Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sims 4 - poradnik do gry

Sims 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sims 4: Guru techniki - kariera, porady Sims 4 poradnik porady

Ostatnia aktualizacja: 11 października 2022

Nie chcesz, aby Twój Sim zbyt często opuszczał dom? W takim razie idealna będzie kariera jako guru techniki, w której Sim może skupić się na tworzeniu oprogramowania albo zawodowym graniu w gry komputerowe. Na niniejszej stronie poradnika do Sims 4 dowiesz się jak szybko awansować oraz ile zarabia guru techniki.

Informacje ogólne

To kariery przy której spędzisz czas praktycznie tylko przy komputerze - Sims 4: Guru techniki - kariera, porady - Sims 4 - poradnik do gry

To kariery przy której spędzisz czas praktycznie tylko przy komputerze. Rozwijasz tutaj umiejętność programowania, a w przypadku podążenia jedną z dostępnych ścieżek także umiejętność grania w gry wideo. Do pracy musisz chodzić skupionym. Po szóstym szczeblu kariery możesz wybrać dwie ścieżki rozwoju: E-sportsmena (A) albo Przedsiębiorcę ze start-upów (B).

Zarobki w obu ścieżkach są zbliżone i wynoszą ok. 7 800 Simoleonów. Ścieżka E-sportsmena (A) wymaga dodatkowo rozwoju umiejętności grania w gry wideo. Pod tym względem ścieżka Przedsiębiorcy ze start-upem (B) jest łatwiejsza do przejścia, ponieważ rozwijasz tylko jedną umiejętność, programowanie. Poza tym w tej ścieżce możesz znacząco sobie podnieść zarobki poprzez tantiemy ze sprzedaży napisanych programów i gier, a czas pracy tutaj jest bardzo krótki (zaledwie 15 godzin tygodniowo). Lepszym wyborem więc jest ścieżka B.

Ścieżka awansu

Do pracy musisz chodzić skupionym - aby to zrobić najlepiej na 2 godziny przed pracą kliknąć na szachownicy i wybrać Rozmyślaj nad posunięciami, a następnie Graj - Sims 4: Guru techniki - kariera, porady - Sims 4 - poradnik do gry

Do pracy musisz chodzić skupionym - aby to zrobić najlepiej na 2 godziny przed pracą kliknąć na szachownicy i wybrać "Rozmyślaj nad posunięciami", a następnie "Graj". Codziennym zadaniem jest dowolne korzystanie z komputera (granie, czatowanie, pisanie, programowanie itp). Biorąc pod uwagę co musisz zrobić, aby awansować na 2. poziom pierwszy krok jest banalny - pograj kilka godzin w gry (kliknij na komputerze i wybierz "Graj w gry"). Gdy zostaniesz Kontrolerem jakości (2) musisz osiągnąć 2. poziom programowania oraz przez cztery godziny musisz ćwiczyć programowanie. W tym celu kliknij na komputerze i wybierz "Ćwicz programowanie".

Zostanie Programistą (3) da Ci prezent wspomagający skupienie się - komputerowy dysk twardy, który umieść w pomieszczeniu gdzie jest biurko w komputerem i nie zapomnij włączyć aury (kliknij na obiekcie i wybierz odpowiednią opcję) - Sims 4: Guru techniki - kariera, porady - Sims 4 - poradnik do gry

Zostanie Programistą (3) da Ci prezent wspomagający skupienie się - komputerowy dysk twardy, który umieść w pomieszczeniu gdzie jest biurko w komputerem i nie zapomnij włączyć aury (kliknij na obiekcie i wybierz odpowiednią opcję). Do awansu musisz nauczyć się programowania na poziomie 3. oraz napisać wtyczki. Programowania ucz się poprzez książki bądź poprzez "Ćwicz programowanie" (co jest lepsze chociażby przez zalecenie wypełniania zadania dziennego). Aby wykonać drugie zadanie kliknij na komputerze i wybierz "Programuj...", a następnie "Napisz wtyczkę". Chwilkę to potrwa, ale wypełni Ci to cel do awansu i zarobisz nieco Simoleonów.

Bycie Ekspertem programowania (4) daje kolejny prezent - zegarek wartownik, który umieść w pobliżu biurka i także włącz aurę dającą skupienie - Sims 4: Guru techniki - kariera, porady - Sims 4 - poradnik do gry

Bycie Ekspertem programowania (4) daje kolejny prezent - zegarek wartownik, który umieść w pobliżu biurka i także włącz aurę dającą skupienie. Do awansu musisz osiągnąć 4. poziom programowania (co wiesz jak już zrobić) oraz zmodyfikować dwie gry. W tym celu kliknij na komputerze i wybierz: "Programuj..." > "Zmodyfikuj grę..." > i tu wybierz dowolny dostępny tytuł gry. Po zakończeniu modyfikacja następnie w ten sam sposób wybierze drugi tytuł. Na całość tej pracy poświęcisz kilka godzin. Natomiast po awansie na wyższe stanowisko, Kierownik projektu (5), musisz dalej rozwijać umiejętność programowania (poziom 5.) oraz tym razem napisać trzy wtyczki na komputerze (to także wiesz jak już robić).

Zostanie Kierownikiem rozwoju (6) daje Ci kolejną małą i poręczną nagrodę w postaci posążka nagrody wynalazcy, którą umieść by podnosiła Ci skupienie - Sims 4: Guru techniki - kariera, porady - Sims 4 - poradnik do gry

Zostanie Kierownikiem rozwoju (6) daje Ci kolejną małą i poręczną nagrodę w postaci posążka nagrody wynalazcy, którą umieść by podnosiła Ci skupienie. Awans wymaga nauczenia się programowania na 6. poziomie oraz wykonania dwóch prac dla wolnego strzelca. Aby to zrobić należy wybrać na komputerze "Programuj...", a następnie "Zacznij pracę jako wolny strzelec" (jeśli ją przerwiesz wybierasz "Kontynuuj pracę jako wolny strzelec"). Wykonanie zlecenie po kilku godzinach kończy się zarobkiem nawet kilkuset Simoleonów. Takie zlecenia musisz wykonać dwa.

Przy awansie musisz wybrać dalszą ścieżkę kariery: albo karierę E-sportsmena (A) albo Przedsiębiorcę ze start-upów (B) - Sims 4: Guru techniki - kariera, porady - Sims 4 - poradnik do gry

Przy awansie musisz wybrać dalszą ścieżkę kariery: albo karierę E-sportsmena (A) albo Przedsiębiorcę ze start-upów (B).

Decydując się na pierwszą ścieżkę awansujesz na stanowisko E-sportmena (7 A), gdzie codziennym zadaniem nie jest już użytkowanie komputera, ale konkretnie granie w gry - Sims 4: Guru techniki - kariera, porady - Sims 4 - poradnik do gry

Decydując się na pierwszą ścieżkę awansujesz na stanowisko E-sportmena (7 A), gdzie codziennym zadaniem nie jest już użytkowanie komputera, ale konkretnie granie w gry. Musisz tutaj rozpocząć naukę nowej umiejętności: granie w gry wideo. Aby to zrobić możesz jak zawsze skorzystać z książek, albo też na telefonie, komputerze czy na macie do gry musisz po prostu grać w gry. Musisz zdobyć 3. poziom tej umiejętności. Aby spełnić drugi warunek, czyli zdobyć punktowane miejsce w turnieju, wybierz na komputerze "Graj w grę...", a następnie "Weź udział w turnieju..." i wybierz dowolną grę. Zwracaj uwagę na pojawiające się w prawym-górnym rogu komunikaty - jeśli ujrzysz informację, że zdobyłeś jakieś miejsce wykonałeś wymaganie, jeśli nie próbuj ponownie.

Po awansie na Zawodowego gracza (8 A) do dalszego awansu musisz nauczyć się umiejętności grania w gry wideo aż na 6 - Sims 4: Guru techniki - kariera, porady - Sims 4 - poradnik do gry

Po awansie na Zawodowego gracza (8 A) do dalszego awansu musisz nauczyć się umiejętności grania w gry wideo aż na 6. poziomie - tutaj musisz poświęcić sporo czasu grając w gry. Ponadto musisz trzykrotnie zdobyć punktowane miejsce w turniejach - tu próbuj aż do skutku. Pamiętaj, że po rozegraniu jednego turnieju musisz chwilkę odczekać aż pojawi się nowy turniej.

Zostajesz Komputerowym królem szybkości (9 A) - Sims 4: Guru techniki - kariera, porady - Sims 4 - poradnik do gry

Zostajesz Komputerowym królem szybkości (9 A). Musisz osiągnąć już 9. poziom umiejętności grania w gry wideo. Drugim celem jest zdobycie pokaźnej widowni swoich transmisji. Aby transmitować swoją grę kliknij na komputerze "Graj w grę...", "Transmituj na żywo...", a następnie dowolny tytuł. Następnie w zakładce kariery obserwuj przybywających widzów. Co chwilę zmieniaj transmitowany tytuł, aby przyrost się utrzymywał.

Docierając na szczyt Twój Sim zostanie Czempionem graczy (10 A) i w prezencie zdobędzie matę do gry - Sims 4: Guru techniki - kariera, porady - Sims 4 - poradnik do gry

Docierając na szczyt Twój Sim zostanie Czempionem graczy (10 A) i w prezencie zdobędzie matę do gry. Pracuje tutaj zaledwie trzy dni w tygodniu po pięć godzin i zarabia naprawdę słabo bo dokładnie 7 872 Simoleonów. Możesz sobie nieco dorobić na transmisjach, ale to są niewielkie pieniądze, już lepiej pisać wirusy, wtyczki, wykonywać pracę wolnego strzelca w celu dorobienia sobie.

Decydują cię na ścieżkę (B) zostajesz Nową nadzieją biznesu (7 B) - Sims 4: Guru techniki - kariera, porady - Sims 4 - poradnik do gry

Decydują cię na ścieżkę (B) zostajesz Nową nadzieją biznesu (7 B). Od teraz Twoim codziennym zadaniem jest ćwiczenie programowania. W tej ścieżce dalej rozwijasz programowanie, musisz je rozwinąć na 8. poziom. Ponadto musisz zarobić 250 Simoleonów na tantiemach ze sprzedaży aplikacji mobilnych. Aby je napisać na komputerze wybierz "Programuj...", a następnie "Napisz aplikację mobilną". Trwa to kilka godzin, a za ukończoną pracę otrzymasz wynagrodzenie.

Dodatkowo codziennie będziesz otrzymywać tantiemy za stworzoną aplikację i to właśnie z tych tantiem musisz uzbierać 250 Simoleonów - Sims 4: Guru techniki - kariera, porady - Sims 4 - poradnik do gry

Dodatkowo codziennie będziesz otrzymywać tantiemy za stworzoną aplikację i to właśnie z tych tantiem musisz uzbierać 250 Simoleonów. Nie marnuj więc czasu i rozpocznij pisanie kolejnej aplikacji, a gdy ją skończysz następnej i następnej - będzie Ci to potrzebne. Otrzymywane tantiemy za każdy napisany program wyświetlane są codziennie w prawym-górnym rogu ekranu. Po awansie na Niezależnego konsultanta (8 B) musisz zarobić na tantiemach jeszcze więcej bo aż 2 000 Simoleonów. Dlatego też tak ważne jest napisanie kilku aplikacji dzięki czemu zarobisz te pieniądze szybciej.

Zostanie Pionierem firm informatycznych (9 B) daje Ci kolejne wysokie wymaganie - Sims 4: Guru techniki - kariera, porady - Sims 4 - poradnik do gry

Zostanie Pionierem firm informatycznych (9 B) daje Ci kolejne wysokie wymaganie. Musisz osiągnąć maksymalny poziom umiejętności programowania. Ponadto musisz zarobić 2 000 Simoleonów na tantiemach ze sprzedaży gier wideo. Teraz czas pisać nie aplikacje tylko właśnie gry. W tym celu na komputerze wybierz "Programuj...", a następnie "Napisz grę wideo ". Kończąc jedną grę pisz następną, i następną, i następną. Tantiemy za sprzedane gry wyświetlają się w tym samym miejscu co za aplikacje.

Osiągając szczyt kariery zostajesz Geniuszem start-upów (10 B) - Sims 4: Guru techniki - kariera, porady - Sims 4 - poradnik do gry

Osiągając szczyt kariery zostajesz Geniuszem start-upów (10 B). W nagrodę otrzymujesz telewizor. Pracujesz trzy dni w tygodniu po pięć godzin i zarabiasz tylko 7 740 Simoleonów. Jednak dzięki pisaniu gier i aplikacji możesz sobie nieźle dorobić. Co prawda wraz z upływem czasu od napisania gry czy aplikacji tantiemy są coraz niższe, jednak spokojnie możesz dorobić nawet 1 000 - 1 500 Simoleonów tygodniowo.

Godziny i dni pracy

Poziom

Stanowisko

Godziny pracy

Praca w dni tygodnia

1

Operator pomocy technicznej

10 - 18

W Ś Cz Pt S

2

Kontroler jakości

10 - 19

P W Ś Cz Pt

3

Programista

10 - 19

P W Ś Cz Pt

4

Ekspert programowania

09 - 17

W Ś Cz Pt S

5

Kierownik projektu

09 - 17

P W Ś Cz Pt

6

Kierownik rozwoju

09 - 17

P W Ś Cz Pt

7 A

E-sportsmen

14 - 23

P Cz Pt S

8 A

Zawodowy gracz

17 - 00

P Ś Cz Pt

9 A

Komputerowy król szybkości

16 - 22

W Cz Pt S

10 A

Czempion graczy

16 - 22

W Cz Pt S

7 B

Nowa nadzieja biznesu?

10 - 17

P W Ś Cz Pt

8 B

Niezależny konsultant

10 - 16

P W Cz S

9 B

Pionier firm informatycznych

10 - 16

P W Pt

10 B

Geniusz start-upów

10 - 15

P W Pt

Legenda: P - poniedziałek, W - wtorek, Ś - środa, Cz - czwartek, Pt - piątek, S - sobota, N - niedziela.

Zarobki i wymagania przy awansach

Stanowisko

P

G

D

T

Z/tydz

W

A

1. Operator pomocy technicznej

31

8

5

40

1240

Graj w gry wideo przez 4 godziny

375

2. Kontroler jakości

38

9

5

45

1710

Um: Programowanie (2); Ćwicz programowanie przez 4 godziny

506

3. Programista

47

9

5

45

2115

Um: Programowanie (3); Napisz wtyczkę na komputerze

633

4. Ekspert programowania

63

8

5

40

2520

Um: Programowanie (4); Zmodyfikuj dwie gry

760

5. Kierownik projektu

73

8

5

40

2920

Um: Programowanie (5); Napisz trzy wtyczki na komputerze

874

6. Kierownik rozwoju

78

8

5

40

3120

Um: Programowanie (6); Wykonaj dwie prace dla wolnego strzelca

933

7 A. E-sportsmen

121

9

5

45

5445

Um: Granie w gry wideo (3); Zdobądź punktowane miejsce w turnieju gier wideo

2177

8 A. Zawodowy gracz

194

7

4

28

5432

Um: Granie w gry wideo (6); Zdobądź trzy punktowane miejsce w turnieju gier wideo

2721

9 A. Komputerowy król szybkości

261

6

4

24

6264

Um: Granie w gry wideo (9); Miej 3000 fanów transmisji na żywo gier

3129

10 A. Czempion graczy

328

6

4

24

7872

-

-

7 B. Nowa nadzieja biznesu?

98

7

5

35

3430

Um: Programowanie (8); Zarób 250 Simoleonów na tantiemach ze sprzedaży aplikacji mobilnych

2394

8 B. Niezależny konsultant

185

6

4

24

4440

Um: Programowanie (9); Zarób 2 000 Simoleonów na tantiemach ze sprzedaży aplikacji mobilnych

3112

9 B. Pionier firm informatycznych

371

6

3

18

6678

Um: Programowanie (10); Zarób 2 000 Simoleonów na tantiemach ze sprzedaży gier wideo

5335

10 B. Geniusz start-upów

516

5

3

15

7740

-

-

Legenda:

  1. P - wynagrodzenie za godzinę pracy (w Simoleonach);
  2. G - liczba godzin w pracy w dniu;
  3. D - liczba dni pracy w tygodniu;
  4. T - łączna liczba godzin pracy w tygodniu;
  5. Z/tydz - łączne tygodniowe zarobki;
  6. W - wymagania, które należy spełnić by dostać awans na wyższe stanowisko (um. = umiejętność, liczba w nawiasie symbolizuje konieczny do osiągnięcia poziom);
  7. A - premia w Simoleonach, którą otrzymasz awansując na wyższe stanowisko.