Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kontratak | Solucja Amnesia A Machine for Pigs poradnik Amnesia: A Machine for Pigs

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Po wyjściu z windy nastąpi aktualizacja dziennika (Counter-attack - Kontratak | Solucja Amnesia A Machine for Pigs - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Po wyjściu z windy nastąpi aktualizacja dziennika (Counter-attack!). Idź cały czas jedyną dostępną ścieżką, aż dojdziesz do drzwi. Skręć. Tabliczka na ścianie [1] będzie je wskazywać. Wejdź do środka.

Wciśnij przycisk przy kolejnych drzwiach - Kontratak | Solucja Amnesia A Machine for Pigs - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Wciśnij przycisk przy kolejnych drzwiach. Idź prosto i kolejnymi schodami na samą górę. Znajdziesz się w pomieszczeniu z dużymi cylindrami. Nastąpi aktualizacja dziennika (Coolant Pumps). Przeturlaj jeden z nich [1] tak, by spadł na maszynę i ją zepsuł.

Wróć do pomieszczenia, które wskazywała ci tabliczka i wejdź drabiną po prawej - Kontratak | Solucja Amnesia A Machine for Pigs - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Wróć do pomieszczenia, które wskazywała ci tabliczka i wejdź drabiną po prawej. Przestaw lampę [1] tak, by wskazywała na wiszący pod sufitem obiekt. Jeśli przestawiłeś ją prawidłowo, obiekt zacznie strzelać wyładowaniami elektrycznymi i otrzymasz aktualizację dziennika (At the Spark Plug).

Idź w prawo i zeskocz - Kontratak | Solucja Amnesia A Machine for Pigs - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Idź w prawo i zeskocz. Woda jest naelektryzowana, więc staraj się iść po skrzyniach. Prawdopodobnie przynajmniej raz oberwiesz szokiem elektrycznym, ale przeżyjesz to. Podejdź do maszynerii. Twoim zadaniem jest ją zepsuć. Zakręć pokrętłem [1], przekręć zawory [2] i przestaw kontrolki [3]. Każda prawidłowo wykonana czynność będzie skutkowała dalszym niszczeniem kompleksu. Kontrolki można przestawiać tak długo, aż nie zaczną razić cię prądem przy każdej próbie użycia ich. Działaj tak długo, aż Mandus nie wypowie monologu. Wtedy odwróć się i wyjdź w pomieszczenia. Tabliczka z napisem The Tripery wskaże ci drogę.

Zejdź po drabinie. Nastąpi aktualizacja dziennika (The Patch to the Trippery). Na dole idź prosto, potem w lewo i potem cały czas przed siebie, aż do windy. Skorzystaj z niej.