Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Poradnik do gry Amnesia: A Machine for Pigs znalazł się kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia (solucja) gry. Ponadto szczegółowo zobrazowana została lokalizacja każdej znajdźki, a załączone do opracowania porady ogólne ułatwią przygodę.

21 listopada 2013Autor solucji: Salantor (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do gry Amnesia: A Machine for Pigs zawiera kompletny opis przejścia wszystkich dostępnych misji, wraz licznymi oznaczeniami ułatwiającymi znalezienie potrzebnych przedmiotów - Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry

Poradnik do gry Amnesia: A Machine for Pigs zawiera kompletny opis przejścia wszystkich dostępnych misji, wraz licznymi oznaczeniami ułatwiającymi znalezienie potrzebnych przedmiotów. Poza solucją w poradniku znajdziesz również lokalizacją wszystkich ukrytych w grze znajdziek: notatek, telefonów oraz patefonów.

Poradnik do Amnesia: A Machine for Pigs zawiera:

  • Szczegółowy opis przejścia gry
  • Liczne oznaczenia ułatwiające znalezienie istotnych przedmiotów
  • Lokalizację ukrytych znajdziek

Amnesia: A Machine for Pigs to połączenie przygodówki i survival–horroru. Gracz wciela się w Oswalda Mandusa, żyjącego w roku 1899 przedsiębiorcę, który budzi się w swojej rezydencji z amnezją i niejasnymi wspomnieniami tajemniczej maszyny.

Łukasz „Salantor” Pilarski (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Amnesia: A Machine for Pigs - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 21 listopada 2013.