Dead Space 3 - oficjalny polski poradnik do gry

Poradnik do Dead Space 3 to szczegółowa, bogato ilustrowana solucja kampanii dla pojedynczego gracza, wraz z zadaniami pobocznymi. W tekście znalazło się również zestawienie wszystkich 257 sekretów, wraz z ich dokładnie zobrazowanymi lokalizacjami.

30 kwietnia 2013Autor solucji: Arxel (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Poradnik do Dead Space 3 zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich 19 rozdziałów kampanii, a także zadań pobocznych - Dead Space 3 - oficjalny polski poradnik do gry

Poradnik do Dead Space 3 zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich 19 rozdziałów kampanii, a także zadań pobocznych. Znajdziesz tutaj także spis wraz z dokładną lokalizacją wszystkich ukrytych przedmiotów, które to mają również swoją wzmiankę w opisowej części rozdziałów, w miejscu ich napotkania.

Poradnik zawiera:

  • Opis wszystkich 19 rozdziałów fabularnych;
  • Opis przejścia zadań pobocznych dla pojedynczego gracza [7] oraz tych przewidzianych dla trybu kooperacyjnego [3];
  • Listę wraz z opisem lokalizacji wszystkich 257 sekretów: artefaktów [40], logów [71], elementów broni [73], schematów broni [12], układów scalonych ulepszeń [61];

Oznaczenia kolorystyczne w poradniku

W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne:

  • Pogrubienie – wskazuje na dostępność skrzyń, szafek i innych pomniejszych elementów;
  • Brązowy – informuje o napotkanych w grze przeciwnikach, typach, niekiedy także o ich liczbie.

Ponadto, kolorami zostały oznaczone trzy główne kategorie sekretów, na które się natkniesz w grze:

  1. Niebieski – artefakty: EarthGov Artifacts, Unitology Artifacts, S.C.A.F. Artifacts, Alien Artifacts;
  2. Pomarańczowy – logi: tekstowe (Text Logs), dźwiękowe (Audio Logs);
  3. Zielony – pozostałe: elementy broni (Weapon Parts), schematy broni (Blueprints), układy scalone ulepszeń (Upgrade Cicruits).

Uwaga!

W grze występuje kilka zadań pobocznych dostępnych w trybie kooperacyjnym, podczas wykonywania których natkniesz się także na sekrety (artefakty, logi, elementy broni itd.). Jeśli chcesz ukończyć grę w 100%, musisz rozegrać te misje – nie ma innej możliwości pozyskania tych przedmiotów grając w trybie dla jednego gracza.

Dead Space 3 - PORADNIK UKOŃCZONY

28 lutego 2013 – dodano szczegółowy opis rozdziałów 17, 18 i 19, a także pozostałych zadań pobocznych (w tym dla trybu kooperacyjnego) wraz z sekretami w tych misjach; poradnik wzbogacono także o porady oraz opis osiągnięć, aktualizując również sterowanie dla wersji dedykowanych konsolom Xbox 360 i PlayStation 3.

21 lutego 2013 – zaktualizowano poradnik o dokładny opis rozdziałów 14, 15 i 16, a także zadania pobocznego Armory (rozdział 11) wraz z opisem sekretów zawartych w tych etapach.

18 lutego 2013 - uaktualniono sekrety dla rozdziałów 4, 5 i 9 umieszczając w nich opis sekretów dla zadań pobocznych; dodano również szczegółowy opis przejścia rozdziałów 10, 11, 12 i 13, a także zadania pobocznego Supply Depot (dla rozdziału 9), wraz z sekretami dostępnymi w tych etapach.

14 lutego 2013 - dodano szczegółowy opis przejścia 8 i 9 rozdziału, a także zadań pobocznych powiązanych z rozdziałami 4 i 5, wraz z sekretami dostępnymi w tych etapach.

12 lutego 2013 – opublikowano opis przejścia prologu oraz siedmiu początkowych misji kampanii, wraz z sekretami dostępnymi na tych etapach; dołączono także informacje o sterowaniu na platformie PC.

Artur „Arxel” Justyński (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Dead Space 3 - oficjalny polski poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 30 kwietnia 2013.

komentarze czytelników

maxfenix  2013-02-15 - 09:40

Jak widzę 3 część Dead Space nie jest zbyt popularna w naszym kraju.

Falco22  2013-02-15 - 15:09

kup abonament bo reszta strony nie jest widoczna... zalosne kiedys jak poradnik nie byl ukonczony nie trzeba bylo placic za kilka dobrych rad...

Falco22  2013-02-17 - 19:13

Crisi91 tutaj nie chodzi o gre bo jest latwa tylko o sekrety ktorych brakuje w opisie juz ich opis umiejscowienia jest zablokowany. Ja nie biegne na szybko calą gre byle by skonczyc jako pierwszy jak banda dzieciakow tylko staram sie ukonczyc gre w 100% ...

Arxel  2013-02-17 - 19:46

Poradniki były dostępne przez 14 dni od momentu publikacji całego, kiedyś. Aktualnie z tego co zaobserwowałem, to losowe strony mają zablokowaną część zawartości w poradnikach. Niektóre są w pełni otwarte. Prócz sekretów będą informacje o innych aspektach gry. Ponadto będą filmiki, mnóstwo filmików. To będzie chyba najbardziej filmowy poradnik na GOLu. Jako, że w pierwszej kolejności skupiamy się jednak na wersji tekstowej, tak też filmy pojawią się dopiero w nadchodzącym tygodniu.. :) Co do popularności to też tego nie rozumiem. Gra jest bardzo długa, o co ciężko w dzisiejszych produkcjach.

aenwu  2013-02-17 - 22:45

Heh to zapłać a zobaczysz dalszy ciąg strony jest po prostu śmieszny ja rozumie że redakcja musi mieć z czegoś płacone co miesiąc ale nie takimi metodami

Arxel  2013-02-17 - 23:01

Poradniki zawsze były płatne, więc nie rozumiem o co psioczycie.. Kiedyś można było zobaczyć początkowe strony poradnika, reszta była całkowicie zamknięta. Aktualnie zrobione jest to w lepszy sposób, gdyż niektóre dalsze strony są całkowicie otwarte. Fabuła: 30 otwartych stron, 3 zamknięte Sekrety: 7 stron otwartych, 2 zamknięte Poradnik jest więc zasadniczo w pełni dostępny za darmo, nie rozumiem płaczu.. Poza tym - komentarze prosiłbym skierować w stronę gry / poradnika do gry, a nie znowu tematu płatnych poradników.

hadrrian08  2013-02-20 - 15:46

Jak odbezpieczyć pierwszą windę,takie ustawianie kółek,jakoś tego nie kumam?

tanczacachmura  2013-03-21 - 19:05

Mam problem w 9-tym rozdziale Find Ellie and Her Crew chodzi o koparke wszystko robie według wskazówek poradnika a Isaac i tak spada na dół razem z koparą, na YouTube widziałem ze trzeba jakos lewa reka wybic drzi i wyleciec na druga strone jak to zrobic bo tutaj tylko pisze ze trzeba przytrzymywac W (ten przycisk ktorym sie porusza do przodu) ale chyba trzeba przytrzymywac\naciskac którys przycisk jeszcze.Prosze o udzielenie mi odpowiedzi bo ta koparka krąży nad moim postepem przy grze jak jakies fatum, niech ktos mi odpowie

Arxel  2013-03-21 - 19:19

Jeśli miga - wciskasz, w przeciwnym wypadku wciskasz i trzymasz - w przypadku klawiatury klawisz do przodu [W]