GTA V - misje - poradnik do gry

Poradnik Grand Theft Auto V – misje - zawiera solucję wszystkich zadań głównych gry, misji od nieznajomych oraz kompletu oferowanych przez grę napadów i zdarzeń losowych. Opracowanie zawiera ponadto bardzo szczegółową mapę z najważniejszymi lokacjami.

23 grudnia 2014Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3, PS4, XONE
Nieoficjalny poradnik Grand Theft Auto V - Misje oferuje kompleksową pomoc w temacie zaliczania zadań dostępnych w grze - GTA V - misje - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik Grand Theft Auto V - Misje oferuje kompleksową pomoc w temacie zaliczania zadań dostępnych w grze. W poradniku znalazł się przede wszystkim opis przejścia wszystkich głównych misji kampanii dla pojedynczego gracza. Omówienia poszczególnych misji informują o czynnościach wymaganych do ich poprawnego zaliczania, a także podpowiadają w jaki sposób najlepiej wykorzystać główne atuty dostępnych grywalnych postaci i co należy robić żeby ukończyć każdy z etapów w stu procentach. Duży nacisk położono też na temat przechodzenia napadów, które odgrywają bardzo istotną rolę w grze. Opisy napadów uwzględniają wszystkie możliwe warianty zachowania, tak by ich ukończenie stało się możliwe niezależnie od obranej taktyki działania.

Oprócz omówień głównych misji w niniejszym poradniku znajdują się również opisy przejścia wszystkich dodatkowych zadań zlecanych przez nieznajomych i dziwaków oraz opisy losowych zdarzeń, których można być świadkiem w trakcie przemierzania świata gry.

Całość uzupełnia bardzo szczegółowa mapa, na której zaznaczono lokalizacje zleceniodawców misji (głównych i pobocznych) oraz wszystkie inne ważne miejsca (np. punkt zdobycia konkretnego pojazdu czy lokalizacja sklepu).

Planowana zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - Misje - GTA V - misje - poradnik do gry

Zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - Misje:

  • szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych misji gry;
  • bardzo dokładne omówienie wszystkich dostępnych w grze napadów;
  • szczegółowy opis przejścia wszystkich dodatkowych misji otrzymywanych od postaci napotykanych w świecie gry;
  • omówienia losowych zdarzeń;
  • mapa w wysokiej jakości z zaznaczonymi najważniejszymi lokacjami.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem GTA V - misje - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 23 grudnia 2014.

Kody do gry Grand Theft Auto V

Komentarze Czytelników (194)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
28.02.2015 00:11
odpowiedz
ziom_al
33
Starszy Władca Gier

Świetny poradnik, szczególnie kiedy chcesz przejść grę na to "prawdziwe" 100% :-) Zawsze to można spojrzeć na jaką firmę na giełdzie w danym momencie zainwestować, no i przed rozpoczęciem misji zawsze można sprawdzić cele jakie trzeba spełnić aby uzyskać "złoto". Polecam jako pomoc a nie rozwiązanie problemu. :D

23.05.2015 08:27
odpowiedz
Elit3SoldierPL
1
Junior

Playboyplka - Mogłabyś zrestartować misje w gta 5. Ja też to miałem ale przy 16 misji :) i mi pomogło
I Elite player in GTA V

23.05.2015 18:43
odpowiedz
Matii125
1
Junior

Witam graczy GTA 5 mam pytanie odnośnie napadu na frachtowiec. A więc zrobiłem misje do tego potrzebne (mała podwodna oraz Cargobob) odwiedziłem Michaelem szkołę latania i ją ukąńczyłem. Czytam co dalej zrobić i piszę że powinienem dostać wiadomość od Trevora której nie dostałem przez to nie mogę dalej grać. Zwracam się do was o jakąś pomoc lub wskazówkę co dalej zrobić z tym faktem i liczę na waszą pomoc

29.05.2015 12:04
odpowiedz
An0798
2
Junior

Hej. Robie misje 32 skok na merryweather i jeden i konkretny problem to gdy przychodzi pora zeby Franklinem zabic straznikow gdy Michael jest w srodku nie mige wgl przyblizyc snajperki..... Ogolnie powinien dzialac przycisk w gore ale probuje kazdy przycisk i nic moge tylko strzelac i zmienic na podczerwien. Z 10 razy juz zaczynalam misje i za kazdym razem to samo. Mial ktos taki problem? Jakies pomysly? Aha i gram na ps4.

30.05.2015 07:50
odpowiedz
Varanix
3
Junior

An0798 masz na max automatycznie przyblizona

31.05.2015 10:05
odpowiedz
An0798
2
Junior

Taaa gdybym miala na max przyblizona to by nie bylo problemutyle ze ja mam widok tak jakby Franklin wgl nie uzywal snajperki tylko patrzyl ze swojego pkt widzenia czyli straznicy sa wielkosci kropek....

03.06.2015 15:28
odpowiedz
jontas90
1
Junior

@An0798
Miałem ten sam problem. Cały szkopuł tkwi w tym, żeby przytrzymać L2 czyli przybliżenie. Ono jest automatycznie włączone ale bez przytrzymania L2 nie będziesz mogła użyć sticka to przybliżania i oddalania. Czyli grasz tak jakbyś nie miała automatycznie scope'a włączonego i przytrzymujesz L2 plus lewym drążkiem wtedy zwiększasz/zmniejszasz scope.

05.06.2015 14:56
odpowiedz
An0798
2
Junior

Wielkie dzieki. Przeskoczylam ta czesc misji i tak i tak ale dzieki za pomoc

08.06.2015 20:30
odpowiedz
krav87
2
Junior

witam - pomóżcie.Wykonałem wszystkie misje, chce teraz prześć na 100% ale zauważyłem że nie wykonalem misji z "nieznajomych i dziwaków" kolejna przysluga...jak do niej wrocic...help...

08.06.2015 21:00
odpowiedz
cswthomas93pl
43
Legend

Po prostu ich znajdź i wykonaj zadanie.

08.06.2015 21:39
odpowiedz
krav87
2
Junior

dzięki za szybką odpowiedź - problem w tym że nie wiem jak ich znależć - musze znaleść Tonye (czy Tanishe) >=? Nieważne, nie mam ikonki na ekranie i nie bardzo wiem jak zaliczyć tą misje. Próbowałem dzwonić do niej ale nic to nie dało. Na mapie nie pojawia się nic co z tą misją zwiazane (jest juz za pozno ?) Ale jak próbuje sie przełączać miedzy postaciami, koło franklina pojawia się cyfra 1 wiec coś jest jeszcze nim do zrobienia, podejrzewam że ta misja o której mówie (i dalej kolejne "przysługi") tylko jak je przejść ?

08.06.2015 22:08
odpowiedz
cswthomas93pl
43
Legend

Nie wszystkie misje poboczne są na radarze bodajże. Pogoogluj trochę i znajdź jej lokalizację na mapie, takie info na pewno w sieci jest. Później tylko odpal V i do dzieła.

12.06.2015 13:42
odpowiedz
krav87
2
Junior

dzięki jeszcze raz za odp. - koniec końców odblokowały mi się na szczęście te misje. Zadzwoniłem kilka razy do Tonyi i mogłem ukończyć ;)

Teraz mam inny problem - robię aktualnie misje Epsilonu, zatrzymałem się na "Pogoni za Prawdą". Przez pewien czas miałem znaczek "E" ,ale robiłem coś innego i stwiedziłem, że tą misję zrobię później. Teraz chciałem do niej wrócić do znaczek zniknął...Ktoś ma pomysł co zrobić żeby pojawił się spowrotem ? Wpłaciłem 10 k ponownie ale nic to nie dało ;? Jakieś rady ?

16.06.2015 11:24
odpowiedz
n0rbji
23
Konsul

Może ktoś wie może nie, ale proszę o podpowiedź. Miałem wezwanie do misji z nieruchomości Pitchers, zaakceptowałem, ustawiłem sobie GPS na mapie na P i jechałem ale po drodze zaatakowali mnie motocykliści a "P" na mapie znikneło, zaraz po tym dostałem wiadomość od lokalu że szkoda że im nie pomogłem. Czy jeżeli nie rozpocząłem jeszcze tej misji a ona się wyłączyła to czy za jakiś czas będzie możliwość jeszcze raz ją zagrać? Czy już bezpowrotnie przepadła?

16.06.2015 11:27
odpowiedz
nagytow
122
Firestarter

To nie byla misja. Jak masz nieruchomosci, to co jakis czas dostajesz prosby o pomoc, czasem trzeba zabic zlodziei, czasem dostarczyc towar itp. One powtarzaja sie dosc czesto, pozniej wrecz zaczynaja irytowac.

16.06.2015 17:27
odpowiedz
KrzysiekVR6
1
Junior

A jeśli powtórzę tę misję poprzez zakładkę GRA w menu pauzy to też zaliczy? :P

16.06.2015 18:33
odpowiedz
KrzysiekVR6
1
Junior

Nieważne. xD

03.07.2015 21:47
odpowiedz
n0rbji
23
Konsul

Nie mam Stock Car Racing ani wodnopłata ani duke o death. bez sensu

03.08.2015 10:18
odpowiedz
MarkoTechniko
5
Legionista

Witam. Mam problemy z misjami od Maude a tak właściwie to w ogóle ich nie mam. Sprawdzam cały czas pocztę i nic tylko od nieruchomości. Byłbym niezmiernie wdzięczny gdyby ktoś mi pomógł.

05.08.2015 12:48
odpowiedz
hubiko 16
1
Junior

mi na mapce nie wyświetla sie litera B

02.09.2015 23:41
odpowiedz
arkos218
1
Junior

Witam, może ktoś wie jak przejść misję 6 "ojciec i syn"? Niby wiem jak, że trzeba podjechać blisko łodzi , gościu wskakuje, i jak się szamota z tym złodziejem to ja mam mu strzelić najlepiej w głowę, tylko że to chyba nie możliwe jechać z taką prędkością, omijać inne auta i jednocześnie wycelować mu w głowę, próbowałem nie raz i nawet nie byłem blisko celu, a oglądałem na You Tube jak ktoś przechodził tą misję, to podjechał do łodzi ten wskoczył, zwalił tego złodzieja z łodzi, ten gościu jechał za nimi i za chwilę syn wskoczył na jach, podjechał autem synek wskoczył, potem podjechał znowu pod tył jachtu i wskoczył ten jego ziomek, i wogle nie strzelali, bo obserwowałem dokładnie, i też tak robie i mam misję nie zaliczoną bo ziomek się szarpie z drugim złodziejem i ten go zrzuca z łodzi poniżej przesyłam link do tej misji [link]

26.10.2015 16:07
odpowiedz
Wirusxxx
1
Junior

am problem z przechodzenie trybu fabularnego. Mam ukończone 50% gry i nie pojawiają się ikony nowych zadań. Ostatnie zadanie jakie ukończyłem to atak na frachtowiec w porcie. Później zająłem się przelotami pod mostem, a gdy chciałem wrócić do fabuły to akcja stanęła w miejscu. Jedyne ikony jakie się pojawiły to rzeźnia dla Trevora i Lester dla Michaela, ale te chcę zostawić sobie na koniec fabuły. Profil w telefonie mam ustawiony na ogólny, próbowałem wszystkimi postaciami i nic. Mam stare save tylko że tu już mam listy zaliczone, części statku zaliczone, mosty i skoki też. Nie chcę robić tego jeszcze raz. Pisałem do support rockstar ale odpisali że to nie jest usterka techniczna i to nie jest ich problemy i mam radzić się graczy. Gra oryginalna. Gram na Pc

05.11.2015 10:26
odpowiedz
Darvios
3
Junior

Hejka ! mam pytanko cz jak nie uda mi się wykonać przpadkowch misji np wypadek na budowie to one się zrespią ? i chodzi mi ogólnie o wszstkie tego typu misje ? cz juz znikają na stałe, bo byłem w tym samym miejscu co ten biedak i już nie było żadnej akcji

09.11.2015 16:47
odpowiedz
Gracz290
1
Junior

Autostopowicz - 1 – Mężczyzna obok popsutego samochodu z podniesioną maską poprosi Cię o szybki transport na lotnisko w Los Santos, co zaowocuje nagrodą w wysokości 100$ i pięcioma punktami do umiejętności prowadzenia pojazdów. Jeżeli uda Ci się wykonać kurs w mniej niż 2 minuty i 20 sekund, dostaniesz dodatkowo wskazówkę dotyczącą typowania na giełdzie. Trevor może wywieźć pasażera do położonej na pustkowiu siedziby Altruistów.

Można powtórzyć to przypadkowe zdarzenie ?

06.01.2016 18:47
odpowiedz
abibulll
0
Junior

U mnie po zakończeniu tej misji Ona powraca i fabuła nie idzie dalej od kilku dni z tym walczę i nic :( Gra na XO

19.01.2016 17:45
odpowiedz
1 odpowiedź
CRAZYSAYMON!
0
Junior

Witam wszystkich.Mam pewien problem otóż mam na 94% ukończone GTA V,i zauważyłem że znikneły mi misje od menadżerów(mam kupione wszystkie interesy)a dostaje normalnie kase od interesów przez co nie moge dokończyć misji taksówkarskich dla franklina! za wszelką pomoc z góry dziękuje!

20.01.2016 19:32
odpowiedz
CRAZYSAYMON
0
Junior

paul181818 ja kupiłem tą firmę taksówkarską i nawet zrobiłem pare kursów (chodzi o kursy na telefon mam nadzieję że rozumiesz o czym mówie)ale sęk w tym że pograłem chwile on-line i kiedy wróciłem znowó do jednoosobowej gry to mi wszystkie te misje od menadżerów znikneły!te co wysyłają do nas menadżerowie sms-em i te co nam dzwoni kierownik firmy taksówkarskie kiedy gramy frankilinem,i jeszcze odp na twoje pytanie gram na ps3!

20.01.2016 19:39
odpowiedz
nagytow
122
Firestarter

Z tego co pamietam to misje z taxi nie licza sie do 100%.

20.01.2016 20:03
odpowiedz
CRAZYSAYMON
0
Junior

tu nie chodzi o 100% po prostu jak zrobie te misje taksówkiarskie to franklin zdobędzie,,dziweczynę'' a e się tak wyrażę a poza tym te misje menadżerskie co nam wysyłają sms em zabijają nude

31.01.2016 15:59
odpowiedz
domik18
0
Junior

Mi nie udaje się to,że jak przyjeżdżam do punktu B to pokazuje mi ,że misja została przerwana i ,żeby wrócić później jak ktoś może to niech mi pomoże:-)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
GTA V - przewodnik po grze
GTA V - misje - poradnik do gry
GTA V - mapy i sekrety - poradnik do gry
GTA Online - poradnik do gry