GTA V - misje - poradnik do gry

Poradnik Grand Theft Auto V – misje - zawiera solucję wszystkich zadań głównych gry, misji od nieznajomych oraz kompletu oferowanych przez grę napadów i zdarzeń losowych. Opracowanie zawiera ponadto bardzo szczegółową mapę z najważniejszymi lokacjami.

23 grudnia 2014Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3, PS4, XONE
Nieoficjalny poradnik Grand Theft Auto V - Misje oferuje kompleksową pomoc w temacie zaliczania zadań dostępnych w grze - GTA V - misje - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik Grand Theft Auto V - Misje oferuje kompleksową pomoc w temacie zaliczania zadań dostępnych w grze. W poradniku znalazł się przede wszystkim opis przejścia wszystkich głównych misji kampanii dla pojedynczego gracza. Omówienia poszczególnych misji informują o czynnościach wymaganych do ich poprawnego zaliczania, a także podpowiadają w jaki sposób najlepiej wykorzystać główne atuty dostępnych grywalnych postaci i co należy robić żeby ukończyć każdy z etapów w stu procentach. Duży nacisk położono też na temat przechodzenia napadów, które odgrywają bardzo istotną rolę w grze. Opisy napadów uwzględniają wszystkie możliwe warianty zachowania, tak by ich ukończenie stało się możliwe niezależnie od obranej taktyki działania.

Oprócz omówień głównych misji w niniejszym poradniku znajdują się również opisy przejścia wszystkich dodatkowych zadań zlecanych przez nieznajomych i dziwaków oraz opisy losowych zdarzeń, których można być świadkiem w trakcie przemierzania świata gry.

Całość uzupełnia bardzo szczegółowa mapa, na której zaznaczono lokalizacje zleceniodawców misji (głównych i pobocznych) oraz wszystkie inne ważne miejsca (np. punkt zdobycia konkretnego pojazdu czy lokalizacja sklepu).

Planowana zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - Misje - GTA V - misje - poradnik do gry

Zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - Misje:

  • szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych misji gry;
  • bardzo dokładne omówienie wszystkich dostępnych w grze napadów;
  • szczegółowy opis przejścia wszystkich dodatkowych misji otrzymywanych od postaci napotykanych w świecie gry;
  • omówienia losowych zdarzeń;
  • mapa w wysokiej jakości z zaznaczonymi najważniejszymi lokacjami.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem GTA V - misje - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 23 grudnia 2014.

Kody do gry Grand Theft Auto V

Komentarze Czytelników (203)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
08.06.2015 20:30
odpowiedz
krav87
2
Junior

witam - pomóżcie.Wykonałem wszystkie misje, chce teraz prześć na 100% ale zauważyłem że nie wykonalem misji z "nieznajomych i dziwaków" kolejna przysluga...jak do niej wrocic...help...

08.06.2015 21:00
odpowiedz
cswthomas93pl
47
Legend

Po prostu ich znajdź i wykonaj zadanie.

08.06.2015 21:39
odpowiedz
krav87
2
Junior

dzięki za szybką odpowiedź - problem w tym że nie wiem jak ich znależć - musze znaleść Tonye (czy Tanishe) >=? Nieważne, nie mam ikonki na ekranie i nie bardzo wiem jak zaliczyć tą misje. Próbowałem dzwonić do niej ale nic to nie dało. Na mapie nie pojawia się nic co z tą misją zwiazane (jest juz za pozno ?) Ale jak próbuje sie przełączać miedzy postaciami, koło franklina pojawia się cyfra 1 wiec coś jest jeszcze nim do zrobienia, podejrzewam że ta misja o której mówie (i dalej kolejne "przysługi") tylko jak je przejść ?

08.06.2015 22:08
odpowiedz
cswthomas93pl
47
Legend

Nie wszystkie misje poboczne są na radarze bodajże. Pogoogluj trochę i znajdź jej lokalizację na mapie, takie info na pewno w sieci jest. Później tylko odpal V i do dzieła.

12.06.2015 13:42
odpowiedz
krav87
2
Junior

dzięki jeszcze raz za odp. - koniec końców odblokowały mi się na szczęście te misje. Zadzwoniłem kilka razy do Tonyi i mogłem ukończyć ;)

Teraz mam inny problem - robię aktualnie misje Epsilonu, zatrzymałem się na "Pogoni za Prawdą". Przez pewien czas miałem znaczek "E" ,ale robiłem coś innego i stwiedziłem, że tą misję zrobię później. Teraz chciałem do niej wrócić do znaczek zniknął...Ktoś ma pomysł co zrobić żeby pojawił się spowrotem ? Wpłaciłem 10 k ponownie ale nic to nie dało ;? Jakieś rady ?

16.06.2015 11:24
odpowiedz
n0rbji
27
Siedzący Byk

Może ktoś wie może nie, ale proszę o podpowiedź. Miałem wezwanie do misji z nieruchomości Pitchers, zaakceptowałem, ustawiłem sobie GPS na mapie na P i jechałem ale po drodze zaatakowali mnie motocykliści a "P" na mapie znikneło, zaraz po tym dostałem wiadomość od lokalu że szkoda że im nie pomogłem. Czy jeżeli nie rozpocząłem jeszcze tej misji a ona się wyłączyła to czy za jakiś czas będzie możliwość jeszcze raz ją zagrać? Czy już bezpowrotnie przepadła?

16.06.2015 11:27
odpowiedz
nagytow
126
Firestarter

To nie byla misja. Jak masz nieruchomosci, to co jakis czas dostajesz prosby o pomoc, czasem trzeba zabic zlodziei, czasem dostarczyc towar itp. One powtarzaja sie dosc czesto, pozniej wrecz zaczynaja irytowac.

16.06.2015 17:27
odpowiedz
KrzysiekVR6
1
Junior

A jeśli powtórzę tę misję poprzez zakładkę GRA w menu pauzy to też zaliczy? :P

16.06.2015 18:33
odpowiedz
KrzysiekVR6
1
Junior

Nieważne. xD

03.07.2015 21:47
odpowiedz
n0rbji
27
Siedzący Byk

Nie mam Stock Car Racing ani wodnopłata ani duke o death. bez sensu

03.08.2015 10:18
odpowiedz
MarkoTechniko
5
Legionista

Witam. Mam problemy z misjami od Maude a tak właściwie to w ogóle ich nie mam. Sprawdzam cały czas pocztę i nic tylko od nieruchomości. Byłbym niezmiernie wdzięczny gdyby ktoś mi pomógł.

05.08.2015 12:48
odpowiedz
hubiko 16
1
Junior

mi na mapce nie wyświetla sie litera B

02.09.2015 23:41
odpowiedz
arkos218
1
Junior

Witam, może ktoś wie jak przejść misję 6 "ojciec i syn"? Niby wiem jak, że trzeba podjechać blisko łodzi , gościu wskakuje, i jak się szamota z tym złodziejem to ja mam mu strzelić najlepiej w głowę, tylko że to chyba nie możliwe jechać z taką prędkością, omijać inne auta i jednocześnie wycelować mu w głowę, próbowałem nie raz i nawet nie byłem blisko celu, a oglądałem na You Tube jak ktoś przechodził tą misję, to podjechał do łodzi ten wskoczył, zwalił tego złodzieja z łodzi, ten gościu jechał za nimi i za chwilę syn wskoczył na jach, podjechał autem synek wskoczył, potem podjechał znowu pod tył jachtu i wskoczył ten jego ziomek, i wogle nie strzelali, bo obserwowałem dokładnie, i też tak robie i mam misję nie zaliczoną bo ziomek się szarpie z drugim złodziejem i ten go zrzuca z łodzi poniżej przesyłam link do tej misji [link]

26.10.2015 16:07
odpowiedz
Wirusxxx
1
Junior

am problem z przechodzenie trybu fabularnego. Mam ukończone 50% gry i nie pojawiają się ikony nowych zadań. Ostatnie zadanie jakie ukończyłem to atak na frachtowiec w porcie. Później zająłem się przelotami pod mostem, a gdy chciałem wrócić do fabuły to akcja stanęła w miejscu. Jedyne ikony jakie się pojawiły to rzeźnia dla Trevora i Lester dla Michaela, ale te chcę zostawić sobie na koniec fabuły. Profil w telefonie mam ustawiony na ogólny, próbowałem wszystkimi postaciami i nic. Mam stare save tylko że tu już mam listy zaliczone, części statku zaliczone, mosty i skoki też. Nie chcę robić tego jeszcze raz. Pisałem do support rockstar ale odpisali że to nie jest usterka techniczna i to nie jest ich problemy i mam radzić się graczy. Gra oryginalna. Gram na Pc

05.11.2015 10:26
odpowiedz
Darvios
3
Junior

Hejka ! mam pytanko cz jak nie uda mi się wykonać przpadkowch misji np wypadek na budowie to one się zrespią ? i chodzi mi ogólnie o wszstkie tego typu misje ? cz juz znikają na stałe, bo byłem w tym samym miejscu co ten biedak i już nie było żadnej akcji

09.11.2015 16:47
odpowiedz
Gracz290
1
Junior

Autostopowicz - 1 – Mężczyzna obok popsutego samochodu z podniesioną maską poprosi Cię o szybki transport na lotnisko w Los Santos, co zaowocuje nagrodą w wysokości 100$ i pięcioma punktami do umiejętności prowadzenia pojazdów. Jeżeli uda Ci się wykonać kurs w mniej niż 2 minuty i 20 sekund, dostaniesz dodatkowo wskazówkę dotyczącą typowania na giełdzie. Trevor może wywieźć pasażera do położonej na pustkowiu siedziby Altruistów.

Można powtórzyć to przypadkowe zdarzenie ?

06.01.2016 18:47
odpowiedz
abibulll
1
Junior

U mnie po zakończeniu tej misji Ona powraca i fabuła nie idzie dalej od kilku dni z tym walczę i nic :( Gra na XO

19.01.2016 17:45
odpowiedz
1 odpowiedź
CRAZYSAYMON!
1
Junior

Witam wszystkich.Mam pewien problem otóż mam na 94% ukończone GTA V,i zauważyłem że znikneły mi misje od menadżerów(mam kupione wszystkie interesy)a dostaje normalnie kase od interesów przez co nie moge dokończyć misji taksówkarskich dla franklina! za wszelką pomoc z góry dziękuje!

20.01.2016 19:32
odpowiedz
CRAZYSAYMON
1
Junior

paul181818 ja kupiłem tą firmę taksówkarską i nawet zrobiłem pare kursów (chodzi o kursy na telefon mam nadzieję że rozumiesz o czym mówie)ale sęk w tym że pograłem chwile on-line i kiedy wróciłem znowó do jednoosobowej gry to mi wszystkie te misje od menadżerów znikneły!te co wysyłają do nas menadżerowie sms-em i te co nam dzwoni kierownik firmy taksówkarskie kiedy gramy frankilinem,i jeszcze odp na twoje pytanie gram na ps3!

20.01.2016 19:39
odpowiedz
nagytow
126
Firestarter

Z tego co pamietam to misje z taxi nie licza sie do 100%.

20.01.2016 20:03
odpowiedz
CRAZYSAYMON
1
Junior

tu nie chodzi o 100% po prostu jak zrobie te misje taksówkiarskie to franklin zdobędzie,,dziweczynę'' a e się tak wyrażę a poza tym te misje menadżerskie co nam wysyłają sms em zabijają nude

31.01.2016 15:59
odpowiedz
1 odpowiedź
domik18
1
Junior

Mi nie udaje się to,że jak przyjeżdżam do punktu B to pokazuje mi ,że misja została przerwana i ,żeby wrócić później jak ktoś może to niech mi pomoże:-)

17.02.2016 20:16
odpowiedz
clamsioPL
2
Junior

Co do misji "Pani Richards", wyraźnie w grze pisze "Pani Philips".
No bo Richards to był producent filmowy - Solomon.
I nie rozumiem jednego, dlaczego o GTA V nie ma aktualnych informacji (screeny są zwykle przestarzałe, opisy niektórych misji też).
Nie można tego poprawić??

20.02.2016 20:21
odpowiedz
joker96
5
Junior

Witam :) mam problem, nie moge uaktywnić misji u Maude, podjezdzam Trevorem w miejsce wskazane ale nikt nie siedzi na werandzie, wczesniej wjechalem tam autem to ktos sie do domku schowal i pobilem jakiegos typka z czarnymi wlosami, czy to moze byc od tego pobijcia ze Mi sie nie pokazuje Maude ? Jak mam to zaliczyć ?

post wyedytowany przez joker96 2016-02-20 20:24:10
28.02.2016 19:04
odpowiedz
Veenbeek
1
Junior

Witam mam problem przechodząc misje Małpie Figle gdy podjeżdżam tam pisze mi, że misja została przerwana - wtedy jestem w około odległośi 100m- co zrobić aby aktywować misje?

12.03.2016 11:53
odpowiedz
Ralpheroos
1
Junior

Pomóżcie. Jak uaktywnić siedzibę altruistów. Powinna być czaszka w miejscu a ja jej nie mam.

24.04.2016 18:13
odpowiedz
Darko1XD
1
Junior

Witam mam problem gdyż wykonałem wszystkie misje z nieznajomych i dziwaków w dalej mam 14/20 o co chodzi ?

26.04.2016 08:48
odpowiedz
joker96
5
Junior

Witam mam pytanie, mam 81% gry ukonczone i gdy jade Trevorem w miejsce gdzie jest Maude, jej tam nie ma, raz jak bylem to zabiłem jakiegos typka ale to nie była ona, inaczej wygladal. Moje pytanie czy da sie cos z tym zrobic ? Czy ona sie jakos zrespi czy musze od nowa cala gre ?

26.04.2016 09:49
odpowiedz
Masterix
1
Legionista

GTA V świetna gierka. Trudno w ogóle wyobrazić sobie co przyniesie szósta część. :D

28.04.2016 01:39
odpowiedz
gabrysGB
1
Junior

witam - w misji 68 po wyjsciu z siedziby FIB po przelaczeniu na Franklina i woz strazacki misja automatycznie sie konczy z napisem porzuciles druzyne , co robic

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
GTA V - przewodnik po grze
GTA V - misje - poradnik do gry
GTA V - mapy i sekrety - poradnik do gry
GTA Online - poradnik do gry