Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Knieja Neverwinter | Rozdział 2 | Solucja Neverwinter Nights poradnik Neverwinter Nights

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

A - Obozowisko Druidów / Wschodni Trakt - Knieja Neverwinter | Rozdział 2 | Solucja Neverwinter Nights - Neverwinter Nights - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Obozowisko Druidów / Wschodni Trakt

B - Obozowisko Druidów / Głęboki Las

C - Głęboki Las / Dom Nimfy

D - Głęboki Las / Jaskinie

E - Głęboki Las / Serce Lasu

F - Serce Lasu / Jaskinie

G - Serce Lasu / Dom Setary

H - Serce Lasu / Domena Ducha

Najpierw udaj się do (1), gdzie spotkasz Wiwerna, jednego ze zbiegłych więźniów. Możesz go zabić lub wypuścić i wziąć tylko Ucho Wiwerna, lecz w drugim przypadku dostaniesz 5 punktów w stronę złego, a w obu - 110 doświadczenia. Przeszukując skrzynki (uważaj na pułapki) dojdziesz do Arcydruida Aawilla, który stoi w (2). Gdy z nim porozmawiasz, otrzymasz nowe zadanie - Knieja Neverwinter: Zaginieni druidzi . W (3) znajduje się Jaer, która może cię zapisać na "walki druidów" - ale tylko wtedy, gdy grasz druidem. Jeśli grasz, dostaniesz zadanie Knieja Neverwinter: Krąg Druidów . Pokonaj przeciwników, a za każdą wygraną walkę będziesz dostawał inny pierścień, a na końcu 150 doświadczenia. Idź następnie do (4), gdzie pogadaj z Dreginem - otworzy ci bramę i wejściem w (B) dostaniesz się do Głębokiego Lasu.

Tu atakować cię będą większe dziki i jelenie. Skieruj kroki do (C), do Domu Nimfy. Walczyć będziesz z jej niewolnikami - zwykłymi, łowczymi i druidami, w innych miejscach spotykał będziesz Wróżki i Chochliki. W (5) jest ludzki niewolnik, który służy informacjami. W (6) stoi Terari, pierwszy z druidów - po jego uwolnieniu dostaniesz 62 doświadczenia i wykonasz zadanie Knieja Neverwinter: Na Ratunek Terariemu . Obok w małym pokoju w kredensie znajdziesz Lok Włosów Nimfy. Potrzebny jest Sharwyn - gdy jej go wręczysz, dostaniesz Pas Aktora +3 (jeśli masz oczywiście poprzedni pas), 200 doświadczenia oraz wykonasz zadanie Opowieść Sharwyn . Potem porozmawiaj z Nimfą w (7) - na początku będzie chciała cię zabić, ale rozmowa wyjdzie na twoją korzyść. Obok niej stoi skrzynia, zabierz Sztylet, Lustro Próżności, Opowieść o Duchu Kniei. Wyjdź i idź na południe, do Jaskini w (D). W oznaczonych miejscach czeka na ciebie mnóstwo wszelkiego rodzaju pająków: wielkie, gigantyczne, przenikające, mieczowce, zjawy no i oczywiście Etterkapy. Dostań się do (8), tam zabijesz Królową Pająków. W jednym z kokonów jest Orlane, po uwolnieniu go dostaniesz znów 62 doświadczenia i wykonasz zadanie Knieja Neverwinter: Na Ratunek Orlanowi . Po tej drobnej formalności wyjdź z jaskini i idź do Serca Lasu - do (E).

Tu z kolei walczyć będziesz z wielkimi niedźwiedziami. Idź do Jaskini w (F), tam zabijesz Gigantycznego Niedźwiedzia w (9), potem skieruj kroki na północny wschód - do (G), czyli do Domu Setary. W oznaczonych miejscach są Wróżki, Chochliki, Żywiołaki Powietrza i Wody, Mefity, a także Niewidzialni Łowcy. W (10), w bibliotece, znajdziesz Imaskariańską Księgę Rezonansu. Idź dalej, do Setary w (11) i zacznij z nią gadać. Da ci zadanie - Knieja Neverwinter: Lustro Wiedźmy . A ponieważ ty Lustro Próżności już masz, wręcz je jej. Dostaniesz Klejnot Setary, Klucz Setary, 200 doświadczenia, quest Knieja Neverwinter: Lustro Wiedźmy będzie skończony. Z kluczem idź do (12), z więzienia uwolnij Bree. Jak zwykle - 62 doświadczenia i zadanie Knieja Neverwinter: Na Ratunek Bri skończone. Wyjdź z domu Setary.

Idź do (H), aby przenieść się do Domeny Ducha, musisz wbić sztylet w siebie. Tam atakować cię będą Wróżki, Chochliki, Błędne Ogniki. W (13) jest Relmar, szalony krasnolud - wyciągniesz z niego trochę informacji, ale potem będziesz musiał go zabić. Weź Dziennik Relmara, dostaniesz zadanie - W poszukiwaniu kultu: Dziennik Relmara . W kupie gruzu w (14) ukryte jest Antidotum na Truciznę Ducha. Idź z nią do (15), najpierw będziesz musiał zranić Ducha Kniei - dostaniesz 140 doświadczenia, potem pozbieraj przedmioty z ołtarza i wręcz jej antidotum. Kolejne 125 doświadczenia.

Teraz wracaj do druidów - pogadaj z Arcydruidrm Aawillem. Za każdego uratowanego druida dostaniesz 300 złota i 99 doświadczenia. Wykonasz questa Knieja Neverwinter: Zaginieni druidzi . Po drugie - za wykonanie zadania Knieja Neverwinter: Duch Kniei otrzymasz 500 do 600 złota, a także 375 punktów doświadczenia. Wracaj do Portu Llast. Porozmawiaj z Aribeth i Aarinem, niech kontynuują swe opowieści. Spytaj się Aribeth, jak została paladynką i nie przerywaj jej opowieści, oraz wykazuj zainteresowanie, przeproś ją, ale okaże się że nie miałeś za co. Natomiast Aarina zapytaj o imię kobiety, o której wspomniał, a następnie wysłuchaj jego opowieści, bez żadnych niemądrych komentarzy, a na końcu powiedz, że to bardzo smutne.

Idź do Elatha (dasz mu Klejnot Setary, to dostaniesz 200 złota i 250 doświadczenia), w karczmie zostaniesz zaczepiony ponownie przez niziołka Salomona, który okaże się członkiem kultu. Jeszcze tylko idź do Eltoory i daj jej księgę - 500 do 600 złota nagrody, plus 125 doświadczenia, a następnie skieruj kroki na południe - do Południowego Traktu.