo: Dziwny Kult wykonane. Przenieś się do świątyni, daj serce Aribeth, dostaniesz albo 500 w złocie, albo 10 punktów w stronę dobrego charakteru, plus 150 punktów doświadczenia, a quest Żebracze Gniazdo: Plaga nieumarłych zostanie skończony. Idź do Sanatorium i porozmawiaj z Fenthickiem - daj mu notkę, to oprócz 50 doświadczenia i 300 - 375 złota, skończysz zadanie Pogłoski o spisku . Wróć się do Żebraczego Gniazda, aby dokończyć questy - daj Jemanie'owi pierścień, to weźmiesz 100 złota i doświadczenia (zadanie Żebracze Gniazdo: Zaginiony brat wykonane), potem odbierz nagrodę 500 złota od Herbana i Amulet Naturalnego Pancerza +2. Teraz sprzedaj, co masz sprzedać, kup co trzeba i skieruj kroki do Czarnystawu.