Need for Speed Rivals - poradnik do gry

Need for Speed Rivals - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Need for Speed Rivals - poradnik do gry

Need for Speed Rivals - poradnik do gry

Niniejszy tekst stanowi kompletny przewodnik po grze Need for Speed Rivals, pomagając zarówno w zrozumieniu jej podstawowych założeń, jak i bardziej skomplikowanych elementów, dzięki czemu odnoszenie kolejnych sukcesów stanie się o wiele prostsze i przyjemniejsze. Poradnik ten podzielony został na kilka zasadniczych rozdziałów. Pierwszy rozdział oferuje szereg wskazówek skierowanych w stronę graczy rozpoczynających swoją przygodę z opisywaną produkcją. Zawarte w tym rozdziale podpowiedzi dotyczą między innymi sprawnej nawigacji, zależności rządzących światem gry czy dokonywania napraw samochodów.

Kolejne rozdziały poradnika skupiają się na omówieniu dwóch głównych trybów rozgrywki, a mianowicie kariery pirata drogowego (Rival) oraz kariery stróża prawa (Cop). W opisie każdego ze wspomnianych trybów zabawy znalazły się informacje między innymi na temat dostępnych wyścigów oraz wyzwań, zdobywania punktów szybkości, reguł odblokowywania kolejnych grywalnych pojazdów i ich ulepszeń czy skutecznego unikania lub finalizowania policyjnych pościgów. Warto w tym miejscu dodać, że istotną cechą Need for Speed Rivals jest możliwość swobodnego przełączania się pomiędzy obiema karierami, przy czym możliwe jest też oczywiście skoncentrowanie swoich wysiłków na szybszym zaliczeniu jednej z nich.

Końcowe rozdziały poradnika poruszają między innymi kwestie prowadzenia rozgrywki z udziałem żywych graczy oraz zdobywania osiągnięć i trofeów (najtrudniejsze z nich zostały o wiele dokładniej omówione).

Need for Speed: Rivals jest kolejną odsłoną jednej z najpopularniejszych serii gier wyścigowych, koncentrującą się na nieustannych zmaganiach piratów drogowych oraz próbujących ich dopaść funkcjonariuszy policji. Obie "strony konfliktu" do realizowania stawianych przed nimi celów wykorzystują szybkie, mocne i poddane licznym modyfikacjom modele sportowych aut. Gra cechuje się ponadto otwartym światem oferującym bardzo dużą swobodę w kwestii wyboru kolejnych form spędzania wolnego czasu.

Poradnik do gry Need for Speed: Rivals zawiera - Need for Speed Rivals - poradnik do gry

Poradnik do gry Need for Speed: Rivals zawiera:

  • omówienie wszystkich najważniejszych elementów rozgrywki (nawigacja, sterowanie, naprawianie pojazdów i inne);
  • szczegółowy opis trybu kariery pirata drogowego (dostępne wyścigi i wyzwania, zdobywanie punktów, kupowanie i ulepszanie pojazdów, lista samochodów, unikanie złapania przez policję, zaliczanie rozdziałów kariery);
  • szczegółowy opis trybu kariery funkcjonariusza policji (dostępne wyścigi i wyzwania, zdobywanie punktów, ulepszanie radiowozów i ich rodzaje, lista radiowozów, skuteczne łapanie piratów drogowych, zaliczanie rozdziałów kariery);
  • informacje na temat możliwych interakcji z żywymi graczami;
  • zestawienie wszystkich dostępnych osiągnięć/trofeów.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Need for Speed Rivals - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 41, ilustracje: 173 .

Popularne strony w Need for Speed Rivals - poradnik do gry

Need for Speed Rivals - screen - 2013-11-07 - 272860Need for Speed Rivals - screen - 2013-11-07 - 272859Need for Speed Rivals - screen - 2013-11-07 - 272858Need for Speed Rivals - screen - 2013-11-07 - 272857Need for Speed Rivals - screen - 2013-10-21 - 271869Need for Speed Rivals - screen - 2013-10-21 - 271868Need for Speed Rivals - screen - 2013-10-21 - 271867Need for Speed Rivals - screen - 2013-10-02 - 270609Need for Speed Rivals - screen - 2013-10-02 - 270608

27.11.2013 11:07
Aricia
14
Legionista

Macie może w planach opisać NFS Network i Overwatch?

29.11.2013 02:32
odpowiedz
Delat
3
Junior

Mam pytanie do osób które już grają.
Nie bardzo rozumiem jedną rzecz, gram obecnie po stronie Policji. O ile pierwsza chyba dwa auta były odblokowane w 3 wersjach o tyle dalsze dostaje tylko jedną wybraną.
Czy jest możliwość aby otrzymać np. wszystkie trzy wersje danego pojazdu ?

29.11.2013 05:35
odpowiedz
diaboł
93
boss

Na ile godzin wystarcza gra pomijając tryb multi?

29.11.2013 08:45
odpowiedz
Stranger.
126
Spookhouse

Delat --> Zauważ, że z każdą listą zadań w karierze policjanta powiązany jest inny typ radiowozu. Czyli np. wybierając listę Patrol odblokujesz jedynie radiowóz patrolowy. Te samochody, które pominąłeś (w sumie będzie ich 40) możesz odblokować dopiero po zakończeniu kariery. Więcej info na stronach Postępy w karierze i Radiowozy.

08.12.2013 16:19
odpowiedz
ls13234
2
Junior

Fajna gierka.

12.12.2013 23:20
odpowiedz
szkodbercikkk
1
Junior

witam jak zmienic w rivals zeby hamulec był np na a prosze o pomoc

23.12.2013 10:59
odpowiedz
Maciex37
1
Junior

Delat... Aby odblokować resztę pojazdów musisz po ukończeniu kariery zrobić zadania których nie zrobiłeś podczas przechodzenia i one Ci się odblokują

27.12.2013 20:58
odpowiedz
xTroubleX_XMakerx
1
Junior

Ja nadal nie rozumiem jak upgradowac te technologie bo ciagle jest: odblokowano nowe technologie poscigowe.
wykupilem wszystko i myslalem ze to pomoze i nic
PS. z gory dzieki

29.12.2015 02:08
odpowiedz
rafik11211218
1
Junior

Więc mam w takim razie pytanie. Dlaczego jak odblokowuje mi się nowy Radiowóz i jest napisane że nowa technologia i nowy rank to mam ciągle te same?

29.12.2015 02:16
odpowiedz
rafik11211218
1
Junior

Aha i za co kupuje się Technologie typu Śmigłowiec, Radiowóz oraz blokada??? I gdzie? Nigdzie nie mogę znaleźć a mam Astina Matina odblokowanego. Piszcie na Skype -> raphael23396 oraz na GG - 51798847

Będę ogromnie każdemu wdzięczny za pomoc, przypominam że Grę mam niecały tydzień czasu, w Wigiliędostałem.

24.01.2016 17:21
odpowiedz
Cobble
2
Junior

Rafik - Technologie pościgowe zdobywa się przez uczestnictwo w zawodach od poziomu Łatwy, Średni i Trudny.
Za zawody zdobywa się SP ( Speed Points. )
A gdzie - panel główny ( ten startowy ) > Technologie pościgowe > Wybierz technologię > Enter > Enter.
Technologie dodaje się w punkty A i D ( ja mam tak ustawione.)
Uwaga! Poziom technologii zależy od poziomu samochodu ( im niżej, tym gorszy.)