Assassin's Creed III - poradnik do gry

Assassin's Creed III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Assassin's Creed III - poradnik do gry

Assassin's Creed III - poradnik do gry

Poradnik do gry Assassin's Creed III zawiera szczegółowe i bogato ilustrowane rozwiązanie głównego wątku fabularnego, jak również wszystkich zadań pobocznych zgrupowanych w liczne nieobowiązkowe aktywności. Oprócz tego znajdziesz tutaj spis znajdziek wraz z ułatwiającymi ich zlokalizowanie mapkami oraz sporą liczbę porad dotyczącą rozmaitych aspektów rozgrywki.

Poradnik zawiera:

  • Ilustrowany opis zadań z głównego wątku fabularnego wraz ze wskazówkami ułatwiającymi zdobycie pełnej synchronizacji.
  • Opis wszystkich zadań pobocznych.
  • Porady dotyczące walki w zwarciu i na dystansie.
  • Rozdział poświęcony polowaniom na zwierzęta.
  • Poradnik podróżnika.
  • Informacje dotyczące osady.
  • Wskazówki ułatwiające pływanie statkami.
  • Listę znajdziek wraz z mapkami.

Assassin's Creed III - PORADNIK UKOŃCZONY

17 stycznie 2013 - dodano rozdział Misje poboczne - typy i ich lokalizacja gdzie opisano rodzaje zadań pobocznych wraz z trzema mapami z ich lokalizacją.

3 stycznia 2013 - rozbudowano podrozdział Funkcje osady, wzbogacając go o listy schematów.

5 grudnia 2012 - zaktualizowano poradnik o sterowanie dedykowane wersji PC, a także dodatkowy rozdział - Wyzwania klubów.

30 listopada 2012 - załączono opis Misji Morskich i Zleceń Kaperskich oraz wstęp do rozdziału "Zadania klubów", wraz z mapką ułatwiającą odnalezienie myśliwych i pograniczników.

28 listopada 2012 - dodano opis zadań Towarzystwa Łowieckiego, Bostońskich Pięściarzy oraz Ludzi Pogranicza, a także lokalizację wszystkich skrzynek Drewnianej Nogi, wraz z opisem Lokacji Morskich prowadzących do skarbu kapitana Kidda.

23 listopada 2012 - załączono opis piór, skrzyń i stron almanachu, wraz z mapkami przedstawiającymi lokalizację każdej ze znajdziek.

20 listopada 2012 - dodano mapy kanałów z opisem występujących w nich zagadek oraz dział poświęcony hakowaniu Animusa, wraz z listą dostępnych kodów.

19 listopada 2012 - dołączono opis wszystkich zadań związanych z osadą i jej mieszkańcami, wraz z listą przedstawiającą kolejność pojawiania się misji.

14 listopada 2012 - zakończono prace nad opisem wyzwalania dzielnic, wraz mapami Nowego Jorku i Bostonu, na których zaznaczono wszystkie zadania dodatkowe związane z rekrutami.

9 listopada 2012 - zakończono prace nad solucją w poradniku, wraz z opublikowaniem opisu przejścia pozostałych sekwencji głównych, aż do dwunastej włącznie.

7 listopada 2012 - załączono dokładny opis przejścia czterech pierwszych sekwencji wraz ze wskazówkami dotyczącymi pełnej synchronizacji.

30 października 2012 - dodano informacje dotyczące podstaw rozgrywki: systemu walki, cichych zabójstw, rozgłosu, eksploracji, polowa, rozwoju osady i żeglugi.

24 października 2012 - rozpoczęliśmy przygotowywanie poradnika.

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Informacje o Assassin's Creed III - poradnik do gry

Autor : Michał Kwiść Chwistek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 145, ilustracje: 997 .

Popularne strony w Assassin's Creed III - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (265)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
23.03.2013 11:25
odpowiedz
EG2006_23236791
1
Junior

Trisan -zaczniemy od tego że musisz ze wszystkimi porozmawiać.Jak wyczrpiesz wszystkie tzw"nowe dialogi" wejdź do pomieszczenia znajdującego się po lewej stronie od animusa"tam gdzie jest twój ojciec"i wchodź schodami do góry.Jak skończy ci się "droga" to przeskocz i uda ci się trafić do pierwszego pomieszczenia gdzie włożysz pierwsze źródło.Po tym otworzy Ci się następne itd.Powodzenia

23.03.2013 11:26
odpowiedz
EG2006_23236791
1
Junior

Sorki mój komentarz był dla Pawelhero.Przepraszam za pomyłkę

02.04.2013 14:27
odpowiedz
chudydzik
1
Junior

Powiedzcie mi jak przejść 6 przeszkodę z podziemiach w Nowym Jorku. Wchodzę na ścianę po lewej stronie, przeskakuje parę razy tam i z powrotem, przechodzę po gzymsie, skaczę na ścianę i w tym momencie mogę iść tylko w dół, nie mam gdzie skoczyć a jak się spuszczę to jestem blisko miejsca gdzie zaczynam wspinaczkę

02.04.2013 16:13
odpowiedz
marcinos709
31
Konsul

Mam problem z misją osady - Duży Dave. Zrobiłem wszystkie dostępne dotąd misje osady, jestem w 11 sekwencji a dużego Dave'a nadal w swojej osadzie nie posiadam... Wiem, że powinien być gdzieś na pograniczu, ale żadna ikonka na mapie sie nie pojawia... Miał ktoś podobny problem?

14.04.2013 11:12
odpowiedz
trisan
11
Chorąży

@marcinos709 Miałem podobny problem z brakiem ikony na mapie , jednego ze sklepów na pograniczu. Spróbuj powiększyć na maksa mapę i przesuwaj ją powoli. Mnie w ten sposób pokazała się ta ikonka sklepu.

08.05.2013 12:19
odpowiedz
sałata96
1
Junior

Jestem po 7 sekwencji i aby rozpocząc 8 muszę udać się do nowego jorku. Idę do gościa który "teleportuje" i wybieram szybka podróż do nowego jorku(ikonka NY) ale niestety po akceptacji nic się nie dzieje, po prostu wraca do pierwotnej mapy. Nie mogę teraz dalej kontynuować wątku głównego.Miał ktoś może taki problem?? Proszę o pomoc.

12.06.2013 21:19
odpowiedz
Raca4
1
Junior

Mam pytanie i proszę o odpowiedź. Mianowicie w trakcie sekwencji 9 - a konkretniej pomiędzy końcem zadania "Ojciec z Synem" a początkiem "Piana i płomienie" przez przypadek nacisnęłam przycisk "przerwij wspomnienie" czy jakoś tak . I w skutek tego nie mogę odnaleźć ikonki do następnego zadania głównego. Proszę o poratowanie mnie. Z góry dzięki !

12.06.2013 21:31
odpowiedz
Raca4
1
Junior

Przepraszam , już nie ważne :)

26.06.2013 13:04
odpowiedz
Cobra112
1
Junior

proszę jak przejechać ten cholerny las ,chodzi mi o misję zabicia trzech posłańców w czasie 3 minut bez schodzenia na ziemie,wszystko gra do czasu gdy są już zabici i trzeba dogonić tego ostatniego na koniu,nie potrafie go w żaden sposób dogonić a potem jakbym nie mial synchronizacji kierowania moim koniem,prubowałem już chyba z 100 razy !!!!!!!!!!!!!!

03.07.2013 12:10
odpowiedz
guliwer1966
1
Junior

cześć mam problem jestem w 5 sekwencji nauka na błędach podchodząc do nadzorcy powinien zemną pogadać zamiast tego po naciśnięciu literki E pokazuje mi się mapka na której nie mogę nic zrobić proszę opomoć

04.08.2013 00:44
odpowiedz
werus81
24
Legionista

jak dokładnie przejść tą szóstą przeszkode bo nie potrafie, po wspięciu sie na skałe przechodze naz jednej skałki na drugą potem skacze na ściane skalną i dalej nie mam pomysłu jak skocze w bok to spadam a innej drogi nie widzę

23.10.2013 19:02
odpowiedz
Macaretos
3
Junior

Pomocy!
Mam takie pytania:
1. Kiedy pojawia się misja z Dużym Dave'm?
2. Nie mam kontaktu misji wyzwolenia w dzielnicy północnej, a za to mam 2 w dzielnica centralnej.
3. Nie mam Nowego Jorku na mapie
4. mam takie dziwne skarby na pograniczu: pokazuje mi, że są niżej ode mnie, ale to nie możliwe, bo jestem na ziemi.

26.10.2013 11:04
odpowiedz
Macaretos
3
Junior

Problemy 1. i 3. już nie ważne

27.10.2013 15:22
odpowiedz
Macaretos
3
Junior

Problem 2 już nieważny.

30.10.2013 16:11
odpowiedz
Macaretos
3
Junior

Pomocy!

chciałem zrobić misję "okręt widmo" - wszystko cacy, ale przy ładowaniu gra mi się zacięła, windows mi ją wyłącza i za każdym razem się dzieje tak samo, a nie mogę zrobić nic innego, bo gra jest w momencie wczytywania!

proszę pomóżcie! Zrobiłem już 59% gry, nie chcę zacząć od nowa!

02.11.2013 22:45
odpowiedz
weczi
2
Junior

u mnie zupelnie inaczej, zima jest cele dodatkowe inne

09.11.2013 14:49
odpowiedz
EdwardKenway
1
Junior

gdzie są ikony zadań łowieckich?

18.12.2013 17:08
odpowiedz
Polak97
5
Junior

Wie ktoś jak robić takie fajne podwójne zabójstwa w trakcie konfliktu np. z użyciem pistoletu? Jednemu przykłada do gęby potem go pcha trochę w kierunku innego i jak są na jednej linii strzału to sam strzela.

05.02.2014 17:23
odpowiedz
gigi76
1
Junior

pomocy!!!!!!!!!!

jestem dopiero w sekwencji 2 przy infiltracji poludnioowej bramy.W momencie podjazdu do kontroli wyskakuje polecenie wcisnij L2 zanim zostaniesz wykryty lecz po nacisnieciu L2 nie ma zadnej reakcji i zostaje wykryty przez straznika.Prosze o opis jak to przejsc moze gdzies popelniam jakis blad

05.03.2014 16:11
odpowiedz
AltarsonPL
1
Junior

czy zadziała na gtx 660 i intel core i5?

17.04.2014 20:07
odpowiedz
aveline
1
Junior

mam problem z powieszeniem przeciwnika, w poradniku pisze że mam przyciągnąć lewą gałką analogową w swoją stronę, ale mam grę na PC. Co robić?

01.05.2014 21:36
odpowiedz
kon300
1
Junior

AltarsonPL- gra? Na pewno zadziała, ja mam GForce GTS 250 i zwykłego intela Core 2Duo 2.8 ;)

aveline- dawno nie grałem w AC III na PC, obecnie odświeżam sobie serię na PS3, ale jeśli dobrze pamiętam to jak z gałęzi złapiesz już kogoś na linkę to wystarczy przytrzymać "s", aby Connor zeskoczył w dół i powiesił na gałęzi swoją ofiarę

21.05.2014 17:00
odpowiedz
TBV
1
Junior

Siemanko
Mam problem, nie wykonywałem misji dodatkowych w assasinie i doszedłem już do ostatniej misji we współczesności, jak moge wrócić z powrotem do gry assasynem i do animusa??

10.07.2014 12:55
odpowiedz
NEwxxx
1
Junior

Marcelo te skarby są dobrze one są poprostu pod ziemią w jaskiniach czy kopalniach :)

03.03.2015 21:22
odpowiedz
Kenway00
2
Junior

Zadawajcie mi pytania i odpowiem na prawie wszystkie

03.03.2015 21:40
odpowiedz
Kenway00
2
Junior

A wiecie że jak przeczekacie napisy na końcu gry to będzie filmik i gra będzie trwała dalej

22.05.2015 17:52
odpowiedz
Wściekły Jagier
1
Junior

Pomocy nie mogę znaleźć wilka w Monmouth. Szukam i szukam ale znaleźć nie mogę proszę o wielką pomoc.

17.06.2015 18:40
odpowiedz
NashiBuzzz
1
Junior

Witam mam mały problem, staram się przejść Assassina na 100% i mam dwa problemy:
1. Jedną misję wyzwolenia zawaliłam i od tamtej pory ona mi się już nie pojawia na mapie a teren pisze że Boston pólnoc, gangi i coś tam nie pokojących kupców 2/3. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
2. Kupiłam mapę dotyczącą skrzyń w Bostonie a w dzienniku mam że zebrałam w centralnym Bostonie 6/7
Pomóżcie :(

10.11.2015 13:16
odpowiedz
Kenway00
2
Junior

Jeżeli chcesz znaleść wilka to rozstaw przynęty i używaj często zmysłu orła.

10.11.2015 13:21
odpowiedz
Kenway00
2
Junior

1.Spróbuj wczytać ostatni punkt kontrolny albo poszukaj tej misji w menu DNA tylko to mogę ci poradzić.
2.Miałem ten sam problem musisz odkryć całą centralną część i przeszukaj najdokładniej cały port.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Assassin's Creed III - screen - 2013-02-07 - 255767Assassin's Creed III - screen - 2013-02-07 - 255766Assassin's Creed III - screen - 2013-02-07 - 255765Assassin's Creed III - screen - 2013-02-07 - 255764Assassin's Creed III - screen - 2013-02-07 - 255763Assassin's Creed III - screen - 2013-02-07 - 255762Assassin's Creed III - screen - 2013-01-09 - 254093Assassin's Creed III - screen - 2013-01-09 - 254092Assassin's Creed III - screen - 2013-01-09 - 254091