Gears of War: Judgment - poradnik do gry

Poradnik do gry Gears of War: Judgment zawiera opis przejścia wszystkich misji kampanii, wraz z poradami dotyczącymi trudniejszych momentów. Nie zabrakło wskazówek ułatwiających zdobycie trzech gwiazdek w każdej sekcji i lokalizacji nieśmiertelników.

7 maja 2013Autor solucji: Michał Rutkowski (gry-online.pl) - dotyczy wersji X360
Poradnik do Gears of War Judgment zawiera kompletny opis przejścia wszystkich misji kampanii wraz z taktyką do poszczególnych starć i trudniejszych momentów - Gears of War: Judgment - poradnik do gry

Poradnik do Gears of War Judgment zawiera kompletny opis przejścia wszystkich misji kampanii wraz z taktyką do poszczególnych starć i trudniejszych momentów. Opis zawiera również wskazówki ułatwiające zdobycie trzech gwiazdek w każdej sekcji. Całość uzupełnia opis lokalizacji nieśmiertelników, jakie można znaleźć podczas gry oraz sposobu odblokowania wszystkich osiągnięć w grze. Poradnik znacząco ułatwi przejście gry na najwyższym poziomie trudności.

Poradnik zawiera:

  1. Opis przejścia wszystkich misji kampanii;
  2. Lokalizację wszystkich nieśmiertelników;
  3. Wskazówki uzyskania trzech gwiazdek w odtajnionych misjach;
  4. Listę osiągnięć oraz opis ich zdobycia;
  5. Wprowadzenie w mechanikę gry;
W poradniku użyto następujących oznaczeń - Gears of War: Judgment - poradnik do gry

W poradniku użyto następujących oznaczeń:

  • Kolorem niebieskim oznaczono przeciwników;
  • Kolorem zielonym oznaczono nieśmiertelniki;
  • Pogrubioną czcionką wyróżniono nazwy sekcji misji;

Uwaga!

W tej części Gears of War broń oraz przeciwnicy na każdym etapie gry są generowani losowo. Oznacza to, że konfiguracje wrogów spotkanych w grze mogą różnić się od tych przedstawionych w poradniku.

Gears of War: Judgment - PORADNIK UKOŃCZONY

28 marca 2013 - poradnik uzupełniono o opis dodatkowej misji Pokłosie wraz z lokalizacją pozostałych nieśmiertelników. Dodano również listę i opis osiągnięć znajdujących się w grze, opis przeciwników, skrzyń z nagrodami oraz sterowanie.

25 marca 2013 - dodano opis przejścia dwóch ostatnich misji kampanii Judgment oraz lokalizację wszystkich znajdujących się w nich nieśmiertelników.

22 marca 2013 - opublikowano opis przejścia czterech pierwszych misji kampanii, wraz ze wszystkimi nieśmiertelnikami, które można w nich znaleźć. Ponadto załączono rozdział poświęcony odtajnionym misjom i systemowi oceniania gracza.

Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Gears of War: Judgment - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 7 maja 2013.