Ukryte paczki Sekrety

GTA V - mapy i sekrety - poradnik do gry

23 października 2013Autor solucji: Snek (gry-online.pl) - dotyczy wersji X360, PS3
Mapa GTA V - Ukryte paczki
1
Ta ukryta paczka znajduje się pod wodą przed zniszczonym ogonem samolotu.
Zawartość paczki: $12000
4
Na boku wraku samolotu transportowego znajduje się dziura. Wpłyń przez tą dziurę i w środku znajdziesz kolejną paczkę.
Paczka zawiera: $20000
5
Pod wodą znajduje się wrak sterowca wiosłowego. Paczka znajduje się pod wschodnim kołem. Oprócz paczki możesz tam również znaleźć masę broni oraz kamizelki kuloodporne.
Zawartość paczki: $12000
7
Pod wodą znajdziesz zatopioną barkę, a na niej leży kolejna paczka.
Paczka zawiera: $7500
6
Pod wodą znajduje się wrak samolotu. Ta paczka leży pod prawym skrzydłem ogonu samolotu. Oprócz paczki możesz również znaleźć masę broni rozrzuconych wokół tego wraku.
Ta paczka zawiera: $16500
8
Pod wodą znajdziesz wrak statku. Wpłyń przez dziurę do jego środka, a paczkę znajdziesz leżącą na ziemi otoczoną wodorostami.
Paczka zawiera: $11000
10
Pod wodą znajduję się wrak holownika. Paczka leży na grzbiecie holownika. Oprócz paczki możesz również znaleźć masę broni w okół tego wraku.
Paczka zawiera: $9000
11
Pod wodą znajduje się samolot transportowy. Pod nim znajdziesz wejście przez które możesz wpłynąć do środka, tam znajdziesz paczkę oraz kamizelkę kuloodporną.
Paczka zawiera: $12500
12
Ta paczka wymaga trochę pracy. Jest ona w obozie altruistów i możesz ją podnieśc tylko wtedy, gdy przywieziesz tam trzech turystów. Znajduje się ona na werandzie pierwszego domu po lewej od wejścia do obozu.

To co widzisz to tylko fragment strony.
Całość dostępna jest dla posiadaczy Abonamentu Premium.

Abonament dla Ciebie

Mapa GTA V - Ukryte paczki

Opis Mapa GTA V - Ukryte paczki

1 – Ta ukryta paczka znajduje się pod wodą przed zniszczonym ogonem samolotu.
Zawartość paczki: $12000

2 – Ta paczka znajduje się pod wrakiem dwupłatowca.
Zawartość paczki: $8000

3 – Pod wodą znajduje się wrak ciężarówki oraz niebieski kontener. Ta paczke znajduje się w środku tego kontenera.
Zawartość paczki: $10000

4 – Na boku wraku samolotu transportowego znajduje się dziura. Wpłyń przez tą dziurę i w środku znajdziesz kolejną paczkę.
Paczka zawiera: $20000

5 – Pod wodą znajduje się wrak sterowca wiosłowego. Paczka znajduje się pod wschodnim kołem. Oprócz paczki możesz tam również znaleźć masę broni oraz kamizelki kuloodporne.
Zawartość paczki: $12000

7 – Pod wodą znajdziesz zatopioną barkę, a na niej leży kolejna paczka.
Paczka zawiera: $7500

6 – Pod wodą znajduje się wrak samolotu. Ta paczka leży pod prawym skrzydłem ogonu samolotu. Oprócz paczki możesz również znaleźć masę broni rozrzuconych wokół tego wraku.
Ta paczka zawiera: $16500

8 – Pod wodą znajdziesz wrak statku. Wpłyń przez dziurę do jego środka, a paczkę znajdziesz leżącą na ziemi otoczoną wodorostami.
Paczka zawiera: $11000

9 – Znajdziesz zardzewiały, zniszczony batyskaf. Paczka leży zaraz obok górnej klapy tego batyskafu.
Paczka zawiera: $25000

10 – Pod wodą znajduję się wrak holownika. Paczka leży na grzbiecie holownika. Oprócz paczki możesz również znaleźć masę broni w okół tego wraku.
Paczka zawiera: $9000

11 – Pod wodą znajduje się samolot transportowy. Pod nim znajdziesz wejście przez które możesz wpłynąć do środka, tam znajdziesz paczkę oraz kamizelkę kuloodporną.
Paczka zawiera: $12500

12 – Ta paczka wymaga trochę pracy. Jest ona w obozie altruistów i możesz ją podnieśc tylko wtedy, gdy przywieziesz tam trzech turystów. Znajduje się ona na werandzie pierwszego domu po lewej od wejścia do obozu.

Ukryte paczki to walizki rozrzucone po całym stanie San Adreas. Wszystkie paczki, oprócz jednej, znajdują się pod wodą i często są to lokacje z wrakami samolotów lub łodzi.

Zalecanie jest użycie batyskafu lub innej łodzi, która automatycznie wyposaży cię w sprzęt do nurkowania. Niektóre paczki są bardzo głęboko pod wodą lub wymagają wpłynięcia do środka któregoś z wraków, co bez sprzętu do nurkowania będzie niemożliwe.

Warto również przeszukiwać wszystkie wraki, bo większość z nich skrywa sporo fajnych i przydatnych rzeczy, tj. bronie i kamizelki kuloodporne.

Istnieje również pewien sposób na oszukanie gry i dorobienie się sporej ilości pieniędzy, jeżeli oczywiście będziesz miał do tego cierpliwość. Mianowicie: znajdujemy dowolną paczkę, podnosimy ją i wtedy szybko przełączamy się na inną postać, a następnie z powrotem na tą, którą podnosiliśmy paczkę. Paczka pojawi się z powrotem i będziesz mógł ją ponownie podnieść. Możesz tak robić w nieskończoność, chociaż jest to bardzo czasochłonne.

Wygląd ukrytych paczek. - Ukryte paczki - Sekrety - GTA V - mapy i sekrety - poradnik do gry
Wygląd ukrytych paczek.
GTA V - przewodnik po grze
GTA V - misje - poradnik do gry
GTA V - mapy i sekrety - poradnik do gry