Need for Speed Rivals - oficjalny polski poradnik do gry

Poradnik do gry Need for Speed Rivals oferuje porady dotyczących między innymi sprawnej nawigacji, zależności rządzących światem gry czy dokonywania napraw samochodów. Omawia również dwa tryby rozgrywki, ich wyzwania i wyścigi, a także osiągnięcia.

29 listopada 2013Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3, PS4, XONE
Niniejszy tekst stanowi kompletny przewodnik po grze Need for Speed Rivals, pomagając zarówno w zrozumieniu jej podstawowych założeń, jak i bardziej skomplikowanych elementów, dzięki czemu odnoszenie kolejnych sukcesów stanie się o wiele prostsze i przyjemniejsze - Need for Speed Rivals - oficjalny polski poradnik do gry

Niniejszy tekst stanowi kompletny przewodnik po grze Need for Speed Rivals, pomagając zarówno w zrozumieniu jej podstawowych założeń, jak i bardziej skomplikowanych elementów, dzięki czemu odnoszenie kolejnych sukcesów stanie się o wiele prostsze i przyjemniejsze. Poradnik ten podzielony został na kilka zasadniczych rozdziałów. Pierwszy rozdział oferuje szereg wskazówek skierowanych w stronę graczy rozpoczynających swoją przygodę z opisywaną produkcją. Zawarte w tym rozdziale podpowiedzi dotyczą między innymi sprawnej nawigacji, zależności rządzących światem gry czy dokonywania napraw samochodów.

Kolejne rozdziały poradnika skupiają się na omówieniu dwóch głównych trybów rozgrywki, a mianowicie kariery pirata drogowego (Rival) oraz kariery stróża prawa (Cop). W opisie każdego ze wspomnianych trybów zabawy znalazły się informacje między innymi na temat dostępnych wyścigów oraz wyzwań, zdobywania punktów szybkości, reguł odblokowywania kolejnych grywalnych pojazdów i ich ulepszeń czy skutecznego unikania lub finalizowania policyjnych pościgów. Warto w tym miejscu dodać, że istotną cechą Need for Speed Rivals jest możliwość swobodnego przełączania się pomiędzy obiema karierami, przy czym możliwe jest też oczywiście skoncentrowanie swoich wysiłków na szybszym zaliczeniu jednej z nich.

Końcowe rozdziały poradnika poruszają między innymi kwestie prowadzenia rozgrywki z udziałem żywych graczy oraz zdobywania osiągnięć i trofeów (najtrudniejsze z nich zostały o wiele dokładniej omówione).

Need for Speed: Rivals jest kolejną odsłoną jednej z najpopularniejszych serii gier wyścigowych, koncentrującą się na nieustannych zmaganiach piratów drogowych oraz próbujących ich dopaść funkcjonariuszy policji. Obie "strony konfliktu" do realizowania stawianych przed nimi celów wykorzystują szybkie, mocne i poddane licznym modyfikacjom modele sportowych aut. Gra cechuje się ponadto otwartym światem oferującym bardzo dużą swobodę w kwestii wyboru kolejnych form spędzania wolnego czasu.

Poradnik do gry Need for Speed: Rivals zawiera - Need for Speed Rivals - oficjalny polski poradnik do gry

Poradnik do gry Need for Speed: Rivals zawiera:

  • omówienie wszystkich najważniejszych elementów rozgrywki (nawigacja, sterowanie, naprawianie pojazdów i inne);
  • szczegółowy opis trybu kariery pirata drogowego (dostępne wyścigi i wyzwania, zdobywanie punktów, kupowanie i ulepszanie pojazdów, lista samochodów, unikanie złapania przez policję, zaliczanie rozdziałów kariery);
  • szczegółowy opis trybu kariery funkcjonariusza policji (dostępne wyścigi i wyzwania, zdobywanie punktów, ulepszanie radiowozów i ich rodzaje, lista radiowozów, skuteczne łapanie piratów drogowych, zaliczanie rozdziałów kariery);
  • informacje na temat możliwych interakcji z żywymi graczami;
  • zestawienie wszystkich dostępnych osiągnięć/trofeów.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Need for Speed Rivals - oficjalny polski poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 29 listopada 2013.

komentarze czytelników

Aricia  2013-11-27 - 11:07

Macie może w planach opisać NFS Network i Overwatch?

Delat  2013-11-29 - 02:32

Mam pytanie do osób które już grają. Nie bardzo rozumiem jedną rzecz, gram obecnie po stronie Policji. O ile pierwsza chyba dwa auta były odblokowane w 3 wersjach o tyle dalsze dostaje tylko jedną wybraną. Czy jest możliwość aby otrzymać np. wszystkie trzy wersje danego pojazdu ?

diaboł  2013-11-29 - 05:35

Na ile godzin wystarcza gra pomijając tryb multi?

Stranger.  2013-11-29 - 08:45

Delat --> Zauważ, że z każdą listą zadań w karierze policjanta powiązany jest inny typ radiowozu. Czyli np. wybierając listę Patrol odblokujesz jedynie radiowóz patrolowy. Te samochody, które pominąłeś (w sumie będzie ich 40) możesz odblokować dopiero po zakończeniu kariery. Więcej info na stronach Postępy w karierze i Radiowozy.

ls13234  2013-12-08 - 16:19

Fajna gierka.

szkodbercikkk  2013-12-12 - 23:20

witam jak zmienic w rivals zeby hamulec był np na a prosze o pomoc

Maciex37  2013-12-23 - 10:59

Delat... Aby odblokować resztę pojazdów musisz po ukończeniu kariery zrobić zadania których nie zrobiłeś podczas przechodzenia i one Ci się odblokują

xTroubleX_XMakerx  2013-12-27 - 20:58

Ja nadal nie rozumiem jak upgradowac te technologie bo ciagle jest: odblokowano nowe technologie poscigowe. wykupilem wszystko i myslalem ze to pomoze i nic PS. z gory dzieki