Gears of War: Judgment - poradnik do gry

Gears of War: Judgment - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Gears of War: Judgment - poradnik do gry

Gears of War: Judgment - poradnik do gry

Poradnik do Gears of War Judgment zawiera kompletny opis przejścia wszystkich misji kampanii wraz z taktyką do poszczególnych starć i trudniejszych momentów. Opis zawiera również wskazówki ułatwiające zdobycie trzech gwiazdek w każdej sekcji. Całość uzupełnia opis lokalizacji nieśmiertelników, jakie można znaleźć podczas gry oraz sposobu odblokowania wszystkich osiągnięć w grze. Poradnik znacząco ułatwi przejście gry na najwyższym poziomie trudności.

Poradnik zawiera:

  1. Opis przejścia wszystkich misji kampanii;
  2. Lokalizację wszystkich nieśmiertelników;
  3. Wskazówki uzyskania trzech gwiazdek w odtajnionych misjach;
  4. Listę osiągnięć oraz opis ich zdobycia;
  5. Wprowadzenie w mechanikę gry;
W poradniku użyto następujących oznaczeń - Gears of War: Judgment - poradnik do gry

W poradniku użyto następujących oznaczeń:

  • Kolorem niebieskim oznaczono przeciwników;
  • Kolorem zielonym oznaczono nieśmiertelniki;
  • Pogrubioną czcionką wyróżniono nazwy sekcji misji;

Uwaga!

W tej części Gears of War broń oraz przeciwnicy na każdym etapie gry są generowani losowo. Oznacza to, że konfiguracje wrogów spotkanych w grze mogą różnić się od tych przedstawionych w poradniku.

Gears of War: Judgment - PORADNIK UKOŃCZONY

28 marca 2013 - poradnik uzupełniono o opis dodatkowej misji Pokłosie wraz z lokalizacją pozostałych nieśmiertelników. Dodano również listę i opis osiągnięć znajdujących się w grze, opis przeciwników, skrzyń z nagrodami oraz sterowanie.

25 marca 2013 - dodano opis przejścia dwóch ostatnich misji kampanii Judgment oraz lokalizację wszystkich znajdujących się w nich nieśmiertelników.

22 marca 2013 - opublikowano opis przejścia czterech pierwszych misji kampanii, wraz ze wszystkimi nieśmiertelnikami, które można w nich znaleźć. Ponadto załączono rozdział poświęcony odtajnionym misjom i systemowi oceniania gracza.

Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)

Informacje o Gears of War: Judgment - poradnik do gry

Autor : Michał Rutkowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 78, ilustracje: 307 .

Popularne strony w Gears of War: Judgment - poradnik do gry

Gears of War: Judgment - screen - 2013-06-18 - 264293Gears of War: Judgment - screen - 2013-06-18 - 264292Gears of War: Judgment - screen - 2013-06-18 - 264291Gears of War: Judgment - screen - 2013-06-18 - 264290Gears of War: Judgment - screen - 2013-06-18 - 264289Gears of War: Judgment - screen - 2013-06-18 - 264288Gears of War: Judgment - screen - 2013-05-14 - 261140Gears of War: Judgment - screen - 2013-05-14 - 261139Gears of War: Judgment - screen - 2013-04-22 - 260060