Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Efekty, odporności i wrażliwości | Walka w South Park - Kijek Prawdy South Park: Kijek Prawdy poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Efekty, odporności i wrażliwości

Badanie efektów, to często klucz do sukcesu - Efekty, odporności i wrażliwości | Walka w South Park - Kijek Prawdy - South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry
Badanie efektów, to często klucz do sukcesu

Rozpoczynając walkę badaj swoich przeciwników. Dowiesz się w ten sposób na co są wrażliwi, a na co są odporni. Jest to niezwykle istotne w czasie każdej walki, a w szczególności w starciach z Bossami. Naturalnie staraj się wykorzystać tę wiedzę unikając zdolności, na które są odporni, a używając te, na które są wrażliwi, by ułatwić sobie starcie.

Efekty z kolei, jak sama nazwa wskazuje, dają jakiś efekt na danej postaci. Może on być negatywny lub pozytywny. Zaliczają się do nich takie elementy, jak wzmocnienie ataku lub zdolności, czy wprost przeciwnie, obniżenie ich. Negatywne efekty możesz usuwać z siebie za pomocą mikstury uzdrowienia. By zrzucić pozytywne efekty z przeciwnika stosuj balony z wodą lub niektóre zdolności. Ikonki efektów znajdziesz nad paskami zdrowia, a to jak długo jeszcze będzie trwał dany efekt możesz sprawdzić badając siebie i przeciwnika.

Innym specyficznym rodzajem efektów są tzw. DoT-y. Oznacza to damage over time, czyli obrażenia zadawane regularnie przez kilka tur. By wykorzystać je maksymalnie stosuj je możliwie jak najwcześniej w czasie walki. Tym sposobem przeciwnik co turę będzie otrzymywał od nich obrażenia, podczas gdy ty będziesz już stosował inne ataki.

Do najczęstszych efektów, które będziesz stosował, lub które inni będą stosować wobec ciebie, zaliczają się:

-ogłuszenie - ogłuszony traci turę;

-uśpienie - tak jak wyżej, ale zadanie jakichkolwiek obrażeń obudzi cel;

-spowolnienie - cel traci co drugą turę;

-podpalenie - obrażenia co turę;

-obrzydzenie - obrażenia co turę, zmniejsza skuteczność leczenia. Uniemożliwia obrzydzonemu jeść i pić (z wyjątkiem mikstury uzdrowienia, która oczyszcza);

-krwawienie - obrażenia co turę, kumuluje się pięciokrotnie dla większych obrażeń;

-wkurzenie - cel atakuje osobę, która go zdenerwowała atakując wręcz i nie używając zdolności.