Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman Absolution - poradnik do gry

Hitman Absolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Eksploracja pierwszego piętra sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood Hitman Rozgrzeszenie poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Korytarze sierocińca - Eksploracja pierwszego piętra sierocińca

Ogólne założenia etapu: Korytarze sierocińca to nazwa drugiego etapu wchodzącego w skład misji Rosewood. Jest to najbardziej rozbudowany poziom wspomnianej misji, w którym do zbadania są dwa piętra sierocińca zajmowane w całości przez uzbrojonych i czujnych bandytów. Przed podjęciem konkretnych działań warto zapoznać się z rozkładem pomieszczeń w sierocińcu, rozpoczynając od mniejszego pierwszego piętra budynku.

Zacznij od przedostania się na dach windy - Eksploracja pierwszego piętra sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood - Hitman Absolution - poradnik do gry

Zacznij od przedostania się na dach windy. Złap się teraz drugiej krawędzi, ale nie podciągaj się dopóki okoliczni bandyci zdecydowanie się nie oddalą (na wyższych poziomach trudności uważaj też na przeciwnika pojawiającego się przy prawym przejściu).

Dobrym pomysłem jest pozyskanie przebrania bandziora, czy to eliminując osobę, która zatrzyma się na wprost od Ciebie czy przeciwnika, który wyruszy w stronę prawych schodów (tych prowadzących na parter) - Eksploracja pierwszego piętra sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood - Hitman Absolution - poradnik do gry

Dobrym pomysłem jest pozyskanie przebrania bandziora, czy to eliminując osobę, która zatrzyma się na wprost od Ciebie czy przeciwnika, który wyruszy w stronę prawych schodów (tych prowadzących na parter). Zaletą tego rozwiązania jest to, że w sytuacjach krytycznych będziesz mógł używać instynktu do uniknięcia wykrycia.

W pomieszczeniu zlokalizowanym na końcu korytarza na wprost od windy bandyci torturują jednego z pojmanych strażników - Eksploracja pierwszego piętra sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood - Hitman Absolution - poradnik do gry

W pomieszczeniu zlokalizowanym na końcu korytarza na wprost od windy bandyci torturują jednego z pojmanych strażników. Mógłbyś oczywiście uratować tę osobę, ale nie wiąże się to z żadnymi ułatwieniami w dalszej części etapu (jedyna nagroda to zaliczenie wyzwania).

O wiele lepszym pomysłem jest wykorzystanie okazji do tego żeby przemknąć za plecami bandytów (powyższy screen), szczególnie że nie powinni się oni rozejść do momentu zakończenia tortur, ułatwiając ci tym samym dalszą eksplorację budynku - Eksploracja pierwszego piętra sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood - Hitman Absolution - poradnik do gry

O wiele lepszym pomysłem jest wykorzystanie okazji do tego żeby przemknąć za plecami bandytów (powyższy screen), szczególnie że nie powinni się oni rozejść do momentu zakończenia tortur, ułatwiając ci tym samym dalszą eksplorację budynku.

Na parter sierocińca możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby - Eksploracja pierwszego piętra sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood - Hitman Absolution - poradnik do gry

Na parter sierocińca możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby. Jeżeli ominąłeś bandziorów torturujących strażnika, to warto dodatkowo przejść przez prawe pomieszczenie, a to dlatego, że lewy korytarz jest zazwyczaj patrolowany przez jednego z wrogów. W pobliżu schodów niezależnie od wybranego poziomu trudności powinieneś spotkać jeszcze jednego bandytę (powyższy screen) i w zależności od upodobań możesz go wyeliminować lub ominąć (np. gdy oprze się plecami o balustradę).

Drugi sposób dotarcia na parter sierocińca to skorzystanie z klatki schodowej zlokalizowanej na prawo od miejsca startu, czyli szybu windy - Eksploracja pierwszego piętra sierocińca (Korytarze sierocińca) | 6 - Rosewood - Hitman Absolution - poradnik do gry

Drugi sposób dotarcia na parter sierocińca to skorzystanie z klatki schodowej zlokalizowanej na prawo od miejsca startu, czyli szybu windy. Na niższych poziomach trudności nikogo tu nie spotkasz. Na wyższych ustawieniach klatka będzie z kolei pilnowana przez pojedynczego wroga i dobrze byłoby się nim zająć.