GTA V - misje - poradnik do gry

Poradnik Grand Theft Auto V – misje - zawiera solucję wszystkich zadań głównych gry, misji od nieznajomych oraz kompletu oferowanych przez grę napadów i zdarzeń losowych. Opracowanie zawiera ponadto bardzo szczegółową mapę z najważniejszymi lokacjami.

23 grudnia 2014Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3, PS4, XONE
Nieoficjalny poradnik Grand Theft Auto V - Misje oferuje kompleksową pomoc w temacie zaliczania zadań dostępnych w grze - GTA V - misje - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik Grand Theft Auto V - Misje oferuje kompleksową pomoc w temacie zaliczania zadań dostępnych w grze. W poradniku znalazł się przede wszystkim opis przejścia wszystkich głównych misji kampanii dla pojedynczego gracza. Omówienia poszczególnych misji informują o czynnościach wymaganych do ich poprawnego zaliczania, a także podpowiadają w jaki sposób najlepiej wykorzystać główne atuty dostępnych grywalnych postaci i co należy robić żeby ukończyć każdy z etapów w stu procentach. Duży nacisk położono też na temat przechodzenia napadów, które odgrywają bardzo istotną rolę w grze. Opisy napadów uwzględniają wszystkie możliwe warianty zachowania, tak by ich ukończenie stało się możliwe niezależnie od obranej taktyki działania.

Oprócz omówień głównych misji w niniejszym poradniku znajdują się również opisy przejścia wszystkich dodatkowych zadań zlecanych przez nieznajomych i dziwaków oraz opisy losowych zdarzeń, których można być świadkiem w trakcie przemierzania świata gry.

Całość uzupełnia bardzo szczegółowa mapa, na której zaznaczono lokalizacje zleceniodawców misji (głównych i pobocznych) oraz wszystkie inne ważne miejsca (np. punkt zdobycia konkretnego pojazdu czy lokalizacja sklepu).

Planowana zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - Misje - GTA V - misje - poradnik do gry

Zawartość poradnika do gry Grand Theft Auto V - Misje:

  • szczegółowy opis przejścia wszystkich głównych misji gry;
  • bardzo dokładne omówienie wszystkich dostępnych w grze napadów;
  • szczegółowy opis przejścia wszystkich dodatkowych misji otrzymywanych od postaci napotykanych w świecie gry;
  • omówienia losowych zdarzeń;
  • mapa w wysokiej jakości z zaznaczonymi najważniejszymi lokacjami.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem GTA V - misje - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 23 grudnia 2014.

Kody do gry Grand Theft Auto V

komentarze czytelników (181)

krzys1190  2015-01-19 - 13:58

Powinniście zrobić osobny poradnik dla Nowych konsol bo wprowadzacie ludzi w błąd. Samochód Duke O'Death http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1376&PART=7300 23 grudnia 2014 • Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji X360, PS3 Ta misja nie występuje na X360, PS3, nawet screeny w poradniku są z PS4/XO

Sejja  2015-02-03 - 16:16

Ziomki mam problem pisze mi ze mam misje od frankilin jedna, a nie ma jej na mapie. Dzwoniłem do Tonyi i miałem misje z tą laweta, zeby zabrac pojazd z torow... i nadal pisze mi ze mam misje a jej nie ma. HELLPP :/

ziom_al  2015-02-28 - 00:11

Świetny poradnik, szczególnie kiedy chcesz przejść grę na to "prawdziwe" 100% :-) Zawsze to można spojrzeć na jaką firmę na giełdzie w danym momencie zainwestować, no i przed rozpoczęciem misji zawsze można sprawdzić cele jakie trzeba spełnić aby uzyskać "złoto". Polecam jako pomoc a nie rozwiązanie problemu. :D

Elit3SoldierPL  2015-05-23 - 08:27

Playboyplka - Mogłabyś zrestartować misje w gta 5. Ja też to miałem ale przy 16 misji :) i mi pomogło I Elite player in GTA V

Matii125  2015-05-23 - 18:43

Witam graczy GTA 5 mam pytanie odnośnie napadu na frachtowiec. A więc zrobiłem misje do tego potrzebne (mała podwodna oraz Cargobob) odwiedziłem Michaelem szkołę latania i ją ukąńczyłem. Czytam co dalej zrobić i piszę że powinienem dostać wiadomość od Trevora której nie dostałem przez to nie mogę dalej grać. Zwracam się do was o jakąś pomoc lub wskazówkę co dalej zrobić z tym faktem i liczę na waszą pomoc

An0798  2015-05-29 - 12:04

Hej. Robie misje 32 skok na merryweather i jeden i konkretny problem to gdy przychodzi pora zeby Franklinem zabic straznikow gdy Michael jest w srodku nie mige wgl przyblizyc snajperki..... Ogolnie powinien dzialac przycisk w gore ale probuje kazdy przycisk i nic moge tylko strzelac i zmienic na podczerwien. Z 10 razy juz zaczynalam misje i za kazdym razem to samo. Mial ktos taki problem? Jakies pomysly? Aha i gram na ps4.

Varanix  2015-05-30 - 07:50

An0798 masz na max automatycznie przyblizona

An0798  2015-05-31 - 10:05

Taaa gdybym miala na max przyblizona to by nie bylo problemutyle ze ja mam widok tak jakby Franklin wgl nie uzywal snajperki tylko patrzyl ze swojego pkt widzenia czyli straznicy sa wielkosci kropek....

jontas90  2015-06-03 - 15:28

@An0798 Miałem ten sam problem. Cały szkopuł tkwi w tym, żeby przytrzymać L2 czyli przybliżenie. Ono jest automatycznie włączone ale bez przytrzymania L2 nie będziesz mogła użyć sticka to przybliżania i oddalania. Czyli grasz tak jakbyś nie miała automatycznie scope'a włączonego i przytrzymujesz L2 plus lewym drążkiem wtedy zwiększasz/zmniejszasz scope.

An0798  2015-06-05 - 14:56

Wielkie dzieki. Przeskoczylam ta czesc misji i tak i tak ale dzieki za pomoc

krav87  2015-06-08 - 20:30

witam - pomóżcie.Wykonałem wszystkie misje, chce teraz prześć na 100% ale zauważyłem że nie wykonalem misji z "nieznajomych i dziwaków" kolejna przysluga...jak do niej wrocic...help...

cswthomas93pl  2015-06-08 - 21:00

Po prostu ich znajdź i wykonaj zadanie.

krav87  2015-06-08 - 21:39

dzięki za szybką odpowiedź - problem w tym że nie wiem jak ich znależć - musze znaleść Tonye (czy Tanishe) >=? Nieważne, nie mam ikonki na ekranie i nie bardzo wiem jak zaliczyć tą misje. Próbowałem dzwonić do niej ale nic to nie dało. Na mapie nie pojawia się nic co z tą misją zwiazane (jest juz za pozno ?) Ale jak próbuje sie przełączać miedzy postaciami, koło franklina pojawia się cyfra 1 wiec coś jest jeszcze nim do zrobienia, podejrzewam że ta misja o której mówie (i dalej kolejne "przysługi") tylko jak je przejść ?

cswthomas93pl  2015-06-08 - 22:08

Nie wszystkie misje poboczne są na radarze bodajże. Pogoogluj trochę i znajdź jej lokalizację na mapie, takie info na pewno w sieci jest. Później tylko odpal V i do dzieła.

krav87  2015-06-12 - 13:42

dzięki jeszcze raz za odp. - koniec końców odblokowały mi się na szczęście te misje. Zadzwoniłem kilka razy do Tonyi i mogłem ukończyć ;) Teraz mam inny problem - robię aktualnie misje Epsilonu, zatrzymałem się na "Pogoni za Prawdą". Przez pewien czas miałem znaczek "E" ,ale robiłem coś innego i stwiedziłem, że tą misję zrobię później. Teraz chciałem do niej wrócić do znaczek zniknął...Ktoś ma pomysł co zrobić żeby pojawił się spowrotem ? Wpłaciłem 10 k ponownie ale nic to nie dało ;? Jakieś rady ?

n0rbji  2015-06-16 - 11:24

Może ktoś wie może nie, ale proszę o podpowiedź. Miałem wezwanie do misji z nieruchomości Pitchers, zaakceptowałem, ustawiłem sobie GPS na mapie na P i jechałem ale po drodze zaatakowali mnie motocykliści a "P" na mapie znikneło, zaraz po tym dostałem wiadomość od lokalu że szkoda że im nie pomogłem. Czy jeżeli nie rozpocząłem jeszcze tej misji a ona się wyłączyła to czy za jakiś czas będzie możliwość jeszcze raz ją zagrać? Czy już bezpowrotnie przepadła?

nagytow  2015-06-16 - 11:27

To nie byla misja. Jak masz nieruchomosci, to co jakis czas dostajesz prosby o pomoc, czasem trzeba zabic zlodziei, czasem dostarczyc towar itp. One powtarzaja sie dosc czesto, pozniej wrecz zaczynaja irytowac.

KrzysiekVR6  2015-06-16 - 17:27

A jeśli powtórzę tę misję poprzez zakładkę GRA w menu pauzy to też zaliczy? :P

KrzysiekVR6  2015-06-16 - 18:33

Nieważne. xD

n0rbji  2015-07-03 - 21:47

Nie mam Stock Car Racing ani wodnopłata ani duke o death. bez sensu

GTA V - przewodnik po grze
GTA V - misje - poradnik do gry
GTA V - mapy i sekrety - poradnik do gry
GTA Online - poradnik do gry