Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Luskan | Rozdział 2 Finał | Solucja Neverwinter Nights poradnik Neverwinter Nights

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

A - Luskan / Świece i Pieszczoty - Luskan | Rozdział 2 Finał | Solucja Neverwinter Nights - Neverwinter Nights - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Luskan / Świece i Pieszczoty

B - Luskan / Pod Myśliwskim Nożem

C - Luskan / Slumsy

D - Luskan / Slumsy

E - Luskan / Slumsy

F - Luskan / Slumsy

G - Luskan / Slumsy

H - Luskan / Slumsy

I - Luskan / Slumsy

J - Luskan / Sklep Colmarra

K - Luskan / Posiadłość Jadale

L - Luskan / Kowal

M - Luskan / Sklep Handlowy

N - Luskan / Świątynia Tyra

O - Luskan / Kanały Barama

P - Luskan / Kanały

Q - Luskan / Kanały

R - Luskan / Główna Wieża - Dziedziniec

S - Luskan / Kanały Portowe

T - Luskan / Doki

U - Kanały Barama / Kanały

V - Kanały Barama / Siedziba Barama

W - Doki / Kanały Portowe

X - Doki / Zrujnowany Dom

Y - Doki / Siedziba Kurtha

Z - Zrujnowany Dom / Ruiny Illusk - Poziom I

a - Ruiny Illusk - Poziom I / Ruiny Illusk - Poziom II

b - Ruiny Illusk - Poziom II / Ruiny Illusk - Poziom III

Twój dziennik zostanie uaktualniony - zadanie W poszukiwaniu kultu . Na początek czeka cię walka z członkami Czarnych Noży, którzy potrafią zamieniać się w szczurołaków. Pomożesz tym samym strażnikowi Gregorowi Armistowi, który stoi w (1), dzięki czemu dowiesz się wielu ciekawych rzeczy. Wejdź do Psot i Pieszczot w (A), w środku pogadaj z Belą stojącą w (3), dostaniesz zadanie Luskan: Niebezpieczne związki , po czym wejdź do pokoju w (4) - jest tam Dźwignia Kamienia, potrzebna ci będzie później. Chroniona jest przez jednego psa. Wejdź na górę. Tam pogadaj z Erbem, który stoi w (6), otrzymasz kolejne zadanie - Luskan: Delikanty Problem Erba . W (5) znajduje się Ywette, zleci ci zadanie Luskan: Mąż nierządnicy . Udaj się do (7), tam pogadasz z Rhaine, dzięki czemu zakończysz zadanie Luskan: Niebezpieczne związki , otrzymasz Klucz do bazy Barama i Klucz do bazy Kurtha (możesz w tym celu pogadać także z Oerthem). Za wzięcie każdego z kluczy dostaniesz 150 doświadczenia.

Wyjdź stąd i udaj się do (B), do karczmy Pod Kordelasem. Tam najpierw porozmawiaj ze sprzedawcą w (8), a następnie z Elynwydem w (9) - dostaniesz questa Luskan: Na ratunek Evaine i Sygnet Elynwyda. Potem z Londą w (10), i kolejne zadanie - Luskan: Dziewięć istnień . Przeszukaj karczmę i wyjdź - tuż obok w (J) znajduje się Posiadłość Jadale, która ma Pierścień Erba. Postaraj się go wyciągnąć - siłą lub urokiem - i zanieś go do Erba, który da ci od 650 do 750 złota, no i także doświadczenie - 150 punktów. Wykonasz zadanie - Luskan: Delikanty Problem Erba . Teraz czas obszukać Slumsy - są one w (C), (D), (E), (F), (G), (H) i (I). Na większą uwagę zasługują jedyne te w (F) - w (11) jest Dziecko Ywette, które chroni jego ojciec, Garlone (jest chyba tylko jeden sposób na zdobycie dziecka), a w (I) portal przenoszący z (18) do (19). W budynkach będziesz albo walczył z elitą Czarnych Noży albo z elitą Krwaworękich.

Teraz, gdy masz dziecko, wróć się do Ywette i jej je oddaj - dostaniesz 150 doświadczenia, a także jakieś złoto (choć możesz równie dobrze sam jakieś ofiarować). Wykonasz zadanie Luskan: Mąż nierządnicy . Czas pozwiedzać sklepy - w (K) znajduje się Sklep Colmarra, a on sam stoi w (13) - jeśli dłużej z nim pogadasz, to dostaniesz zadanko - Luskan: Cudowny Eliksirogenny Ekstraktor . W Kuźni w (L), który stoi w (14) możesz kupić broń, sprzedawcy są także w (15) i (16), w Ośrodku Handlowym w (M). Jest też Świątynia Tyra w (N), gdzie porozmawiaj z Aarinem Gandem, który stoi w (17).

Zejdź do Kanałów wejściem w (P) lub (Q). Przeszukaj je, lecz na razie zostaw inne wyjścia, tylko udaj się (28), gdzie zabij Ghul Lorda, zabierz mu Amulet Mocy i Dźwignię Wiatru. Idź z tymi przedmiotami do Ghula Odszczepieńca w (29), pogadaj z nim, dostaniesz zadanie Luskan: Władcy ghuli . Jeśli oddasz mu amulet, dostaniesz 150 doświadczenia, Klucz do pomieszczenia kontrolnego kanałów oraz Dźwignię Wody. Możesz się targować o 100 złota. Wykonasz zlecone przez niego Luskan: Władcy ghuli . Idź do (30), tam wsadź dźwignie w otwory, po czym zrób sobie kilka eliksirów. Możesz je później sprzedać lub użyć - ciekawa sprawa. Wykonasz także questa Luskan: Cudowny Eliksirogenny Ekstraktor , a jak jeszcze z Colmarrem pogadasz, to wpadnie ci 250 doświadczenia.

Czas wykonać jedno z ważniejszych zadań w okolicy - Luskan: Wielcy Kapitanowie . Dwóch kapitanów - Baram i Kurth walczą o władzę w mieście. Obaj są potrzebni do wykonania innych zadań (w tym i głównego), a któremu pomożesz - to już twoja sprawa. W każdym razie - u obu kapitanów za wykonanie zadania możesz dostać do 3000 złota i Amulet Silnej Woli +4 (ale musisz powiedzieć pierwszemu, że drugi ma lepszą ofertę i żeby polepszył on swoją) i do 750 doświadczenia. Tak czy inaczej - i tak musisz obszukać obie. Do baz można także dostać się przez Kanały i Ścieki Portowe.

Najpierw opiszę bazę Barama. Wejście do Ścieków Barama znajduje się w (O). Porozmawiaj z jego iluzją w (20), a otrzymasz polecenie zabicia Kurtha. Jeśli chcesz obszukać bazę Barama, to po prostu zaatakuj jego widmo. W środku walczył będziesz z jego szczurołakami, a także Ghulami i Morghami. W (21) znajduje się Yuan-Ti Nekromanta. Ma przy sobie Pergamin, co da ci nowe informacje. Wejdź do Siedziby Barama w (V). Tutaj wpierw musisz zamknąć dwa portale zabijając szkieletowych kapłanów i akolitów, a także magów odprawiających rytuał - w (22) i w (23). W (24) jest w kokonie niańka, która da ci Dziecięcego misia jednego z dzieci Londy. Dzięki zamknięciu dwóch portali, będziesz mógł zabić Yuan-Ti, które przyzywają przez portal z (25) szkieletowych wojowników i śmierdzące szkielety. Jedna z nich - ta w (26) - ma Klucz do krypty. Dzięki temu dostaniesz się wreszcie do Barama, który znajduje się w (27). Na początek zabij kapłankę z daleka, aby go nie leczyła. Tam zdobędziesz Głowę Barama. W skrzyni jest także Pieczęć Wielkiego Kapitana.

Teraz czas na bazę Kurtha - najpierw musisz dostać się do Doków przejściem w (T). W (31) stoi Kurth, możesz z nim porozmawiać, aby brama się otworzyła, zaatakuj jego iluzję. Będziesz musiał pokonać jego najemników - ludzi, ogrów i orklinów (łucznicy). Zanim dotrzesz do jego siedziby, przeszukaj Ścieki Portowe w (W) - jest tam parę skrzynek i orklinów. Skieruj się do jego SiedzibyKurtha w (Y), zabij ogra - strażnika w (32) i wejdź do środka. Tu walczył będziesz z tym samym, co zwykle, lecz przez portal w (33) przechodzą różne stwory (Vroki, Impy itp.). Aby go zamknąć, musisz zebrać Gładki Żeton z (34) i Błyszczącą Kulę z (35), i oba przedmioty włożyć do portalu - dostaniesz za to 50 doświadczenia (jak zamknąć portal przeczytasz w Księga Burke'a, który jest w (34)). Kurth stoi w (36), zabij go i weź Głowę Kurtha oraz Klucz więzienny. Dzięki temu uwolnisz Evaine z celi w (37). W skrzyni jest Pieczęć Wielkiego Kapitana.

Tym sposobem wykonasz misję Luskan: Wielcy Kapitanowie . Wróć się do karczmy Pod Kordelasem - tam na początku porozmawiaj z Londą, a za wręczenie jej misia dostaniesz 150 doświadczenia i Klucz do Schowka (otwiera drzwi w Kanałach, lecz w miarę doświadczony złodziej poradzi sobie i bez niego). Potem z Elynwydem - 250 doświadczenia i 300 - 375 złota. Wykonasz questy Luskan: Dziewięć istnień i Luskan: Na ratunek Evaine . Jedyna rzecz, jaka pozostała do obszukania, to Ruiny Illusk - przeczytaj przed Zrujnowanym Domem tabliczkę, a otrzymasz zadanie Luskan: Ruiny Illusk .

Wejście do Zrujnowanane Domu znajduje się w (X). Pokonaj tam zwykłe szkielety i Czaszkowego Wojownika, weź Czaszkę Wojownika Czaszki i umieść na cokole przed drzwiami w (38). Weź także Rozkazy, zejdź do Ruin Illusk - Poziomu I schodami w (Z). Tam, pokonując wszelkiego rodzaju szkielety i zombie, dostaniesz się do Upadłego Bohatera w (39). Po zabiciu go weź Serce Bohatera i znów umieść na cokole - zejście do Ruin Illusk - Poziomu II stoi otworem (schody w (a)). Tam z kolei będzie dużo walki z większymi cieniami. W (40) znajduje się Strażniczy Żywiołak Wody, pokonaj go i zabierz Święconą Wodę, którą umieść w fontannie. Na ostatnim poziomie, do którym dostaniesz się schodami w (b) jest Voleron, którego musisz uśmiercić, znajduje się w (41), wraz z dużą ilością szkieletowych wojowników i jakimiś mumiami. Gdy go uśmiercisz - po raz drugi (gdyż nie należy on zapewne do żywych) - dostaniesz dodatkowe 250 doświadczenia. W (42) jest natomiast portal, który przeniesie cię na powierzchnię. Zadanie Luskan: Ruiny Illusk wykonane.

Ostatnią rzeczą, jaką musisz zrobić, to przenieść się do Świątyni Tyra i pogadać z Aarinem. Wręczy ci Przepustkę dyplomatyczną, dostaniesz 1000, z dokumentami idź do strażnika w (2). Po okazaniu tego brama w (R) stanie otworem, dzięki czemu dostaniesz się do Głównej Wieży - Dziedzińca. Otrzymasz też 250 doświadczenia - za niezwykle kulturalny obrót sprawą.