GTA V - misje - poradnik do gry

Poradnik Grand Theft Auto V – misje - zawiera solucję wszystkich zadań głównych gry, misji od nieznajomych oraz kompletu oferowanych przez grę napadów i zdarzeń losowych. Opracowanie zawiera ponadto bardzo szczegółową mapę z najważniejszymi lokacjami.

18 października 2013Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji X360, PS3
Nieoficjalny poradnik Grand Theft Auto V - Misje oferuje kompleksową pomoc w temacie zaliczania zadań dostępnych w grze - GTA V - misje - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik Grand Theft Auto V - Misje oferuje kompleksową pomoc w temacie zaliczania zadań dostępnych w grze. W poradniku znalazł się przede wszystkim opis przejścia wszystkich głównych misji kampanii dla pojedynczego gracza. Omówienia poszczególnych misji informują o czynnościach wymaganych do ich poprawnego zaliczania, a także podpowiadają w jaki sposób najlepiej wykorzystać główne atuty dostępnych grywalnych postaci i co należy robić żeby ukończyć każdy z etapów w stu procentach. Duży nacisk położono też na temat przechodzenia napadów, które odgrywają bardzo istotną rolę w grze. Opisy napadów uwzględniają wszystkie możliwe warianty zachowania, tak by ich ukończenie stało się możliwe niezależnie od obranej taktyki działania.

Oprócz omówień głównych misji w niniejszym poradniku znajdują się również opisy przejścia wszystkich dodatkowych zadań zlecanych przez nieznajomych i dziwaków oraz opisy losowych zdarzeń, których można być świadkiem w trakcie przemierzania świata gry.

Całość uzupełnia bardzo szczegółowa mapa, na której zaznaczono lokalizacje zleceniodawców misji (głównych i pobocznych) oraz wszystkie inne ważne miejsca (np. punkt zdobycia konkretnego pojazdu czy lokalizacja sklepu).

Planowana zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - Misje - GTA V - misje - poradnik do gry

Zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - Misje:

  • szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych misji gry;
  • bardzo dokładne omówienie wszystkich dostępnych w grze napadów;
  • szczegółowy opis przejścia wszystkich dodatkowych misji otrzymywanych od postaci napotykanych w świecie gry;
  • omówienia losowych zdarzeń;
  • mapa w wysokiej jakości z zaznaczonymi najważniejszymi lokacjami.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem GTA V - misje - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 18 października 2013.

Kody do gry Grand Theft Auto V

komentarze czytelników (143)

klipeek  2013-11-10 - 13:13

Mam problem z misja Premia , znalazłem 14 z 15 tabliczeki nie moge odnaleść ostatniej która znajduje sie na budynko obok ulicy(hotel?) jest to budynek pierwszy po lewej na samym dole mapki. Można ta misje aktywować jeszcze raz , bo nie moge odnaleść tej tabliczki już spory kawał czasu.

Globus123  2013-11-11 - 09:23

siema jak odblokowywać misje z góry dzięki

ZaElfionyPL  2013-11-18 - 18:43

Witam mam problem z misją "niewliczone ryzyko". Mam ukończone 13 skoków a misja mi się nie pojawia od kilkunastu dni w grze :/ Pomoże ktoś ?

Tyczka2  2013-11-19 - 18:24

Siemka mam pytanie jak robie napad u jubilera w gta 5 i wybieram wybuchowe wejście jakoś tak to się nazywa jak mam zabrać to auto policyjne tak żeby oni mnie nie roztrzelali prosze o odp z góry dzięki

MaCiEk_CoM 4  2013-11-24 - 13:17

Mam taki problem. Dlaczego mogę tylko zrobić 19 misji nieznajomi i dziwacy a inne nie dają mi % ?

hubertoxd123  2013-12-07 - 21:54

MaCiEk_CoM 4 - zebrałeś 50 fragmentów listu i 50 części statku kosmicznego jak zbierzesz te kawałki listu i części statku kosmicznego to wyskoczą ci 2 misje od nieznajomych i dziwaków.

liryk  2013-12-09 - 12:23

Witam panowie mam problem, chodzi o to , że mam sto procent gry ( bynajmniej tak pokazuje lista 100% w menu pauzy jednak w social clubie brakuje mi jednej misji SIMEON YETARIAN . i mam w związku z tym pytanie. Czy odblokuje mi się misja z Yeti? Last One. POMOCY :D

Stranger.  2013-12-09 - 13:48

liryk --> Misja Simeona (czy raczej związane z nim przypadkowe zdarzenie) nie jest wymagana do zaliczenia gry w stu procentach. Ostatnia misja odblokuje ci się, tyle że trzeba na nią zaczekać kilka dni (czasu gry).

ZaElfionyPL  2013-12-14 - 19:18

Witam mam problem z misją "niewliczone ryzyko". Mam ukończone 13 skoków a misja mi się nie pojawia od kilkunastu dni w grze :/ Pomoże ktoś ?

Butcher666  2014-01-01 - 22:11

Witam wszystkich i proszę o pomoc. Ukończyłem misje 36 (Pojazd do ucieczki), 37 (Holownik), 38 (Śmieciarka), 39 (Maski) oraz 40 (Kombinezony robocze). Nie pojawia mi się na mapie litera "H". Czy jest to związane z koniecznością ukończenia misji zleconych przez Lestera Franklinowi związanych z zabójstwem?

szafunio  2014-01-02 - 17:30

Witam, a ja kupiłem kilka NIERUCHOMOŚCI i nie aktywują mi się związane z nimi misje. Ktoś wie dlaczego?

bismut  2014-01-05 - 12:17

Te misje włączają się, gdy jesteś w miarę blisko danej nieruchomości. Musisz jednak trochę zaczekać, bo nie zaraz po zakupie się włączają.

hardkor123  2014-01-13 - 14:59

A ja mam pytanko takie, otóż utknąłem w zasadzie pprzed misją 41 Szybka robota #2, wykonałem wszystkie misje przygotowawcze, pojechałem nawet sprawdzić czy aby na pewno mam ukryty pojazd w alejce i wszystko jest na miejscu. Absolutnie nie pojawia mi się litera H dotycząca tej misji u żadnego z bohaterów. Bardzo proszę o pomoc.

paciasek  2014-01-28 - 19:09

elo mam 32% gry i nie moge odblokowac 2czesci misji ostatni kandydat co musze zrobic a misji niemam zadnych na chwile obecna pomoze ktos ???

DjJerzeszak  2014-02-26 - 18:42

Witam mam problem z wejściem do misji a mianowicie,kiedy robiłem do 48 misji nic się szczególnego nie działo ale kiedy wykonałem misję 48 chciałem pojechać do Michaela aby kontynuować dalszą fabułę gry,kiedy przyjechałem Franklinem pod do Michaela okazało się że nie mogę jej zrobić iż nie ma nigdzie tego żółtego kółeczka gdzie wchodzi się aby rozpocząć misje no wiec zrobiłem Franklinem wszystkie jego misje poboczne i dalej nic,czytałem ostatnio że można to naprawić jeżeli wczyta się z zapisu jakiś inny procent przejścia gry tylko że ja ostatni zapis mam własnie taki że została mi tylko ta misja ? Tylko nie mówcie że muszę od nowa przechodzić GTA V Proszę o szybką odpowiedź

mika1212  2014-03-03 - 18:36

witam dlaczego po na padzie na jubilera nie ma michaela ile trzeba czekac aby był znowu

DrimExE  2014-03-23 - 00:35

fanoflakers musi Ci po tym zadzwonić telefon u Trevora , ale nie odrazu po misji jak to nie działa to nie wiem u mnie tak było

joooker93  2014-03-29 - 19:35

dlaczego jak wykonałem misje ze zbieraniem części statku kosmicznego odebrałem auto a nie przyznało mi trofeum?

xmessifan10x  2014-05-02 - 23:05

Witajcie ! :) mam pewien problem. Podczas mojego pobytu w miejscu przypadkowego zdarzenia "strzelanina na plantacki" owe wydarzenie nie chce mi się aktywować. czy jest jakis sposob aby temu zaradzić ? A jesli nie to czy ta misja jest konieczna do ukończenia gry w 100 % ?

wojteq218  2014-06-26 - 14:25

mam problem z misją 34 skok na merryweather atak na poligon na morzu a konkretnie wykonałem wszystkie podmisje zdobyłem helikopter oraz batyskaf na ścianie w kryjówce wszystkie podmisje odchaczone. Michael ma pilotaż na maksa a ja nie mam ikonki gdzie mógłbym dokończyć misje może ktoś wie o co może chodzić// czy to błąd w grze ??

GTA V - przewodnik po grze
GTA V - misje - poradnik do gry
GTA V - mapy i sekrety - poradnik do gry