God of War: Ascension - poradnik do gry

Poradnik do gry God of War: Wstąpienie stanowi pełne kompendium tej gry. Zawiera dokładny opis przejścia całej kampanii dla pojedynczego gracza wraz z licznymi poradami dotyczącymi prowadzenia starć z bossami. Opisane zostały również wszystkie znajdźki.

26 marca 2013Autor solucji: ochtywzyciu (gry-online.pl) - dotyczy wersji PS3
Poradnik do gry God of War: Wstąpienie zawiera opis przejścia trybu dla jednego gracza wraz z poradami dotyczącymi prowadzenia walki z przeciwnikami, ze szczególnym uwzględnieniem potyczek z bossami oraz pierwszych spotkań z danym typem wrogów - God of War: Ascension - poradnik do gry

Poradnik do gry God of War: Wstąpienie zawiera opis przejścia trybu dla jednego gracza wraz z poradami dotyczącymi prowadzenia walki z przeciwnikami, ze szczególnym uwzględnieniem potyczek z bossami oraz pierwszych spotkań z danym typem wrogów. Dodatkowo podane zostało położenie oczu Gorgony oraz piór Feniksa pozwalających jak najszybciej rozwinąć życie i manę bohatera do maksymalnego poziomu. Pragnący jeszcze bardziej wzmocnić swojego podopiecznego znajdą w opisie przejścia lokalizację czerwonych skrzyń zawierających zasoby do ulepszania oręża.

W poradniku znajdują się również osobne rozdziały poświęcone artefaktom, zniszczonym skrzyniom, oczom Gorgony i piórom Feniksa. Artefakty służą do urozmaicenia sobie rozgrywki po pierwszym przejściu trybu dla jednego gracza. Zniszczone skrzynie oprócz czerwonych kul wzbogacą o osiągniecie. Natomiast oczy Gorgony i pióra Feniksa pozwolą na jak najszybsze rozwinięcie życia i many bohatera do maksymalnego poziomu.

Poradnik do gry God of War: Wstąpienie zawiera:

  • Bogato ilustrowany opis przejścia trybu dla jednego gracza.
  • Położenie oczu Gorgony i piór Feniksa wraz z opisem jak je pozyskać.
  • Położenie Artefaktów wraz z opisem jak je pozyskać.
  • Położenie zniszczonych skrzyń
Oznaczenia użyte w poradniku - God of War: Ascension - poradnik do gry

Oznaczenia użyte w poradniku:

  • Kolor zielony oznacza oczy Gorgony i pióra Feniksa
  • Kolor brązowy oznacza Artefakty
  • Kolor pomarańczowy oznacza zniszczone skrzynie
  • Kolor niebieski oznacza notatki, wpisy, itp.

Robert Frąc (www.gry–online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem God of War: Ascension - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 26 marca 2013.

gra God of War: Wstąpienie

God of War: Wstąpienie

God of War: Ascension

akcji

komentarze czytelników

SokolbPL  2013-03-26 - 01:15

Niedługo to chyba trzeba będzie pisać poradniki do książek. Na co komu poradnik GoW? W skrócie: idź do przodu, rozwal wszystkie skrzynki i zabij wszystko co się rusza...

Gurosh  2013-03-29 - 00:01

SokolbPL - w takim razie co Ty tutaj robisz pajacu?=D Hater najniższej klasy. Niektórzy gracze wchodzą na takie strony żeby sobie pomóc ale Ty pewnie oczywiście najzwyczajniej w świecie nie potrafisz się do tego przyznać lamusie =[ Ściągnij sobie lepiej Pustyni i w Puszczy na EBOOK'a =] Pozdrawiam

redzgred  2013-04-27 - 15:16

Bardzo fajny poradnik i bardzo fajnie że komuś chcę się to pisać. God of War niby prosta gra ale nie do końca to prawda.

NewPlayerFTW  2013-04-28 - 10:12

Hejterzy jak SokolbPL powinni zostac bardziej zweryfikowani i niedopszczeni do wypowiedzi na forum ... Jeżeli hejter jak on przechodzi gre na najprostszym poziomie bez potrzeby posiadania wszystkich oczu Gorgon oraz piór feniksa , bo nie wychodzi z walki z kolosami na ledwości i bez przyjemnego pocenia się , to niepotrzebny mu poradnik .. Są gracze którzy obalają gry na poziomie Tytan i po odblokowaniu wyższego ponownie to robią z większą mocą .. PoZDRO DLA FANÓW SERII !!!

Snow258741258963  2013-07-08 - 18:39

Zgodzę się z tobą NewPlayerFTW granie na wysokich poziomach jest znacznie przyjemniejsze niż na niższych. Satysfakcja na koniec gry jest nieporównywalnie lepsza. A co do poradnika może się przydać do znajdowania oczów i piórek. SokolbPL pisze że lecisz i walisz wszystko na drodze. Zagraj na większym poziomie i znajdź wszystkie ukryte przedmioty , wbij platynę i wtedy napisz komentarz.

granturismo19  2013-09-13 - 13:43

Dzięki za poradnik. Przechodzę drugi raz grę na poziomie trudnym. Dobrze będzie zebrać wszystkie oczy gorgony, pióra feniksa i czerwony orby, bo jak się dojdzie do 30 rozdziało - wyzwanie Archimedesa, to niezwłocznie będzie nam wszystko na maxa potrzebne. Pozdrawiam.