Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

W poradniku do gry Batman: Arkham Origins znajdziesz bogato ilustrowany opis przejścia gry. Oprócz solucji - opracowanie będzie zawierać liczne wskazówki i porady dotyczące walki i sekretów. W poradniku opisane zostały również umiejętności i osiągnięcia.

6 grudnia 2013Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3, WiiU
Nieoficjalny poradnik do gry Batman: Arkham Origins zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia całego głównego wątku dla pojedynczego gracza - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Batman: Arkham Origins zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia całego głównego wątku dla pojedynczego gracza. W opisach poszczególnych zadań zlecanych Batmanowi znalazły się informacje między innymi na temat bezproblemowego docierania do kolejnych lokacji, rozwiązywania zagadek oraz skutecznego eliminowania przeciwników. Szczególnie duży nacisk położono na kwestię staczania pojedynków z pełnoprawnymi bossami, w tym z postaciami wynajętymi do zlikwidowania Człowieka-Nietoperza przez Czarną Maskę.

Kolejne rozdziały poradnika mają do zaoferowania opisy przejścia wszystkich dostępnych w grze pobocznych zadań, informacje na temat lokalizacji i sposobów pozyskania sekretów (znajdziek) oraz wskazówki odnośnie zaliczania dodatkowych wyzwań. Całość uzupełnia zestawienie dostępnych w grze osiągnięć. W nawigacji pomagają ponadto zawarte w poradniku szczegółowe mapy Arkham oraz innych głównych lokacji.

Batman: Arkham Origins to prequel gier Batman: Arkham Asylum i Batman: Arkham City, w którym poznajemy początki działalności Człowieka-Nietoperza. Akcja gry rozgrywa się w wigilijną noc, koncentrując się na temacie rozprawiania się ze złoczyńcami nasłanymi przez osobnika skrywającego się pod pseudonimem Czarna Maska. W poradniku dużo uwagi poświęcono właśnie wspomnianym łotrom, dzięki czemu przyczynienie się do ponownie osadzenia ich za kratkami nie okaże się tak wymagające jak mogłoby się to początkowo wydawać.

Poradnik do gry Batman: Arkham Origins zawiera - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Poradnik do gry Batman: Arkham Origins zawiera:

  • szczegółowy opis przejścia głównego wątku fabularnego;
  • omówienia walk ze wszystkimi bossami, w tym ze złoczyńcami nasłanymi przez Czarną Maskę;
  • szczegółowy opis przejścia wszystkich zadań pobocznych;
  • mapy w wysokiej jakości z zaznaczonymi wszystkimi sekretami;
  • omówienie dodatkowych wyzwań;
  • informacje na temat uniwersum gry;
  • omówienie umiejętności Batmana z wyszczególnieniem tych najbardziej przydatnych;
  • zestawienie wszystkich dostępnych osiągnięć/trofeów.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Batman: Arkham Origins - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 6 grudnia 2013.

komentarze czytelników (38)

adikaw123  2013-11-25 - 23:38

kiedy c.d poradnika ?

Terrag  2013-11-26 - 11:04

adikaw123 - na ten moment planujemy zakończenie prac nad poradnikiem na najbliższy wtorek.

rieper18  2013-12-01 - 10:36

dobrze zakonczyli glowny watek gry.. beda dalsze czesci az do nawiazania poczatkowego filmu w arkham asylum gdzie wiezie jokera do pierdla ;] wujda pewnie albo jedna albo z 2 czesci ale pewnie juz na nowa generacje ;]

Ptaszyskoo60  2013-12-05 - 10:13

80 % gry,po wyjściu na most batman zamiast walczyć ze zbirami świetlika spaceruje sobie,nie można walczyć.....tragedia,co zrobić?

trolik18  2013-12-05 - 12:05

U mnie jest jeszcze lepiej. Skończyłem fabułę i ciągle mam na mapie 2 główne misje- zlokalizuj nadajnik Bane'a i wyłącz sygnał zakłócający nr1. Mało tego znalazłem wszystkie pakiety danych na moście a i tak wciąż jeden tzn 11-4 ciągle wyświetla sie jako nie zebrany.

BatmanArkhamCity  2013-12-11 - 17:25

Siemankooo wszytskim graczą Hunter1992 też to zgłaszał chodzi o to iż !! http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1389&PART=1070 To jest ta misja Dotykam generator żeby winda podjechała do góra ale ona nie jedzie i nie wiem jak mam użyć żelu żeby wyburzyć te ściankę proszę o pomoc... !!!

mrocznytrol  2013-12-13 - 08:02

Jakie jest polskie hasło do windy do apartamentu Jokera?

mrocznytrol  2013-12-13 - 08:03

Jakie jest polskie hasło do windy apartamentu Jokera

mrocznytrol  2013-12-13 - 17:38

Żeby zrobić przewrócenie z akceleratorem należy je odblokować po zrobieniu misji z treningami szybowania

BatmanArkhamCity  2013-12-13 - 23:46

Siemankoo Proszę oglądać od 7 minuty kiedy batman podchodzi do generatora i winda podjeżdża do góry u mnie niestety tak się nie dzieje [link] [ link zabroniony przez regulamin forum ] /misja-18-bridge-bombs-poradnik-do-batman-arkham-origins/ proszę o pomoc !!!

BatmanArkhamCity  2013-12-13 - 23:48

Jest to misja 18 sta z Dworcem kolejowym gdzie trzeba rozbroić bombę.

caligra  2013-12-22 - 16:39

Nie moge dokonac rozwałki na Jokerze przy oknie kaplicy wykonuje tylko dwa ciosy i Joker ponownie atakuje ja kontruje i tak wkółko z 20 razy

Rybicka.Roksana  2013-12-26 - 18:45

Mam taki problem że kiedy Killer croc podchodzi pod tylny płot to on znika a gra się zawiesza i to mi wyskakuje!Już reinstalowałam ale to się nadal pojawia!

[ziomek]  2013-12-31 - 13:23

skąd wziąć granat klejowy??

wafelek_ksc  2014-01-03 - 19:41

Ziomek - po 1 walce z Banem bedzie dostepny w jaskini batmana.

wafelek_ksc  2014-01-06 - 18:49

Dostawca 10 – Zlokalizuj tunel przebiegający pod hutą. Panowie gdzie to jest ? Chodzi konkretnie o dostawcow danych enigmy.

Jedmar  2014-01-10 - 14:33

Witam Mam problem z ostatnim dla mnie pakietem danych Enigmy, w dzielnicy Coventry. Jest to plik numer 14 znajdujący się tuż obok miejsca zrzutu batwingu. Oglądałem filmik na youtube i widziałem że ten pakiet powinien być na ścianie budynku, tuż nad śmieciami, jednak u mnie nie ma nic. Dodam, że najnowszy update nie pomaga. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Aen  2014-01-10 - 14:55

Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?

Jedmar  2014-01-10 - 15:57

Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.

moskit93  2014-05-05 - 21:25

Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????