Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dishonored - poradnik do gry

Dishonored - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Eksploracja dachu wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower poradnik Dishonored

Eksploracja dachu wieży Dunwall

Uwaga - Jeżeli Lord Regent został zaalarmowany o Twoim przybyciu i uciekł na dach wieży, to eksploracja tej lokacji stanie się obowiązkowa. W przeciwnym wypadku jej zbadanie jest sprawą opcjonalną. Nie warto jednak ignorować tego kroku, bo na dachu do odnalezienia jest kilka wartościowych przedmiotów.

Na dach możesz dotrzeć wyłącznie w jeden sposób, a mianowicie wybierając schody zlokalizowane w południowo-zachodnim narożniku na drugim piętrze wieży (powyższy screen) - Eksploracja dachu wieży Dunwall - Misja 6 - Return to the Tower - Dishonored - poradnik do gry

Na dach możesz dotrzeć wyłącznie w jeden sposób, a mianowicie wybierając schody zlokalizowane w południowo-zachodnim narożniku na drugim piętrze wieży (powyższy screen). W celu dotarcia do wspomnianych schodów musisz przejść przez kilka pomieszczeń sąsiadujących z komnatami Lorda Regenta.

Po znalezieniu się na dachu powinieneś zauważyć, że jest on patrolowany przez kilku przeciwników - Eksploracja dachu wieży Dunwall - Misja 6 - Return to the Tower - Dishonored - poradnik do gry

Po znalezieniu się na dachu powinieneś zauważyć, że jest on patrolowany przez kilku przeciwników. Jeżeli masz w planach eliminowanie tutejszych wrogów, to nie zapomnij o ukrywaniu ich ciał. Warto ponadto wykorzystywać okoliczne słupy w formie zasłony.

Najważniejsze miejsca na dachu wieży to lokacja [Bezpieczne pomieszczenie Lorda Regenta - Regents Safe Room], do której możesz przedostać się trzy zasadnicze sposoby - Eksploracja dachu wieży Dunwall - Misja 6 - Return to the Tower - Dishonored - poradnik do gry

Najważniejsze miejsca na dachu wieży to lokacja [Bezpieczne pomieszczenie Lorda Regenta - Regent's Safe Room], do której możesz przedostać się trzy zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant to wybranie głównych drzwi. Nie polecam tego rozwiązania, albowiem wspomniane przejście jest dobrze oświetlone i ponadto tuż za drzwiami czeka Cię spotkanie z przeciwnikiem na szczudłach (tall boy).

Drugi wariant to zbadanie obszaru na lewo od głównego pomieszczenia - Eksploracja dachu wieży Dunwall - Misja 6 - Return to the Tower - Dishonored - poradnik do gry

Drugi wariant to zbadanie obszaru na lewo od głównego pomieszczenia. Mógłbyś tu przejąć kontrolę nad szczurem (moc opętania) i użyć go do przejścia przez tunel wentylacyjny.

Ostatni trzeci wariant zakłada zbadanie obszaru na prawo od głównego pomieszczenia - Eksploracja dachu wieży Dunwall - Misja 6 - Return to the Tower - Dishonored - poradnik do gry

Ostatni trzeci wariant zakłada zbadanie obszaru na prawo od głównego pomieszczenia. Do odnalezienia jest tu otwarta okiennica (powyższy screen), do której możesz dotrzeć z pomocą teleportacji.

Jak już wcześniej wspomniałem, specjalne pomieszczenie Lorda Regenta jest patrolowane przez przeciwnika na szczudłach - Eksploracja dachu wieży Dunwall - Misja 6 - Return to the Tower - Dishonored - poradnik do gry

Jak już wcześniej wspomniałem, specjalne pomieszczenie Lorda Regenta jest patrolowane przez przeciwnika na szczudłach. Nie radzę atakować tej postaci, tym bardziej, że możesz jej dość łatwo unikać chowając się za okolicznymi regałami. Na niższym poziomie badanego pomieszczenia spotkasz ponadto pojedynczego nadzorcę, tak więc warto się pilnować. Do odnalezienia są tu złoto oraz książka.

Na wyższym poziomie badanego pomieszczenia możesz spotkać Lorda Regenta, przy czym dojdzie do tego tylko i wyłącznie jeśli został on wcześniej zaalarmowany i uciekł ze swoich komnat zlokalizowanych na drugim piętrze wieży właśnie na dach - Eksploracja dachu wieży Dunwall - Misja 6 - Return to the Tower - Dishonored - poradnik do gry

Na wyższym poziomie badanego pomieszczenia możesz spotkać Lorda Regenta, przy czym dojdzie do tego tylko i wyłącznie jeśli został on wcześniej zaalarmowany i uciekł ze swoich komnat zlokalizowanych na drugim piętrze wieży właśnie na dach. Znajduje się tu też ściana światła, ale możesz ją wyłączyć lub w łatwy sposób ominąć wybierając prawe drzwi. Zbadaj górny poziom w poszukiwaniu eliksiru zdrowia Sokolova, klucza do pokoju planowania (planning room key), książki, notatki (Losing Support) oraz runy.