Assassin's Creed III - poradnik do gry

Poradnik do gry Assassin’s Creed III to kompletna solucja, wzbogacona o lokalizacje takich znajdziek jak pióra, skrzynie, almanachy i skarby drewnianej nogi.

17 stycznia 2013Autor solucji: Kwiść (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Poradnik do gry Assassins Creed III zawiera szczegółowe i bogato ilustrowane rozwiązanie głównego wątku fabularnego, jak również wszystkich zadań pobocznych zgrupowanych w liczne nieobowiązkowe aktywności - Assassins Creed III - poradnik do gry

Poradnik do gry Assassin's Creed III zawiera szczegółowe i bogato ilustrowane rozwiązanie głównego wątku fabularnego, jak również wszystkich zadań pobocznych zgrupowanych w liczne nieobowiązkowe aktywności. Oprócz tego znajdziesz tutaj spis znajdziek wraz z ułatwiającymi ich zlokalizowanie mapkami oraz sporą liczbę porad dotyczącą rozmaitych aspektów rozgrywki.

Poradnik zawiera:

  • Ilustrowany opis zadań z głównego wątku fabularnego wraz ze wskazówkami ułatwiającymi zdobycie pełnej synchronizacji.
  • Opis wszystkich zadań pobocznych.
  • Porady dotyczące walki w zwarciu i na dystansie.
  • Rozdział poświęcony polowaniom na zwierzęta.
  • Poradnik podróżnika.
  • Informacje dotyczące osady.
  • Wskazówki ułatwiające pływanie statkami.
  • Listę znajdziek wraz z mapkami.

Assassin's Creed III - PORADNIK UKOŃCZONY

17 stycznie 2013 - dodano rozdział Misje poboczne - typy i ich lokalizacja gdzie opisano rodzaje zadań pobocznych wraz z trzema mapami z ich lokalizacją.

3 stycznia 2013 - rozbudowano podrozdział Funkcje osady, wzbogacając go o listy schematów.

5 grudnia 2012 - zaktualizowano poradnik o sterowanie dedykowane wersji PC, a także dodatkowy rozdział - Wyzwania klubów.

30 listopada 2012 - załączono opis Misji Morskich i Zleceń Kaperskich oraz wstęp do rozdziału "Zadania klubów", wraz z mapką ułatwiającą odnalezienie myśliwych i pograniczników.

28 listopada 2012 - dodano opis zadań Towarzystwa Łowieckiego, Bostońskich Pięściarzy oraz Ludzi Pogranicza, a także lokalizację wszystkich skrzynek Drewnianej Nogi, wraz z opisem Lokacji Morskich prowadzących do skarbu kapitana Kidda.

23 listopada 2012 - załączono opis piór, skrzyń i stron almanachu, wraz z mapkami przedstawiającymi lokalizację każdej ze znajdziek.

20 listopada 2012 - dodano mapy kanałów z opisem występujących w nich zagadek oraz dział poświęcony hakowaniu Animusa, wraz z listą dostępnych kodów.

19 listopada 2012 - dołączono opis wszystkich zadań związanych z osadą i jej mieszkańcami, wraz z listą przedstawiającą kolejność pojawiania się misji.

14 listopada 2012 - zakończono prace nad opisem wyzwalania dzielnic, wraz mapami Nowego Jorku i Bostonu, na których zaznaczono wszystkie zadania dodatkowe związane z rekrutami.

9 listopada 2012 - zakończono prace nad solucją w poradniku, wraz z opublikowaniem opisu przejścia pozostałych sekwencji głównych, aż do dwunastej włącznie.

7 listopada 2012 - załączono dokładny opis przejścia czterech pierwszych sekwencji wraz ze wskazówkami dotyczącymi pełnej synchronizacji.

30 października 2012 - dodano informacje dotyczące podstaw rozgrywki: systemu walki, cichych zabójstw, rozgłosu, eksploracji, polowa, rozwoju osady i żeglugi.

24 października 2012 - rozpoczęliśmy przygotowywanie poradnika.

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Assassin's Creed III - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 17 stycznia 2013.

Kody do gry Assassin's Creed III

komentarze czytelników (258)

trisan  2013-04-14 - 11:12

@marcinos709 Miałem podobny problem z brakiem ikony na mapie , jednego ze sklepów na pograniczu. Spróbuj powiększyć na maksa mapę i przesuwaj ją powoli. Mnie w ten sposób pokazała się ta ikonka sklepu.

sałata96  2013-05-08 - 12:19

Jestem po 7 sekwencji i aby rozpocząc 8 muszę udać się do nowego jorku. Idę do gościa który "teleportuje" i wybieram szybka podróż do nowego jorku(ikonka NY) ale niestety po akceptacji nic się nie dzieje, po prostu wraca do pierwotnej mapy. Nie mogę teraz dalej kontynuować wątku głównego.Miał ktoś może taki problem?? Proszę o pomoc.

Raca4  2013-06-12 - 21:19

Mam pytanie i proszę o odpowiedź. Mianowicie w trakcie sekwencji 9 - a konkretniej pomiędzy końcem zadania "Ojciec z Synem" a początkiem "Piana i płomienie" przez przypadek nacisnęłam przycisk "przerwij wspomnienie" czy jakoś tak . I w skutek tego nie mogę odnaleźć ikonki do następnego zadania głównego. Proszę o poratowanie mnie. Z góry dzięki !

Raca4  2013-06-12 - 21:31

Przepraszam , już nie ważne :)

Cobra112  2013-06-26 - 13:04

proszę jak przejechać ten cholerny las ,chodzi mi o misję zabicia trzech posłańców w czasie 3 minut bez schodzenia na ziemie,wszystko gra do czasu gdy są już zabici i trzeba dogonić tego ostatniego na koniu,nie potrafie go w żaden sposób dogonić a potem jakbym nie mial synchronizacji kierowania moim koniem,prubowałem już chyba z 100 razy !!!!!!!!!!!!!!

guliwer1966  2013-07-03 - 12:10

cześć mam problem jestem w 5 sekwencji nauka na błędach podchodząc do nadzorcy powinien zemną pogadać zamiast tego po naciśnięciu literki E pokazuje mi się mapka na której nie mogę nic zrobić proszę opomoć

werus81  2013-08-04 - 00:44

jak dokładnie przejść tą szóstą przeszkode bo nie potrafie, po wspięciu sie na skałe przechodze naz jednej skałki na drugą potem skacze na ściane skalną i dalej nie mam pomysłu jak skocze w bok to spadam a innej drogi nie widzę

Macaretos  2013-10-23 - 19:02

Pomocy! Mam takie pytania: 1. Kiedy pojawia się misja z Dużym Dave'm? 2. Nie mam kontaktu misji wyzwolenia w dzielnicy północnej, a za to mam 2 w dzielnica centralnej. 3. Nie mam Nowego Jorku na mapie 4. mam takie dziwne skarby na pograniczu: pokazuje mi, że są niżej ode mnie, ale to nie możliwe, bo jestem na ziemi.

Macaretos  2013-10-26 - 11:04

Problemy 1. i 3. już nie ważne

Macaretos  2013-10-27 - 15:22

Problem 2 już nieważny.

Macaretos  2013-10-30 - 16:11

Pomocy! chciałem zrobić misję "okręt widmo" - wszystko cacy, ale przy ładowaniu gra mi się zacięła, windows mi ją wyłącza i za każdym razem się dzieje tak samo, a nie mogę zrobić nic innego, bo gra jest w momencie wczytywania! proszę pomóżcie! Zrobiłem już 59% gry, nie chcę zacząć od nowa!

weczi  2013-11-02 - 22:45

u mnie zupelnie inaczej, zima jest cele dodatkowe inne

EdwardKenway  2013-11-09 - 14:49

gdzie są ikony zadań łowieckich?

Polak97  2013-12-18 - 17:08

Wie ktoś jak robić takie fajne podwójne zabójstwa w trakcie konfliktu np. z użyciem pistoletu? Jednemu przykłada do gęby potem go pcha trochę w kierunku innego i jak są na jednej linii strzału to sam strzela.

gigi76  2014-02-05 - 17:23

pomocy!!!!!!!!!! jestem dopiero w sekwencji 2 przy infiltracji poludnioowej bramy.W momencie podjazdu do kontroli wyskakuje polecenie wcisnij L2 zanim zostaniesz wykryty lecz po nacisnieciu L2 nie ma zadnej reakcji i zostaje wykryty przez straznika.Prosze o opis jak to przejsc moze gdzies popelniam jakis blad

AltarsonPL  2014-03-05 - 16:11

czy zadziała na gtx 660 i intel core i5?

aveline  2014-04-17 - 20:07

mam problem z powieszeniem przeciwnika, w poradniku pisze że mam przyciągnąć lewą gałką analogową w swoją stronę, ale mam grę na PC. Co robić?

kon300  2014-05-01 - 21:36

AltarsonPL- gra? Na pewno zadziała, ja mam GForce GTS 250 i zwykłego intela Core 2Duo 2.8 ;) aveline- dawno nie grałem w AC III na PC, obecnie odświeżam sobie serię na PS3, ale jeśli dobrze pamiętam to jak z gałęzi złapiesz już kogoś na linkę to wystarczy przytrzymać "s", aby Connor zeskoczył w dół i powiesił na gałęzi swoją ofiarę

TBV  2014-05-21 - 17:00

Siemanko Mam problem, nie wykonywałem misji dodatkowych w assasinie i doszedłem już do ostatniej misji we współczesności, jak moge wrócić z powrotem do gry assasynem i do animusa??

NEwxxx  2014-07-10 - 12:55

Marcelo te skarby są dobrze one są poprostu pod ziemią w jaskiniach czy kopalniach :)