Syreny i inne stworzenia morskie Plaża i ocean

The Sims 3: Rajska wyspa - oficjalny polski poradnik do gry

12 sierpnia 2013Autor solucji: sybi (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Syreny i inne stworzenia morskie

Syreny

Rozmowa na temat rybiego ogona - Syreny i inne stworzenia morskie - Plaża i ocean - The Sims 3: Rajska wyspa - oficjalny polski poradnik do gry
Rozmowa na temat rybiego ogona

Nowy gatunek istot na Rajskiej Wyspie stanowią syreny. Są one mistrzami w nurkowaniu i nie potrzebują do tego aparatu tlenowego, a pod wodą mogą spędzać niezliczone godziny i nie atakuje ich rekin. Mają automatycznie dostęp do wszystkich lokacji podwodnych i potrafią otworzyć każdą skrzynię. Na lądzie ogon syreny zmienia się w pokryte łuskami nogi.

Nie można stworzyć Sima będącego syreną, ale może się on takową stać, o ile spożyje wodorosty syrenie. Wodorosty te są dostępne jako nagroda szczęścia życiowego, ale istnieje też opcja uzyskania ich dzięki zaprzyjaźnionej syrenie, która zapytana pod wodą o swój ogon wręczy Ci wspomniane zielsko. Zdarza się jednak, że dostaniesz nie te wodorosty, o których marzysz, warto więc takową prośbę powtórzyć kilka razy. Twoja prośba może też zostać odrzucona (oznacza to, że Wasza relacja jest zbyt słaba).

Ratowanie odwodnionej syreny - Syreny i inne stworzenia morskie - Plaża i ocean - The Sims 3: Rajska wyspa - oficjalny polski poradnik do gry
Ratowanie odwodnionej syreny

Sim będący syreną może jeść typowe jedzenie, ale najchętniej żywi się zwykłymi wodorostami (które kupisz w sklepie lub znajdziesz pod wodą) oraz surowymi rybami (może też zjadać ryby pod wodą). Syrena nie posiada potrzeby higieny, zamiast niej wymaga za to nawodnienia - musi pływać w oceanie lub kąpać się czy brać prysznic. Brak kontaktu z wodą grozi odwodnieniem i śmiercią syreny. Pływanie w oceanie jest też o tyle istotne, że bez słonej wody (po 48 godzinach od pojawienia się nastrójnika niedobór słonej wody) syreni Sim traci łuski i staje się zwyczajnym Simem. Zapobiec temu da się, kupując nagrodę szczęścia życiowego - permanentna syrena - Sim nie będzie musiał pływać w wodzie słonej, by zachować swoje rybie cechy, ale wciąż będzie potrzebować nawodnienia. Odwodnioną i nieprzytomną syrenę ma szansę uratować inny Sim, oblewając ją wodą z wiadra.

Abonament dla Ciebie
zaloguj się
60%