Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Czas rozliczeń | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm poradnik StarCraft II: Heart of the Swarm

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Czas rozliczeń

Główne zadania - Czas rozliczeń | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Główne zadania:

  • Zniszcz bramę pałacu
  • "Hyperion" musi ocaleć

Dodatkowe zadania:

  • Oczyść okopane pozycje (3)
Ponownie powinniśmy wybrać standardową kombinację mocy dla Kerrigan: wybuch kinetyczny, psioniczne przesunięcie, autonomiczne ekstraktory, leczenie, bliźniacze robotnice, efektywność oraz apokalipsa - Czas rozliczeń | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Ponownie powinniśmy wybrać standardową kombinację mocy dla Kerrigan: wybuch kinetyczny, psioniczne przesunięcie, autonomiczne ekstraktory, leczenie, bliźniacze robotnice, efektywność oraz apokalipsa.

Grę rozpoczynamy od rozbudowy bazy. Mutujemy ekstraktory, przekształcamy larwy w robotnice, stawiamy trzy komory ewolucyjne, norę hydralisków, kolonie karakanów oraz ulepszamy nasze leże do ula - będzie nam on potrzebny do zbudowania pieczary ultralisków. W międzyczasie pojawi się wsparcie w postaci "Hyperiona". Na razie możemy go zignorować i skupić się na naszej bazie. Gdy zakończymy mutować budynki możemy zająć się produkcją jednostek - na dobry początek 15 karakanów oraz 15 hydralisków.

Czekając na nowe jednostki, możemy zebrać wojska otrzymane na starcie i ruszyć do [1] - Czas rozliczeń | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Czekając na nowe jednostki, możemy zebrać wojska otrzymane na starcie i ruszyć do [1]. Znajduje się tam niewielka baza Dominium, którą zniszczymy bez problem. Możemy zmutować tutaj wylęgarnię i rozpocząć wydobycie minerałów i wespanu. Powinniśmy też usunąć placówkę w punkcie [2]. Teraz konieczne będzie wzmocnienie naszej armii wspomnianymi w poprzednim akapicie jednostkami.

W tym momencie polecam wysłać przynajmniej 10 hydralisków do bazy Raynora, aby służyły za drugą linię ognia i pomogły obronić Hyperiona przed kontratakiem Dominium - Czas rozliczeń | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

W tym momencie polecam wysłać przynajmniej 10 hydralisków do bazy Raynora, aby służyły za drugą linię ognia i pomogły obronić "Hyperiona" przed kontratakiem Dominium. Po zebraniu wojsk możemy ruszyć dalej na prawą flankę. Naszym celem jest lokacja [X1], gdzie okopane siły Dominium blokują progres ataku zergów. Gdy już otworzymy drogę dla sił Zagary, możemy wspólnie z nimi uderzyć na bazę terran w punkcie [3]. Ostatnim naszym zadaniem w tej części mapy będzie zaatakowanie bazy w lokacji [4] oraz zniszczenie generatora [5], co ułatwi nam regularne dosyłanie posiłków na linię frontu.

Musimy również zwracać uwagę na poczynanie wojsk Raynora - Czas rozliczeń | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Musimy również zwracać uwagę na poczynanie wojsk Raynora. Zazwyczaj po przeprowadzanym ataku, Mengsk wyśle na niego oddział uderzeniowy. Pierwsza taka grupa to "Furia niebios". Proponuję błyskawicznie przebić się przez bazę [4] i przechwycić wojska Dominium, zanim uszkodzą one "Hyperiona". Pozostawione wcześniej w bazie Raynora hydraliski przydadzą się w celu opóźnienia marszu wojsk Mengska.

Pamiętajmy o nieustannym produkowaniu hydra lisków i karakanów - Czas rozliczeń | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Pamiętajmy o nieustannym produkowaniu hydra lisków i karakanów! Po połączeniu naszej głównej armii z odwodem znajdującym się w bazie Raynora możemy zaatakować placówkę [6]. Następnym naszym celem będą okopane wojska Dominium w punkcie [X2] - jedno szybkie uderzenie wyłączy je z walki i pozwoli wojskom Stiukowa dostać się do Augustgradu. Podczas naszej ofensywy możemy zostać zaatakowani przez "Eskadrę Alfa" - kolejne elitarne oddziały Dominium. Składają się one z krążowników, stąd też konieczny będzie zmasowany ataku hydralisków wsparty mocami Kerrigan.

Nadeszła pora na odbudowanie wojsk - Czas rozliczeń | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Nadeszła pora na odbudowanie wojsk. Będziemy potrzebowali przynajmniej 30 hydralisków, 20 karakanów oraz 5 ultralisków. Uderzamy na bazę [7] i blokadę [X3]. Udany szturm wpuści do miasta wojska Dehaki - to już prawie koniec walki. Musimy szybko odnowić siły i przygotować się do ataku na pałac Mengska.

30 hydralisków, 30 karakanów oraz 10-15 ultralisków wystarczy do utorowania nam drogi do wnętrza pałacu - Czas rozliczeń | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

30 hydralisków, 30 karakanów oraz 10-15 ultralisków wystarczy do utorowania nam drogi do wnętrza pałacu. W międzyczasie możemy zostać zaatakowani przez olbrzymiego robota bojowego - Odyna. Jeśli nie ruszył on do kontrofensywy możemy być pewni, że będzie on oczekiwał na nas w ostatnim punkcie oporu Dominium [8]. Rzucamy wszystkie siły do ataku i miażdżymy każdego terranina stojącego nam na drodze.

Ostatni cel - brama pałacu [9] - Czas rozliczeń | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Ostatni cel - brama pałacu [9]. Jest ona broniona przez dwie niezniszczalne wieżyczki, lecz nasza przewaga liczebna pozwoli nam bez problemu dostać się do środka i zakończyć misję.