Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Modyfikacje niewidzialnego | Umiejętności i gadżety Batmana w Arkham Origins poradnik Batman: Arkham Origins

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Modyfikacje niewidzialnego (Invisible Predator Upgrades)

Okno modyfikacji niewidzialnego - Modyfikacje niewidzialnego | Umiejętności i gadżety Batmana w Arkham Origins - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Okno modyfikacji niewidzialnego

Kategoria ta skupia kilkadziesiąt różnych umiejętności, których cechą wspólną jest to, że są one przydatne w cichym eliminowaniu wrogów, zarówno pojedynczych osób napotykanych w trakcie swobodnej eksploracji świata gry, jak i bardziej zorganizowanych grup przebywających w pomieszczeniach łowcy. W skład omawianej kategorii modyfikacji wchodzą przede wszystkim różnorakie ulepszenia dla standardowych gadżetów Człowieka-Nietoperza, usprawniające ich działanie (np. większa liczba użyć, poprawiony zasięg), jak i dodających zupełnie nowe funkcje (np. możliwość rozstawiania min czy wbudowany detonator zbliżeniowy). Nie zabrakło też jednak kilku innych pozycji, jak na przykład bardzo pomocnego ataku wykonywanego z powietrza.

W przeciwieństwie do pierwszej z opisanych kategorii w tym przypadku kolejne umiejętności musisz odblokowywać dzięki zdobywanym punktom rozwoju, tak więc radzę zapoznać się z przedstawionymi poniżej wskazówkami informującymi o najbardziej przydatnych modyfikacjach. Zwróć przy okazji uwagę, że całość zbudowana jest na zasadzie drzewka umiejętności, tak więc chcąc odblokować najlepsze modyfikacje musisz często zakupić kilka poprzednich.

Początkowe ulepszenia powiązane z batarangami są szczerze mówiąc bardziej przydatnej w normalnej walce, albowiem gadżet ten niespecjalnie nadaje się do cichego eliminowania wrogów. Zainteresuj się natomiast z czasem umiejętnością Potrójny batarang, albowiem dysponowanie nią jest wymagane do rozwiązania niektórych zagadek dotyczących sekretów Enigmy.

Wszystkie trzy umiejętności niezwiązane z gadżetami są bardzo pomocne. Atak z lotu szybującego jest dobrym sposobem na rozpoczęcie pełnoprawnej bitwy, albowiem już na samym początku walk możesz pozbyć się jednego z bandytów. W System termowizyjny warto zainwestować tuż po napotkaniu pierwszych wrogów wyposażonych w gogle, dzięki czemu nie będziesz musiał obawiać się, że zostaniesz zdemaskowany w trakcie ukrywania się w punkcie obserwacyjnym. Szybkie ciche przewrócenie pozwala z kolei skrócić czas potrzebny na wykonanie nokautu, zmniejszając dzięki temu ryzyko wykrycia przez innego przeciwnika.

Równie przydatne są ulepszenia powiązane z granatem klejowym. Szczególnie mam tu na myśli Klejowy granat odłamkowy, dzięki któremu można jednocześnie zatrzymać kilku wrogów, ułatwiając sobie eliminację ich samych lub ich kolegów przebywających w innej części zabezpieczanej lokacji. Innym często używanym gadżetem jest wybuchowy żel, choć tu polecam szybko zakupić jedynie modyfikację Wybuchowy żel - detonator zbliżeniowy, dzięki której nie będziesz musiał osobiście wyczekiwać na dobry moment do zdetonowania ładunków.

Jeśli chodzi o ulepszenia związane z zaczepem to dobrze byłoby dość szybko odblokować sobie modyfikacje Zaczep - dodatkowa linka oraz Zaczep - większa pojemność wyciągarki. Skorzystanie z zaczepu pozwoli ci już na początku oczyszczania każdego pomieszczenia łowcy pozbyć się bezproblemowo kilku wrogów, czy to przyciągając do nich butlę z gazem czy też zawieszając ich na punktach obserwacyjnych (to właśnie do tego używana jest linka).

Na koniec proponuję zostawić sobie ulepszenia kulki dymnej oraz zakłócacza. Paradoksalnie najlepszym zastosowaniem zakłócacza jest detonowanie min rozkładanych przez wrogów, albowiem bandytów z bronią palną lepiej i szybciej jest osobiście "rozbrajać".