Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) poradnik Batman: Arkham Origins

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 17 (Dzielnica brylantów)

Pakiet 1

Rozpocznij na wschód od sekretu, ustawiając się na klatce wbudowanej w jedną z wyżej położonych półek - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Rozpocznij na wschód od sekretu, ustawiając się na klatce wbudowanej w jedną z wyżej położonych półek. Zwróć się na wschód, czyli w przeciwnym kierunku do znajdźki (screen).

Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang, wyrzuć go przed siebie i po kilku chwilach zawróć o 180 stopni - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang, wyrzuć go przed siebie i po kilku chwilach zawróć o 180 stopni. Musisz przyczynić się do tego żeby batarang wleciał do znajdującej się pod Tobą klatki i w tym celu musisz go nakierować na pokazany na screenie otwór. Doprowadź następnie do tego żeby batarang doleciał do zielonego przycisku i dopiero po tym jak zostanie on trafiony podejdź do nowo otwartej skrzynki żeby zabrać z niej pakiet.

Pakiet 2

Zlokalizuj pokazane na screenie obiekty, czyli płytę naciskową, sześć interaktywnych przycisków i zamkniętą skrzynkę z sekretem - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Zlokalizuj pokazane na screenie obiekty, czyli płytę naciskową, sześć interaktywnych przycisków i zamkniętą skrzynkę z sekretem. Ustaw się na płycie i wyrzuć trzy batarangi w stronę lewych przycisków. Zejdź z płyty i szybko wyślij kolejne trzy batarangi, tym razem w stronę prawych przycisków. Możesz już użyć pazura żeby zdobyć pakiet.

Pakiet 3

Rozpocznij od ustawienia się na dachu dokładnie nad sekretem (uwaga na snajpera, który może go okupować) - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Rozpocznij od ustawienia się na dachu dokładnie nad sekretem (uwaga na snajpera, który może go okupować). Zwróć się w stronę budynku zlokalizowanego po przeciwnej stronie ulicy (screen) i poszybuj w jego stronę. W trakcie lotu przytrzymaj dodatkowo przycisk ataku i tak zaplanuj lot żeby dolecieć do przycisku wbudowanego w ścianę budynku. O ile wszystko dobrze wykonałeś Batman powinien na chwilę oprzeć się o ścianę. Puść na ułamek sekundy przycisk lotu, po czym ponownie go wciśnij, dzięki czemu główny bohater odbije się od ściany i poszybuje w stronę drugiego przycisku. Musisz się tu tak samo zachować, a więc poprawnie odbić się od ściany.

Skrzynka z sekretem - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Skrzynka z sekretem

Na koniec powróć na górny pomost łączący oba budynki i użyj pazura żeby zabrać pakiet ze skrzynki przymocowanej do ściany.

Pakiet 4

Szyb wentylacyjny - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Szyb wentylacyjny

Wyląduj na niewielkim dachu i zacznij od użycia pazura do wyrwania kratki szybu wentylacyjnego.

Ustaw się teraz na płycie naciskowej i wyślij zdalnie sterowany batarang w stronę wyładowań - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Ustaw się teraz na płycie naciskowej i wyślij zdalnie sterowany batarang w stronę wyładowań. Po tym jak batarang zostanie naładowany nakieruj go na odblokowany niedawno szyb wentylacyjny i spraw żeby trafił w znajdującą się w szybie puszkę z bezpiecznikami (screen). Możesz już użyć pazura celem zabrania pakietu z nowo otwartej skrzynki.

Pakiet 5

Upewnij się, że rozpyliłeś poprawnie żel zanim wejdziesz na płytę naciskową - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Upewnij się, że rozpyliłeś poprawnie żel zanim wejdziesz na płytę naciskową

Rozpraw się z bandytami okupującymi dach, a następnie odszukaj płytę naciskową i sześć przycisków. Zacznij od rozypelnia wybuchowego żelu na trzech prawych przyciskach, czyli tych znajdujących się w odgrodzonym obszarze. Ustaw się na płycie naciskowej i błyskawicznie zdetonuj wszystkie trzy ładunki, a następnie wyślij trzy standardowe batarangi w stronę lewych przycisków. Jeśli zmieściłeś się w limicie czasowym to będziesz mógł użyć pazura i zabrać pakiet ze skrzynki.

Pakiet 7 (Hotel Gotham City Royal)

Sekret znajduje się w centralnej części sali balowej [West Tower - Ballroom], czyli lokacji, w której podczas pierwszej wizyty w hotelu rozwiązuje się kolejne zagadki Jokera - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret znajduje się w centralnej części sali balowej [West Tower - Ballroom], czyli lokacji, w której podczas pierwszej wizyty w hotelu rozwiązuje się kolejne zagadki Jokera.

Doprowadź do rozwinięcia liny z wykorzystaniem zaczepu, tej samej, którą normalnie wykorzystuje się do awansowania do kolejnej lokacji - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Doprowadź do rozwinięcia liny z wykorzystaniem zaczepu, tej samej, którą normalnie wykorzystuje się do awansowania do kolejnej lokacji. Zwróć się w stronę pokazanej na powyższym screenie półki i poszybuj w jej stronę.

Sekret - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Sekret

Po udanym lądowaniu włam się z użyciem deszyfratora sekwencyjnego do tutejszego terminalu sterowania, odgadując właściwe hasło (WHYTHELONGFACE). Możesz już użyć pazura do złapania pakietu, który był do tej pory skrywany wewnątrz nosa klauna.

Pakiet 8 (Hotel Gotham City Royal)

Sekret znajduje się w centralnej części sali balowej [West Tower - Ballroom], czyli lokacji, w której podczas pierwszej wizyty w hotelu rozwiązuje się kolejne zagadki Jokera - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret znajduje się w centralnej części sali balowej [West Tower - Ballroom], czyli lokacji, w której podczas pierwszej wizyty w hotelu rozwiązuje się kolejne zagadki Jokera. Poszukiwany pakiet jest mianowicie ukryty pod drewnianymi torami kolejowymi, w pokazanym na screenie miejscu. Użyj pazura żeby złapać sekret.

Pakiet 9 (Hotel Gotham City Royal)

Sekret możesz odnaleźć w trakcie przemierzania dużego szybu w zachodniej części wieży [West Tower - Ventilation Shaft] - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret możesz odnaleźć w trakcie przemierzania dużego szybu w zachodniej części wieży [West Tower - Ventilation Shaft]. Zatrzymaj się konkretnie po dotarciu na balkonik z konsolą sterowania. Zignoruj konsolę i zbadaj obszar na prawo od niej (screen). Użyj granatu klejowego do uszczelnienia rury z wydobywającą się gorącą parą, kucnij i wejdź do niewielkiego pomieszczenia. Pakiet wisi na ścianie.

Pakiet 10 (Hotel Gotham City Royal)

Sekret ukryto w szybie wentylacyjnym - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) | Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Sekret ukryto w szybie wentylacyjnym

Sekret znajduje się w hotelowym barze [Overview Bar] odwiedzanym tuż po opuszczeniu sali balowej. Wskocz do dowolnego z szybów wentylacyjnych prowadzących do owalnego obszaru baru i zbadaj wszystkie odnogi, dzięki czemu zlokalizujesz pakiet.

Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z naczelnikiem Josephem.