Far Cry 3 - poradnik do gry

W poradniku do gry Far Cry 3 znalazł się szczegółowy opis przejścia kompletu dostępnych w tytule misji. Opracowanie zawiera ponadto szereg map z dokładnym wyszczególnieniem ważnych elementów. Nie zabrakło znajdziek i wielu porad które ułatwią przetrwanie.

18 lutego 2013Autor solucji: Michał Rutkowski (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Poradnik do Far Cry 3 zawiera bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich misji z głównego wątku fabularnego a także zadań pobocznych - Far Cry 3 - poradnik do gry

Poradnik do Far Cry 3 zawiera bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich misji z głównego wątku fabularnego a także zadań pobocznych. Dodatkowo znajdziesz tutaj mapy z oznaczonymi wszystkimi przedmiotami do zebrania oraz sposób ich zdobycia.

Poradnik zawiera:

  • Rozdział poświęcony polowaniom oraz misjom Ścieżka łowcy;
  • Wskazówki ułatwiające zdobycie dużej liczby punktów w Próbach Rakyat;
  • Listę posterunków, w których znajdują się karty pamięci;
  • Lokalizację wszystkich przedmiotów;
  • Miejsce znalezienia wszystkich listów;
  • Szczegółowe rozwiązanie misji z głównego wątku fabularnego;
  • Opis misji pobocznych;
  • Listę broni specjalnych oraz wymagania potrzebne do ich odblokowania
  • Opis mini gier;
W poradniku użyto następujących oznaczeń - Far Cry 3 - poradnik do gry

W poradniku użyto następujących oznaczeń:

  • Kolorem brązowy oznaczono NPCów oraz zleceniodawców;
  • Kolorem niebieskim oznaczono przeciwników;
  • Kolorem zielonym oznaczono możliwe do zebrania rośliny;
  • Kolorem pomarańczowym oznaczono zwierzęta;

Far Cry 3 - PORADNIK UKOŃCZONY

17 grudnia 2012 - załączono listę broni specjalnych wraz z wymaganiami potrzebnymi do ich odblokowania;

14 grudnia 2012 - ukończono rozdział Misje główne. Dodano rozdziały Ścieżka łowcy, Próby Rakyat, Mini gry oraz rozbudowano Maszty radiowe.

12 grudnia 2012 - uzupełniono rozdziały Misje fabularne, Listy zaginionych, Posterunki z kartami pamięci wyspy południowej.

10 grudnia 2012 - dodano misje z głównego wątku fabularnego do misji Zapłata włącznie. Uzupełniono brakujący Przedmiot kultu: Pająk 1 z wyspy północnej oraz resztę przedmiotów z wyspy południowej.

3 grudnia 2012 - załączono opis lokalizacji wszystkich Listów zaginionych na północnej wyspie oraz listę posterunków, na których znajdują się Karty pamięci.

29 listopada 2012 - dodano porady dotyczące podstaw rozgrywki: polowań, rozwoju postaci, przejmowania posterunków. Załączono również opis pierwszych trzynastu misji z głównego wątku fabularnego, dziesięciu misji pobocznych oraz lokalizację wszystkich przedmiotów kultu na północnej wyspie.

Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Far Cry 3 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 18 lutego 2013.

komentarze czytelników (89)

czato  2012-12-29 - 12:40

jak przejść spiżowego ducha

Scorpi_80  2013-01-02 - 13:49

@69 Prawdopodobnie tak ale ja i tak wolę wszystko zrobić na wyspie północnej zanim przeje dalej:) 60% gry za mną, wciąga niesamowicie.

zwieżak  2013-01-04 - 12:04

proszę o plik ukończenia misji Misja 36 – Aced In The Hole nie mogę tego przejść bystrawoda42@gmail.com proszę o jakiś kontakt na pocztę

sylwestro1980  2013-01-14 - 14:32

czy ktos sie morze orietuje w jaki sposub zmodyfikowac kolczan na 100 strzal

alien***  2013-01-21 - 12:42

Witam Panowie:) miałabym ogromną prośbę by ktoś doświadczony wyraził opinię czy gra warta zakupu? chcę podarować ją na prezent dla kogoś kto szybko przechodzi wszystkie gry. Battlefield 3 była za łatwa i wg niego nudna. czy może ta gra mu się spodobać? oglądałam te trailery i ja jestem zachwycona, ale ja kompletnie się na tym nie znam:/ proszę o pomoc. z góry bardzo, bardzo dziękuje.

Matt  2013-01-21 - 12:59

alien*** - wszystko zależy od tego, czy ten ktoś dla kogo szukasz prezentu stara sie je najszybciej zaliczyć, odhaczyc liste i brac sie za nastepna produkcje, czy moze probuje wyciagnac z gry jak najwiecej - w tym pierwszym przypadku nawet Cywilizacja V moze okazac sie "za krotka", bo przeciez pokonałem jedno AI na małej mapie ....a ze na poziomie easy? Jak jest to na nim gram! Dla takiego kogos FC3 bedzie pewnie produkcja na kilka(nascie?) godzin zabawy, jesli jednak ktos lubi bawic sie w odkrywanie wyspy, zbieranie znajdziek, rozwój postaci itp to spedzi przy niej przyjemne kilkadziesiąt godzin, a jesli sie okaze, ze gra na wyzszych poziomach trudnosci jest nadal za łatwa, to od czego są mody, chocby http://farcry.nexusmods.com/mods/22/ ?

BaggerVance  2013-01-22 - 10:21

Kilka słów nt przejmowania posterunków, może komuś się przydadzą :) - aby zapobiec uruchomieniu alarmu a co za tym idzie przybyciu posiłków, możemy przy pomocy snajperki zniszczyć włączniki alarmu na słupach z głośnikami. Trzeba tylko pamiętać, że w części posterunków znajdziemy więcej niż jeden taki włącznik. - warto zbadać posterunek nie tylko pod kątem jego obsady, ale również sprawdzić, czy nie ma tam gdzieś klatki z drapieżnikiem (tygrys, niedźwiedź itp..). Jeśli strzelimy do klatki z bezpiecznej odległości (najlepiej z broni zaopatrzonej w tłumik) uwolnimy trzymanego tam zwierza, ten z kolei narobi sporego zamieszania wśród piratów. Mogą nawet wszyscy opuścić posterunek walcząc z drapieżnikiem, niektórzy z nich mogą rzucać w niego koktajlami mołotowa, co powoduje pożary itp.. Każda z tych sytuacji daje nam różne możliwości ułatwiające przejęcie posterunku.

BaggerVance  2013-01-22 - 10:24

W czasie zadań Ścieżka Łowcy nieocenione są mikstury Odstraszacz Zwierząt :)

BaggerVance  2013-01-22 - 10:41

Dla mnie równie ciekawym sposobem na rekiny jest znalezienie łódki z działkiem na pokładzie :) Walimy z działka a potem wskakujemy szybko do wody jak najbliżej zwłok :)

fikus93  2013-02-04 - 17:49

witam mam pytanie jak zrobić żeby mieć więcej HP bo mam tylko dwie kreski? z góry dziękuje

BigGrayWolf  2013-02-24 - 01:45

Up musisz rozdawać takie talenty jak by, w grze to się nazywa tatuaż bodajże.

haos1  2013-04-01 - 21:30

Jestem przed misją "Włamanie do więzienia" ale odkryłem już całą północną wyspę i znalazłem prawie wszystkie znajdzki jakie tam były. Kupiłem już wszystkie bronie jakie były dostępne na tym etapie gry + wszystkie dodatki do broni (poza kamuflażami). Czy w dalszej części gry będzie na co wydawać zdobyte/znalezione pieniądze?

magilson  2013-04-06 - 15:11

witam po misji "żniwa w dżungli" trzeba zrobić plecak, robie go i nie wiem jak wrócić do gry z powrotem. "Esc" nie da rady, pomóżcie

skate322  2013-04-14 - 11:42

ja mam taki problem ..w misji zapłata nie mam dostępnej żadnej broni...podnoszę broń, ale nie mogę jej używać....??

memo736  2013-04-25 - 17:14

haos1- będzie na co wydawać forsę bo później odblokują się lepsze już zmodyfikowane bronie które kosztują ok. 3000-5000$

lolekfilolek  2013-06-04 - 20:34

siemka.mam taki problem. przeszedłem całą grę(misje) został mi tylko do znalezienia 1 przedmiot kultu(1). niestety jest on w jaskini gdzie chowali się wszyscy moi koledzy i rodzeństwo. teraz jest ona zawalona i nie da sie do niej wejść co zrobić pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!

B@rt -=gdansk=-  2013-07-04 - 16:19

@lolekfilolek niestety ale ten artefakt musisz odnalesc zanim ruszysz sie do przodu z glownym watkiem gry. nie pamietam dokladnie ktory moment to byl ale z tego co kojarze to do czasu jak wszyscy jestescie jeszcze w jaskini to mozna bylo, po tym jak ja opuszczacie juz nie.. jesli Ci baaardzo zalezy to niestety musisz zacza gre raz jeszcze.

Duri2000  2014-03-01 - 20:59

Czy ktoś zna współrzędne karty pamięci nr16?

Duri2000  2014-03-04 - 17:33

:EDIT: Dobra już sam znalazłem.

patiboss  2014-04-29 - 21:01

Jak użyć rpg na ps3 bo musze wykonac misje gniazdo szerszeni w far cry 3