Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dishonored - poradnik do gry

Dishonored - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Plan misji | Misja 2 - High Overseer Campbell poradnik Dishonored

Plan misji

Ogólne założenia misji

Misja ta rozgrywa się w lokacji [Dzielnica destylarni - Distillery District] i jest to pierwszy pełnoprawny etap gry. Oznacza to przede wszystkim, że będziesz dysponował znacznie większą swobodą eksploracji i będziesz także mógł radzić sobie z napotykanymi problemami na wiele różnych sposobów. Głównym założeniem tej misji jest zneutralizowanie Nadzorcy Campbella, aczkolwiek możliwe jest również podjęcie się wykonania kilku zadań pobocznych. Wszystkie te czynności opisane zostały w dalszej części tekstu.

Na skróty

Poniższe zestawienie prezentuje listę wszystkich podpunktów poradnika związanych z opisywaną misją. Jeśli chcesz dokładnie zbadać całą okolicę, to proponuję podążać zgodnie z moimi wskazówkami od początku do końca. Jeśli z kolei pragniesz skupić się wyłącznie na głównym celu misji, to zainteresuj się tylko tymi stronami, które mają dopisek (obowiązkowe).

Kolejne kroki:

  1. Dotarcie do pierwszej ściany światła (obowiązkowe)
  2. Zbadanie okolicy pierwszej ściany światła (opcjonalne) - Polecam podjąć się opcjonalnych zadań zlecanych przez Babunię (Granny Rags), a także uratować Griffa (Griff the Scavenger) przed bandytami.
  3. Przedostanie się przez pierwszą ścianę światła (obowiązkowe)
  4. Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego (opcjonalne) - Zadania tego najlepiej podjąć się dopiero po otrzymaniu zlecenia od Babuni (Granny Rags).
  5. Skażenie eliksiru w siedzibie gangu Bottle Street (opcjonalne) - Zadania tego najlepiej podjąć się dopiero po zbadaniu mieszkania Galvaniego (dysponując już zainfekowanymi wnętrznościami).
  6. Przedostanie się przez drugą ścianę światła (obowiązkowe)
  7. Dotarcie do placu Holgera (obowiązkowe)
  8. Dotarcie w pobliże budynku Nadzorcy Campbella (obowiązkowe)
  9. Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella (obowiązkowe)
  10. Zbadanie budynku Nadzorcy Campbella (opcjonalne) - W budynku możesz nie tylko odnaleźć wiele skarbów, ale także zająć się zaliczeniem opcjonalnego zadania związanego z wybraniem się do archiwum.
  11. Przedostanie się do sali spotkań (obowiązkowe)
  12. Wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella (obowiązkowe)
  13. Dotarcie do podwórza (obowiązkowe)
  14. Zbadanie podwórza (opcjonalne) - Podwórze najlepiej jest zbadać już po zneutralizowaniu Nadzorcy Campbella, bo trzeba przez nie przejść żeby dotrzeć do Samuela.
  15. Spotkanie się z Samuelem (obowiązkowe)

Mapy okolicy

Poniższe mapy mogą ci dodatkowo pomóc w nawigacji. Godne odnotowania jest to, że możesz je także odnajdywać we własnym zakresie. Pierwsza mapa znajduje się niedaleko pierwszej ściany światła, druga mapa znajduje się niedaleko miejsca, w którym przetrzymywany jest Nadzorca Martin, a trzecia mapa znajduje się (w dwóch egzemplarzach) na piętrze budynku Nadzorcy Campbella.

Mapa 1 - Główna część dzielnicy destylarni

Oznaczenie na mapie - Plan misji - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Oznaczenie na mapie:

  1. A - miejsce rozpoczęcia misji
  2. B - pierwsza ściana światła
  3. C - boczna alejka
  4. D - siedziba Babuni
  5. E - mieszkanie doktora Galvina
  6. F - druga ściana światła
  7. G - boczna alejka
  8. 1 - przejście do placu Holgera
  9. 2 - Złoty Kot
  10. 3 - destylarnia
  11. 4 - plac oddzielający ściany światła

Mapa 2 - Plac Holgera

Oznaczenia na mapie - Plan misji - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Oznaczenia na mapie:

  1. A - miejsce rozpoczęcia eksploracji placu
  2. B - zamknięta brama
  3. C - miejsca rozpoczęcia eksploracji podwórza
  4. D - doki
  5. 1 - budynek Nadzorcy Campbella
  6. 2 - przejście do podwórza

Mapa 3 - Budynek Nadzorcy Campbella

Oznaczenia na mapie - Plan misji - Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Oznaczenia na mapie:

  1. A - schody
  2. 1 - wejście do budynku Nadzorcy Campbella
  3. 2 - pomieszczenie z urnami
  4. 3 - główne pomieszczenia parteru
  5. 4 - pomieszczenie z urnami
  6. 5 - przejście do podwórza
  7. 6 - zejście do piwnicy
  8. 7 - sala spotkań
  9. 8 - archiwum
  10. 9 - sala przesłuchań