Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman Absolution - poradnik do gry

Hitman Absolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dotarcie do cel w przebraniu sędziego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurky'ego Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Gmach sądu - Dotarcie do cel w przebraniu sędziego

Ogólne założenia: Pierwszym z możliwych sposobów dotarcia do cel jest zdobycie przebrania sędziego. Jest to zdecydowanie najlepszy pomysł, choć wdrożenie go w życie może okazać się nieco czasochłonne.

Zdecydowanie nie radzę podejmować prób atakowania sędziego gdy ten znajduje się w głównej sali, bo zostałoby to oczywiście odnotowane przez zgromadzone w okolicy postacie - Dotarcie do cel w przebraniu sędziego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Zdecydowanie nie radzę podejmować prób atakowania sędziego gdy ten znajduje się w głównej sali, bo zostałoby to oczywiście odnotowane przez zgromadzone w okolicy postacie. Zamiast tego lepiej jest dotrzeć do prywatnych komnat sędziego. Na początek skieruj się do zlokalizowanych na parterze drzwi wyjściowych.

Po wyjściu z gmachu sądu skręć w prawo, zatrzymując się po dotarciu do pokazanego na powyższym screenie archiwum - Dotarcie do cel w przebraniu sędziego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Po wyjściu z gmachu sądu skręć w prawo, zatrzymując się po dotarciu do pokazanego na powyższym screenie archiwum. Polecam ogłuszyć przebywającego w archiwum wartownika, schować jego ciało i założyć przebranie strażnika sądowego. Nie jest to oczywiście absolutnie wymagane, ale ułatwi ci dalszą część misji.

Wyrusz w stronę parkingu, który nawet na niższych poziomach trudności jest patrolowany przez wielu strażników sądowych - Dotarcie do cel w przebraniu sędziego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Wyrusz w stronę parkingu, który nawet na niższych poziomach trudności jest patrolowany przez wielu strażników sądowych.

Sukcesywnie przemieszczaj się do przodu, wykorzystując pojazdy oraz niewielkie murki (powyższy screen) jako zasłony - Dotarcie do cel w przebraniu sędziego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Sukcesywnie przemieszczaj się do przodu, wykorzystując pojazdy oraz niewielkie murki (powyższy screen) jako zasłony. Możesz też oczywiście pomagać sobie w odwracaniu uwagi wrogów rzucając obiektami i załączając alarmy samochodowe. Jest to szczególnie wskazane na wyższych poziomach trudności, bo niektórych wrogów (np. tych stojących przy autobusie) o wiele ciężej jest wtedy bezpiecznie ominąć.

1 - Dotarcie do cel w przebraniu sędziego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry
Do komnat sędziego możesz przedostać się wybierając jedną z dwóch okiennic - Dotarcie do cel w przebraniu sędziego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Do komnat sędziego możesz przedostać się wybierając jedną z dwóch okiennic. Nie polecam okiennicy pokazanej na screenie 1, chyba że grasz na niższym poziomie trudności. O wiele lepiej jest dotrzeć do okiennicy pokazanej na screenie 2, bo nawet na wyższych ustawieniach poziomu trudności nie powinna ona być obserwowana. Niezależnie od wybranej okiennicy musisz złapać się gzymsu, wspiąć i dopiero na koniec przedostać do wnętrza budynku.

Kolejny krok to nakłonienie sędziego do powrotu do jego prywatnych komnat - Dotarcie do cel w przebraniu sędziego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Kolejny krok to nakłonienie sędziego do powrotu do jego prywatnych komnat. Możesz to osiągnąć na dwa zasadnicze sposoby. Bardziej oczywistym rozwiązaniem jest skorzystanie z obiektów do rzucania, tak by wywołać poruszenie w komnatach.

Mniej oczywistym rozwiązaniem jest skorzystanie z terminalu komputerowego znajdującego się w mniejszym prawym pomieszczeniu (powyższy screen) - Dotarcie do cel w przebraniu sędziego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Mniej oczywistym rozwiązaniem jest skorzystanie z terminalu komputerowego znajdującego się w mniejszym prawym pomieszczeniu (powyższy screen). Warto wiedzieć, że terminal ten stanie się aktywny dopiero po kilku chwilach, a konkretnie gdy obecne na rozprawie osoby zdecydują się na przystąpienie do oglądania dołączonego materiału wideo.

Niezależnie od tego jak się zachowałeś zaczekaj na przybycie sędziego - Dotarcie do cel w przebraniu sędziego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Niezależnie od tego jak się zachowałeś zaczekaj na przybycie sędziego. Jeżeli używasz przebrania strażnika sądowego, to nie musisz się chować. W przeciwnym wypadku ukryj się w szafie lub powróć na gzyms. Zajdź od tyłu sędziego i go ogłusz lub zabij. Uwaga - Jeżeli użyłeś terminalu komputerowego, to w jego okolicach pojawi się woźny sądowy. Zadbaj w takiej sytuacji o to, że postać ta nie odnotowała ataku na sędziego.

Po ogłuszeniu lub zamordowaniu sędziego rozejrzyj się przy jego ciele za kartą dostępu, a także schowaj jego ciało - Dotarcie do cel w przebraniu sędziego (Gmach sądu) | 15 - Prawo Skurkyego - Hitman Absolution - poradnik do gry

Po ogłuszeniu lub zamordowaniu sędziego rozejrzyj się przy jego ciele za kartą dostępu, a także schowaj jego ciało. Załóż strój sędziego i powróć na salę sądową (prawe drzwiczki). Możesz teraz zająć się zbadaniem gmachu sądu (polecam wybrać się po dowody znajdujące się na parterze w pokoju ochrony) lub od razu skupić na głównym celu misji. W tym drugim przypadku należy użyć karty dostępu przy drzwiach pokazanych na powyższym screenie. Podejdź do kolejnych drzwi i zaczekaj aż Hitman je otworzy.