Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zlecenie nr 74 - Olsen Grand | Zlecenia - Trzeci garaż poradnik Car Mechanic Simulator 2014

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zlecenie nr 74 - Olsen Grand

SAMOCHÓD: Olsen Grand

ELEMENTY ZLECENIA:

  1. Wymień lub napraw wszystkie zużyte części (Replace or repair all worn out parts)

WYNAGRODZENIE: 7000 USD

CZĘŚCI:

  1. Kolektor wydechowy silnika (Exhaust Mainfold V6) - 1300 USD
  2. Katalizator (Catalytic Converter V6) - 1400 USD
  3. Rura wydechowa tylna (Exhaust Pipe A V6) - 100 USD
  4. Tłumik środkowy (Muffler V6 Middle) - 600 USD
  5. Tłumik tylny lewy (Muffler V6 Rear-Left) - 450 USD
  6. Tarcza cierna sprzęgła (Clutch Friction Plate) - 500 USD
  7. Tarcza dociskowa sprzęgła (Clutch Pressure Plate) - 300 USD
  8. Łożysko wyciskowe sprzęgła (Clutch Release Bearing) - 100 USD

Klient zleca nam naprawę dwóch układów: sprzęgła, wydechu i wymianę oleju. Przeprowadź wszystkie konieczne testy (Diagnostic Path Test, Test Drive) i włącz tryb wyświetlania stanu utrzymania części (Show parts conditions). Skorzystaj z podnośnika i zajrzyj do podwozia - konkretnie na układ wydechowy. Części przeznaczone do wymiany to:

  1. Kolektor wydechowy silnika (Exhaust Mainfold V6)
  2. Katalizator (Catalytic Converter V6)
  3. Rura wydechowa tylna (Exhaust Pipe V6 A)
  4. Tłumik środkowy (Muffler V6 Middle)
  5. Tłumik tylny lewy (Muffler V6 Rear-Left)

Przygotuj wszystkie nowe egzemplarze i zacznij process wymiany:

  1. Zdemontuj dwa tłumiki tylne (Muffler V6 Rear-Left, Muffler V6 Rear-Right).
  2. Zdemontuj tłumik środkowy (Muffler V6 Middle).
  3. Odkręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
  4. Zdemontuj katalizator (Catalytic Converter V6).
  5. Odkręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 B).
  6. Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku silnika (Engine - inspect).
  7. Odkręć kolektor wydechowy silnika (Exhaust Manifold V6) i zamontuj nowy egzemplarz.
  8. Zakręć rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 B).
  9. Zamontuj nowy katalizator (Catalytic Converter V6).
  10. Zakręć nową rurę wydechową (Exhaust Pipe V6 A).
  11. Zamontuj nowy tłumik środkowy (Muffler V6 Middle).
  12. Zamontuj dwa tłumiki tylne - nowy lewy i stary prawy (Muffler V6 Rear-Left, Muffler V6 Rear-Right).
Wymiana kolektora wydechowego niesie ze sobą konieczność demontażu całego wydechu. - Zlecenie nr 74 - Olsen Grand - Zlecenia - Trzeci garaż - Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
Wymiana kolektora wydechowego niesie ze sobą konieczność demontażu całego wydechu.

W drugiej części zlecenia zajmiesz się sprzęgłem. Do wymiany przeznaczone są:

  1. Tarcza cierna sprzęgła (Clutch Friction Plate)
  2. Tarcza dociskowa sprzęgła (Clutch Pressure Plate)
  3. Łożysko wyciskowe sprzęgła (Clutch Release Bearing)

Przygotuj nowe elementy i przeprowadź wymianę:

  1. Wejdź w tryb widoku koła (Wheel - inspect).
  2. Włącz tryb zdejmowania części (Disassemble Mode).
  3. Odkręć tylne lewe koło (Olsen Grand Wheel).
  4. Odkręć lewą oś (Drive Axle Left).
Zabawa z tłumikami nie jest najwygodniejsza. - Zlecenie nr 74 - Olsen Grand - Zlecenia - Trzeci garaż - Car Mechanic Simulator 2014 - poradnik do gry
Zabawa z tłumikami nie jest najwygodniejsza.

Podobnie postąp w przypadku prawego tylnego koła i dwóch przednich. Następnie:

  1. Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i przejdź do widoku tylnego podwozia (Undercarriage - inspect).
  2. Zdejmij mechanizm różnicowy (Axle Differential).
  3. Zdejmij wał napędowy (Drive Shaft).
  4. Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
  5. Wykręć rozrusznik (Starter V6).
  6. Zdemontuj skrzynię biegów (Gearbox V6).
  7. Zdejmij łożysko wyciskowe sprzęgła (Clutch Release Bearing).
  8. Zdejmij tarczę dociskową sprzęgła (Clutch Pressure Plate).
  9. Zdejmij tarczę cierną sprzęgła (Clutch Friction Plate) i zamontuj nowy egzemplarz.
  10. Załóż nowe łożysko wyciskowe sprzęgła (Clutch Release Bearing).
  11. Załóż nowe tarczę dociskową sprzęgła (Clutch Pressure Plate).
  12. Zamontuj skrzynię biegów (Gearbox V6), rozrusznik (Starter V6), wał napędowy (Drive Shaft), mechanizm różnicowy (Axle Differential) i zamontuj wszystkie odkręcone osie (Drive Axles) wraz z kołami (Vulcan Spectre Wheels).

Na sam koniec pozostała wymiana oleju. Skorzystaj z podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika od strony podwozia (Engine - inspect). Następnie:

  1. Odnajdź miskę olejową (Oil Pan) ulokowaną na spodzie silnika.
  2. Odnajdź odpływ zużytego oleju (Oil Drain Plug), odkręć go i wypuść stary olej.
  3. Opuść samochód za pomocą podnośnika (Car Lifter) i wejdź w tryb widoku silnika (Engine - inspect).
  4. Odkręć zatyczkę do uzupełniania zapasów oleju (Engine Oil Fill Plug).
  5. Kliknij na kanister z olejem i przez kilka sekund wlewaj olej do silnika.
  6. Wyjmij wskaźnik poziomu oleju (Oil Dipstick) i sprawdź poziom oleju - punkt łączący złote oraz srebrne pole powinien znajdować się jak najbliżej środka skali.