Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mapa South Park - Wschód
Mapa South Park - Wschód
Centrum Handlowe/budowa Taco Bell - zadanie "Problemy Rady Rodziców".
Dom Tokena - zadanie "Do broni" (Token).
Kino Bijou - za kinem pierwszy raz natrafisz na Ala Gore'a.
Tweek Bros. Cofee - zadania: "Do broni" (Tweek), "Pozyskaj nowych sojuszników".
U-Stor-It - zadania: "Człowieko-Niedźwiedzo-Świnia", "Zmarnowana skrytka", "Pozyskaj Nowych Sojuszników", "Bezdomni"
Farma - zadania: "Człowieko-Niedźwiedzio-Świnia", "Magiczne pieśni", "Polowanie na grubego zwierza" (krowa).
Kanada - zadania: "Och, Kanada", "Polowanie na grubego zwierza" (pająk). By dostać się do Kanady idź cztery razy na północ w Zaginionym lesie. Potrzebny jest paszport, by przejść kontrolę graniczną. Paszport uzyskasz w czasie wykonywania misji "Zawieranie sojuszy"
Kurier South Parku - klucz znajdziesz na poczcie
Wejście do kanałów - zejście do kanałów wymaga sondy do teleportacji. Zadania - "Człowieko-Niedźwiedzio-Świnia", "Polowanie na grubego zwierza" (mysz, nietoperz), "Bezdomni", "Zaginione bobeczki".
Poczta zadanie - "Paczka pana Niewolnika"
Budynek biurowy - klucz znajdziesz u Toma.
Chirurgia plastyczna u Toma - możesz zrobić tu sobie operacje nosa. Podstawowe operacje nie zmienią w żaden sposób twojego wyglądu. Najdroższa operacja (Hoff) naklei na twoją postać zdjęcie Davida Hasselhoffa.
Bank - możesz tu "zainwestować" pieniądze. Innymi słowy stracić 20$ z każdą inwestycją.
Nieplanowane Rodzicielstwo - zadanie "Zawieranie sojuszy"
Photo Dojo - zadanie "Na północ".
Plac zabaw/Siedziba dziewczyn - zadania: "Zabawa w chowanego", "Zawieranie sojuszy".
Dom pana Niewolnika - zadanie "Paczka pana Niewolnika"
Dom Jimmy'ego/Gospoda pod Rechoczącym Osłem - zadanie "Bard".
Przystanek autobusowy - zadanie "Bezdomni".
Dom Nowego - dom gracza. Znajdziesz w nim swoich rodziców oraz swój schowek.
Dom Buttersa
Dom Cartmana/Królestwo Kupa Keep - zadania: "Nowy", "Do broni", "Bard", "Pozyskaj nowych sojuszników", "Kwiatek dla księżniczki".
Dom Stana - zadanie "Ogrzyca".
Dom Kyle'a/Królestwo elfów - zadania: "Pozyskaj nowych sojuszników", "Zawieranie sojuszy", "Ogrzyca", "Przywracanie równowagi", "Magiczne pieśni".
Dom Kenny'ego - zadania: "Do broni!" (Tweek), "Człowieko-niedźwiedzio-świnia", "Bezdomni".
Zaginiony Las - leśny labirynt. Kilka lokacji, które będą się regularnie powtarzać bez względu na to, w którą stronę pójdziesz. Można stąd udać się w trzy miejsca - do Kanady, z powrotem do South Parku i do sekretnej lokacji ze świątecznymi zwierzątkami. By iść do Kanady udaj się cztery razy na północ. By wrócić do miasta idź cały czas na południe. Do zwierzątek dostaniesz się idąc kolejno na wschód, północ, wschód, południe, wschód. Jeśli będziesz błądził po lesie kilka minut, to odnajdą cię twoi rodzicie i zaprowadzą do domu.
Powiększ mapę

Mapa South Park - Wschód | Opis przejścia w South Park - Kijek Prawdy South Park: Kijek Prawdy poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Centrum Handlowe/budowa Taco Bell - zadanie "Problemy Rady Rodziców".

Dom Tokena - zadanie "Do broni" (Token).

Kino Bijou - za kinem pierwszy raz natrafisz na Ala Gore'a.

Tweek Bros. Cofee - zadania: "Do broni" (Tweek), "Pozyskaj nowych sojuszników".

U-Stor-It - zadania: "Człowieko-Niedźwiedzo-Świnia", "Zmarnowana skrytka", "Pozyskaj Nowych Sojuszników", "Bezdomni"

Farma - zadania: "Człowieko-Niedźwiedzio-Świnia", "Magiczne pieśni", "Polowanie na grubego zwierza" (krowa).

Kanada - zadania: "Och, Kanada", "Polowanie na grubego zwierza" (pająk). By dostać się do Kanady idź cztery razy na północ w Zaginionym lesie. Potrzebny jest paszport, by przejść kontrolę graniczną. Paszport uzyskasz w czasie wykonywania misji "Zawieranie sojuszy"

Kurier South Parku - klucz znajdziesz na poczcie

Wejście do kanałów - zejście do kanałów wymaga sondy do teleportacji. Zadania - "Człowieko-Niedźwiedzio-Świnia", "Polowanie na grubego zwierza" (mysz, nietoperz), "Bezdomni", "Zaginione bobeczki".

Poczta zadanie - "Paczka pana Niewolnika"

Budynek biurowy - klucz znajdziesz u Toma.

Chirurgia plastyczna u Toma - możesz zrobić tu sobie operacje nosa. Podstawowe operacje nie zmienią w żaden sposób twojego wyglądu. Najdroższa operacja (Hoff) naklei na twoją postać zdjęcie Davida Hasselhoffa.

Bank - możesz tu "zainwestować" pieniądze. Innymi słowy stracić 20$ z każdą inwestycją.

Nieplanowane Rodzicielstwo - zadanie "Zawieranie sojuszy"

Photo Dojo - zadanie "Na północ".

Plac zabaw/Siedziba dziewczyn - zadania: "Zabawa w chowanego", "Zawieranie sojuszy".

Dom pana Niewolnika - zadanie "Paczka pana Niewolnika"

Dom Jimmy'ego/Gospoda pod Rechoczącym Osłem - zadanie "Bard".

Przystanek autobusowy - zadanie "Bezdomni".

Dom Nowego - dom gracza. Znajdziesz w nim swoich rodziców oraz swój schowek.

Dom Buttersa

Dom Cartmana/Królestwo Kupa Keep - zadania: "Nowy", "Do broni", "Bard", "Pozyskaj nowych sojuszników", "Kwiatek dla księżniczki".

Dom Stana - zadanie "Ogrzyca".

Dom Kyle'a/Królestwo elfów - zadania: "Pozyskaj nowych sojuszników", "Zawieranie sojuszy", "Ogrzyca", "Przywracanie równowagi", "Magiczne pieśni".

Dom Kenny'ego - zadania: "Do broni!" (Tweek), "Człowieko-niedźwiedzio-świnia", "Bezdomni".

Zaginiony Las - leśny labirynt. Kilka lokacji, które będą się regularnie powtarzać bez względu na to, w którą stronę pójdziesz. Można stąd udać się w trzy miejsca - do Kanady, z powrotem do South Parku i do sekretnej lokacji ze świątecznymi zwierzątkami. By iść do Kanady udaj się cztery razy na północ. By wrócić do miasta idź cały czas na południe. Do zwierzątek dostaniesz się idąc kolejno na wschód, północ, wschód, południe, wschód. Jeśli będziesz błądził po lesie kilka minut, to odnajdą cię twoi rodzicie i zaprowadzą do domu.

Wschodnia część miasta z zaznaczeniem wszystkich istotnych lokacji.