Assassin's Creed III - poradnik do gry

Poradnik do gry Assassin’s Creed III to kompletna solucja, wzbogacona o lokalizacje takich znajdziek jak pióra, skrzynie, almanachy i skarby drewnianej nogi.

17 stycznia 2013Autor solucji: Michał Chwistek (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Poradnik do gry Assassins Creed III zawiera szczegółowe i bogato ilustrowane rozwiązanie głównego wątku fabularnego, jak również wszystkich zadań pobocznych zgrupowanych w liczne nieobowiązkowe aktywności - Assassins Creed III - poradnik do gry

Poradnik do gry Assassin's Creed III zawiera szczegółowe i bogato ilustrowane rozwiązanie głównego wątku fabularnego, jak również wszystkich zadań pobocznych zgrupowanych w liczne nieobowiązkowe aktywności. Oprócz tego znajdziesz tutaj spis znajdziek wraz z ułatwiającymi ich zlokalizowanie mapkami oraz sporą liczbę porad dotyczącą rozmaitych aspektów rozgrywki.

Poradnik zawiera:

  • Ilustrowany opis zadań z głównego wątku fabularnego wraz ze wskazówkami ułatwiającymi zdobycie pełnej synchronizacji.
  • Opis wszystkich zadań pobocznych.
  • Porady dotyczące walki w zwarciu i na dystansie.
  • Rozdział poświęcony polowaniom na zwierzęta.
  • Poradnik podróżnika.
  • Informacje dotyczące osady.
  • Wskazówki ułatwiające pływanie statkami.
  • Listę znajdziek wraz z mapkami.

Assassin's Creed III - PORADNIK UKOŃCZONY

17 stycznie 2013 - dodano rozdział Misje poboczne - typy i ich lokalizacja gdzie opisano rodzaje zadań pobocznych wraz z trzema mapami z ich lokalizacją.

3 stycznia 2013 - rozbudowano podrozdział Funkcje osady, wzbogacając go o listy schematów.

5 grudnia 2012 - zaktualizowano poradnik o sterowanie dedykowane wersji PC, a także dodatkowy rozdział - Wyzwania klubów.

30 listopada 2012 - załączono opis Misji Morskich i Zleceń Kaperskich oraz wstęp do rozdziału "Zadania klubów", wraz z mapką ułatwiającą odnalezienie myśliwych i pograniczników.

28 listopada 2012 - dodano opis zadań Towarzystwa Łowieckiego, Bostońskich Pięściarzy oraz Ludzi Pogranicza, a także lokalizację wszystkich skrzynek Drewnianej Nogi, wraz z opisem Lokacji Morskich prowadzących do skarbu kapitana Kidda.

23 listopada 2012 - załączono opis piór, skrzyń i stron almanachu, wraz z mapkami przedstawiającymi lokalizację każdej ze znajdziek.

20 listopada 2012 - dodano mapy kanałów z opisem występujących w nich zagadek oraz dział poświęcony hakowaniu Animusa, wraz z listą dostępnych kodów.

19 listopada 2012 - dołączono opis wszystkich zadań związanych z osadą i jej mieszkańcami, wraz z listą przedstawiającą kolejność pojawiania się misji.

14 listopada 2012 - zakończono prace nad opisem wyzwalania dzielnic, wraz mapami Nowego Jorku i Bostonu, na których zaznaczono wszystkie zadania dodatkowe związane z rekrutami.

9 listopada 2012 - zakończono prace nad solucją w poradniku, wraz z opublikowaniem opisu przejścia pozostałych sekwencji głównych, aż do dwunastej włącznie.

7 listopada 2012 - załączono dokładny opis przejścia czterech pierwszych sekwencji wraz ze wskazówkami dotyczącymi pełnej synchronizacji.

30 października 2012 - dodano informacje dotyczące podstaw rozgrywki: systemu walki, cichych zabójstw, rozgłosu, eksploracji, polowa, rozwoju osady i żeglugi.

24 października 2012 - rozpoczęliśmy przygotowywanie poradnika.

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Assassin's Creed III - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 17 stycznia 2013.

Kody do gry Assassin's Creed III

komentarze czytelników (262)

Cobra112  2013-06-26 - 13:04

proszę jak przejechać ten cholerny las ,chodzi mi o misję zabicia trzech posłańców w czasie 3 minut bez schodzenia na ziemie,wszystko gra do czasu gdy są już zabici i trzeba dogonić tego ostatniego na koniu,nie potrafie go w żaden sposób dogonić a potem jakbym nie mial synchronizacji kierowania moim koniem,prubowałem już chyba z 100 razy !!!!!!!!!!!!!!

guliwer1966  2013-07-03 - 12:10

cześć mam problem jestem w 5 sekwencji nauka na błędach podchodząc do nadzorcy powinien zemną pogadać zamiast tego po naciśnięciu literki E pokazuje mi się mapka na której nie mogę nic zrobić proszę opomoć

werus81  2013-08-04 - 00:44

jak dokładnie przejść tą szóstą przeszkode bo nie potrafie, po wspięciu sie na skałe przechodze naz jednej skałki na drugą potem skacze na ściane skalną i dalej nie mam pomysłu jak skocze w bok to spadam a innej drogi nie widzę

Macaretos  2013-10-23 - 19:02

Pomocy! Mam takie pytania: 1. Kiedy pojawia się misja z Dużym Dave'm? 2. Nie mam kontaktu misji wyzwolenia w dzielnicy północnej, a za to mam 2 w dzielnica centralnej. 3. Nie mam Nowego Jorku na mapie 4. mam takie dziwne skarby na pograniczu: pokazuje mi, że są niżej ode mnie, ale to nie możliwe, bo jestem na ziemi.

Macaretos  2013-10-26 - 11:04

Problemy 1. i 3. już nie ważne

Macaretos  2013-10-27 - 15:22

Problem 2 już nieważny.

Macaretos  2013-10-30 - 16:11

Pomocy! chciałem zrobić misję "okręt widmo" - wszystko cacy, ale przy ładowaniu gra mi się zacięła, windows mi ją wyłącza i za każdym razem się dzieje tak samo, a nie mogę zrobić nic innego, bo gra jest w momencie wczytywania! proszę pomóżcie! Zrobiłem już 59% gry, nie chcę zacząć od nowa!

weczi  2013-11-02 - 22:45

u mnie zupelnie inaczej, zima jest cele dodatkowe inne

EdwardKenway  2013-11-09 - 14:49

gdzie są ikony zadań łowieckich?

Polak97  2013-12-18 - 17:08

Wie ktoś jak robić takie fajne podwójne zabójstwa w trakcie konfliktu np. z użyciem pistoletu? Jednemu przykłada do gęby potem go pcha trochę w kierunku innego i jak są na jednej linii strzału to sam strzela.

gigi76  2014-02-05 - 17:23

pomocy!!!!!!!!!! jestem dopiero w sekwencji 2 przy infiltracji poludnioowej bramy.W momencie podjazdu do kontroli wyskakuje polecenie wcisnij L2 zanim zostaniesz wykryty lecz po nacisnieciu L2 nie ma zadnej reakcji i zostaje wykryty przez straznika.Prosze o opis jak to przejsc moze gdzies popelniam jakis blad

AltarsonPL  2014-03-05 - 16:11

czy zadziała na gtx 660 i intel core i5?

aveline  2014-04-17 - 20:07

mam problem z powieszeniem przeciwnika, w poradniku pisze że mam przyciągnąć lewą gałką analogową w swoją stronę, ale mam grę na PC. Co robić?

kon300  2014-05-01 - 21:36

AltarsonPL- gra? Na pewno zadziała, ja mam GForce GTS 250 i zwykłego intela Core 2Duo 2.8 ;) aveline- dawno nie grałem w AC III na PC, obecnie odświeżam sobie serię na PS3, ale jeśli dobrze pamiętam to jak z gałęzi złapiesz już kogoś na linkę to wystarczy przytrzymać "s", aby Connor zeskoczył w dół i powiesił na gałęzi swoją ofiarę

TBV  2014-05-21 - 17:00

Siemanko Mam problem, nie wykonywałem misji dodatkowych w assasinie i doszedłem już do ostatniej misji we współczesności, jak moge wrócić z powrotem do gry assasynem i do animusa??

NEwxxx  2014-07-10 - 12:55

Marcelo te skarby są dobrze one są poprostu pod ziemią w jaskiniach czy kopalniach :)

Kenway00  2015-03-03 - 21:22

Zadawajcie mi pytania i odpowiem na prawie wszystkie

Kenway00  2015-03-03 - 21:40

A wiecie że jak przeczekacie napisy na końcu gry to będzie filmik i gra będzie trwała dalej

Wściekły Jagier  2015-05-22 - 17:52

Pomocy nie mogę znaleźć wilka w Monmouth. Szukam i szukam ale znaleźć nie mogę proszę o wielką pomoc.

NashiBuzzz  2015-06-17 - 18:40

Witam mam mały problem, staram się przejść Assassina na 100% i mam dwa problemy: 1. Jedną misję wyzwolenia zawaliłam i od tamtej pory ona mi się już nie pojawia na mapie a teren pisze że Boston pólnoc, gangi i coś tam nie pokojących kupców 2/3. Co mogę zrobić w tej sytuacji? 2. Kupiłam mapę dotyczącą skrzyń w Bostonie a w dzienniku mam że zebrałam w centralnym Bostonie 6/7 Pomóżcie :(