Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Total War: Rome II - poradnik do gry

Total War: Rome II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Szpieg - drzewko umiejętności | Bohaterowie w Total War Rome II poradnik Total War: Rome II

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019

Szpieg - drzewko umiejętności

W nawiasie podane zostały wartości dla kolejnych poziomów tej samej umiejętności - Szpieg - drzewko umiejętności | Bohaterowie w Total War Rome II - Total War: Rome II - poradnik do gry

W nawiasie podane zostały wartości dla kolejnych poziomów tej samej umiejętności.

Autorytet, ranga 2

Wysłannik

(+1/+2/+3) do autorytetu - Szpieg - drzewko umiejętności | Bohaterowie w Total War Rome II - Total War: Rome II - poradnik do gry

(+1/+2/+3) do autorytetu

(+5%/+10%/+15%) do szansy na krytyczny sukces dla każdej akcji

Autorytet, ranga 3

Kolaboracja

(+1/+2/+3) do autorytetu - Szpieg - drzewko umiejętności | Bohaterowie w Total War Rome II - Total War: Rome II - poradnik do gry

(+1/+2/+3) do autorytetu

(+10%/+20%/+30%) do szans akcji Manipulacja > Perswazja

(+10%/+20%/+30%) do szans akcji Zabójstwo > Nakłonienie do zdrady

Zakłócenie

(+1/+2/+3) do autorytetu - Szpieg - drzewko umiejętności | Bohaterowie w Total War Rome II - Total War: Rome II - poradnik do gry

(+1/+2/+3) do autorytetu

(-20/-40/-60) do ładu publicznego. Akcja: wznieć niepokoje.

(1/2/3) przechwycone informacje. Akcja: przechwycenie rozkazów.

Podstęp, ranga 2

Szpieg

(+1/+2/+3) do podstępu - Szpieg - drzewko umiejętności | Bohaterowie w Total War Rome II - Total War: Rome II - poradnik do gry

(+1/+2/+3) do podstępu

(+5%/+10%/+15%) do szansy uniknięcia wrogich wysłanników

Podstęp, ranga 3

Skradanie

(+1/+2/+3) do podstępu - Szpieg - drzewko umiejętności | Bohaterowie w Total War Rome II - Total War: Rome II - poradnik do gry

(+1/+2/+3) do podstępu

(+10%/+20%/+30%) do szans akcji Manipulacja > Kuszenie

(+10%/+20%/+30%) do szans akcji Zabójstwo > Trucizna

Rekonesans

(+1/+2/+3) do podstępu - Szpieg - drzewko umiejętności | Bohaterowie w Total War Rome II - Total War: Rome II - poradnik do gry

(+1/+2/+3) do podstępu

(+10%/+20%/+30%) do szans wykrycia ukrytych wysłanników i armii. Akcja: kontrwywiad.

(-6%/-12%/-18%) do szansy powodzenia akcji wrogich wysłanników. Akcja: wywiad wojskowy.

Podstęp, ranga 4

Zbiorowe zatrucie

(+1/+2/+3) do podstępu - Szpieg - drzewko umiejętności | Bohaterowie w Total War Rome II - Total War: Rome II - poradnik do gry

(+1/+2/+3) do podstępu

(+6%/+12%/+18%) do strat wszystkich oddziałów w armii. Akcja: zatrucie prowiantu.

(+6%/+12%/+18%) do strat wszystkich oddziałów garnizonu. Akcja: zatrucie studni.

Infiltracja

(+1/+2/+3) do podstępu - Szpieg - drzewko umiejętności | Bohaterowie w Total War Rome II - Total War: Rome II - poradnik do gry

(+1/+2/+3) do podstępu

(+10%/+20%/+30%) do szans wykrycia ukrytych wysłanników i armii. Akcja: wywiad.

(-6%/-12%/-18%) do szansy wykrycia przez przeciwnika. Akcja: infiltracja.

Zapał, ranga 2

Antagonista

(+1/+2/+3) do zapału - Szpieg - drzewko umiejętności | Bohaterowie w Total War Rome II - Total War: Rome II - poradnik do gry

(+1/+2/+3) do zapału

(+6%/+12%/+18%) do zasięgu ruchu na mapie kampanii

Zapał, ranga 3

Morderstwo

(+1/+2/+3) do zapału - Szpieg - drzewko umiejętności | Bohaterowie w Total War Rome II - Total War: Rome II - poradnik do gry

(+1/+2/+3) do zapału

(+10%/+20%/+30%) do szans akcji Manipulacja > Szantaż

(+10%/+20%/+30%) do szans akcji Zabójstwo > Ukryte ostrze

Sabotaż

(+1/+2/+3) do zapału - Szpieg - drzewko umiejętności | Bohaterowie w Total War Rome II - Total War: Rome II - poradnik do gry

(+1/+2/+3) do zapału

(+25%/+50%/+75%) punktów uszkodzeń dla wybranej budowli. Akcja: podpalenie.

(-1/-2/-3) do poziomu ekwipunku wszystkich oddziałów. Akcja: zniszczenie taboru.

Wybór umiejętności

Szpieg ma najszersze pole do popisu ze wszystkich naszych agentów. Klasyczny zabójca, oparty na podstępnie skorzysta ze zdolności szpieg a następnie skradania i zbiorowego zatrucia. Dzięki temu będziemy w stanie zatruć każdy garnizon lub armię wroga przed przystąpieniem do walki, co znacznie przechyli szalę zwycięstwa na naszą stronę. Przy odrobinie wprawy (i kilku turach czasu przed rozpoczęciem natarcia) możemy nawet zmniejszyć o połowę liczebność całej wrogiej armii.

Zdolności rekonesans i infiltracja będą wykorzystywane niezmiernie rzadko. Warto posiadać je w zapasie u najlepiej wyszkolonych zabójców; w przypadku, gdy agenci przeciwnika rozpoczną masowe ataki na nasze terytoria, wysłannik ten będzie mógł utworzyć siatkę szpiegowską w prowincji i szybko wykryć nieprzyjaciela. Zdolności te będą raczej przydatne podczas starcia z żywym graczem niż sztuczną inteligencją.

Wybór antagonisty a następnie sabotażu pozwoli nam na całkowite zablokowanie jednej budowli w prowincji przeciwnika. Nieustanne ataki na np. port lub koszary nie pozwolą przeciwnikowi na rekrutację elitarnych oddziałów, skutecznie wyłączając go z walki. Niestety agenci posiadający te zdolności są bardzo podatni na ataki wrogich zabójców.

Drzewko autorytetu posiada najmniej przydatne zdolności. Zakłócenie może być przydatne w początkowej fazie gry, do błyskawicznego odkrycia mapy za pomocą przechwyconych informacji oraz do wzniecania niepokojów w pojedynczych osadach. Niestety w tym przypadku dygnitarz jest znacznie skuteczniejszy, gdyż może on przy okazji przygotować teren pod inwazję szerząc w lokacji naszą kulturę.