Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Skazaniec | Kampania - przestrzeń kosmiczna | StarCraft II Heart of the Swarm poradnik StarCraft II: Heart of the Swarm

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Skazaniec

Główne zadania - Skazaniec | Kampania - przestrzeń kosmiczna | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Główne zadania:

  1. Kerrigan musi przetrwać
  2. Uratuj Jima
  3. Chroń Kerrigan

Dodatkowe zadania:

  1. Znajdź tajne akta (2)

Nagroda za zadania główne:

  1. Misja ewolucyjna: Nosiciel roju
  2. +9 do poziomu Kerrigan

Nagroda za zadania dodatkowe:

  1. +2 do poziomu Kerrigan
Zanim rozpoczniemy misję powinniśmy wybrać odpowiednie moce dla Kerrigan - Skazaniec | Kampania - przestrzeń kosmiczna | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Zanim rozpoczniemy misję powinniśmy wybrać odpowiednie moce dla Kerrigan. Najważniejsze dla nas będą: wybuch kinetyczny, psioniczne przesunięcie, leczenie oraz efektywność. Tak przygotowany możemy ruszyć Jimowi na ratunek.

Do Raynora prowadzi tylko jedna ścieżka broniona przez kolejne grupy terran. W pierwszym korytarzu [1] podczas walki dołączą do nas dodatkowe oddziały. Kolejne wsparcie otrzymamy w [2] oraz [3]. Po dotarciu do [4] będziemy musieli umieścić Kerrigan w punkcie kontrolnym.

Nastąpi tutaj seria starć z przeciwnikami wychodzącymi z korytarzy znajdujących się po bokach pomieszczenia - Skazaniec | Kampania - przestrzeń kosmiczna | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Nastąpi tutaj seria starć z przeciwnikami wychodzącymi z korytarzy znajdujących się po bokach pomieszczenia. Niestety chwilowo stracimy kontrolę nad Kerrigan, lecz wystarczy rzucać do boju wszystkie jednostki i masakrować coraz to kolejne grupy terran a drzwi staną przed nami otworem. Możemy również skorzystać tutaj ze zdolności infektorów i przejąć kontrolę nad wrogimi czołgami oblężniczymi i thorem.

Kontynuując naszą wędrówkę natkniemy się na tajne dokumenty [A] - zebranie ich podniesie poziom Kerrigan o jeden - Skazaniec | Kampania - przestrzeń kosmiczna | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Kontynuując naszą wędrówkę natkniemy się na tajne dokumenty [A] - zebranie ich podniesie poziom Kerrigan o jeden. W następnym pomieszczeniu [5] będziemy mogli zmutować wirofagi, dzięki którym będziemy mogli bardzo łatwo przełamać obronę terran.

Zainfekowani pomogą nam również w punkcie [6] - bez problemu przebijemy się przez kolejną blokadę Dominium - Skazaniec | Kampania - przestrzeń kosmiczna | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Zainfekowani pomogą nam również w punkcie [6] - bez problemu przebijemy się przez kolejną blokadę Dominium. W pomieszczeniu [7] będziemy musieli powstrzymać thora przed zniszczeniem łącznika. Wystarczy rzucić wszystkie wojska do ataku, a maszyną zająć się osobiście - jedno psioniczne przesunięcie i wybuch kinetyczny powinny rozwiązać problem. Po oczyszczeniu okolicy przedostaniemy się na pokład więzienny.

Czeka nas teraz wyścig z czasem - Skazaniec | Kampania - przestrzeń kosmiczna | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Czeka nas teraz wyścig z czasem. Mamy 5 minut na uwolnienie Jima, lecz dzięki naszej sporej armii i mocom Kerrigan zdążymy przed eksplozją. W [8] po wyeliminowaniu wojsk Dominium będziemy musieli zniszczyć bramę zagradzającą nam drogę.

Po drodze w jednej z odnóg korytarza znajdziemy kolejne tajne akta [B] - Skazaniec | Kampania - przestrzeń kosmiczna | StarCraft II Heart of the Swarm - StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry

Po drodze w jednej z odnóg korytarza znajdziemy kolejne tajne akta [B]. Następnie czeka nas brama [9] oraz ostatni punkt oporu Dominium [10]. Dostaniemy tutaj kolejne wsparcie, więc walka powinna być rutyną. Po oczyszczeniu ostatniej komnaty zakończymy misję.