Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pillars of Eternity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Pillars of Eternity M47 - Bezkresne Ścieżki Od Nuy 7
Pillars of Eternity M47 - Bezkresne Ścieżki Od Nuy 7
Kuźnia zgub ziemi
Zabierz ze skrzyni pryzmat wiatru.
Do piedestału włóż pryzmat ziemi (08).
Kuźnia zgub ognia
Do piedestału włóż pryzmat ognia (05).
Pokój zjaw
Zabij wszystkich wrogów, ze skrzyni zabierz pryzmat deszczu oraz stary miedziany klucz.
Sala główna
Zabij wszystkie zguby, naciśnij na przycisk na środku pomieszczenia. Otworzą się drzwi prowadzące do następnego poziomu.
Niewielki pokój
Ze skrzyni zabierz pryzmat ognia.
Kuźnia zgub wiatru
Do piedestału włóż pryzmat wiatru (01).
Kuźnia zgub deszczu
Do piedestału włóż pryzmat deszczu (03).
Pokój Garbannosa
Zabij Garbannosa, zabierz tablicę ze stołu. Zaliczysz w ten sposób zadanie "Czas i przypływ". Musisz w swojej drużynie posiadać Kana Ruę.
Ze skrzyni zabierz pryzmat ziemi.
Schody prowadzące do Bezkresnych Ścieżek Od Nuy - Poziom 6.
Schody prowadzące do Bezkresnych Ścieżek Od Nuy - Poziom 8.
Skrzynia - pryzmat wiatru.
Skrytka w podłodze - wymagany tryb skradania.
Skrzynia - pryzmat deszczu i stary miedziany klucz.
Skrzynia - pryzmat ognia.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Zamknięte drzwi - użyj starego miedzianego klucza (03).
Skrzynia - pryzmat ziemi.
Powiększ mapę

Pillars of Eternity: Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 7 - mapa poradnik Pillars of Eternity

Ostatnia aktualizacja: 15 grudnia 2020

Ważne obszary na mapie

Kuźnia zgub ziemi
Zabierz ze skrzyni pryzmat wiatru.
Do piedestału włóż pryzmat ziemi (08).

Kuźnia zgub ognia
Do piedestału włóż pryzmat ognia (05).

Pokój zjaw
Zabij wszystkich wrogów, ze skrzyni zabierz pryzmat deszczu oraz stary miedziany klucz.

Sala główna
Zabij wszystkie zguby, naciśnij na przycisk na środku pomieszczenia. Otworzą się drzwi prowadzące do następnego poziomu.

Niewielki pokój
Ze skrzyni zabierz pryzmat ognia.

Kuźnia zgub wiatru
Do piedestału włóż pryzmat wiatru (01).

Kuźnia zgub deszczu
Do piedestału włóż pryzmat deszczu (03).

Pokój Garbannosa
Zabij Garbannosa, zabierz tablicę ze stołu. Zaliczysz w ten sposób zadanie "Czas i przypływ". Musisz w swojej drużynie posiadać Kana Ruę.
Ze skrzyni zabierz pryzmat ziemi.

Wyjścia z lokacji

M46 – Schody prowadzące do Bezkresnych Ścieżek Od Nuy - Poziom 6.

M48 – Schody prowadzące do Bezkresnych Ścieżek Od Nuy - Poziom 8.

Legenda Pillars of Eternity M47 - Bezkresne Ścieżki Od Nuy 7

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Bezkresne Ścieżki Od Nuy Poziom 7 - opis i mapa podrzędnej lokacji

Siódmy poziom Bezkresnych Ścieżek Od Nuy opanowany jest przez zguby - wiatru, ognia, deszczu oraz ziemi. Spotkasz tutaj tych przeciwników na wszystkich stadiach rozwoju, od małych po większe. Znajdują się tutaj także 4 kuźnie, osobne dla wszystkich rodzajów zgub. Możesz je aktywować poprzez umieszczenie na piedestale odpowiednich pryzmatów - otrzymasz za to mnóstwo punktów doświadczenia. Dodatkowo, na tym poziomie możesz wykonać zadanie dla jednego z twoich towarzyszy Kany Rua - Czas i przypływ (Time and Tide).

Ważne miejsca w Bezkresnych Ścieżkach Od Nuy (Poziom 7)

1. Kuźnia zgub ziemi

Zabij wszystkie zguby, ze skrzyni nieopodal zabierz pryzmat wiatru (wind prism), który posłuży ci do aktywacji kuźni zgub wiatru (M47,6).

Kuźnię zgub ziemi możesz aktywować dzięki znalezieniu pryzmatu ziemi (earth prism) w pokoju Garbannosa (M47,8). Musisz go włożyć do piedestału.

2. Kuźnia zgub ognia

Pokonaj wszystkie zguby, kuźnie możesz aktywować dzięki odnalezieniu i włożeniu do piedestału pryzmatu ognia (fire prism). Znajduje się on w niewielkim pokoju (M47,5).

3. Pokój zjaw

Pokonaj wszystkie zjawy. Nie powinny one sprawić ci problemów, pod warunkiem, że nie pozwolisz aby atakowały twoich magów i łuczników. Ze skrzyni zabierz pryzmat deszczu (rain prism) i stary miedziany klucz (old copper key).

Pryzmat deszczu pozwoli ci aktywować kuźnię zgub deszczu (M47,7).

Stary miedziany klucz pozwoli ci otworzyć drzwi do pokoju Garbannosa (M47,8).

4. Sala główna

Pokonaj cztery większe zguby, każda jest innego rodzaju.

Naciśnij kostkę na piedestale na środku pomieszczenia. Otworzą się drzwi, za którymi znajdują się schody na następny poziom bezkresnych ścieżek.

5. Niewielki Pokój

Ze skrzyni zabierz pryzmat ognia (fire prism). Pozwoli ci on aktywować kuźnię zgub ognia (M47,2).

6. Kuźnia zgub wiatru

Aby aktywować kuźnię musisz włożyć do piedestału pryzmat wiatru (wind prism), który znajdziesz w skrzyni w kuźni zgub ziemi (M47,1).

7. Kuźnia zgub deszczu

Aby aktywować kuźnię musisz włożyć do piedestału pryzmat deszczu (rain prism), który znajdziesz w pokoju zjaw (M47,3).

8. Pokój Garbannosa

Pokój otworzysz starym miedzianym kluczem (old copper key), który znajdziesz w pokoju zjaw (M47,3).

Zabij szkielet maga - prawdopodobnie jest to Garbannos. Ze stołu zabierz tablicę. Ukończysz w ten sposób zadanie zlecane przez Kana Ruę - Czas i przypływ (Time and Tide). Kana Rua musi być w drużynie podczas wykonywania tego zadania.

Ze skrzyni na południu zabierz pryzmat ziemi (earth prism), który posłuży ci na aktywację kuźni zgub ziemi (M47,1).

Rodzaje potworów i przeciwników w Bezkresnych Ścieżkach Od Nuy (Poziom 7)

Zguba Ziemi (Earth Blight)

Zguba Ognia (Fire Blight)

Zguba Wiatru (Wind Blight)

Zguba Deszczu (Rain Blight)

Widmo (Spectre)

Zjawa (Shade)

Cień (Shadow)

Bagienny Szlam (Swamp Slime)

Inne ważne informacje związane z Bezkresnymi Ścieżkami Od Nuy (Poziom 7)

Na siódmym poziomie bezkresnych ścieżek nie ma ukrytych pułapek, nie musisz więc na nie uważać. Przechodź jednak czasem w tryb skradania bo możesz znaleźć kilka skrytek z cennymi przedmiotami.

Aktywacja wszystkich kuźni jest opcjonalna, nie daje nam to żadnych wymiernych korzyści.