Far Cry 3 - poradnik do gry

W poradniku do gry Far Cry 3 znalazł się szczegółowy opis przejścia kompletu dostępnych w tytule misji. Opracowanie zawiera ponadto szereg map z dokładnym wyszczególnieniem ważnych elementów. Nie zabrakło znajdziek i wielu porad które ułatwią przetrwanie.

18 lutego 2013Autor solucji: Michał Rutkowski (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Poradnik do Far Cry 3 zawiera bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich misji z głównego wątku fabularnego a także zadań pobocznych - Far Cry 3 - poradnik do gry

Poradnik do Far Cry 3 zawiera bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich misji z głównego wątku fabularnego a także zadań pobocznych. Dodatkowo znajdziesz tutaj mapy z oznaczonymi wszystkimi przedmiotami do zebrania oraz sposób ich zdobycia.

Poradnik zawiera:

  • Rozdział poświęcony polowaniom oraz misjom Ścieżka łowcy;
  • Wskazówki ułatwiające zdobycie dużej liczby punktów w Próbach Rakyat;
  • Listę posterunków, w których znajdują się karty pamięci;
  • Lokalizację wszystkich przedmiotów;
  • Miejsce znalezienia wszystkich listów;
  • Szczegółowe rozwiązanie misji z głównego wątku fabularnego;
  • Opis misji pobocznych;
  • Listę broni specjalnych oraz wymagania potrzebne do ich odblokowania
  • Opis mini gier;
W poradniku użyto następujących oznaczeń - Far Cry 3 - poradnik do gry

W poradniku użyto następujących oznaczeń:

  • Kolorem brązowy oznaczono NPCów oraz zleceniodawców;
  • Kolorem niebieskim oznaczono przeciwników;
  • Kolorem zielonym oznaczono możliwe do zebrania rośliny;
  • Kolorem pomarańczowym oznaczono zwierzęta;

Far Cry 3 - PORADNIK UKOŃCZONY

17 grudnia 2012 - załączono listę broni specjalnych wraz z wymaganiami potrzebnymi do ich odblokowania;

14 grudnia 2012 - ukończono rozdział Misje główne. Dodano rozdziały Ścieżka łowcy, Próby Rakyat, Mini gry oraz rozbudowano Maszty radiowe.

12 grudnia 2012 - uzupełniono rozdziały Misje fabularne, Listy zaginionych, Posterunki z kartami pamięci wyspy południowej.

10 grudnia 2012 - dodano misje z głównego wątku fabularnego do misji Zapłata włącznie. Uzupełniono brakujący Przedmiot kultu: Pająk 1 z wyspy północnej oraz resztę przedmiotów z wyspy południowej.

3 grudnia 2012 - załączono opis lokalizacji wszystkich Listów zaginionych na północnej wyspie oraz listę posterunków, na których znajdują się Karty pamięci.

29 listopada 2012 - dodano porady dotyczące podstaw rozgrywki: polowań, rozwoju postaci, przejmowania posterunków. Załączono również opis pierwszych trzynastu misji z głównego wątku fabularnego, dziesięciu misji pobocznych oraz lokalizację wszystkich przedmiotów kultu na północnej wyspie.

Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Far Cry 3 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 18 lutego 2013.

Koyotl

Koyotl

Zagraj za Darmo!

Pirate Storm

Pirate Storm

Zagraj za Darmo!

Dark Souls II: Scholar of the First Sin - PC - 108,90 zł

kup w sklepie

PC 108,90 zł

Overwatch: Origins Edition PL + DLC - PC - 204,90 zł

kup w sklepie

PC 204,90 zł

Total War: WARHAMMER + DLC - PC - 168,90 zł

kup w sklepie

PC 168,90 zł

Komentarze Czytelników (92)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
22.12.2012 15:07
odpowiedz
Kamoq
54

Świnie najczęściej można znaleźć w wioskach, przynajmniej tak mi się wydaje.

24.12.2012 14:02
odpowiedz
zakap5
2
Junior

siema wiecie moze jak zrobic ten achiv '' kamien wygrywa'' ja napewno gdzies z kolo 50 ludzi juz oszukalem a nie zalicza

27.12.2012 20:21
odpowiedz
wste
11
Legionista

Wie ktoś może jak zdobyć osiągnięcie "Znajdź gwiazdę Hollywood"? O co w tym chodzi?. w poradniku ani słowa o tym.

28.12.2012 14:42
odpowiedz
Stad
42
Hauptmann

Scorpi_80 nie świnia a dzik - południowy zachód pierwszej wyspy

28.12.2012 14:59
odpowiedz
Stad
42
Hauptmann

wste Gwiazda Hollywood na pierwszej wyspie, współrzędne: X 620.5 Y 557.8. Znajdziesz tam dwóch wisielców. Trochę dalej w stronę wody na plaży jest głowa wystająca z piasku.

28.12.2012 19:53
odpowiedz
quzpol
1
Junior

Cześć
1. Mam problem z mapami.
Mam Odsłoniętą tylko jedną część wyspy - reszta jest ukryta. czy ktoś wie jak mogę odblokować inne obszary wyspy na mapie ?
2. Podczas jednej misji wyrzuciłem broń kupioną w sklepie teraz nie wiem jak ją odzyskać a nie mogę jej ponownie kupić . Czy ktoś wie jak mogę ją odzyskać ?

28.12.2012 21:46
odpowiedz
zuromil
102
Człowiek Jazda

Ja z pytaniem odnośnie eksploracji wysp.

Czy po ukończeniu wątku głównego będzie można wrócić do szukania skarbów i skrzynek?

29.12.2012 12:40
odpowiedz
czato
1
Junior

jak przejść spiżowego ducha

02.01.2013 13:49
odpowiedz
Scorpi_80
58
Generał

@69 Prawdopodobnie tak ale ja i tak wolę wszystko zrobić na wyspie północnej zanim przeje dalej:) 60% gry za mną, wciąga niesamowicie.

04.01.2013 12:04
odpowiedz
zwieżak
5
Junior

proszę o plik ukończenia misji
Misja 36 – Aced In The Hole

nie mogę tego przejść

bystrawoda42@gmail.com

proszę o jakiś kontakt na pocztę

14.01.2013 14:32
odpowiedz
sylwestro1980
3
Junior

czy ktos sie morze orietuje w jaki sposub zmodyfikowac kolczan na 100 strzal

21.01.2013 12:42
odpowiedz
alien***
1
Junior

Witam Panowie:)
miałabym ogromną prośbę by ktoś doświadczony wyraził opinię czy gra warta zakupu?
chcę podarować ją na prezent dla kogoś kto szybko przechodzi wszystkie gry. Battlefield 3 była za łatwa i wg niego nudna. czy może ta gra mu się spodobać? oglądałam te trailery i ja jestem zachwycona, ale ja kompletnie się na tym nie znam:/ proszę o pomoc. z góry bardzo, bardzo dziękuje.

21.01.2013 12:59
odpowiedz
Matt
161
I Am The Night

alien*** - wszystko zależy od tego, czy ten ktoś dla kogo szukasz prezentu stara sie je najszybciej zaliczyć, odhaczyc liste i brac sie za nastepna produkcje, czy moze probuje wyciagnac z gry jak najwiecej - w tym pierwszym przypadku nawet Cywilizacja V moze okazac sie "za krotka", bo przeciez pokonałem jedno AI na małej mapie ....a ze na poziomie easy? Jak jest to na nim gram!
Dla takiego kogos FC3 bedzie pewnie produkcja na kilka(nascie?) godzin zabawy, jesli jednak ktos lubi bawic sie w odkrywanie wyspy, zbieranie znajdziek, rozwój postaci itp to spedzi przy niej przyjemne kilkadziesiąt godzin, a jesli sie okaze, ze gra na wyzszych poziomach trudnosci jest nadal za łatwa, to od czego są mody, chocby http://farcry.nexusmods.com/mods/22/ ?

22.01.2013 10:21
odpowiedz
BaggerVance
3
Junior

Kilka słów nt przejmowania posterunków, może komuś się przydadzą :)
- aby zapobiec uruchomieniu alarmu a co za tym idzie przybyciu posiłków, możemy przy pomocy snajperki
zniszczyć włączniki alarmu na słupach z głośnikami. Trzeba tylko pamiętać, że w części posterunków znajdziemy
więcej niż jeden taki włącznik.
- warto zbadać posterunek nie tylko pod kątem jego obsady, ale również sprawdzić, czy nie ma tam gdzieś klatki
z drapieżnikiem (tygrys, niedźwiedź itp..). Jeśli strzelimy do klatki z bezpiecznej odległości (najlepiej z broni zaopatrzonej w tłumik) uwolnimy trzymanego tam zwierza, ten z kolei narobi sporego zamieszania wśród piratów.
Mogą nawet wszyscy opuścić posterunek walcząc z drapieżnikiem, niektórzy z nich mogą rzucać w niego koktajlami mołotowa, co powoduje pożary itp.. Każda z tych sytuacji daje nam różne możliwości ułatwiające przejęcie posterunku.

22.01.2013 10:24
odpowiedz
BaggerVance
3
Junior

W czasie zadań Ścieżka Łowcy nieocenione są mikstury Odstraszacz Zwierząt :)

22.01.2013 10:41
odpowiedz
BaggerVance
3
Junior

Dla mnie równie ciekawym sposobem na rekiny jest znalezienie łódki z działkiem na pokładzie :) Walimy z działka a potem wskakujemy szybko do wody jak najbliżej zwłok :)

04.02.2013 17:49
odpowiedz
fikus93
1
Junior

witam mam pytanie jak zrobić żeby mieć więcej HP bo mam tylko dwie kreski? z góry dziękuje

24.02.2013 01:45
odpowiedz
BigGrayWolf
0
Pretorianin

Up musisz rozdawać takie talenty jak by, w grze to się nazywa tatuaż bodajże.

01.04.2013 21:30
odpowiedz
haos1
15
Legionista

Jestem przed misją "Włamanie do więzienia" ale odkryłem już całą północną wyspę i znalazłem prawie wszystkie znajdzki jakie tam były. Kupiłem już wszystkie bronie jakie były dostępne na tym etapie gry + wszystkie dodatki do broni (poza kamuflażami). Czy w dalszej części gry będzie na co wydawać zdobyte/znalezione pieniądze?

06.04.2013 15:11
odpowiedz
magilson
1
Junior

witam
po misji "żniwa w dżungli" trzeba zrobić plecak, robie go i nie wiem jak wrócić do gry z powrotem.
"Esc" nie da rady, pomóżcie

14.04.2013 11:42
odpowiedz
skate322
3
Junior

ja mam taki problem ..w misji zapłata nie mam dostępnej żadnej broni...podnoszę broń, ale nie mogę jej używać....??

25.04.2013 17:14
odpowiedz
memo736
4
Junior

haos1- będzie na co wydawać forsę bo później odblokują się lepsze już zmodyfikowane bronie które
kosztują ok. 3000-5000$

04.06.2013 20:34
odpowiedz
lolekfilolek
2
Junior

siemka.mam taki problem. przeszedłem całą grę(misje)
został mi tylko do znalezienia 1 przedmiot kultu(1). niestety jest on w jaskini gdzie chowali się wszyscy moi koledzy i rodzeństwo. teraz jest ona zawalona i nie da sie do niej wejść co zrobić pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!

04.07.2013 16:19
odpowiedz
B@rt -=gdansk=-
55
Pretorianin

@lolekfilolek
niestety ale ten artefakt musisz odnalesc zanim ruszysz sie do przodu z glownym watkiem gry.
nie pamietam dokladnie ktory moment to byl ale z tego co kojarze to do czasu jak wszyscy jestescie jeszcze w jaskini to mozna bylo, po tym jak ja opuszczacie juz nie..
jesli Ci baaardzo zalezy to niestety musisz zacza gre raz jeszcze.

01.03.2014 20:59
odpowiedz
Duri2000
1
Junior

Czy ktoś zna współrzędne karty pamięci nr16?

04.03.2014 17:33
odpowiedz
Duri2000
1
Junior

:EDIT: Dobra już sam znalazłem.

29.04.2014 21:01
odpowiedz
patiboss
1
Junior

Jak użyć rpg na ps3 bo musze wykonac misje gniazdo szerszeni w far cry 3

27.12.2014 18:53
odpowiedz
Qvakers
1
Junior

Jeśli chodzi o posterunki.Najlepiej alarm wyłączyć ręcznie, ponieważ wtedy wyłączają się wszystkie alarmy.Watro wypuścić zwierzę z klatki.Za przejęcie posterunku dostajemy:
-Gdy uruchomi się alarm dostajemy 500XP
-Gdy przejmiemy bez alarmu otrzymujemy 550XP
-Gdy przejmiemy po cichu i bez wykrycia mamy 1500XP
Jeśli chodzi o ciężkozbrojnych to wiele osób ma z nimi problemy, ale wystarczy jeden strzał w głowę ze snajperki.
Koniecznie Z93 ponieważ inne snajperki zadają mniejsze obrażenia.
Do przejmowania posterunków polecam Broń z tłumikiem.

27.02.2015 22:43
odpowiedz
kotkapi
1
Junior

To jak zdobyć ten przedmiot oznaczony liczbą 16 ?

18.07.2015 13:59
odpowiedz
Rozbo
3
Junior

Spoko poradnik