Niewliczone ryzyko Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa

GTA V - misje - poradnik do gry

18 października 2013Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji X360, PS3

Uncalculated Risk (Niewliczone ryzyko)

Miejsca wykonywania skoków poznasz po ikonie spadochronu - Niewliczone ryzyko - Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa - GTA V - misje - poradnik do gry
Miejsca wykonywania skoków poznasz po ikonie spadochronu

Dostępność: Franklin

Lokalizacja: Zacznij od zaliczenia opcjonalnego zadania Ryzyko docelowe. W celu odblokowania opisywanej misji musisz dodatkowo wykonać wszystkich 13 skoków spadochronowych, których lokalizacje zaznaczone zostały na mapie świata oraz w poradniku "GTA V - Mapy i sekrety". Warto dodać, że do dotarcia do miejsc rozpoczynania niektórych skoków wymagane lub bardzo wskazane jest użycie np. śmigłowca. Nie musisz też ich zaliczać w 100 procentach, czyli nie trzeba wykonywać idealnych manewrów w powietrzu ani doprowadzać do perfekcyjnego lądowania.

Po zaliczeniu wszystkich skoków spadochronowych w pobliżu tamy w lokacji Land Act Reservoir (na północny-wschód od Los Santos) pojawi się znacznik informujący o możliwości rozegrania opisywanej misji - Niewliczone ryzyko - Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa - GTA V - misje - poradnik do gry

Po zaliczeniu wszystkich skoków spadochronowych w pobliżu tamy w lokacji Land Act Reservoir (na północny-wschód od Los Santos) pojawi się znacznik informujący o możliwości rozegrania opisywanej misji. Po dotarciu na miejsce odszukaj pokazanego na screenie psa. Wysłuchaj "jednostronnej rozmowy", po czym wyrusz w stronę tamy żeby spotkać się z Domem. Szaleniec spróbuje skoku bez spadochronu, który zakończy się jego tragiczną śmiercią.

Miejsce wykonania skoku - Niewliczone ryzyko - Misje od nieznajomych i dziwaków - mapa - GTA V - misje - poradnik do gry
Miejsce wykonania skoku

Jeżeli chcesz zaliczyć tę misję w stu procentach to po obejrzeniu cut-scenki z udziałem Doma szybko podnieś leżący po lewej stronie spadochron. Przejdź przez prawą bramkę, przeskocz nad balustradą i użyj spadochronu żeby nie podzielić losu Doma. Nie musisz na szczęście wylądować tuż obok zwłok Doma, albowiem równie dobrze może to też być jakieś bardziej oddalone miejsce.

Nagrody za ukończenie misji: brak

Wymagania do ukończenia misji w 100%:

  • Leap of Faith - Musisz wylądować z użyciem spadochronu w pobliżu miejsca, w którym swój skok wykonał Dom.
GTA V - przewodnik po grze
GTA V - misje - poradnik do gry
GTA V - mapy i sekrety - poradnik do gry