GTA V - misje - poradnik do gry

Poradnik Grand Theft Auto V – misje - zawiera solucję wszystkich zadań głównych gry, misji od nieznajomych oraz kompletu oferowanych przez grę napadów i zdarzeń losowych. Opracowanie zawiera ponadto bardzo szczegółową mapę z najważniejszymi lokacjami.

23 grudnia 2014Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji X360, PS3
Nieoficjalny poradnik Grand Theft Auto V - Misje oferuje kompleksową pomoc w temacie zaliczania zadań dostępnych w grze - GTA V - misje - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik Grand Theft Auto V - Misje oferuje kompleksową pomoc w temacie zaliczania zadań dostępnych w grze. W poradniku znalazł się przede wszystkim opis przejścia wszystkich głównych misji kampanii dla pojedynczego gracza. Omówienia poszczególnych misji informują o czynnościach wymaganych do ich poprawnego zaliczania, a także podpowiadają w jaki sposób najlepiej wykorzystać główne atuty dostępnych grywalnych postaci i co należy robić żeby ukończyć każdy z etapów w stu procentach. Duży nacisk położono też na temat przechodzenia napadów, które odgrywają bardzo istotną rolę w grze. Opisy napadów uwzględniają wszystkie możliwe warianty zachowania, tak by ich ukończenie stało się możliwe niezależnie od obranej taktyki działania.

Oprócz omówień głównych misji w niniejszym poradniku znajdują się również opisy przejścia wszystkich dodatkowych zadań zlecanych przez nieznajomych i dziwaków oraz opisy losowych zdarzeń, których można być świadkiem w trakcie przemierzania świata gry.

Całość uzupełnia bardzo szczegółowa mapa, na której zaznaczono lokalizacje zleceniodawców misji (głównych i pobocznych) oraz wszystkie inne ważne miejsca (np. punkt zdobycia konkretnego pojazdu czy lokalizacja sklepu).

Planowana zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - Misje - GTA V - misje - poradnik do gry

Zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - Misje:

  • szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych misji gry;
  • bardzo dokładne omówienie wszystkich dostępnych w grze napadów;
  • szczegółowy opis przejścia wszystkich dodatkowych misji otrzymywanych od postaci napotykanych w świecie gry;
  • omówienia losowych zdarzeń;
  • mapa w wysokiej jakości z zaznaczonymi najważniejszymi lokacjami.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem GTA V - misje - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 23 grudnia 2014.

Kody do gry Grand Theft Auto V

komentarze czytelników (164)

tomeczek653  2014-11-12 - 19:04

Witam, otóż mój problem polega na tym że czekam na maila od lestera dłuuuuuuuuuugi czas i nic. Niewiem co robić. POMOCY!!! PS.Mam ps3 fat 80gb i nie robiłem jeszcze misji ''nieznajomych i dziwaków'', bo zostawiłem se to na koniec gry. POZDRO I CZEKAM NA POMOC!!!

pawelkarti  2014-11-22 - 20:35

witam mam problem z Misja Zniebowid a więc tak sledze tego uciekajacego goscia do końca i nic wjezdza do garażu i koniec misji po chwili tzn z typ uciekl nie ma mozliwosci wlaczenia termowizji z gory dziekuje o pomoc

Playboyplka  2014-11-30 - 20:49

Witam. Przeszedłem 5 ta misje ale 6ta sie nie wyswietlila wogole. Chodziłem, zdobywałem nowe umiejętności, przemienialem z jednej do drugiej postaci i nic. Proszę o poradę ,. Marcin

GoldicPL  2014-12-24 - 22:28

Nie pojawiaja mi sie zadne misje w GTA 5 Kolejnosc w jakiej wykonalem dotychczasowe misje to Prolog Franklin i Lamar Konfiskata Komplikacje Ojciec i syn Doradztwo małżeńskie Chop Córeczka Tatusia Zaproszenie od przyjaciela Długasnia Odsiadka Po ukonczeniu misji Dlugasna odsiadka zrobilem na obu postaciach (Franklin Micheal) wszystkie misje nieznajomych i dziwaków. Nie mam ani misji pobocznych ani głównych. jak ma to jakies znaczenie to gram na Playstation 3

ZaanPL  2014-12-25 - 23:53

Wydaje mi się, że powinieneś teraz postacią Michaela w ramach przygotowania do wtargnięcia do siedziby firmy informatycznej (odpowiednik Facebooka) pójść do sklepu i ubrać się jak typowy informatyk. Jeżeli już wykonałeś w całości tą misję (zabicie gościa bombą w telefonie), to teraz musisz mieć na mapie znacznik L, gdzie przebywa Lester zlecający kolejne zadanie (ubierz się w garnitur, aby zostać wpuszczonym do środka budynku).

GoldicPL  2014-12-26 - 13:10

ZaanPL Zrobilem misje informatyka.To znaczy ze musze miec na sobie garnitur zeby pojawila mi sie na mapie misja Lestera. ? Bo nie mam ani na Franklinie ani na Michealu misji.

ZaanPL  2014-12-26 - 23:15

Znacznik Lestera (L) powinien istnieć bez względu na posiadany strój. Garnitur należy na sobie mieć, aby zostać wpuszczonym do środka na spotkanie. Przełącz się na Michaela i przypatrz się uważnie. "L" musi być z pewnością. Jeżeli wykonałeś wszystkie misje, to jest to teraz naturalne zadanie w kolejce. A udzieliłeś pomocy żonie? Wiem, że jest nieobowiązkowa, jednak być może ma to jakieś znaczenie - błąd, coś się zacięło. Trochę nietypowa sytuacja. Huh...

GoldicPL  2014-12-26 - 23:24

ZaanPL Nie mialem tej misji z pomoca zonie nie mam na 100% znacznika L co robic ?

GoldicPL  2014-12-26 - 23:25

Czy jak zaczne gre od poczatku to da to cos czy dalej bd to samo

ZaanPL  2014-12-27 - 12:54

Od razu mówię, że nie jestem autorem tego poradnika, a jedynie aktualizacji PS4, więc odpowiadam raczej tylko z pozycji zwykłego użytkownika. Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia - chyba musiał wystąpić jakiś ogromny bug. Trudno mi przewidzieć, czy restart coś da. A może sprawdź komórkę, czyli maile oraz smsy?

GoldicPL  2014-12-27 - 14:59

Zrobie tak jak mowisz

GoldicPL  2014-12-27 - 22:24

Sprawdzilem telefony obu postaci i nic dzwonilem do kazdego otwieralem wszystkie maile . POMOCY !

tomca4  2014-12-29 - 11:35

Mam problem z bombami samoprzylepnymi. A mianowicie chodzi o ich brak. Jestem Trevorem (M i F sa na razie zblokowani). Nie ma tych bomb w zadnym sklepie i ja tez ich nie posiadam. Potrzebuje ich do misji 22 (przyjazn to magia), bez ktorej nie moge sie dalej posunac. Gdzie moge je znalezc lub odblokowac?

szafunio  2014-12-30 - 14:31

Mi osobiście ta misja przypomina akcje na początku filmu "Gorączka" z Alem Pacino i Robertem De Niro. Jak myślicie.....?

Gamer xbox  2015-01-06 - 20:50

Mam problem z drugą misją u doma. Po tym jak przeszedlem misje u doma początkową (z psem na poczatku).Nie dostalem od niego sms czekam juz dlugo i nic.Wie ktoś co mam z tym zrobic.Robie gre na 100% tylko tego mi brakuje.Pomocy.Z gory dzieki

Michael De Jebanta 18  2015-01-11 - 09:21

Jestem zawiedziony tym że mam zakończenie gry a nie ma 62% strony mogę prosić o pozostałą treść Zakończenia C

kacper333  2015-01-14 - 21:31

Odnalazlem wszystkie Fragmenty Statku kosmicznego obejzalem ten krutki filmik i odebralem pojazd kosmiczny od Omego w trakcie przejazczki zabilem sie niechcacy a teraz nwm przeszukalem po odrodzeniu sie w szpitalu w Sandy Shores calom mape i niemogem znalezc tego statku kosmicznego prosze pomozcie mi prosze

krzys1190  2015-01-19 - 13:58

Powinniście zrobić osobny poradnik dla Nowych konsol bo wprowadzacie ludzi w błąd. Samochód Duke O'Death http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1376&PART=7300 23 grudnia 2014 • Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji X360, PS3 Ta misja nie występuje na X360, PS3, nawet screeny w poradniku są z PS4/XO

Sejja  2015-02-03 - 16:16

Ziomki mam problem pisze mi ze mam misje od frankilin jedna, a nie ma jej na mapie. Dzwoniłem do Tonyi i miałem misje z tą laweta, zeby zabrac pojazd z torow... i nadal pisze mi ze mam misje a jej nie ma. HELLPP :/

ziom_al  2015-02-28 - 00:11

Świetny poradnik, szczególnie kiedy chcesz przejść grę na to "prawdziwe" 100% :-) Zawsze to można spojrzeć na jaką firmę na giełdzie w danym momencie zainwestować, no i przed rozpoczęciem misji zawsze można sprawdzić cele jakie trzeba spełnić aby uzyskać "złoto". Polecam jako pomoc a nie rozwiązanie problemu. :D

GTA V - przewodnik po grze
GTA V - misje - poradnik do gry
GTA V - mapy i sekrety - poradnik do gry