Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

W poradniku do gry Batman: Arkham Origins znajdziesz bogato ilustrowany opis przejścia gry. Oprócz solucji - opracowanie będzie zawierać liczne wskazówki i porady dotyczące walki i sekretów. W poradniku opisane zostały również umiejętności i osiągnięcia.

6 grudnia 2013Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3, WiiU
Nieoficjalny poradnik do gry Batman: Arkham Origins zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia całego głównego wątku dla pojedynczego gracza - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Batman: Arkham Origins zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia całego głównego wątku dla pojedynczego gracza. W opisach poszczególnych zadań zlecanych Batmanowi znalazły się informacje między innymi na temat bezproblemowego docierania do kolejnych lokacji, rozwiązywania zagadek oraz skutecznego eliminowania przeciwników. Szczególnie duży nacisk położono na kwestię staczania pojedynków z pełnoprawnymi bossami, w tym z postaciami wynajętymi do zlikwidowania Człowieka-Nietoperza przez Czarną Maskę.

Kolejne rozdziały poradnika mają do zaoferowania opisy przejścia wszystkich dostępnych w grze pobocznych zadań, informacje na temat lokalizacji i sposobów pozyskania sekretów (znajdziek) oraz wskazówki odnośnie zaliczania dodatkowych wyzwań. Całość uzupełnia zestawienie dostępnych w grze osiągnięć. W nawigacji pomagają ponadto zawarte w poradniku szczegółowe mapy Arkham oraz innych głównych lokacji.

Batman: Arkham Origins to prequel gier Batman: Arkham Asylum i Batman: Arkham City, w którym poznajemy początki działalności Człowieka-Nietoperza. Akcja gry rozgrywa się w wigilijną noc, koncentrując się na temacie rozprawiania się ze złoczyńcami nasłanymi przez osobnika skrywającego się pod pseudonimem Czarna Maska. W poradniku dużo uwagi poświęcono właśnie wspomnianym łotrom, dzięki czemu przyczynienie się do ponownie osadzenia ich za kratkami nie okaże się tak wymagające jak mogłoby się to początkowo wydawać.

Poradnik do gry Batman: Arkham Origins zawiera - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Poradnik do gry Batman: Arkham Origins zawiera:

  • szczegółowy opis przejścia głównego wątku fabularnego;
  • omówienia walk ze wszystkimi bossami, w tym ze złoczyńcami nasłanymi przez Czarną Maskę;
  • szczegółowy opis przejścia wszystkich zadań pobocznych;
  • mapy w wysokiej jakości z zaznaczonymi wszystkimi sekretami;
  • omówienie dodatkowych wyzwań;
  • informacje na temat uniwersum gry;
  • omówienie umiejętności Batmana z wyszczególnieniem tych najbardziej przydatnych;
  • zestawienie wszystkich dostępnych osiągnięć/trofeów.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Batman: Arkham Origins - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 6 grudnia 2013.

Komentarze Czytelników (44)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
18.11.2013 15:51
odpowiedz
Stranger.
121
Spookhouse

W moim przypadku odblokowała się dopiero po zaliczeniu wszystkich spraw śledczych.

19.11.2013 11:26
odpowiedz
adikaw123
1
Junior

A wie ktoś może ,gdzie mogę znaleźć wejście do blackgate ?

19.11.2013 19:06
odpowiedz
jewelin
5
Junior

Gdzie można pobrać łatkę poprawiającą błędy? PROSZĘ o POMOC

23.11.2013 23:51
odpowiedz
przemek1899
1
Junior

nie mogę uciec z komisariatu bo winda nie zjeżdza ????

25.11.2013 23:38
odpowiedz
adikaw123
1
Junior

kiedy c.d poradnika ?

26.11.2013 11:04
odpowiedz
Terrag
83
Konsul

adikaw123 - na ten moment planujemy zakończenie prac nad poradnikiem na najbliższy wtorek.

01.12.2013 10:36
odpowiedz
rieper18
16
Legionista

dobrze zakonczyli glowny watek gry.. beda dalsze czesci az do nawiazania poczatkowego filmu w arkham asylum gdzie wiezie jokera do pierdla ;] wujda pewnie albo jedna albo z 2 czesci ale pewnie juz na nowa generacje ;]

05.12.2013 10:13
odpowiedz
Ptaszyskoo60
2
Junior

80 % gry,po wyjściu na most batman zamiast walczyć ze zbirami świetlika spaceruje sobie,nie można walczyć.....tragedia,co zrobić?

05.12.2013 12:05
odpowiedz
trolik18
1
Junior

U mnie jest jeszcze lepiej. Skończyłem fabułę i ciągle mam na mapie 2 główne misje- zlokalizuj nadajnik Bane'a i wyłącz sygnał zakłócający nr1. Mało tego znalazłem wszystkie pakiety danych na moście a i tak wciąż jeden tzn 11-4 ciągle wyświetla sie jako nie zebrany.

11.12.2013 17:25
odpowiedz
BatmanArkhamCity
1
Junior

Siemankooo wszytskim graczą Hunter1992 też to zgłaszał chodzi o to iż !!
http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1389&PART=1070 To jest ta misja
Dotykam generator żeby winda podjechała do góra ale ona nie jedzie i nie wiem jak mam użyć żelu żeby wyburzyć te ściankę proszę o pomoc... !!!

13.12.2013 08:02
odpowiedz
mrocznytrol
1
Junior

Jakie jest polskie hasło do windy do apartamentu Jokera?

13.12.2013 08:03
odpowiedz
mrocznytrol
1
Junior

Jakie jest polskie hasło do windy apartamentu Jokera

13.12.2013 17:38
odpowiedz
mrocznytrol
1
Junior

Żeby zrobić przewrócenie z akceleratorem należy je odblokować po zrobieniu misji z treningami szybowania

13.12.2013 23:46
odpowiedz
BatmanArkhamCity
1
Junior

Siemankoo
Proszę oglądać od 7 minuty kiedy batman podchodzi do generatora i winda podjeżdża do góry u mnie niestety tak się nie dzieje [link] [ link zabroniony przez regulamin forum ] /misja-18-bridge-bombs-poradnik-do-batman-arkham-origins/ proszę o pomoc !!!

13.12.2013 23:48
odpowiedz
BatmanArkhamCity
1
Junior

Jest to misja 18 sta z Dworcem kolejowym gdzie trzeba rozbroić bombę.

22.12.2013 16:39
odpowiedz
caligra
1
Junior

Nie moge dokonac rozwałki na Jokerze przy oknie kaplicy wykonuje tylko dwa ciosy i Joker ponownie atakuje ja kontruje i tak wkółko z 20 razy

26.12.2013 18:45
odpowiedz
Rybicka.Roksana
1
Junior

Mam taki problem że kiedy Killer croc podchodzi pod tylny płot to on znika a gra się zawiesza i to mi wyskakuje!Już reinstalowałam ale to się nadal pojawia!

31.12.2013 13:23
odpowiedz
[ziomek]
12
Pretorianin

skąd wziąć granat klejowy??

03.01.2014 19:41
odpowiedz
wafelek_ksc
2
Junior

Ziomek - po 1 walce z Banem bedzie dostepny w jaskini batmana.

06.01.2014 18:49
odpowiedz
wafelek_ksc
2
Junior

Dostawca 10 – Zlokalizuj tunel przebiegający pod hutą.

Panowie gdzie to jest ?
Chodzi konkretnie o dostawcow danych enigmy.

10.01.2014 14:33
odpowiedz
Jedmar
6
Junior

Witam
Mam problem z ostatnim dla mnie pakietem danych Enigmy, w dzielnicy Coventry. Jest to plik numer 14 znajdujący się tuż obok miejsca zrzutu batwingu. Oglądałem filmik na youtube i widziałem że ten pakiet powinien być na ścianie budynku, tuż nad śmieciami, jednak u mnie nie ma nic. Dodam, że najnowszy update nie pomaga. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

10.01.2014 14:55
odpowiedz
Aen
140
Anesthetize

Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?

10.01.2014 15:57
odpowiedz
Jedmar
6
Junior

Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.

05.05.2014 21:25
odpowiedz
moskit93
1
Junior

Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????

14.09.2014 11:13
odpowiedz
boni909
1
Junior

robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.

28.12.2014 17:37
odpowiedz
Thrall Uther
46
Rasowa Pyra

"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.

11.02.2015 16:53
odpowiedz
Golon895
1
Junior

Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc

02.03.2015 16:20
odpowiedz
kamena
1
Junior

Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki

02.06.2015 04:06
odpowiedz
terminator218
1
Junior

Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.

24.11.2015 20:45
odpowiedz
J@nek
1
Junior

Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?