Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity M38 - Krwawe Piaski
Pillars of Eternity M38 - Krwawe Piaski
Pierwsza komnata
Zachodnia komnata
Możesz porozmawiać z Wrdhą - poboczne zadanie "Krew z krwi". Sprzedaje ona ponadto mikstury.
Sekretna komnata
Wciśnij pobliski przełącznik żeby przesunąć ścianę. Są tu dwie skrzynie z cennymi przedmiotami, ale najpierw trzeba rozbroić pułapki.
Komnata Całopalenia
Komnata Krwawej Ofiary
Zabij Arcydruida Rechstina - zadanie Beratha "Sługa śmierci".
Wyjście do Dorzecza Wiązów.
Kamienna tablica
Kamienna tablica
Kamienna tablica
Kamienna tablica
Skrzynia z pułapką.
Skrzynia z pułapką.
Skrzynia - zamek wymaga 8 wytrychów i 7 punktów Mechaniki lub 8 punktów Mechaniki
Sekretny przełącznik - użyj trybu skradania.
Powiększ mapę

Krwawe Piaski (Blood Sands) M38 | Pillars of Eternity poradnik Pillars of Eternity

Ostatnia aktualizacja: 10 lipca 2019

Ważne obszary na mapie

Pierwsza komnata

Zachodnia komnata
Możesz porozmawiać z Wrdhą - poboczne zadanie "Krew z krwi". Sprzedaje ona ponadto mikstury.

Sekretna komnata
Wciśnij pobliski przełącznik żeby przesunąć ścianę. Są tu dwie skrzynie z cennymi przedmiotami, ale najpierw trzeba rozbroić pułapki.

Komnata Całopalenia

Komnata Krwawej Ofiary
Zabij Arcydruida Rechstina - zadanie Beratha "Sługa śmierci".

Wyjścia z lokacji

M37 – Wyjście do Dorzecza Wiązów.

Legenda Pillars of Eternity M38 - Krwawe Piaski

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Krwawe Piaski - opis i mapa podrzędnej lokacji

Krwawe Piaski (Blood Sands) to niewielka podziemna lokacja, do której możesz dostać się wyłącznie od strony Dorzecza Wiązów. W miejscu tym początkowo nie spotkasz żadnych wrogów, ale nie będzie tak do samego końca, tak więc dobrze jest odpowiednio wcześniej się przygotować. Możesz bez żadnych problemów zbadać wszystkie komnaty i spotkać się ze wszystkimi ważnymi osobami. Warto się zresztą dokładnie rozglądać, albowiem w lokacji tej znajduje się sekretne pomieszczenie.

Ważne miejsca w Krwawych Piaskach

1. Pierwsza komnata

Porozmawiaj ze strażnikiem Garostem (Keeper Garost) na temat Ethik Nol oraz wykonywanych rytuałów.

2. Zachodnia komnata

Możesz spotkać się ze strażniczką Wrdhą (Keeper Wrdha) w ramach pobocznego zadania Krew z krwi (Sacrificial Bloodlines) (tylko jeśli zdecydowałeś się na złożenie dziecka w ofierze).

3. Sekretna komnata

Odszukaj tajny przełącznik w pobliskim korytarzu. W komnacie są dwie skrzynie z wartościowymi przedmiotami, ale dostępu do nich bronią bardzo zaawansowane pułapki.

5. Komnata Krwawej Ofiary

Porozmawiaj z Arcydruidem Rechstinem i po załatwieniu wszystkich spraw w Krwawych Piaskach zaatakuj go. Zamordowanie tej postaci jest częścią zadania Beratha Sługa śmierci (A Servant of Death).

Ważne postacie niezależne w Krwawych Piaskach

Strażnik Garost (Keeper Garost) (M38,1)

Strażniczka Wrdha (Keeper Wrdha) (M38,2) - Rozmowa z nią jest (nieobowiązkową) częścią pobocznego zadania Krew z krwi (Sacrificial Bloodlines).

Arcydruid Rechstin (M38,5) - Należy go zamordować na prośbę Beratha - zadanie Sługa śmierci (A Servant of Death).

Inne ważne informacje związane z Krwawymi Piaskami

Nie decyduj się zbyt wcześnie na zaatakowanie Arcydruida Rechstina, którego eliminacja jest częścią zadania Sługa śmierci. Sprawi to bowiem, że wszystkie postacie przebywające w Krwawych Piaskach zwrócą się przeciw drużynie. Może ci to uniemożliwić ukończenie jednego z wariantów pobocznego zadania Krew z krwi (Sacrificial Bloodlines) zakładającego spotkanie się ze strażniczką Wrdhą i przekazanie jej niemowlęcia do złożenia w ofierze.

W Krwawych Piaskach do odnalezienia jest wiele urn oraz skrzyń, w których odnajdziesz m.in. duże ilości złota, magiczne zwoje czy rzadkie odmiany mikstur. Na dokładnie splądrowanie tej lokacji najlepiej zdecydować się już po zamordowaniu arcydruida, dzięki czemu nie będziesz niepotrzebnie ryzykował możliwością przyłapania bohatera na próbie kradzieży.