God of War: Ascension - poradnik do gry

God of War: Ascension - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
God of War: Ascension - poradnik do gry

God of War: Ascension - poradnik do gry

Poradnik do gry God of War: Wstąpienie zawiera opis przejścia trybu dla jednego gracza wraz z poradami dotyczącymi prowadzenia walki z przeciwnikami, ze szczególnym uwzględnieniem potyczek z bossami oraz pierwszych spotkań z danym typem wrogów. Dodatkowo podane zostało położenie oczu Gorgony oraz piór Feniksa pozwalających jak najszybciej rozwinąć życie i manę bohatera do maksymalnego poziomu. Pragnący jeszcze bardziej wzmocnić swojego podopiecznego znajdą w opisie przejścia lokalizację czerwonych skrzyń zawierających zasoby do ulepszania oręża.

W poradniku znajdują się również osobne rozdziały poświęcone artefaktom, zniszczonym skrzyniom, oczom Gorgony i piórom Feniksa. Artefakty służą do urozmaicenia sobie rozgrywki po pierwszym przejściu trybu dla jednego gracza. Zniszczone skrzynie oprócz czerwonych kul wzbogacą o osiągniecie. Natomiast oczy Gorgony i pióra Feniksa pozwolą na jak najszybsze rozwinięcie życia i many bohatera do maksymalnego poziomu.

Poradnik do gry God of War: Wstąpienie zawiera:

  • Bogato ilustrowany opis przejścia trybu dla jednego gracza.
  • Położenie oczu Gorgony i piór Feniksa wraz z opisem jak je pozyskać.
  • Położenie Artefaktów wraz z opisem jak je pozyskać.
  • Położenie zniszczonych skrzyń
Oznaczenia użyte w poradniku - God of War: Ascension - poradnik do gry

Oznaczenia użyte w poradniku:

  • Kolor zielony oznacza oczy Gorgony i pióra Feniksa
  • Kolor brązowy oznacza Artefakty
  • Kolor pomarańczowy oznacza zniszczone skrzynie
  • Kolor niebieski oznacza notatki, wpisy, itp.

Robert Frąc (www.gry-online.pl)

Informacje o God of War: Ascension - poradnik do gry

Autor : Robert ochtywzyciu Frąc

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 66, ilustracje: 580 .

Popularne strony w God of War: Ascension - poradnik do gry

God of War: Wstąpienie - screen - 2013-07-24 - 266722God of War: Wstąpienie - screen - 2013-07-24 - 266721God of War: Wstąpienie - screen - 2013-07-12 - 265953God of War: Wstąpienie - screen - 2013-07-12 - 265952God of War: Wstąpienie - screen - 2013-07-12 - 265950God of War: Wstąpienie - screen - 2013-07-12 - 265949God of War: Wstąpienie - screen - 2013-07-12 - 265948God of War: Wstąpienie - screen - 2013-07-12 - 265947God of War: Wstąpienie - screen - 2013-03-12 - 257638

26.03.2013 01:15
SokolbPL
13
Legionista

Niedługo to chyba trzeba będzie pisać poradniki do książek. Na co komu poradnik GoW? W skrócie: idź do przodu, rozwal wszystkie skrzynki i zabij wszystko co się rusza...

29.03.2013 00:01
odpowiedz
Gurosh
3
Junior

SokolbPL - w takim razie co Ty tutaj robisz pajacu?=D Hater najniższej klasy. Niektórzy gracze wchodzą na takie strony żeby sobie pomóc ale Ty pewnie oczywiście najzwyczajniej w świecie nie potrafisz się do tego przyznać lamusie =[ Ściągnij sobie lepiej Pustyni i w Puszczy na EBOOK'a =] Pozdrawiam

27.04.2013 15:16
odpowiedz
redzgred
1
Junior

Bardzo fajny poradnik i bardzo fajnie że komuś chcę się to pisać. God of War niby prosta gra ale nie do końca to prawda.

28.04.2013 10:12
odpowiedz
NewPlayerFTW
1
Junior

Hejterzy jak SokolbPL powinni zostac bardziej zweryfikowani i niedopszczeni do wypowiedzi na forum ...
Jeżeli hejter jak on przechodzi gre na najprostszym poziomie bez potrzeby posiadania wszystkich oczu Gorgon oraz piór feniksa , bo nie wychodzi z walki z kolosami na ledwości i bez przyjemnego pocenia się , to niepotrzebny mu poradnik .. Są gracze którzy obalają gry na poziomie Tytan i po odblokowaniu wyższego ponownie to robią z większą mocą .. PoZDRO DLA FANÓW SERII !!!

08.07.2013 18:39
odpowiedz
Snow258741258963
19
Legionista

Zgodzę się z tobą NewPlayerFTW granie na wysokich poziomach jest znacznie przyjemniejsze niż na niższych. Satysfakcja na koniec gry jest nieporównywalnie lepsza. A co do poradnika może się przydać do znajdowania oczów i piórek. SokolbPL pisze że lecisz i walisz wszystko na drodze. Zagraj na większym poziomie i znajdź wszystkie ukryte przedmioty , wbij platynę i wtedy napisz komentarz.

13.09.2013 13:43
odpowiedz
granturismo19
1
Junior

Dzięki za poradnik. Przechodzę drugi raz grę na poziomie trudnym. Dobrze będzie zebrać wszystkie oczy gorgony, pióra feniksa i czerwony orby, bo jak się dojdzie do 30 rozdziało - wyzwanie Archimedesa, to niezwłocznie będzie nam wszystko na maxa potrzebne. Pozdrawiam.

13.05.2014 13:41
odpowiedz
Sesii
1
Junior

Witam mam problem w przejsciu do Delf gdy skacze na druga strone caly czas postac spada i ginie czy ktos wie o co tutaj chodzi ? Z gory dziekuje i pozdrawiam

30.01.2016 21:55
odpowiedz
Slender1803
1
Junior

Troche słabo że trzeba płacic żeby zobaczyć niektóre strony ;/