Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zlecenie nr 9 - Bolthorn Wanderer | DLC - 4x4 Cars poradnik Car Mechanic Simulator 2014

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zlecenie nr 9 - Bolthorn Wanderer

SAMOCHÓD: Bolthorn Wanderer

ELEMENTY ZLECENIA:

  1. Wymień popsute części silnika (Replace damaged parts of the engine)

WYNAGRODZENIE: 5000 USD

CZĘŚCI:

  • Katalizator (Catalytic Converter V6) - 1400 USD
  • Filtr powietrza (Air Filter) - 35 USD
  • Przepływomierz powietrza (Air Flow Meter) - 450 USD
  • Napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner) - 150 USD
  • Moduł zapłonowy (Ignition Module) - 750 USD
  • Przewody zapłonowe tylne (Ignition Wires V6 Rear) - 300 USD
  • 3 świece zapłonowe (Spark Plug) - 90 USD

Twój klient narzeka na zbyt małą ilość mocy silnika i czasową jego niedyspozycję podczas jazdy - zadaniem jest więc przywrócenie pełnej sprawności jednostki napędowej. Tradycyjnie w takich przypadkach w tym celu rozpocznij pracę od przeprowadzenia testu silnika (OBD Link), a następnie skorzystaj z podnośnika (Car Lifter), przechodząc do widoku tylnego podwozia (Undercarriage - inspect). Zbadaj wszystkie części wydechu - problem powoduje tutaj katalizator (Catalytic Converter V6):

  1. Zdemontuj tylny tłumik (Offroad Rear Muffler)
  2. Odkręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A)
  3. Zdemontuj zużyty katalizator (Catalytic Converter V6) i zamontuj nowy egzemplarz.
  4. Załóż odkręcony tłumik i rurę wydechową.
Amortyzator to solidna konstrukcja - nie dziwią więc cztery duże śrubki mocujące. - Zlecenie nr 9 - Bolthorn Wanderer - DLC - 4x4 Cars - Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
Amortyzator to solidna konstrukcja - nie dziwią więc cztery duże śrubki mocujące.

Teraz opuść samochód na powierzchnię i wejdź w widok silnika (Engine - inspect). Przetestuj wszystkie części znajdujące się w jego wnętrzu. Najpierw zajmijmy się elementami chłodzenia - do wymiany nadają się filtr powietrza i przepływomierz powietrza:

  1. Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
  2. Zdejmij rurę przepływu powietrza (Air Flow Tube).
  3. Zdejmij zużyty przepływomierz powietrza (Air Flow Meter).
  4. Zdejmij pokrywę filtra powietrza (Air Filter Cover).
  5. Wyjmij zużyty filtr powietrza (Air Filter).
  6. Włącz tryb montowania części (Assemble Mode).
  7. Załóż nowy filtr powietrza (Air Filter).
  8. Załóż pokrywę filtra powietrza (Air Filter Cover).
  9. Załóż nowy przepływomierz powietrza (Air Flow Meter).
  10. Załóż rurę przepływu powietrza (Air Flow Tube).

Dalsze badania wykazują problem rozrządu - tam do wymiany kwalifikuje się napinacz paska rozrządu (Belt Tensioner) - zdejmij go i zamontuj nowy egzemplarz.

Ostatnią kwestią pozostają elementy zapłonu Po prawej stronie silnika patrząc od strony kierowcy do wymiany kwalifikuje się świeca, moduł zapłonowy oraz przewody zapłonowe:

  1. Zdemontuj przewody zapłonowe (Ignition Wires V6 Rear)
  2. Odkręć moduł zapłonowy (Ignition Module) i zamontuj nowy egzemplarz.
  3. Wyjmij dwie zużyte świece (Spark Plug) i zamontuj nowe części.
  4. Zamontuj nowe przewody zapłonowe (Ignition Wires Rear).

Przenieś się na drugą stronę silnika - tam do wymiany kwalifikuje się tylko jedna świeca. Zdejmij przewody zapłonowe (Ignition Wires Front) i wyjmij zużytą świecę (Spark Plug), zastępując ją nowym egzemplarzem.