Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Oblężenie | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm poradnik StarCraft II: Heart of the Swarm

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Oblężenie

Główne zadania - Oblężenie | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Główne zadania:

  1. Zniszcz łącze zasilające
  2. Zniszcz niszczyciel psioniczny
Wybór mocy specjalnych Kerrigan pozostaje taki sam jak w poprzedniej misji: wybuch kinetyczny, psioniczne przesunięcie, autonomiczne ekstraktory, leczenie, bliźniacze robotnice, efektywność oraz apokalipsa - Oblężenie | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Wybór mocy specjalnych Kerrigan pozostaje taki sam jak w poprzedniej misji: wybuch kinetyczny, psioniczne przesunięcie, autonomiczne ekstraktory, leczenie, bliźniacze robotnice, efektywność oraz apokalipsa.

Rozgrywkę rozpoczynamy sterując Dehaką zaś naszym celem jest dotarcie do, a następnie uszkodzenie łącza zasilającego niszczyciel psioniczny. Poruszając się do punktu [X1] będziemy mieli okazję skorzystać ze zdolności naszego bohatera do pokonywania klifów oraz szybkiego leczenia się. Po uszkodzeniu łącza pole niszczyciela cofnie się pozwalając Kerrigan na wyruszenie w głąb terenu Dominium.

Musimy działać szybko - Oblężenie | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Musimy działać szybko. Mamy zaledwie kilka minut na zadanie jak największych obrażeń wojskom Dominium. Zacznijmy od zaznaczenia wszystkich larw i przekształceniu ich w robotnice. Teraz proponuję zebrać wszystkie początkowe jednostki i wraz z Kerrigan uderzyć na punkt [1]. Skupmy się na zniszczeniu czołgów oblężniczych oraz bunkrów. Gdy obezwładnimy obronę możemy przenieść się ponownie do bazy i stworzyć tyle zerglingów ile tylko zdołamy. Gotowe jednostki przenosimy do [1] i pomagamy Kerrigan zniszczyć pozostałe budowle terran.

Natychmiastowo przenosimy się do [2], gdzie znajduje się baza Dominium broniąca złóż minerałów - Oblężenie | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Natychmiastowo przenosimy się do [2], gdzie znajduje się baza Dominium broniąca złóż minerałów. Wraz ze wsparciem zerglingów powinniśmy bez problemu pokonać obronę i zniszczyć wszystkie znajdujące się tutaj konstrukcje. Po przejęciu terenu warto postawić tu nową wylęgarnię. Teraz możemy przygotować się do ataku na [3]. Mutujemy ekstraktory, trzy komory ewolucyjne, jamę hydralisków i kolonię karakanów. Musimy również przekształcić więcej robotnic, aby pokryć wszystkie pola minerałów.

Zerglingi nie będą nam już więcej potrzebne, stąd możemy posłać je na samobójczy atak na lokację [4] - Oblężenie | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Zerglingi nie będą nam już więcej potrzebne, stąd możemy posłać je na samobójczy atak na lokację [4]. Za nimi powinna iść Kerrigan i jak tylko nadarzy się okazja skorzystać ze zdolności apokalipsa. Jeśli wycelujemy ją w obronę terran to nie tylko zniszczymy większość jednostek wroga lecz również część jego struktur. Uszkodzone budowle dobijamy za pomocą wybuchu kinetycznego oraz zwykłych ataków. Na 30 sekund przed końcem odliczania wycofajmy pozostałe przy życiu wojska do bazy. Jeśli byliśmy wystarczająco szybcy i skuteczni w niszczeniu baz Dominium powinniśmy zdobyć osiągnięcie szybki wypad.

Generator pola zostanie ponownie uruchomiony; czas na kolejny sabotaż - Oblężenie | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Generator pola zostanie ponownie uruchomiony; czas na kolejny sabotaż. Tym razem możemy kontrolować jednocześnie Dehakę oraz rozwijać nasze skupisko uli. Polecam ulepszać jednostki oraz produkować całe gromady hydralisków i karakanów (po 20 sztuk). Możemy również zastanowić się nad ulepszeniem leża do ula i zbudowaniem pieczary ultralisków (przydadzą się do szybkiego niszczenia struktur wroga).

Wróćmy do Dehaki - Oblężenie | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Wróćmy do Dehaki. Tym razem pomaga mu grupa karakanów. Dodatkowo otrzymaliśmy nową moc specjalną - przeciągnij, pozwalającą (jak wskazuje nazwa) przyciągnąć do nas jednostkę wroga. Skorzystajmy z tej zdolności na najbliższym czołgu oblężniczym. Chwytając kolejnych przeciwników oraz lecząc ranne oddziały przebijamy się w kierunku łącza [X2] a następnie uszkadzamy je. Pozwoli to Kerrigan na ponowne przejęcie inicjatywy.

Po upewnieniu się, że posiadamy około 20 karakanów i 20 hydralisków możemy ponownie uderzyć na punkt [3] - Oblężenie | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Po upewnieniu się, że posiadamy około 20 karakanów i 20 hydralisków możemy ponownie uderzyć na punkt [3]. Jeśli rozsądnie korzystamy z mocy Kerrigan nie powinniśmy ponieść tutaj żadnych strat. W tym momencie, zależnie od tego ile pozostało nam czasu możemy spróbować osłabić lokację [4] i [5] bądź też wycofać się, odbudować siły i poczekać na kolejną akcję Dehaki.

Nasz bohater ma do dyspozycji nową moc: wytwórz pomioty, tworzące jego dwa klony - Oblężenie | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Nasz bohater ma do dyspozycji nową moc: wytwórz pomioty, tworzące jego dwa klony. Korzystając z nowej zdolności oraz leczenia poruszamy się w głąb fortyfikacji Dominium w kierunku ostatniego łącza [X3]. W przypadku napotkania większego zbiorowiska ludzi polecam wyciągać ich pojedynczo za pomocą przeciągnięcia. Wkrótce dotrzemy do łącza i będziemy mogli je dezaktywować. Teraz niszczyciel psioniczny nie będzie już nam zagrażał.

Czas na ostateczny szturm na pozycje terran w [4] i sam niszczyciel psioniczny [5] - Oblężenie | Kampania - finał | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Czas na ostateczny szturm na pozycje terran w [4] i sam niszczyciel psioniczny [5]. Posiadając 20 hydralisków, 20 karakanów oraz 5 lub więcej ultra lisków nie powinno nam to sprawić żadnych problemów. Dodatkowo dołączy do nas Dehaka z oddziałami pierwotnych zergów - możemy dołączyć je do grupy uderzeniowej. Miażdżymy wszystko co stoi na naszej drodze, unieszkodliwiamy niszczyciel psioniczny i delektujemy się zwycięstwem. Przed nami została już tylko ostatnia misja w kampanii Heart of the Swarm.